BMW E30 M3 - pirmais un īstākais M3
[1-20] [21-40] 41-60 [61-80] [81-98]
Artis_D, 19. Jan 2004, 17:15
toreiz nebija iespēju, tagad nav mašīnas. ZBGirtzB, 19. Jan 2004, 17:13
Outlaw tu neopirktu, jo es šamo jau pavasarī būtu iepircis.Artis_D, 19. Jan 2004, 17:12
vispār mīzala Martini, ka pārdevi savu emku. nesen parēķināju cik savā 325 jāieliek pikjis.... tava emka sanāktu toč. Tad jau labāk tādu nopirkt, nekā celt parastu e30. Toč suka - būtu tagad tirgojis - es nopirktu. Vot lohsMarchello, 19. Jan 2004, 16:54
diesel par to jau arii iet runa, tad tas bija kruta, tagad tas ir ok, tehnika iet uz priekshu, un tagadeejai M seerijai shii dinamika ir muusdienu meerauklaam atbilstosha... lai gan kaa jau JZ mineeja ne jau tas ir galvenaisMartini, 19. Jan 2004, 16:53
Boncim gan nepiekrītu vienīgi esu pārliecināts ka man IR ghghMartini, 19. Jan 2004, 16:51
ko jūs te pisaties sen jau ir pierādīts ka tas auto ir vairāk nekā ievērības cienīgs =Ppiekrītu JZ piem man sekunde sotakam neko neizsaka toties vieglais 4 cilindru motors ar vairak ka 200zs bez ļjurbo priekš tā mazā kartinga un izskats mani pilnībā apmierina vēl šo baltu dieniņu =P
Jurons, 19. Jan 2004, 16:49
Un kakogo hrena tad "modeļu aprakstā" ir 2 vārsti uz cilindru? Es tiešām esmu pārsteigts, ka tajā laikā jau bija DOCH izpildījums!JZ, 19. Jan 2004, 16:41
vispaar jau ir 5ci vaarsti uz cilindru :P 2 iepluudes, 2 izpluudes un droseljvaarstsedzulis, 19. Jan 2004, 16:40
Jurons, ar Tevi viss kārtībā??? Tu gribi teikt, ka tas ir R4 8V?Jurons, 19. Jan 2004, 15:27
Nesaprotu, kādēļ tekstā minēts, ka motoram bija 4 vārsti uz cilindru! Tā taču nav. Tas būtu reāls apvērsums tajā laikā.JZ, 19. Jan 2004, 15:23
P.S. man nekas iipash neliekas arii 5,x sec 0-100, taa luuk :Pdiesel, 19. Jan 2004, 15:21
...Marchello pa ielaam jaabrauc tagadnee, nevis pagaatnes jomaa. Tad 7 sek bija kruta, tagad ok, bet nejau ///M seerijai.JZ, 19. Jan 2004, 15:21
Visu tak nenosaka 0-100, tas ir tikai reklaamaas figureejoshs raadiitaajs, taapat kaa zirgspeeki, smuki cipari pareizajai publikai... un 7sec e30 m3 ir ganjau deelj taa, ka dabuu likt 3shajaa paarnesumaa, ja vajadzeetu, tad ar to pashu jaudu paliistu zem 6sec, tikai uzliekot pareizo kaarbu un riepas...gt99, 19. Jan 2004, 15:13
Tiem kuri par to jaudu fano. 1971. gadā Porsche jau ražoja 911 ar 2,4 litru atmosfērisko dzinēju ar jaudu 190 zs. Paātrinājums šiem auto arī bija tās pašas 7 sekundes... Bet es nesaku ka M3 ir slikts autoMarchello, 19. Jan 2004, 15:07
diesel tieshi taa ideaals izsvarojums starp asiim, taadeelj arii BMW inzjenieri atteicaas no 6cilindru versijas!Un par kaadaam muusdienu dinamikas meerauklaam Tu runaa? Sho auto saaka razjot gandriiz divdesmit gadus atpakalj! turklaat sport evo shiis sekundes jau ir nedaudz sarukushas
diesel, 19. Jan 2004, 13:41
..... kaads izsvarojums starp asiim 50/50 % ? Peec muusdienu meerauklas 7 sek. prieksh ///M ir daudz par daudz.GirtzB, 19. Jan 2004, 13:24
Fii me jau teica ka IMHOSpOrcMeN, 19. Jan 2004, 12:49
vissj au labi bet standara m-ka izskatas ka neskuja neiet pec musdienu standartiem es domajukarlisII, 19. Jan 2004, 11:56
Labs raksts, ļoti informatīvs, cepuri nost!Bosnija, 19. Jan 2004, 11:47
215 kleperi uz tādu masu, tas tiešām ir daudz.Man personīgi patīk e30