Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Marex_FF6
17. Apr 2024, 11:30 #5301

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:

17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:

16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis


Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...

Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL


Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras


Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...
Offline
foobar
17. Apr 2024, 22:32 #5302

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6002

Braucu ar: M57TU2D30


17 Apr 2024, 10:54:28 @bum_bumz rakstīja:

Tā ir un pēc 10+ gadi šodienas tehnoloģijas būs sūds



Tā vajadzētu būt. EV jāinvestē patiesās vērtībās (salona apdare, piekare, utt)

Bet nu reāli paskatoties EV tāpat kā jebkuram sūdam ir apakšējais slieksnis (~2K EUR ar apskati)...
Offline
siladnad
17. Apr 2024, 23:16 #5303

Kopš: 16. May 2020

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:

17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:

16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis


Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...

Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL


Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras


Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...

Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi.
Offline
Marex_FF6
18. Apr 2024, 06:45 #5304

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


17 Apr 2024, 23:16:43 @siladnad rakstīja:

17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:

17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:

16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis


Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...

Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL


Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras


Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...

Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi.

LR Highlandam ir tieši tāda pati baterija un siltumsūknis kā iepriekšējam modelim...
Offline
treshaa_josla
18. Apr 2024, 08:36 #5305

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 262

Braucu ar:


18 Apr 2024, 06:45:15 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2024, 23:16:43 @siladnad rakstīja:

17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:

17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:

16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis


Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...

Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL


Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras


Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...

Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi.

LR Highlandam ir tieši tāda pati baterija un siltumsūknis kā iepriekšējam modelim...


Mana "vecā" m3 jauda ir 324 kW, ietilpība 73,5 kWh (net)
Hailandam jauda 366 kW, ietilpība 75 kWh

Vecajam ir PTC

~~~~~~~~~~~~

Nekad neesmu teicis, ka man būtu FL
Tu biji ļoti neapmierināts ar SR+, tad pārkāpi uz LR un nomierinājies
Es no paša sākuma, '19 gadā nopirku LR un braucu laimīgs Tagad upgreidojos uz hailand

[ Šo ziņu laboja treshaa_josla, 18 Apr 2024, 08:39:18 ]

Offline
Marex_FF6
18. Apr 2024, 09:06 #5306

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


18 Apr 2024, 08:36:21 @treshaa_josla rakstīja:

18 Apr 2024, 06:45:15 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2024, 23:16:43 @siladnad rakstīja:

17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:

17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:

16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis


Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...

Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL


Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras


Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...

Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi.

LR Highlandam ir tieši tāda pati baterija un siltumsūknis kā iepriekšējam modelim...


Mana "vecā" m3 jauda ir 324 kW, ietilpība 73,5 kWh (net)
Hailandam jauda 366 kW, ietilpība 75 kWh

Vecajam ir PTC

~~~~~~~~~~~~

Nekad neesmu teicis, ka man būtu FL
Tu biji ļoti neapmierināts ar SR+, tad pārkāpi uz LR un nomierinājies
Es no paša sākuma, '19 gadā nopirku LR un braucu laimīgs Tagad upgreidojos uz hailand


Oi, jā, piedod, tas bija Nixx...., bet tas jau neesi tu...
Offline
Fandulis
18. Apr 2024, 10:15 #5307

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12929

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Paskatījos xiaomi autiņa apskatu, izklausījās labi, tikai pie mums tik drīz nebūs. Būtu interesanti kaut notestēt.
Offline
smudo
18. Apr 2024, 10:46 #5308

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3515

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


17 Apr 2024, 08:28:33 @versatile rakstīja:

16 Apr 2024, 23:25:11 @smudo rakstīja:

ID.3 ir pirmais kucēns, kas VW ir jāslīcina. Paskaties Bjorna video ar ID.7. Tas tukšākā un siltā baterijā 186kWh dod iekšā un ātra uzlāde saglabājas līdz 60-70%. Un tam ir iepsējams manuāls pre-heat

Jā, to visu zinu. VAG spītīgi cīnījās pret manuālu pre-heat, ne tikai ID.3, bet arī ID.4, ID.5, ID.BUZZ, visās škodās, utt. Par Taycan nezinu.
tesla jau arī silda, ja uzliek navigāciju uz lādētāju. Mans VW nesilda pat tā.
Bet, pie manām pašreizējām vajadzībām un pašreizējās uzlādes infrastruktūras Latvijā, man realitātē nebūtu liela starpība uzlādēs starp ID.7 un ID.3, ja ignorē pašas baterijas izmēru.


Taycan FL ir par šo visu piedomāts. Pre-FL max uzlādes performance (270kW šaurā logā) baterijai bija jāsasniedz 35C grādi. FL lielajai baterijai, lai ņemtu pretīm 320kW jau samērā plašā logā vajag sasniegt tikai 15C grādus. Bet tas strādā vairākos virzienos: 1) mazāk jāsilda baterija, lai dabūtu max performance 2) jo mazākās t baterija strādā/uzlādējas, jo mazāka degradācija un ilgāks tās kalpošanas laiks.

[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Apr 2024, 10:47:48 ]

Offline
smudo
18. Apr 2024, 10:54 #5309

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3515

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


18 Apr 2024, 08:36:21 @treshaa_josla rakstīja:

Mana "vecā" m3 jauda ir 324 kW, ietilpība 73,5 kWh (net)
Hailandam jauda 366 kW, ietilpība 75 kWh

Vecajam ir PTC

~~~~~~~~~~~~




Cits/citi dzinēji, vai no esošajiem izspieda vairāk jaudas uz baterijas/softa rēķina?
Offline
Marex_FF6
18. Apr 2024, 11:22 #5310

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


18 Apr 2024, 10:54:20 @smudo rakstīja:

18 Apr 2024, 08:36:21 @treshaa_josla rakstīja:

Mana "vecā" m3 jauda ir 324 kW, ietilpība 73,5 kWh (net)
Hailandam jauda 366 kW, ietilpība 75 kWh

Vecajam ir PTC

~~~~~~~~~~~~




Cits/citi dzinēji, vai no esošajiem izspieda vairāk jaudas uz baterijas/softa rēķina?


2. variants

Man vecajai joprojām ir iespēja pa 2k aplikācijā piepirkt boostu, hvz cik kw, bet skaitās ka no 4,2 uz 3,7 sek.

[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 18 Apr 2024, 11:23:44 ]

Offline
barney
18. Apr 2024, 20:37 #5311

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: i3 & Subaru

Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt

Taycan remonts

Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā

Cik bija taycan jauna baterija? 15k?
Online
protams
18. Apr 2024, 20:48 #5312

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5413

Braucu ar: null ziiben

Some employees at the Tesla Gigafactory found out Monday they no longer have a job. The company announced mass layoffs..

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
smudo
18. Apr 2024, 22:35 #5313

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3515

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


18 Apr 2024, 20:37:23 @barney rakstīja:
Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt

Taycan remonts

Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā

Cik bija taycan jauna baterija? 15k?


Sagribēji Model 3 jauna baterija vel nesen 20k maksāja. Taycan lielā baća 40k
Offline
bum_bumz
19. Apr 2024, 00:55 #5314

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6438

Braucu ar: E34

Pieļauju, ka EV pasaulē visi auto un lādētāji ir testēti un atbilst pasē rakstītajam ar kļūdu līdz 1%
Stāvdrāžu un šekumdriļļu pasaulē ir pavisam cita aina. Lādētājs ar vienu nominālu 42V 2A var lādēt gan 18 stundas, gan tikt galā 6 stundās ar vienu un to pašu bateriju Kontrolieru, motoru un bateriju vienlīdzībā, nobrauktā distance var atšķirties līdz 30%. Nāks iekšā ķīnieši, tad jau darba netrūks.

To drāzi, kurš rij un neiet, iztestēju ar multimetra metodi. Halli ok, feti ok, visi spriegumi ok. Izārdīju ratu, tur viss ok. Pieliku oscili fāzēm, līknes vienādas; vai ok, nezinu. Pie pus ručkas tāda kā parazītiska rezonanse motoram. Atņēma man to dampi, vēl jau varēja lodēt ārā fetus, mērīt atvērtā stāvoklī pretestību RDS(on), kurš ir svarīgs parametrs un patērē jaudu. Mosfeti arī jāsilda, kad sals un jādzesē, kad karsti.
Tā kā jā, Vasjka ar testeri pamērīs un teiks, ka bačai kapzdec. Ieliks jaunu pa n-pakām un autiņš tāpat rīs un neies
Online
Marex_FF6
19. Apr 2024, 07:11 #5315

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


18 Apr 2024, 22:35:08 @smudo rakstīja:

18 Apr 2024, 20:37:23 @barney rakstīja:
Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt

Taycan remonts

Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā

Cik bija taycan jauna baterija? 15k?


Sagribēji Model 3 jauna baterija vel nesen 20k maksāja. Taycan lielā baća 40k


Renault Kangoo kablukam 21k bez darba gaidīsim kasko slēdzienu, ka tik nebūs uz norakstīšanu...
Offline
treshaa_josla
19. Apr 2024, 09:06 #5316

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 262

Braucu ar:


18 Apr 2024, 06:45:15 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2024, 23:16:43 @siladnad rakstīja:

17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:

17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:

16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis


Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...

Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL


Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras


Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...

Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi.

LR Highlandam ir tieši tāda pati baterija un siltumsūknis kā iepriekšējam modelim...


gan, jā ...

Offline
versatile
19. Apr 2024, 09:09 #5317

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 985

Braucu ar:


19 Apr 2024, 00:55:19 @bum_bumz rakstīja:
Pieļauju, ka EV pasaulē visi auto un lādētāji ir testēti un atbilst pasē rakstītajam ar kļūdu līdz 1%


EV lādētājs, pa lielam, ir slēdzis. Viss pārējais notiek auto pusē. Un tur nu es gan uzticētos vairāk tam, nekā aļika skūteru kopā licējam - tie aļika viedierīču lādētāji ir shady as fuck, dažos pat atsvari ielikti, lai liekas nopietnāki.
Offline
treshaa_josla
19. Apr 2024, 09:10 #5318

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 262

Braucu ar:


18 Apr 2024, 22:35:08 @smudo rakstīja:

18 Apr 2024, 20:37:23 @barney rakstīja:
Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt

Taycan remonts

Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā

Cik bija taycan jauna baterija? 15k?


Sagribēji Model 3 jauna baterija vel nesen 20k maksāja. Taycan lielā baća 40k


Grobiņā zeperi M3 lielo baču lietotu piedāvā pa +/- 5k
Offline
treshaa_josla
19. Apr 2024, 09:22 #5319

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 262

Braucu ar:

Par siltumsūkņiem

Hailanda rez d katalogs



Līdz '23. gada m3 katalogs




Nav man ne spēka ne vaļas pētīt kas tieši tur atšķirās, bet pirmsšķietami izskatās, ka apgalvojums "da tur vienāds viss" neatbilst patiesībai

Ne1 ražotājs nekodēs vienādas detaļas savādāk, tikai tāpēc, ka tās uzstāda citur
Offline
Marex_FF6
19. Apr 2024, 09:25 #5320

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


19 Apr 2024, 09:22:15 @treshaa_josla rakstīja:

Ne1 ražotājs nekodēs vienādas detaļas savādāk, tikai tāpēc, ka tās uzstāda citur


Te tu maldies....

Un ko tu gribēji ar to tabulu parādīt? To ka 21-23 un 24 gada M3LR ir vienāds powers?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo