Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
smudo
27. Aug 2022, 10:13 #4021

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2815

Braucu ar: 944T & 987.2

Nekas traks - pakurinas ogles un atkal vares braukt zali! Tas, protams, sarkasms, bet daudzos regionos EV nav ipasi zalaki pa ICE. Vienigais labums, ka piesarnojuma avoti ir koncentreti paris vietas, bet ES CO2 neitralitates konteksta no 2050 tas neko nedod.
Offline
Marex_FF6
27. Aug 2022, 12:25 #4022

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


27 Aug 2022, 10:13:26 @smudo rakstīja:
Nekas traks - pakurinas ogles un atkal vares braukt zali! Tas, protams, sarkasms, bet daudzos regionos EV nav ipasi zalaki pa ICE. Vienigais labums, ka piesarnojuma avoti ir koncentreti paris vietas, bet ES CO2 neitralitates konteksta no 2050 tas neko nedod.


Varētu padomāt, ka eiropa ir baigais izņēmums… pa lielam jau braucam ar špani, kas ražots gan no oglēm, gan gāzes… tas jau sen skaidrs, ka EV zaļums ir tikai marketings… bet EV dinamika ir realitāte un te nu ICE pienes ūdeni…
Offline
bum_bumz
27. Aug 2022, 13:53 #4023

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 5459

Braucu ar: E34


27 Aug 2022, 12:25:41 @Marex_FF6 rakstīja:

27 Aug 2022, 10:13:26 @smudo rakstīja:
Nekas traks - pakurinas ogles un atkal vares braukt zali! Tas, protams, sarkasms, bet daudzos regionos EV nav ipasi zalaki pa ICE. Vienigais labums, ka piesarnojuma avoti ir koncentreti paris vietas, bet ES CO2 neitralitates konteksta no 2050 tas neko nedod.


Varētu padomāt, ka eiropa ir baigais izņēmums… pa lielam jau braucam ar špani, kas ražots gan no oglēm, gan gāzes… tas jau sen skaidrs, ka EV zaļums ir tikai marketings… bet EV dinamika ir realitāte un te nu ICE pienes ūdeni…

tikai pilsētā, varbūt Latvijā, jo nav kur atstiept ilgstoši

Atceros, ka pirmatnējā doma bija par izsīkstošajiem ogļūdeņražu krājumiem un svaigāku gaisu pilsētās, kas ir pilnīgi loģiski. Tikai vēlāk pieslēdzās mārketings.
Offline
Samsasi
27. Aug 2022, 19:37 #4024

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 1663

Braucu ar:


27 Aug 2022, 12:25:41 @Marex_FF6 rakstīja:

27 Aug 2022, 10:13:26 @smudo rakstīja:
Nekas traks - pakurinas ogles un atkal vares braukt zali! Tas, protams, sarkasms, bet daudzos regionos EV nav ipasi zalaki pa ICE. Vienigais labums, ka piesarnojuma avoti ir koncentreti paris vietas, bet ES CO2 neitralitates konteksta no 2050 tas neko nedod.


Varētu padomāt, ka eiropa ir baigais izņēmums… pa lielam jau braucam ar špani, kas ražots gan no oglēm, gan gāzes… tas jau sen skaidrs, ka EV zaļums ir tikai marketings… bet EV dinamika ir realitāte un te nu ICE pienes ūdeni…
dinamika? Pasaki par dinamiku tiem, kuri ziemā pa maskaveni brauc bez pečkas cimdos un nāģenē, ar aizsalušiem logiem, 85 kmh
Offline
jurrus
27. Aug 2022, 21:55 #4025

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1443

Braucu ar: Obk, 500e


27 Aug 2022, 19:37:22 @Samsasi rakstīja:

27 Aug 2022, 12:25:41 @Marex_FF6 rakstīja:

27 Aug 2022, 10:13:26 @smudo rakstīja:
Nekas traks - pakurinas ogles un atkal vares braukt zali! Tas, protams, sarkasms, bet daudzos regionos EV nav ipasi zalaki pa ICE. Vienigais labums, ka piesarnojuma avoti ir koncentreti paris vietas, bet ES CO2 neitralitates konteksta no 2050 tas neko nedod.


Varētu padomāt, ka eiropa ir baigais izņēmums… pa lielam jau braucam ar špani, kas ražots gan no oglēm, gan gāzes… tas jau sen skaidrs, ka EV zaļums ir tikai marketings… bet EV dinamika ir realitāte un te nu ICE pienes ūdeni…
dinamika? Pasaki par dinamiku tiem, kuri ziemā pa maskaveni brauc bez pečkas cimdos un nāģenē, ar aizsalušiem logiem, 85 kmh

Tu atkal par saviem kebabdraugiem, kuri brauc ar carsharing renault zoe? Nu jā, šiem ir grūti.
Offline
Samsasi
27. Aug 2022, 22:23 #4026

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 1663

Braucu ar:

večukiņ, uz šosejas visi viņi tā brauc, vienalga - zoja, leaf, tesla vai tas bmw koferis.
Offline
Araajz
27. Aug 2022, 23:15 #4027

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 27386

Braucu ar: E39

Ai nu beidz dirst
Offline
ab1894
28. Aug 2022, 08:32 #4028

Kopš: 28. Jun 2022

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


27 Aug 2022, 22:23:19 @Samsasi rakstīja:
večukiņ, uz šosejas visi viņi tā brauc, vienalga - zoja, leaf, tesla vai tas bmw koferis.


man personīgi ar EV braucot ikdienā 120-139 pa Jūrmaleni vairums , ko jādzen malā no kreisās joslas ir tieši ICE auto.

ziemā tas pat ir izteiktāk, šķiet, ka ICE braucējiem degvielas izmaksu dēļ biežāk nepietiek labām riepām
Offline
cmax
28. Aug 2022, 08:46 #4029

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 813

Braucu ar:


28 Aug 2022, 08:32:06 @ab1894 rakstīja:

27 Aug 2022, 22:23:19 @Samsasi rakstīja:
večukiņ, uz šosejas visi viņi tā brauc, vienalga - zoja, leaf, tesla vai tas bmw koferis.


man personīgi ar EV braucot ikdienā 120-139 pa Jūrmaleni vairums , ko jādzen malā no kreisās joslas ir tieši ICE auto.

ziemā tas pat ir izteiktāk, šķiet, ka ICE braucējiem degvielas izmaksu dēļ biežāk nepietiek labām riepām

Tādos vietèjos Pierīgas maršrutos EV var flexot jo range x2 kā dienas maršruts, pabraucot tālāk vairums EV kļūst ja ne lēni tad stipri rātni gan.
Offline
ab1894
28. Aug 2022, 10:11 #4030

Kopš: 28. Jun 2022

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

protams. pavisam garos gabalus braucot, kur jāpaļaujas uz uzlādi ceļa malā parasti virs aptuveni 110kmh nav vērts braukt.

katram pielietojumam savs auto! pierīgas flexošanai ar ērtībām, cenu, izmaksām un dinamiku domāju, ka nekā labāka par EV nav
Offline
Samsasi
28. Aug 2022, 11:01 #4031

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 1663

Braucu ar:

Nu tak ja tavs ikdienas marsruts ir 20 km tad jau vari blatot .... Tikko kā jabraic taalaak, jaasaak mekleet piziks un cimdi
Offline
smudo
28. Aug 2022, 11:39 #4032

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2815

Braucu ar: 944T & 987.2


28 Aug 2022, 11:01:20 @Samsasi rakstīja:
Nu tak ja tavs ikdienas marsruts ir 20 km tad jau vari blatot .... Tikko kā jabraic taalaak, jaasaak mekleet piziks un cimdi


Atkarigs no EV. Mums Porsche kluba pasakuma pa Vidzemi brauca lidzi Taycans ar lielo bateriju. Brauksanas rezima dinamisks un atrs. Range ar pilnu 84kWh (neto) bateriju bija pa 300km. Pusdienu vieta paladeja un tika ari atpakal uz Rigu.

