Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 M50B25 Turbo

AutorsZiņojums
pluginss
15. May 2006, 14:33 #41

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

man liekas, ka automaats buutu tikai sapraatiigi
Offline
JZ
15. May 2006, 14:41 #42

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

parasto virzulju materiaals un gredzeni nav paredzeeti turbo motora slodzeem (temperatuuraam sadegshanas kameraa), taadeelj jau taa detonaacija saakas, no nepietiekamas dzeseeshanas, un lielaaki interkuuleri te njeprichom

bet labi, kas gan ir teorija pret iistajiem viiriem kas teeree naudu pa labi un kreisi un tik skruuvee un tik skruuvee
Offline
Puce
15. May 2006, 14:49 #43

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

jā ar to teoriju tā ir kā ir. centies izmest no auto visu lieko laukā, lai mašīna vieglāka paliktu un ātrāk ietu, bet ta tu nostājies situācijas priekšā, ka tavs stūrmanis sver vairāk, nekā ir izmests laukā.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
JV
15. May 2006, 15:22 #44

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots


2006-05-15 14:41, JZ rakstīja:
parasto virzulju materiaals un gredzeni nav paredzeeti turbo motora slodzeem (temperatuuraam sadegshanas kameraa), taadeelj jau taa detonaacija saakas, no nepietiekamas dzeseeshanas, un lielaaki interkuuleri te njeprichom

bet labi, kas gan ir teorija pret iistajiem viiriem kas teeree naudu pa labi un kreisi un tik skruuvee un tik skruuvee


Sagribējās kaut kam beidzot piepisties....pēc šitā sanāk ka visi "turbo kiti" un "kompresor kiti" atmosfēriskajiem motoriem braukā detonējot jo virzuļus un gredzenus standarta kitiem nemaina un starpdzesētājs paredzēts krutiem džekiem lai citi redzētu ka "man ir turbo"....vai arī detonācija tomēr vairāk atkarīga no aizdedzes lenķa, pareiza degmaisījuma un vēl dažiem sīkumiem ka sveču izvēle un ieplūdes temperatūra.

-----------------
www.trackday.lv

Offline
JV
15. May 2006, 15:35 #45

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots


2006-05-15 15:25, Kaspich rakstīja:
atkariiga - no visa kopaa (ok, sveces - mazak). Tb, taadeelj arii ir inzjenieru centri, pat tuuninga firmas teeree miljonus motoru forseesjsnas programmaam ..



Protams ka ietekmē čupa faktoru, bet tāpēc jau nevar to novienkāršo sakot ka atmosfēriskā dzinēja virzuļi ir visa ļaunuma sākums!

-----------------
www.trackday.lv

Offline
JZ
15. May 2006, 15:40 #46

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

detonaacija ir priekshlaiciiga degmaisijuma explozija, un, kas to var radiit? hmm, var buut nepareizs aizdedzes lenkjis, var buut slikta degviela, var buut kaada detalja sadegshanas kameraa, kas, deelj nespeejas pietiekami dzeseeties, ir paarkarsusi, un vienaa briidii jau ir speejiiga paliidzeet saspiestajam degmaisijumam explodeet pirms veel ECU padod dzirksteli, vai tad nav redzeeti benziinnieki, kas turpina pukshkjeet pat peec izsleegtas aizdedzes, tb bez dzirksteles?

un es neteicu ka visiem tas taa ir, es saku ka pie noteiktiem apstaakljiem, lasiit paarmeeriigaam slodzeem un kosmosaa (prieksh parastajiem virzuljiem) sagrieztiem spiedieniem, taada lieta var notikt, un ja veel bish shkjeersaam dagvielas karte sastaadiita un kaut kaadaa briidii ir liess maisiijums, tad taas temperatuuras uzlec ljoti aatri

ljoti daudz mainiigo ir tanii lietaa, taadeelj jau arii visi maksaa tos simtus latu pieredzeejushiem cilveekiem par reguleeshanu


2006-05-15 15:22, JV rakstīja:

2006-05-15 14:41, JZ rakstīja:
parasto virzulju materiaals un gredzeni nav paredzeeti turbo motora slodzeem (temperatuuraam sadegshanas kameraa), taadeelj jau taa detonaacija saakas, no nepietiekamas dzeseeshanas, un lielaaki interkuuleri te njeprichom

bet labi, kas gan ir teorija pret iistajiem viiriem kas teeree naudu pa labi un kreisi un tik skruuvee un tik skruuvee


Sagribējās kaut kam beidzot piepisties....pēc šitā sanāk ka visi "turbo kiti" un "kompresor kiti" atmosfēriskajiem motoriem braukā detonējot jo virzuļus un gredzenus standarta kitiem nemaina un starpdzesētājs paredzēts krutiem džekiem lai citi redzētu ka "man ir turbo"....vai arī detonācija tomēr vairāk atkarīga no aizdedzes lenķa, pareiza degmaisījuma un vēl dažiem sīkumiem ka sveču izvēle un ieplūdes temperatūra.
Offline
pluginss
15. May 2006, 16:57 #47

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

cik atceros, tad jaunizceptajam turbo motoram vajadzeeja veel atraaku aizdedzi
Offline
JZ
15. May 2006, 17:01 #48

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ko noziimee - veel aatraaku aizdedzi?
Offline
Puce
15. May 2006, 17:03 #49

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

nu nevis ar parastajām šķiltavām bet elektriskajām.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
-INC-
16. May 2006, 00:31 #50

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Da lai saregulētu to MS 200ls tikai benzīnā aiziet, zem 1k latu ar MS turboprojektu var palīst tikai tad ja to motoru taisa priekš viena draga.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo