Online
Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Marex_FF6 | 17. Apr 2024, 11:30 |
#5301
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5298
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:
17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:
16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis
Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...
Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL
Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras
Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati... | Offline | | |
foobar | 17. Apr 2024, 22:32 |
#5302
|
| Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6002
Braucu ar: M57TU2D30
|
17 Apr 2024, 10:54:28 @bum_bumz rakstīja:
Tā ir un pēc 10+ gadi šodienas tehnoloģijas būs sūds
Tā vajadzētu būt. EV jāinvestē patiesās vērtībās (salona apdare, piekare, utt)
Bet nu reāli paskatoties EV tāpat kā jebkuram sūdam ir apakšējais slieksnis (~2K EUR ar apskati)... | Offline | | |
siladnad | 17. Apr 2024, 23:16 |
#5303
|
| Kopš: 16. May 2020
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:
17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:
17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:
16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis
Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...
Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL
Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras
Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...
Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi. | Offline | | |
Marex_FF6 | 18. Apr 2024, 06:45 |
#5304
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5298
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
17 Apr 2024, 23:16:43 @siladnad rakstīja:
17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:
17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:
17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:
16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis
Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...
Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL
Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras
Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...
Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi.
LR Highlandam ir tieši tāda pati baterija un siltumsūknis kā iepriekšējam modelim... | Offline | | |
treshaa_josla | 18. Apr 2024, 08:36 |
#5305
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 262
Braucu ar:
|
18 Apr 2024, 06:45:15 @Marex_FF6 rakstīja:
17 Apr 2024, 23:16:43 @siladnad rakstīja:
17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:
17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:
17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:
16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis
Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...
Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL
Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras
Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...
Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi.
LR Highlandam ir tieši tāda pati baterija un siltumsūknis kā iepriekšējam modelim...
Mana "vecā" m3 jauda ir 324 kW, ietilpība 73,5 kWh (net)
Hailandam jauda 366 kW, ietilpība 75 kWh
Vecajam ir PTC
~~~~~~~~~~~~
Nekad neesmu teicis, ka man būtu FL
Tu biji ļoti neapmierināts ar SR+, tad pārkāpi uz LR un nomierinājies
Es no paša sākuma, '19 gadā nopirku LR un braucu laimīgs Tagad upgreidojos uz hailand[ Šo ziņu laboja treshaa_josla, 18 Apr 2024, 08:39:18 ] | Offline | | |
Marex_FF6 | 18. Apr 2024, 09:06 |
#5306
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5298
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
18 Apr 2024, 08:36:21 @treshaa_josla rakstīja:
18 Apr 2024, 06:45:15 @Marex_FF6 rakstīja:
17 Apr 2024, 23:16:43 @siladnad rakstīja:
17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:
17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:
17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:
16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis
Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...
Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL
Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras
Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...
Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi.
LR Highlandam ir tieši tāda pati baterija un siltumsūknis kā iepriekšējam modelim...
Mana "vecā" m3 jauda ir 324 kW, ietilpība 73,5 kWh (net)
Hailandam jauda 366 kW, ietilpība 75 kWh
Vecajam ir PTC
~~~~~~~~~~~~
Nekad neesmu teicis, ka man būtu FL
Tu biji ļoti neapmierināts ar SR+, tad pārkāpi uz LR un nomierinājies
Es no paša sākuma, '19 gadā nopirku LR un braucu laimīgs Tagad upgreidojos uz hailand
Oi, jā, piedod, tas bija Nixx...., bet tas jau neesi tu... | Offline | | |
Fandulis | 18. Apr 2024, 10:15 |
#5307
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 12929
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Paskatījos xiaomi autiņa apskatu, izklausījās labi, tikai pie mums tik drīz nebūs. Būtu interesanti kaut notestēt. | Offline | | |
smudo | 18. Apr 2024, 10:46 |
#5308
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3515
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
|
17 Apr 2024, 08:28:33 @versatile rakstīja:
16 Apr 2024, 23:25:11 @smudo rakstīja:
ID.3 ir pirmais kucēns, kas VW ir jāslīcina. Paskaties Bjorna video ar ID.7. Tas tukšākā un siltā baterijā 186kWh dod iekšā un ātra uzlāde saglabājas līdz 60-70%. Un tam ir iepsējams manuāls pre-heat
Jā, to visu zinu. VAG spītīgi cīnījās pret manuālu pre-heat, ne tikai ID.3, bet arī ID.4, ID.5, ID.BUZZ, visās škodās, utt. Par Taycan nezinu.
tesla jau arī silda, ja uzliek navigāciju uz lādētāju. Mans VW nesilda pat tā.
Bet, pie manām pašreizējām vajadzībām un pašreizējās uzlādes infrastruktūras Latvijā, man realitātē nebūtu liela starpība uzlādēs starp ID.7 un ID.3, ja ignorē pašas baterijas izmēru.
Taycan FL ir par šo visu piedomāts. Pre-FL max uzlādes performance (270kW šaurā logā) baterijai bija jāsasniedz 35C grādi. FL lielajai baterijai, lai ņemtu pretīm 320kW jau samērā plašā logā vajag sasniegt tikai 15C grādus. Bet tas strādā vairākos virzienos: 1) mazāk jāsilda baterija, lai dabūtu max performance 2) jo mazākās t baterija strādā/uzlādējas, jo mazāka degradācija un ilgāks tās kalpošanas laiks.[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Apr 2024, 10:47:48 ] | Offline | | |
|
smudo | 18. Apr 2024, 10:54 |
#5309
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3515
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
|
18 Apr 2024, 08:36:21 @treshaa_josla rakstīja:
Mana "vecā" m3 jauda ir 324 kW, ietilpība 73,5 kWh (net)
Hailandam jauda 366 kW, ietilpība 75 kWh
Vecajam ir PTC
~~~~~~~~~~~~
Cits/citi dzinēji, vai no esošajiem izspieda vairāk jaudas uz baterijas/softa rēķina? | Offline | | |
Marex_FF6 | 18. Apr 2024, 11:22 |
#5310
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5298
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
18 Apr 2024, 10:54:20 @smudo rakstīja:
18 Apr 2024, 08:36:21 @treshaa_josla rakstīja:
Mana "vecā" m3 jauda ir 324 kW, ietilpība 73,5 kWh (net)
Hailandam jauda 366 kW, ietilpība 75 kWh
Vecajam ir PTC
~~~~~~~~~~~~
Cits/citi dzinēji, vai no esošajiem izspieda vairāk jaudas uz baterijas/softa rēķina?
2. variants
Man vecajai joprojām ir iespēja pa 2k aplikācijā piepirkt boostu, hvz cik kw, bet skaitās ka no 4,2 uz 3,7 sek.[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 18 Apr 2024, 11:23:44 ] | Offline | | |
barney | 18. Apr 2024, 20:37 |
#5311
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: i3 & Subaru
| Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt
Taycan remonts
Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā
Cik bija taycan jauna baterija? 15k? | Online | | |
protams | 18. Apr 2024, 20:48 |
#5312
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5413
Braucu ar: null ziiben
| Some employees at the Tesla Gigafactory found out Monday they no longer have a job. The company announced mass layoffs..
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
smudo | 18. Apr 2024, 22:35 |
#5313
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3515
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
|
18 Apr 2024, 20:37:23 @barney rakstīja:
Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt
Taycan remonts
Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā
Cik bija taycan jauna baterija? 15k?
Sagribēji Model 3 jauna baterija vel nesen 20k maksāja. Taycan lielā baća 40k | Offline | | |
bum_bumz | 19. Apr 2024, 00:55 |
#5314
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6438
Braucu ar: E34
| Pieļauju, ka EV pasaulē visi auto un lādētāji ir testēti un atbilst pasē rakstītajam ar kļūdu līdz 1%
Stāvdrāžu un šekumdriļļu pasaulē ir pavisam cita aina. Lādētājs ar vienu nominālu 42V 2A var lādēt gan 18 stundas, gan tikt galā 6 stundās ar vienu un to pašu bateriju Kontrolieru, motoru un bateriju vienlīdzībā, nobrauktā distance var atšķirties līdz 30%. Nāks iekšā ķīnieši, tad jau darba netrūks.
To drāzi, kurš rij un neiet, iztestēju ar multimetra metodi. Halli ok, feti ok, visi spriegumi ok. Izārdīju ratu, tur viss ok. Pieliku oscili fāzēm, līknes vienādas; vai ok, nezinu. Pie pus ručkas tāda kā parazītiska rezonanse motoram. Atņēma man to dampi, vēl jau varēja lodēt ārā fetus, mērīt atvērtā stāvoklī pretestību RDS(on), kurš ir svarīgs parametrs un patērē jaudu. Mosfeti arī jāsilda, kad sals un jādzesē, kad karsti.
Tā kā jā, Vasjka ar testeri pamērīs un teiks, ka bačai kapzdec. Ieliks jaunu pa n-pakām un autiņš tāpat rīs un neies | Online | | |
Marex_FF6 | 19. Apr 2024, 07:11 |
#5315
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5298
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
18 Apr 2024, 22:35:08 @smudo rakstīja:
18 Apr 2024, 20:37:23 @barney rakstīja:
Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt
Taycan remonts
Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā
Cik bija taycan jauna baterija? 15k?
Sagribēji Model 3 jauna baterija vel nesen 20k maksāja. Taycan lielā baća 40k
Renault Kangoo kablukam 21k bez darba gaidīsim kasko slēdzienu, ka tik nebūs uz norakstīšanu... | Offline | | |
treshaa_josla | 19. Apr 2024, 09:06 |
#5316
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 262
Braucu ar:
|
18 Apr 2024, 06:45:15 @Marex_FF6 rakstīja:
17 Apr 2024, 23:16:43 @siladnad rakstīja:
17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:
17 Apr 2024, 10:42:35 @smudo rakstīja:
17 Apr 2024, 09:37:36 @Marex_FF6 rakstīja:
16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis
Ja gribēji pastāstīt visiem, ka tev ir highlands, tad respect, teksts vietā, bet highlands tehniski neatšķiras ne ar ko un ir precīzi tik pat taupīgs vai rijīgs kā vecais...
Starpcitu, slinkums meklēt, bet kādu laiku atpakaļ visiem stāstīji, ka tev ir FL, tagad pēkšņi preFL
Esot mikro uzlabojumi aero ziņā un likvidēti pagriezienu rādītāju kloķi, tā ka nevar teikt, ka ne ar ko neatškiras
Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...
Tik labi parzini ka aizmirsi par siltumsūkni, un to ka LR prefam mazāka baterija arī aizmirsi.
LR Highlandam ir tieši tāda pati baterija un siltumsūknis kā iepriekšējam modelim...
gan, jā ...
| Offline | | |
|
versatile | 19. Apr 2024, 09:09 |
#5317
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 985
Braucu ar:
|
19 Apr 2024, 00:55:19 @bum_bumz rakstīja:
Pieļauju, ka EV pasaulē visi auto un lādētāji ir testēti un atbilst pasē rakstītajam ar kļūdu līdz 1%
EV lādētājs, pa lielam, ir slēdzis. Viss pārējais notiek auto pusē. Un tur nu es gan uzticētos vairāk tam, nekā aļika skūteru kopā licējam - tie aļika viedierīču lādētāji ir shady as fuck, dažos pat atsvari ielikti, lai liekas nopietnāki. | Offline | | |
treshaa_josla | 19. Apr 2024, 09:10 |
#5318
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 262
Braucu ar:
|
18 Apr 2024, 22:35:08 @smudo rakstīja:
18 Apr 2024, 20:37:23 @barney rakstīja:
Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt
Taycan remonts
Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā
Cik bija taycan jauna baterija? 15k?
Sagribēji Model 3 jauna baterija vel nesen 20k maksāja. Taycan lielā baća 40k
Grobiņā zeperi M3 lielo baču lietotu piedāvā pa +/- 5k | Offline | | |
treshaa_josla | 19. Apr 2024, 09:22 |
#5319
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 262
Braucu ar:
| Par siltumsūkņiem
Hailanda rez d katalogs
Līdz '23. gada m3 katalogs
Nav man ne spēka ne vaļas pētīt kas tieši tur atšķirās, bet pirmsšķietami izskatās, ka apgalvojums "da tur vienāds viss" neatbilst patiesībai
Ne1 ražotājs nekodēs vienādas detaļas savādāk, tikai tāpēc, ka tās uzstāda citur | Offline | | |
Marex_FF6 | 19. Apr 2024, 09:25 |
#5320
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5298
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
19 Apr 2024, 09:22:15 @treshaa_josla rakstīja:
Ne1 ražotājs nekodēs vienādas detaļas savādāk, tikai tāpēc, ka tās uzstāda citur
Te tu maldies....
Un ko tu gribēji ar to tabulu parādīt? To ka 21-23 un 24 gada M3LR ir vienāds powers? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|