Ziema braucot pa soseju nedaudz virs plusmas (bet ne loti atri), kad sanak ari regulari kadu apdzit un neko netaupot ap 27-28kWh, kas ari bus ap 300km range.
Offline
Samsasi
28. Aug 2022, 11:41 #4033

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 1663

Braucu ar:

Taycans starp citu ir vienīgais, kuru esmu noverojis sportojot uz liepajenes vairakas reizes... Tads čiganzaļš
Offline
smudo
28. Aug 2022, 11:48 #4034

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2815

Braucu ar: 944T & 987.2


28 Aug 2022, 11:41:50 @Samsasi rakstīja:
Taycans starp citu ir vienīgais, kuru esmu noverojis sportojot uz liepajenes vairakas reizes... Tads čiganzaļš


Taycans vs tesla liels atrumos (180-260) ir varbut pat nedaudz ekonomiskaks, del 2 arrumu atrumunkarbas, kas dod iespeju ieprojektet nedaudz mazakums apgriezienus lielakos atrumos. Bet varbut kads, kas ir PC, var atrast prezizas parnesunu attiecibas to auto elektromotoru reduktoriem.

Starp citu julija PCL trases diena ari viens biedrs bija ar Taycanu uz BSK atbraucis, bet neatceros kurs tas bija un kada krasa - atmina palicis, ka buija Mamba green (spilgti zals metaliks). Temps bija labs -ap 1:40 aplis, bet nu riepam tur bija laba slodze, jo 2,4 tonnas ir 2,4 tonnas

[ Šo ziņu laboja smudo, 28 Aug 2022, 12:03:00 ]

Offline
smudo
28. Aug 2022, 11:50 #4035

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2815

Braucu ar: 944T & 987.2

Bet dazi biedri, kas ikdiena ar ICe dinamiski brauc, pec Taycan testa saka, ka Taycan nederot arpus pilsetas, jo viniem testa laika range rada ap 150km
Offline
Samsasi
28. Aug 2022, 12:09 #4036

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 1663

Braucu ar:


28 Aug 2022, 11:48:27 @smudo rakstīja:

28 Aug 2022, 11:41:50 @Samsasi rakstīja:
Taycans starp citu ir vienīgais, kuru esmu noverojis sportojot uz liepajenes vairakas reizes... Tads čiganzaļš


Taycans vs tesla liels atrumos (180-260) ir varbut pat nedaudz ekonomiskaks, del 2 arrumu atrumunkarbas, kas dod iespeju ieprojektet nedaudz mazakums apgriezienus lielakos atrumos. Bet varbut kads, kas ir PC, var atrast prezizas parnesunu attiecibas to auto elektromotoru reduktoriem.

Starp citu julija PCL trases diena ari viens biedrs bija ar Taycanu uz BSK atbraucis, bet neatceros kurs tas bija un kada krasa - atmina palicis, ka buija Mamba green (spilgti zals metaliks). Temps bija labs -ap 1:40 aplis, bet nu riepam tur bija laba slodze, jo 2,4 tonnas ir 2,4 tonnas


jā, porša dizaineri sauc par grēen mamba, manās acīs - čigānzaļš
Offline
depo
07. Sep 2022, 09:05 #4037

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20608

Braucu ar: Zirgu

Offline
DeeCee
11. Sep 2022, 12:34 #4038

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8373

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

interesanti divi auto pie kā viņi strādā
FIRST DRIVE: Hyundai N Vision 74 & RN22e | 670bhp Hydrogen Hybrid Drift Car And Electric Streamliner
Spied "Play", lai skatītos video!


jauks uzdirsiens arī tai bmw kroplībai

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 11 Sep 2022, 12:39:37 ]

Offline
depo
14. Sep 2022, 23:05 #4039

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20608

Braucu ar: Zirgu

Offline
Mixzzz
15. Sep 2022, 16:42 #4040

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Tā blje, no 0.15e/min uz 0.53e/min tgd pacēla cenas CSDD tīklā Iesakiet 3 fāzu portatīvo lādētāju uz vismaz 11kw
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, Lafter, PERFS, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips