Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Arsmens
22. Feb 2016, 20:54 #201

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


22 Feb 2016, 20:44:37 ritvarsox rakstīja:

08 Feb 2016, 20:11:01 Janis_no_Rigas rakstīja:
Man ir divi paziņas, kuri apm. vienā laikā (tiko parādījas) nopirka Teslas - viens Rīgā, otrs Stokholmā.
Tas, kurš Rīgā dejo Limbo un slavē, tip pārsvarā braucot pa Rīgu, baterija turot visu dienu, bet pie iespējas arī pa dienu štepseli iespraužot, kur iespējams. Mājas esot superčārdžers un vēl entie auto ar degvielu. Saka, ka daudz enerģijas paņem siltums iekš auto, bet pa lielam no 250 - 400 km varot novālēt.
Stokholmā, kur tas ir PPC pisks drisks, populāri šobrīd, visur štepseļi un parkingi pie veikalu durvīm, iebraukšana centrā bez maksas un stāvvietas bez maksas un apkārtējo cilvēku īkšķīši uz augšu par eko eko eko eko - sākumā sita plaukstiņas, kā ar dauna slimību sirgstošs bērniņš, līdz brīdim, kad nomainīja dzīvesvietu no hatas ar pazemes garažu un superčārdžeru uz dzīvokli bez sava parkinga! No mājas uz Statoilu, kur ir tuvākais štepselis, jāpis 15 minūtes caur hvz kādiem pikuļiem, plus gabali, kur jābrauc kļuva garāki, krč visai dienai bača nepietiek!! Spļauj zemē un nolādē to sūdu un saka, ka vairs nekad!! Pirms nedēļas esot uztaisījis krašmaknagets, nezinu cik un ko tur nolocija, bet tāme uz 50k, laikam neremontēs!
Tur laikam pērkot to gludekli varot kaut ko no EU izmuķīt, bet cik un ko hvz!

Sanāk, ka Tesla baudāma kamēr nav tikusi avārijā.
Pēc avārijas Tesla zaudē garantiju.
+ bonusā sanāk, ka autiņš spiego tāpat, kā ābolītis.
Tesla s секреты

'Spiego' daudzi bateriju auto. Renault Zoe reģistrē visu, gps koordinātes, temperatūras, distances, laikus, kroč visu.
Offline
ritvarsox
22. Feb 2016, 20:59 #202

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2023

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


22 Feb 2016, 20:54:00 Arsmens rakstīja:

22 Feb 2016, 20:44:37 ritvarsox rakstīja:

08 Feb 2016, 20:11:01 Janis_no_Rigas rakstīja:
Man ir divi paziņas, kuri apm. vienā laikā (tiko parādījas) nopirka Teslas - viens Rīgā, otrs Stokholmā.
Tas, kurš Rīgā dejo Limbo un slavē, tip pārsvarā braucot pa Rīgu, baterija turot visu dienu, bet pie iespējas arī pa dienu štepseli iespraužot, kur iespējams. Mājas esot superčārdžers un vēl entie auto ar degvielu. Saka, ka daudz enerģijas paņem siltums iekš auto, bet pa lielam no 250 - 400 km varot novālēt.
Stokholmā, kur tas ir PPC pisks drisks, populāri šobrīd, visur štepseļi un parkingi pie veikalu durvīm, iebraukšana centrā bez maksas un stāvvietas bez maksas un apkārtējo cilvēku īkšķīši uz augšu par eko eko eko eko - sākumā sita plaukstiņas, kā ar dauna slimību sirgstošs bērniņš, līdz brīdim, kad nomainīja dzīvesvietu no hatas ar pazemes garažu un superčārdžeru uz dzīvokli bez sava parkinga! No mājas uz Statoilu, kur ir tuvākais štepselis, jāpis 15 minūtes caur hvz kādiem pikuļiem, plus gabali, kur jābrauc kļuva garāki, krč visai dienai bača nepietiek!! Spļauj zemē un nolādē to sūdu un saka, ka vairs nekad!! Pirms nedēļas esot uztaisījis krašmaknagets, nezinu cik un ko tur nolocija, bet tāme uz 50k, laikam neremontēs!
Tur laikam pērkot to gludekli varot kaut ko no EU izmuķīt, bet cik un ko hvz!

Sanāk, ka Tesla baudāma kamēr nav tikusi avārijā.
Pēc avārijas Tesla zaudē garantiju.
+ bonusā sanāk, ka autiņš spiego tāpat, kā ābolītis.
Tesla s секреты

'Spiego' daudzi bateriju auto. Renault Zoe reģistrē visu, gps koordinātes, temperatūras, distances, laikus, kroč visu.

Skaidrs. Vienu vārdu sakot tas ir normāli. Ir taču 21.gs. Drīz sekos visas elektroierīces.
Offline
CP17
22. Feb 2016, 21:01 #203

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


09 Feb 2016, 22:03:05 citrons1 rakstīja:
Uzņēmuma autoparkā ir 2x Vw E-up. Katram tāfelē jau ir ~20,000 km nobraukums. Visu šo laiku (Vairāk kā gads) ar šiem auto ikdienā tiek nobraukts diezgan daudz, parēķiniet cik ir sanācis ietaupīt uz degvielu, ņemot vērā ka šajā pusotra gada laikā uzlādes ir veiktas CSDD un VW pie spices - BEZMAKSAS braucot pusdienās, un pie csdd atstājot lādēties kamēr ej kārtot lietas @csdd kamēr pārējiem jāmaksā par stajanku. Kopā ar abiem auto ~40,000 km nobraukti.

Ok ko tālāk darīt, kad bezmaksas uzlādes nebūs, sākot ar šī gada vasaru, es nezinu Bet pagaidām kamēr bezmaksas - ir savs prieks braukt. Un tas E-ups pilsētā ir ok - kā jau teicu iepriekš - esmu gatavs uz strīpas nolikt eupu ar jebkuru jūsu ziemas miskasti

??? Kur ir bezmaksas uzlāde, tas ir: piespraudies, salādē, nemaksā un aizbrauc?
Offline
Arsmens
22. Feb 2016, 21:03 #204

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Nu šis jautājums tiks vēl daudz un visās jomās cilāts, bet ja paskaties no viņu skatu punkta, kuri strādā sīvā konkurencē un pēta svaigu tehnoloģiju, tad zināt kas kur kā notiek ar bateriju, kā tā tiek lietota, kādā temperatūrā un cik īsos/garos gabalos strādā, tad tā ir zelta infa ražotājam, kura palīdz turēties līderos, nevis dabūt kaudzi sūdzību, sliktu atsauksmju un apskatus un tev nav ne jausmas, kāpēc tava bača ir tāds sūc un kā to uzlabot
Offline
Lafter
22. Feb 2016, 21:03 #205

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27058

Braucu ar: wv


22 Feb 2016, 20:44:37 ritvarsox rakstīja:

08 Feb 2016, 20:11:01 Janis_no_Rigas rakstīja:
Man ir divi paziņas, kuri apm. vienā laikā (tiko parādījas) nopirka Teslas - viens Rīgā, otrs Stokholmā.
Tas, kurš Rīgā dejo Limbo un slavē, tip pārsvarā braucot pa Rīgu, baterija turot visu dienu, bet pie iespējas arī pa dienu štepseli iespraužot, kur iespējams. Mājas esot superčārdžers un vēl entie auto ar degvielu. Saka, ka daudz enerģijas paņem siltums iekš auto, bet pa lielam no 250 - 400 km varot novālēt.
Stokholmā, kur tas ir PPC pisks drisks, populāri šobrīd, visur štepseļi un parkingi pie veikalu durvīm, iebraukšana centrā bez maksas un stāvvietas bez maksas un apkārtējo cilvēku īkšķīši uz augšu par eko eko eko eko - sākumā sita plaukstiņas, kā ar dauna slimību sirgstošs bērniņš, līdz brīdim, kad nomainīja dzīvesvietu no hatas ar pazemes garažu un superčārdžeru uz dzīvokli bez sava parkinga! No mājas uz Statoilu, kur ir tuvākais štepselis, jāpis 15 minūtes caur hvz kādiem pikuļiem, plus gabali, kur jābrauc kļuva garāki, krč visai dienai bača nepietiek!! Spļauj zemē un nolādē to sūdu un saka, ka vairs nekad!! Pirms nedēļas esot uztaisījis krašmaknagets, nezinu cik un ko tur nolocija, bet tāme uz 50k, laikam neremontēs!
Tur laikam pērkot to gludekli varot kaut ko no EU izmuķīt, bet cik un ko hvz!

Sanāk, ka Tesla baudāma kamēr nav tikusi avārijā.
Pēc avārijas Tesla zaudē garantiju.
+ bonusā sanāk, ka autiņš spiego tāpat, kā ābolītis.
Tesla s секреты
http://dkskadesenter.no/ Oficiāls Tesla serviss... Nezinu kādu kapronu čalis bliež
šķilteni remontē

[ Šo ziņu laboja Lafter, 22 Feb 2016, 21:04:56 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
funkyasshit
22. Feb 2016, 21:17 #206

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


22 Feb 2016, 21:01:05 CP17 rakstīja:

09 Feb 2016, 22:03:05 citrons1 rakstīja:
Uzņēmuma autoparkā ir 2x Vw E-up. Katram tāfelē jau ir ~20,000 km nobraukums. Visu šo laiku (Vairāk kā gads) ar šiem auto ikdienā tiek nobraukts diezgan daudz, parēķiniet cik ir sanācis ietaupīt uz degvielu, ņemot vērā ka šajā pusotra gada laikā uzlādes ir veiktas CSDD un VW pie spices - BEZMAKSAS braucot pusdienās, un pie csdd atstājot lādēties kamēr ej kārtot lietas @csdd kamēr pārējiem jāmaksā par stajanku. Kopā ar abiem auto ~40,000 km nobraukti.

Ok ko tālāk darīt, kad bezmaksas uzlādes nebūs, sākot ar šī gada vasaru, es nezinu Bet pagaidām kamēr bezmaksas - ir savs prieks braukt. Un tas E-ups pilsētā ir ok - kā jau teicu iepriekš - esmu gatavs uz strīpas nolikt eupu ar jebkuru jūsu ziemas miskasti

??? Kur ir bezmaksas uzlāde, tas ir: piespraudies, salādē, nemaksā un aizbrauc?


Alfā arī nav bezmaksas?
Vairākās vietās ir manīts, ka var uzlādēt for free. Vienā reizē čalis ar teslu bija piespraudies. Es vēl nodomāju - ahujenna. Ja esi tik biezs, ka vari nopirkt Teslu, pat par degvielu nav jāmaksā.
Offline
422167
22. Feb 2016, 21:36 #207

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

-auto lai veelams pusi vai labaak vairaak samaksaa citi
-uzlaadi jaasponsoree veelams pa briivu(tas ir- samaksaa citi)
-prieksrociiba braukt pa sabtransa joslaam, veelams parkings pa briivu un iebrauksana maksas zonaas pa briivu
visi sitie ir vienkaarsi prasti haljavsciki
iistam zalajam neko no taa nevajag vinjs brauc ar felli/iet kaajaam/brauc ar sabtransu
Offline
XK220
22. Feb 2016, 21:42 #208

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3192

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Šādā laikā būt zaļam ir grūti. Viss balts.
Offline
DeeCee
02. Mar 2016, 14:10 #209

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
barney
24. Nov 2016, 11:19 #210

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: i3 & Subaru

Tajā aprēķinā degviela maksā ~75c/l un elektrība ir nedaudz dārgāka, kā LV.
Mūsu apstākļos, kur degviela maksā 1.11eur un elektrība ir nedaudz lētāka, tas aprēķins būtu pozitīvāks par labu tosterim.

Bet galīgi pa velti nav, tas gan
Offline
Pufaix
24. Nov 2016, 11:36 #211

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1707

Braucu ar: NC700XD, gludekli

Nedaudz pabraukājos ar Nissan Leaf - kompis rādija 16kWh/100 km. Ja elektrība 17 centi, tad tas sanāk 2.72 EUR/100 km.

Tā tīri degvielā neizmantojot bezmaksas uzlādes stacijas nav jau nekāds WOW-TAS-TAK-PARVELTI cipars.

Elekroauto vs iekšdedzes var vinnēt rēķinot citas izmaksas - stāvvieta, apkopes utml.
Offline
Laoshi
24. Nov 2016, 11:48 #212

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


24 Nov 2016, 11:44:49 @Vantage rakstīja:
Tā ir, nekāda izteiktā ekonomija tur nav. Ražošanas materiāli ir dārgāki, sarežģītāki un iespējams pat vairāk nodara kaitējumu dabai. Neaizmirstam augsto iegādes maksu, price/performance trūkumu un īsu nobraucamo distanci. Elektrība lētāka nebūs, tapēc visi eko elektro slavētāji---




...un tad pienāk bateriju maiņa
Offline
Arsmens
24. Nov 2016, 11:53 #213

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Bateriju maiņa, visticamāk, pienāks pēc apm tik pat ilga laika, kā jaunajiem vag benzīndzinējiem (300tk)
Offline
Hirschenhof
24. Nov 2016, 11:56 #214

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 657

Braucu ar: SL 500


24 Nov 2016, 11:54:10 @bertons rakstīja:

Ir kaads peetijis, cik +/- izmaksaatu savu "charging station" izbuuveet sleedzoties pie kaadas daudzdziivoklju maajas "magjistraales" nevis 220v rozetes?


6,6 Kw ātruzlādes iekārta izmaksāja apmēram 1,5K ar uzstādīšanu.
Offline
Arsmens
24. Nov 2016, 11:58 #215

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


24 Nov 2016, 11:55:44 @Vantage rakstīja:

24 Nov 2016, 11:53:39 @Arsmens rakstīja:
Bateriju maiņa, visticamāk, pienāks pēc apm tik pat ilga laika, kā jaunajiem vag benzīndzinējiem (300tk)


Tapēc atbilde slēpjas mazutā:


Šī atbilde ir pārāk iestagnējusi un sen jau bija jābūt atbildētai zem preses, bet diemžēl nafta lobē pārāk nikni, lai kādas pārmaiņas ieviestos operatīvāk
Offline
Hirschenhof
24. Nov 2016, 12:11 #216

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 657

Braucu ar: SL 500


24 Nov 2016, 11:53:39 @Arsmens rakstīja:
Bateriju maiņa, visticamāk, pienāks pēc apm tik pat ilga laika, kā jaunajiem vag benzīndzinējiem (300tk)


Viss nav tik viennozīmīgi. Visas daudz maz modernās baterijas ir šūnveida. Tas ir, jāmaina nevis visa uzreiz, bet atsevišķas šūnas. Tā mani mierināja pirms Leaf iegādes.

Nu jau garantijas laiks pāri, bet baterijai viss labi (tfu, tfu,tfu)

Offline
subaru
24. Nov 2016, 12:26 #217

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10180

Braucu ar: rokām uz stūres

"bezmaksas" elektrību var dabūt uzstādot saules paneļus, piemēram .. bet nu pašu saprotiet cik tas ir "bezmaksas" ... varbūt baigā ilgtermiņā kaut kas tur nostāsies pa nullēm vai aizies plusā.

Za to būs eko-šmeko zaļa enerģija
Offline
RS7
24. Nov 2016, 12:27 #218

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


24 Nov 2016, 11:48:07 @Laoshi rakstīja:

24 Nov 2016, 11:44:49 @Vantage rakstīja:
Tā ir, nekāda izteiktā ekonomija tur nav. Ražošanas materiāli ir dārgāki, sarežģītāki un iespējams pat vairāk nodara kaitējumu dabai. Neaizmirstam augsto iegādes maksu, price/performance trūkumu un īsu nobraucamo distanci. Elektrība lētāka nebūs, tapēc visi eko elektro slavētāji---




...un tad pienāk bateriju maiņa




un ir 345 dienas bez saules.
Offline
uldens1
24. Nov 2016, 12:46 #219

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


24 Nov 2016, 11:53:39 @Arsmens rakstīja:
Bateriju maiņa, visticamāk, pienāks pēc apm tik pat ilga laika, kā jaunajiem vag benzīndzinējiem (300tk)
teslai itka 1milj. ejot tas baterijas
Offline
Arsmens
24. Nov 2016, 12:50 #220

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


24 Nov 2016, 12:11:30 @Hirschenhof rakstīja:

24 Nov 2016, 11:53:39 @Arsmens rakstīja:
Bateriju maiņa, visticamāk, pienāks pēc apm tik pat ilga laika, kā jaunajiem vag benzīndzinējiem (300tk)


Viss nav tik viennozīmīgi. Visas daudz maz modernās baterijas ir šūnveida. Tas ir, jāmaina nevis visa uzreiz, bet atsevišķas šūnas. Tā mani mierināja pirms Leaf iegādes.

Nu jau garantijas laiks pāri, bet baterijai viss labi (tfu, tfu,tfu)



Teslai tak bateriju paka vispār sastāv no cik tur moduļiem, kur iekšā kopā ir n-tie tūkstoši 'pirkstiņu'

[ Šo ziņu laboja Arsmens, 24 Nov 2016, 12:51:25 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo