Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
VVRECK
25. Nov 2022, 13:23 #4001

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


25 Nov 2022, 13:21:51 @zebra rakstīja:

25 Nov 2022, 10:50:54 @Marex_FF6 rakstīja:

25 Nov 2022, 08:54:52 @smudo rakstīja:

24 Nov 2022, 21:34:44 @wl rakstīja:

23 Nov 2022, 08:58:41 @DimanC rakstīja:

21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:

20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.


Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.

nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?


pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.

p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review.


Kāpēc 1f ir labāk par 3f? Ja tarifs ir mainīgs pa stundām un 3f uzlādē ātrāk nekā 1f?



Uzlādei 3F labākas pa 1F, bet varbūt neesi pamanījis, ka ST iesniegušu jauno tariju projektu regulatorā, kur piemēram, 3F 20A pieslāguma maksa mēnesī no šodienas 4,80 EUR pieaugtu uz 35,7 EUR.

Jāņem vērā, ka turpmāk 1F 20A pieslēgums arī nebūs pa lēto, kā līdz šim (EUR 11,86), ja šo tarifus apstiprinās. Tātad pie 20A pa 3F vs 1F mēnesī būs jāpiemaksā 23,8 EUR.
Latvijas vēstnesis

- es nedomāju, ka šis projekts šādā redakcijā izies cauri, bet debīlu lēmumu šajā valstī pietiek un šis būtu tikai kārtējais no tiem;
- pat ja ev lietotājam ir jāpiemaksā 23,80eur mēnesī un attiecinam šo visu summu uz ev uzlādi, tāpat tas ir lētāk, nekā braukt ar ice... pie nosacījuma, ka nobrauc samērā daudz...
- ņemam teslu un lādējam akropoles superčārdžerī ar nulles izmaksām.... un problēma atrisināta... :P

Tur jau netiek klāt, sadzīti visi OX drive


Ir arī indivīdi kuri izrauj ārā vadu, kolēģim ta gadījās pāris x
Offline
Marex_FF6
25. Nov 2022, 13:53 #4002

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5289

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


25 Nov 2022, 13:23:39 @V_Riks rakstīja:

25 Nov 2022, 13:21:51 @zebra rakstīja:

25 Nov 2022, 10:50:54 @Marex_FF6 rakstīja:

25 Nov 2022, 08:54:52 @smudo rakstīja:

24 Nov 2022, 21:34:44 @wl rakstīja:

23 Nov 2022, 08:58:41 @DimanC rakstīja:

21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:

20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.


Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.

nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?


pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.

p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review.


Kāpēc 1f ir labāk par 3f? Ja tarifs ir mainīgs pa stundām un 3f uzlādē ātrāk nekā 1f?



Uzlādei 3F labākas pa 1F, bet varbūt neesi pamanījis, ka ST iesniegušu jauno tariju projektu regulatorā, kur piemēram, 3F 20A pieslāguma maksa mēnesī no šodienas 4,80 EUR pieaugtu uz 35,7 EUR.

Jāņem vērā, ka turpmāk 1F 20A pieslēgums arī nebūs pa lēto, kā līdz šim (EUR 11,86), ja šo tarifus apstiprinās. Tātad pie 20A pa 3F vs 1F mēnesī būs jāpiemaksā 23,8 EUR.
Latvijas vēstnesis

- es nedomāju, ka šis projekts šādā redakcijā izies cauri, bet debīlu lēmumu šajā valstī pietiek un šis būtu tikai kārtējais no tiem;
- pat ja ev lietotājam ir jāpiemaksā 23,80eur mēnesī un attiecinam šo visu summu uz ev uzlādi, tāpat tas ir lētāk, nekā braukt ar ice... pie nosacījuma, ka nobrauc samērā daudz...
- ņemam teslu un lādējam akropoles superčārdžerī ar nulles izmaksām.... un problēma atrisināta... :P

Tur jau netiek klāt, sadzīti visi OX drive


Ir arī indivīdi kuri izrauj ārā vadu, kolēģim ta gadījās pāris x


OX drive pa dienu neaizņem vairāk par vienu lādētāju, reizēm divus. Tāds ir viņu iekšējais uzstādījums...

Ko Tu tur murgo par izrautu vadu??? Tas fiziski nav iespējams...
Offline
davisTK
25. Nov 2022, 13:58 #4003

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 629

Braucu ar: melnu rumaku


25 Nov 2022, 13:53:53 @Marex_FF6 rakstīja:

25 Nov 2022, 13:23:39 @V_Riks rakstīja:

25 Nov 2022, 13:21:51 @zebra rakstīja:

25 Nov 2022, 10:50:54 @Marex_FF6 rakstīja:

25 Nov 2022, 08:54:52 @smudo rakstīja:

24 Nov 2022, 21:34:44 @wl rakstīja:

23 Nov 2022, 08:58:41 @DimanC rakstīja:

21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:

20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.


Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.

nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?


pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.

p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review.


Kāpēc 1f ir labāk par 3f? Ja tarifs ir mainīgs pa stundām un 3f uzlādē ātrāk nekā 1f?



Uzlādei 3F labākas pa 1F, bet varbūt neesi pamanījis, ka ST iesniegušu jauno tariju projektu regulatorā, kur piemēram, 3F 20A pieslāguma maksa mēnesī no šodienas 4,80 EUR pieaugtu uz 35,7 EUR.

Jāņem vērā, ka turpmāk 1F 20A pieslēgums arī nebūs pa lēto, kā līdz šim (EUR 11,86), ja šo tarifus apstiprinās. Tātad pie 20A pa 3F vs 1F mēnesī būs jāpiemaksā 23,8 EUR.
Latvijas vēstnesis

- es nedomāju, ka šis projekts šādā redakcijā izies cauri, bet debīlu lēmumu šajā valstī pietiek un šis būtu tikai kārtējais no tiem;
- pat ja ev lietotājam ir jāpiemaksā 23,80eur mēnesī un attiecinam šo visu summu uz ev uzlādi, tāpat tas ir lētāk, nekā braukt ar ice... pie nosacījuma, ka nobrauc samērā daudz...
- ņemam teslu un lādējam akropoles superčārdžerī ar nulles izmaksām.... un problēma atrisināta... :P

Tur jau netiek klāt, sadzīti visi OX drive


Ir arī indivīdi kuri izrauj ārā vadu, kolēģim ta gadījās pāris x


OX drive pa dienu neaizņem vairāk par vienu lādētāju, reizēm divus. Tāds ir viņu iekšējais uzstādījums...

Ko Tu tur murgo par izrautu vadu??? Tas fiziski nav iespējams...

Es zinu vw up var izraut jau nenotiek uzlāde un nav nofiksēts lādētājs, bet savādāk nezinu kurš ir izdomājis to prikolu kad atstājot lādēt auto, kāds cits var atnākt un izraut vadu
Offline
VVRECK
25. Nov 2022, 14:03 #4004

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


25 Nov 2022, 13:58:57 @davisTK rakstīja:

25 Nov 2022, 13:53:53 @Marex_FF6 rakstīja:

25 Nov 2022, 13:23:39 @V_Riks rakstīja:

25 Nov 2022, 13:21:51 @zebra rakstīja:

25 Nov 2022, 10:50:54 @Marex_FF6 rakstīja:

25 Nov 2022, 08:54:52 @smudo rakstīja:

24 Nov 2022, 21:34:44 @wl rakstīja:

23 Nov 2022, 08:58:41 @DimanC rakstīja:

21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:

20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.


Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.

nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?


pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.

p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review.


Kāpēc 1f ir labāk par 3f? Ja tarifs ir mainīgs pa stundām un 3f uzlādē ātrāk nekā 1f?



Uzlādei 3F labākas pa 1F, bet varbūt neesi pamanījis, ka ST iesniegušu jauno tariju projektu regulatorā, kur piemēram, 3F 20A pieslāguma maksa mēnesī no šodienas 4,80 EUR pieaugtu uz 35,7 EUR.

Jāņem vērā, ka turpmāk 1F 20A pieslēgums arī nebūs pa lēto, kā līdz šim (EUR 11,86), ja šo tarifus apstiprinās. Tātad pie 20A pa 3F vs 1F mēnesī būs jāpiemaksā 23,8 EUR.
Latvijas vēstnesis

- es nedomāju, ka šis projekts šādā redakcijā izies cauri, bet debīlu lēmumu šajā valstī pietiek un šis būtu tikai kārtējais no tiem;
- pat ja ev lietotājam ir jāpiemaksā 23,80eur mēnesī un attiecinam šo visu summu uz ev uzlādi, tāpat tas ir lētāk, nekā braukt ar ice... pie nosacījuma, ka nobrauc samērā daudz...
- ņemam teslu un lādējam akropoles superčārdžerī ar nulles izmaksām.... un problēma atrisināta... :P

Tur jau netiek klāt, sadzīti visi OX drive


Ir arī indivīdi kuri izrauj ārā vadu, kolēģim ta gadījās pāris x


OX drive pa dienu neaizņem vairāk par vienu lādētāju, reizēm divus. Tāds ir viņu iekšējais uzstādījums...

Ko Tu tur murgo par izrautu vadu??? Tas fiziski nav iespējams...

Es zinu vw up var izraut jau nenotiek uzlāde un nav nofiksēts lādētājs, bet savādāk nezinu kurš ir izdomājis to prikolu kad atstājot lādēt auto, kāds cits var atnākt un izraut vadu


Tas arī bija VW UP
Offline
zebra
25. Nov 2022, 14:18 #4005

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1967

Braucu ar: tavu mammu

Fiskar Karma brīvdienās nozaga lādēšanas vadu

Teslai tā nevar?
Offline
davisTK
25. Nov 2022, 15:20 #4006

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 629

Braucu ar: melnu rumaku


25 Nov 2022, 14:03:24 @V_Riks rakstīja:

25 Nov 2022, 13:58:57 @davisTK rakstīja:

25 Nov 2022, 13:53:53 @Marex_FF6 rakstīja:

25 Nov 2022, 13:23:39 @V_Riks rakstīja:

25 Nov 2022, 13:21:51 @zebra rakstīja:

25 Nov 2022, 10:50:54 @Marex_FF6 rakstīja:

25 Nov 2022, 08:54:52 @smudo rakstīja:

24 Nov 2022, 21:34:44 @wl rakstīja:

23 Nov 2022, 08:58:41 @DimanC rakstīja:

21 Nov 2022, 12:04:59 @4525 rakstīja:

20 Nov 2022, 22:49:36 @mrpresident rakstīja:
Ja gribi slēgt pie 3f rozetes, tad ņem kaut ko apmēram šādu:
IMG
Esošo Type2 kabeli labāk atstāj mašīnā, lai noder publiskajās uzlādēs.


Es arī skatījos uz šo, bet izskatās, ka leaf izmantos tikai 1 fāzi 32A un 6,6kW. Manā gadījumā naktī varētu 25A un 5,5kW.

nepērciet novecojušus EV modeļus kuriem ir mazjaudīgs iebūvētais lādētājs.
A kurš to varēja zināt?


pie topošajiem ST tarifiem izskatās, ka 1F ir way-to-go, nevis 3F.

p.s. tiešām ir cilvēki, kas mašīnas pērk tāpat kā apenes - nepainteresējas, kādas kurai lādēšanas iespējas pirms iegādes ICE pērkot taču tiek noskaidrots vai jālej dīzelis vai benzīns. Ja pašam negribās visu studēt, ir taču 100 un 1 review.


Kāpēc 1f ir labāk par 3f? Ja tarifs ir mainīgs pa stundām un 3f uzlādē ātrāk nekā 1f?



Uzlādei 3F labākas pa 1F, bet varbūt neesi pamanījis, ka ST iesniegušu jauno tariju projektu regulatorā, kur piemēram, 3F 20A pieslāguma maksa mēnesī no šodienas 4,80 EUR pieaugtu uz 35,7 EUR.

Jāņem vērā, ka turpmāk 1F 20A pieslēgums arī nebūs pa lēto, kā līdz šim (EUR 11,86), ja šo tarifus apstiprinās. Tātad pie 20A pa 3F vs 1F mēnesī būs jāpiemaksā 23,8 EUR.
Latvijas vēstnesis

- es nedomāju, ka šis projekts šādā redakcijā izies cauri, bet debīlu lēmumu šajā valstī pietiek un šis būtu tikai kārtējais no tiem;
- pat ja ev lietotājam ir jāpiemaksā 23,80eur mēnesī un attiecinam šo visu summu uz ev uzlādi, tāpat tas ir lētāk, nekā braukt ar ice... pie nosacījuma, ka nobrauc samērā daudz...
- ņemam teslu un lādējam akropoles superčārdžerī ar nulles izmaksām.... un problēma atrisināta... :P

Tur jau netiek klāt, sadzīti visi OX drive


Ir arī indivīdi kuri izrauj ārā vadu, kolēģim ta gadījās pāris x


OX drive pa dienu neaizņem vairāk par vienu lādētāju, reizēm divus. Tāds ir viņu iekšējais uzstādījums...

Ko Tu tur murgo par izrautu vadu??? Tas fiziski nav iespējams...

Es zinu vw up var izraut jau nenotiek uzlāde un nav nofiksēts lādētājs, bet savādāk nezinu kurš ir izdomājis to prikolu kad atstājot lādēt auto, kāds cits var atnākt un izraut vadu


Tas arī bija VW UP

Nu tur īpašnieks pats vainīgs, vajag pārliecināties kad lādētājs ir nofiksēts. Jo ja izrāva viņam vadu, tad atnākot atpakaļ arī auto nebūtu uzlādēts. Tā kā tas kas izrāva, pareizi darīja, jo šajā gadījumā tas auto aizņēma tikai vadu un neveica uzlādi
Offline
JDS
25. Nov 2022, 16:39 #4007

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10590

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


25 Nov 2022, 13:53:53 @Marex_FF6 rakstīja:

OX drive pa dienu neaizņem vairāk par vienu lādētāju, reizēm divus. Tāds ir viņu iekšējais uzstādījums...



Realitaatee galiigi taa nav
Offline
depo
17. Dec 2022, 17:36 #4008

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Daži no elektriskās piedziņas modeļiem pat nelielos mīnuss grādos zaudē gandrīz trešdaļu no tehniskajos datos uzrādītās sniedzamības.

Amerikāņu eksperti no Recurrent Motors veikuši pētījumu, lai noskaidrotu, kā populāro elektrisko transportlīdzekļu diapazons mainās zemā temperatūrā. Eksperimentam izmantoja Tesla, BMW, Volkswagen, Audi, Ford, Hyundai u.c. marku automašīnas, kas tika pārbaudītas 30-20 grādu temperatūrā pēc Fārenheita (-1 ... -6 ° C)..

Pētnieki ņēma vērā ne tikai laika apstākļus, bet arī citus mainīgos lielumus, piemēram, nelīdzenu reljefu, dažādus ātrumus un darbības režīmus, kā arī automašīnu akumulatoru dabisko novecošanos.

Saskaņā ar pētījumu, zemā temperatūrā visvairāk enerģijas zaudē Chevy Bolt, Ford Mustang Mach-E un Volkswagen iD.4. Minēto automobiļu baterijas zaudēja vidēji gandrīz trešo daļu enerģijas, kas automātiski nozīmē arī mazāku sniedzamību. Vairāk pār 20 procentiem zaudēja arī BMW i3, Volkswagen e-Golf un Nissan Leaf, savukārt vislabāk aukstajam laikam pretojās Jaguar I-Pace, kas zaudēja vien 3 procentus un Audi e-tron ar 8 procentu zudumu.

Tesla modeļi vidēji zaudē no 15% līdz 19% no sava diapazona.

Zinātnieki skaidroja, ka jaudas rezerves zudums zemā temperatūrā ir saistīts ar to, ka aukstums kavē ķīmiskās reakcijas un palēnina fiziskos procesus akumulatorā. Tajā pašā laikā lielākajai daļai "zaļo" automašīnu ir īpaši adaptīvie režīmi, kas ir domāti enerģijas taupīšanai.
Offline
ralfiks
17. Dec 2022, 17:48 #4009

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3063

Braucu ar: MB;f15;LC

Uzkriiitoshi,ka Jelgavas Kaspars kaa saakaas ziema praktiski nepostee par e-auto un saules paneļiem ,saliiidzinot ar rakstiiitaa intensitaati vasaraa-rudenii
Offline
Samsasi
17. Dec 2022, 17:54 #4010

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3602

Braucu ar:

ziema paneļi ražo maz jeb praktiski neražo un ev brauc maz
Offline
smudo
17. Dec 2022, 18:18 #4011

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3502

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


17 Dec 2022, 17:36:22 @depo rakstīja:
Daži no elektriskās piedziņas modeļiem pat nelielos mīnuss grādos zaudē gandrīz trešdaļu no tehniskajos datos uzrādītās sniedzamības.

Amerikāņu eksperti no Recurrent Motors veikuši pētījumu, lai noskaidrotu, kā populāro elektrisko transportlīdzekļu diapazons mainās zemā temperatūrā. Eksperimentam izmantoja Tesla, BMW, Volkswagen, Audi, Ford, Hyundai u.c. marku automašīnas, kas tika pārbaudītas 30-20 grādu temperatūrā pēc Fārenheita (-1 ... -6 ° C)..

Pētnieki ņēma vērā ne tikai laika apstākļus, bet arī citus mainīgos lielumus, piemēram, nelīdzenu reljefu, dažādus ātrumus un darbības režīmus, kā arī automašīnu akumulatoru dabisko novecošanos.

Saskaņā ar pētījumu, zemā temperatūrā visvairāk enerģijas zaudē Chevy Bolt, Ford Mustang Mach-E un Volkswagen iD.4. Minēto automobiļu baterijas zaudēja vidēji gandrīz trešo daļu enerģijas, kas automātiski nozīmē arī mazāku sniedzamību. Vairāk pār 20 procentiem zaudēja arī BMW i3, Volkswagen e-Golf un Nissan Leaf, savukārt vislabāk aukstajam laikam pretojās Jaguar I-Pace, kas zaudēja vien 3 procentus un Audi e-tron ar 8 procentu zudumu.

Tesla modeļi vidēji zaudē no 15% līdz 19% no sava diapazona.

Zinātnieki skaidroja, ka jaudas rezerves zudums zemā temperatūrā ir saistīts ar to, ka aukstums kavē ķīmiskās reakcijas un palēnina fiziskos procesus akumulatorā. Tajā pašā laikā lielākajai daļai "zaļo" automašīnu ir īpaši adaptīvie režīmi, kas ir domāti enerģijas taupīšanai.


Nedaudz acis sāp no tā tulkojuma - kopā tiek runāts pa sniedzamības, jaudas un enerģijas zudumu. Procenti tiek doti pa enerģijas zudumiem. Jāsāk ar to, ka aukstumā enerģija pati par sevi nezūd no baterijs. Tomēr, lai baterija darbotos (izlādētos un arī uzlādētos), tai jāatrodas optimālā t diapazonā +/- 20-35 grādi. Tādēļ sākot braukt lielā aukstumā, ja auto stāvējis ārā, tas paralēli silda bateriju līdz noteiktai t, kas patērē enerģiju un attiecīgi samazina range. Tāpat range samazina salona apsilde.

Aukstums eletroauto jaudu nesamazina, bet aukstai baterijai, kamēr tā nav sasniegusi darba t, samazinās tās max output, un ļoti jaudīgam EV (piemēram Teslai ar pārsimts kW jaudu), tas var nozīmēt arī samazinātu max jaudu.
Offline
XK220
19. Dec 2022, 13:43 #4012

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3147

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


17 Dec 2022, 17:48:12 @ralfiks rakstīja:
Uzkriiitoshi,ka Jelgavas Kaspars kaa saakaas ziema praktiski nepostee par e-auto un saules paneļiem ,saliiidzinot ar rakstiiitaa intensitaati vasaraa-rudenii

Yo man!

Saule no 7735w sistēmas
Oktobris - 411.70kWh
Novembris - 59.3kWh
Decembris - 3.8kWh
Bet nu Novembra otrā puse un pagaidām viss decembris ir paneļi zem sniega. Rītdien atkusnis un dienas paliks garākas, tad jau atkal būs interesantāki cipari.
Par elektroauto - nu jā, ar ziemas riepām pie apledojušiem, piesnigušiem ceļiem ar pečku 200-250Km pretēji vasaras 300-400Km. Tas ir pavisam normāli.
Offline
XK220
19. Dec 2022, 13:54 #4013

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3147

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Smudo, max jauda pie auksta akumulatora samazinās visiem EV. Tikai jautājums - vai ziemā vajag to max jaudu. Teiksim bija tā -30 nakts pirms 2 gadiem. Leaf no rīta uzmeta bruņurupuci un pirmos 2Km brauca ar 60Km/h max, tad uzsila un iedeva vēl jaudu. Konai līdzīgi pēc -15 naktīm, jauda ir samazināta, bet arī ar samazinātu jaudu iedod pedālī un priekšējie riteņi uz vietas spolē. Taču tas ir tāpat kā Tu negāzēsi aukstu iekšdedzes dzinēju. Tās īsti nav neērtības, jo nekādu diskomfortu procesā nerada.
Offline
kaprons
26. Dec 2022, 22:18 #4014

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Ziemsvētkvecīts atnesa pabraukt ar tesla3 nezinu kādu jaudu range
Jaungada atlaides oxdrive super paldies tik stilīgi
Aizbraucu līdz Raunai atpakaļ
Labs rāviens no krustojuma vai apdzenot kā ar moci ir labs
Sliktais
Iesala viens durrokturis kamēr ar roku neaizspied varbūt nojāts nomas auto who cares
Skatīties ātrumu šķībi pa vidu ne caur stūri man neērti vai nu vajag to head up vai arī miskaste jo ir neērti pakustināt skatu uz sānu
Pogu trūkums ir pilnīgs sūds visu glāstīt ejiet dirst kam nav taustes un pirkstu ganjau patīk kam piemīt šī maņa un ir pirksti ir debīli to maņu neizmantot sūds konkrēts
Iekāpu bija 100% izkāpu bija 15% bailes domāt ja būtu riepām jāšķeļ šļura ventilācijai jāpūš stiprāk un slauķiem jāmauc max. Ganjau Reigā netiktu
Tie ir 200 km
Man problēmas nav vajadzīgas uz redzēšanos pat ja no krustojuma Rīgā ir jautri
Īsāk sakot:
Range un ergonomika(drošība) rullē
Nerullē ne viens ne otrs pagaidām

[ Šo ziņu laboja kaprons, 26 Dec 2022, 22:45:34 ]

Offline
EmWe
26. Dec 2022, 23:44 #4015

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 1439

Braucu ar:

OX Model3 izmēģināju otrajā dienā pēc atklāšanas. Spice - Elijas iela - Piņķi - Spice ... 1h laikā (kondicionieris, muzika) uzlādes zudums 20%. Krēsli vispār kaut kādas "taburetes" , salona apdare totāls plastmasas lētums. Paldies, vairāk neinteresē!

[ Šo ziņu laboja EmWe, 26 Dec 2022, 23:48:43 ]

Offline
XK220
27. Dec 2022, 18:41 #4016

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3147

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Tāpēc normāli cilvēki Teslu nepērk. Ir ļoti daudz labu EV ar pogām, normālu izkārtojumu, normāliem rokturiem un paredzamu range.
Offline
Fandulis
27. Dec 2022, 20:12 #4017

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12857

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nezinu vai nepieciešams to vēlreiz minēt, bet visiem ir aizsvīduši logi.
Ir vērts?
Man tas atgādina Stokholmas sindromu.
ps. par Tesla 3, tas ir ļooooti acīmredzami.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 27 Dec 2022, 20:18:48 ]

Offline
cmax
27. Dec 2022, 21:21 #4018

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1004

Braucu ar:


27 Dec 2022, 20:12:48 @Fandulis rakstīja:
Nezinu vai nepieciešams to vēlreiz minēt, bet visiem ir aizsvīduši logi.
Ir vērts?
Man tas atgādina Stokholmas sindromu.
ps. par Tesla 3, tas ir ļooooti acīmredzami.

Baigi rūpīgi neesmu skaitījis bet liekas ka kāda trešdaļa no ICE arī brauc ar aizsvīdušiem/aizsalušiem logiem.
Offline
Maxis
27. Dec 2022, 21:32 #4019

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


7d aizbraucu ar Teslu Y līdz Limbažiem un atpakaļ, salonā silts un saulains, logi nesvīst, viss labi. Tā kā ārā -5, tad patēriņš diezgan liels, atbraucu mājās, uzliku uz nakti lādēties un gandrīz 3€ elektrībā notērēju
Offline
Mizx
27. Dec 2022, 21:32 #4020

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:


27 Dec 2022, 18:41:55 @XK220 rakstīja:
Tāpēc normāli cilvēki Teslu nepērk. Ir ļoti daudz labu EV ar pogām, normālu izkārtojumu, normāliem rokturiem un paredzamu range.
Kuram ar cik necik dzīvu bateriju tad nav paredzams? Vienkārši kā kuram modelim, bet vairāk par 100-200 km nevajag sapņot.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo