Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 M50B25 Turbo

AutorsZiņojums
Puce
15. May 2006, 09:12 #21

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Pēc viņa teksta saprotu, ka diezgan izmaksāja softs ar ko pārprogrammēt Motronic...

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
SteelRat
15. May 2006, 10:58 #22

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163505

Braucu ar: E95

bet vel ir jamak progu rakstiit

-----------------
Offline
DoubleD
15. May 2006, 11:12 #23

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325


2006-05-15 10:58, FunnyBoY rakstīja:

Esmu ļoti pārliecināts, ka viņš ar saviem 2.5 litriem un vēl pāris uizlabojumiem varētu salikt tavu emku, ka smird!


Nejauc klases.. te jau nedaudz cita klase sanaak.

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
SteelRat
15. May 2006, 11:59 #24

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163505

Braucu ar: E95

bljaa ka vilkshu bortaa

-----------------
Offline
edzulis
15. May 2006, 12:02 #25

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2006-05-15 11:54, FunnyBoY rakstīja:

2006-05-15 11:12, DoubleD rakstīja:

2006-05-15 10:58, FunnyBoY rakstīja:

Esmu ļoti pārliecināts, ka viņš ar saviem 2.5 litriem un vēl pāris uizlabojumiem varētu salikt tavu emku, ka smird!


Nejauc klases.. te jau nedaudz cita klase sanaak.


Tikai 4,25L


Kā man patīk visi šie salīdzinājumi ))
Offline
PinkaDH
15. May 2006, 12:16 #26

Kopš: 31. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 846

Braucu ar: BMW F11 RN-20; Nissan RS13 1JZ


Turbo Smurbo reku ists dampis

-----------------
Nissan RS13 1JZ-GTE
Offline
crush
15. May 2006, 12:18 #27

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

bembis labs, bet nu izmaksas turbinējot tiešām ir normālas, lai gan tipa 3k Ls (va euro) kā bija rakstīts forumā par ot programmēšanas softu un tur to ikārtu ir tāds normāls piķis, bet tas jau saprotu tika pirkts, lai arī tāteikt citiem par $$ programmētu, ja priekš sevis, tad jau lētāk ir nopirkt kādu MS vai VEMS programmējamo kompi, sanāk lētāk, bet nu arī protams ne par sviestmaizi.
es piem par kompi + datčiki (WB zonde EGT, MAP) samaksāju 650lvl, bet za to manā kompī ie arī, piemēram, starta kontroles funkcija un boostcontroler funkcija.
Offline
-INC-
15. May 2006, 12:52 #28

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-05-15 12:46, FunnyBoY rakstīja:

2006-05-15 11:57, Kaspich rakstīja:

2006-05-15 11:52, FunnyBoY rakstīja:

2006-05-15 11:06, Kaspich rakstīja:

2006-05-15 10:58, SteelRat rakstīja:
bet vel ir jamak progu rakstiit

proga nav jaaraksta. iemet aptuvenaas veertiibas fuel un aizdedzes kartees, un prom uz stendu. Tas (stenda izmantosjana) veel kaadu kLs izmaksaa..


Kādi vēl kLs???
Es rolī par 3 stundām 50Ls samaksāju!

Ok tas tikai izredzētajiem.

<font size=1>[ This message was edited by: FunnyBoY on 2006-05-15 11:53 ]</font>

ko di&%$%&^$&^.
taa nav jaudas nomeriisjana. Shajaa gadiijumaa auto ’iestreegst’ uz 3 dienaam liidz nedeelju. + vel tiek izmantota arii Rolja aparatuura (KTS motorstends + atgaazu prichindaalji), profesionaalju darbs. Ja nezini, NEDIRS. ZB jau


Turi muti ja nezini ko runā!
Uldis var savu BOSCH kompi no nules stundas laikā līdz pīlnībai saprogrammē! Ko tu tur tukši dirs. Un es nebraucu nekādu jaudu mērīt bet kompi un citas lietas regulēt!

Ibio mat’j gudrulis atradies!


Stundas laikā pat līknes pārkopēt ir jāiespringst, kur nu vēl uz stenda kautko saregulēt Tu te kautko jauc
Offline
Puce
15. May 2006, 12:53 #29

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Lai mani MS speci un zinātāji palabo:

mukljibas. labs programmeejamais kompis taapat maksaa paaris kLs. turklaat, leetajiem ir sekojosji ierobezjojumi:
1. gaisa masa meeriitaaja vietaa (anemometriskaa) ir retinaajuma sensors. rezultaataa - nepreciizaaka reguleesjana

šajā jautājumā neesmu specss

2. vinas aizdedzes spoles vadiiba

Nezinu ko tu te gribēji pateikt, bet MS ir iespēja likt uz katru sveci savu spoli.

3. nav normaalas tuksgaitas vadiibas sisteemas

Kā parastāko tukšgaitas vadības risinājumu liek klasisko tādu kāda nāca vēl e21 323. Ir redzēti vēl visādi risinājumi ieskaitot standarta e34 tukšgaitas vārstu. Un vispār neesmu saskāries ar to, ka kāds sūdzētos par tukšgaitas problēmām.

3. lamda reguleesjana - stipri novienkaarsjota

Spraužam iekšā platjosleni un uz priekšu!

4. nav droselvaarsta staavoklja sensora

Kā tad nav? Viens no MS pamatsensoriem ir droseles stāvokļa pozīcijas mērīšana visā diapazonā.

5. netiek izmantoti detonaacijas sensori

par šo nemācēšu teikt

6. netiek izmantoti klokjvaarpstas sensori

Arī muļķības. Tiek izmantots kloķenes sensors tieši priekš tā priekš kā tas ir paredzēts.

7. maz punktu degvielas/aizdedzes kartees

hvz...

8. nav normaalas pasdiagnostikas

neko daudz nepateikšu, bet noteikti, nav e65, kas tev parāda faku, kad izdzisusi gabarīta lampiņa.

utt, utjpr.

Puikas, davai bez tuksja bazara, a?

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
crush
15. May 2006, 13:02 #30

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu




2006-05-15 12:18, crush rakstīja:
bembis labs, bet nu izmaksas turbinējot tiešām ir normālas, lai gan tipa 3k Ls (va euro) kā bija rakstīts forumā par ot programmēšanas softu un tur to ikārtu ir tāds normāls piķis, bet tas jau saprotu tika pirkts, lai arī tāteikt citiem par $$ programmētu, ja priekš sevis, tad jau lētāk ir nopirkt kādu MS vai VEMS programmējamo kompi, sanāk lētāk, bet nu arī protams ne par sviestmaizi.
es piem par kompi + datčiki (WB zonde EGT, MAP) samaksāju 650lvl, bet za to manā kompī ie arī, piemēram, starta kontroles funkcija un boostcontroler funkcija.


mukljibas. labs programmeejamais kompis taapat maksaa paaris kLs. turklaat, leetajiem ir sekojosji ierobezjojumi:
1. gaisa masa meeriitaaja vietaa (anemometriskaa) ir retinaajuma sensors. rezultaataa - nepreciizaaka reguleesjana
2. vinas aizdedzes spoles vadiiba
3. nav normaalas tuksgaitas vadiibas sisteemas
3. lamda reguleesjana - stipri novienkaarsjota
4. nav droselvaarsta staavoklja sensora
5. netiek izmantoti detonaacijas sensori
6. netiek izmantoti klokjvaarpstas sensori
7. maz punktu degvielas/aizdedzes kartees
8. nav normaalas pasdiagnostikas
utt, utjpr.

Puikas, davai bez tuksja bazara, a?


nu ko lai es saku, varu pardot tad savu kompi par pāris k LS, jo manis pirkais (kas starpcitu pats maksā kādi 350lvl (pārējais par datčikiem vadiem utt):
- kompis vada līdz 8 individuālām spolēm
- izmanto gan kloķenes, gan sadalenes sensorus
- arī detonācijas sensoru
- arī droseļvārsta stāvokļa sensoru
utt, utjpr.
nu karoče viss ko tu tur raksti ka nav, tas man ir

PS laikam esmu kapeiku pisējs, esmu nopircis kompi pa ģošu
Offline
Puce
15. May 2006, 13:06 #31

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Kāpēc nav? Laikam tāpēc, ka tas viss pašam ir pēc tam jāprogrammē..
Bet vispār tās degvielas un aizdedzes kartes ir pieejamas internetā. Protams, kā izejas materiāls, lai var auto iedarbināt un tad sākt pamazām tjūnēt.

Labi, nav ko te pa tukšo dirst. Kad uzliks virsū tad varēs arī reāli spriest. Vienīgi pie izmaksām būs vēl jāpieskaita portatīvais ar COM ieeju.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
15. May 2006, 13:10 #32

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Da necepies, Kaspi. Sensori, kas parasti tiek pirkti jauni un Bosch ir divi - gaisa un ūdens temperatūras. Spoles, kloķenes sensoru utt. nav nekādas jēgas pirkt jaunus. Jo nah tas vajadzīgs.

Protams, ir visā tajā lietā tāds salīdzinoši liels izdevums kā vadi. ja grib lai kruts meistars savelk un "pareizi" salodē, tad vēl kādus 150Ls jāpiemet. Galu galā, lai iedarbinātu to verķi 1K LVL aiziet enivej. bet viss ir atkarīgs no tā cik tu pac daudz dari un vari izdarīt.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
crush
15. May 2006, 13:13 #33

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

jaa, piemet sensorus (kvalitatiivus), paarvelc visu provodku, sapeerc stekerus, saregulee (par Ls 50). Kopaa ash Ls 400, ne?


jā lasīt prasme tev ir laba, es tak rakstīju, ka ar sensoriem (tie ko iesaka kompja ražotājs, kurus tas ir atzinis par OK, nu notiekti jau pēdējie sūdi pēc tavām domām), vadiem, štekeriem un citām hiņēm kuras varēja neņemt (piem LCD displejs uz kura kompis izvada kādas vērtības tur gribi) tas izmaksāja 650lvl

nu MS sanāk vēl lētāk, bet tur nedaudz mazāk fīču
Offline
ww
15. May 2006, 13:17 #34

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

A nav vieglāk uzmest MSD aizdedzi ? Kā visiem dragsteriem?
Offline
Puce
15. May 2006, 13:20 #35

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Kā jau rakstīju, tad galu galā tas nebūs lēti. bet uzskatīt kaut kādu tur motora vadību krutāku dēļ tā, ka tā maksā 3KLs, nevis 10x mazāk imho nav pareizi.
Ja tas MS nebūtu dzīvotspējīgs, tad tas tā ar nebūtu izdzīvojis līdz šai baltai dienai. Labi, ka mums ir visādi frīki programmētāji, kam patīk automašīnas un kā jau viņi pieraduši ar saviem datoriem grib arī tās kontrolēt.

Runājot par auto kompju softiem it kā labas atsauksmes par krievu Korvet (ABIT). Bija pat kaut kāda fiška iekšā, kas pati aizdedzi un degvielu regulēja, lai motors nenodetonētos. Sākuma cena ~1K Ls.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
JZ
15. May 2006, 13:58 #36

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tik tragjiski nav, vajag detonaacijas sensoru un vietu savai lamda zondei izpuuteejaa, taalaakais ir speciaalista darbs, no 0 vienu shaadu mashiinu sareguleet nemaksaa tuukstoshus, savi 300-400ls mosh vareetu salasiities, tikai, parasti, shaadu samopalu gadiijumos, taa reguleeshana beidzas ar kaut kaadaam motora probleemaam

un ja tas kex nav kaartiigi piestraadaajis pie bloka, tad vinjam tos 500zs ieraudziit izdosies mosh uz vienu stiepienu, un tas sajuugs neizskataas pietiekami nopietni, lai tureetu tos cereetos 500zs


2006-05-15 11:57, Kaspich rakstīja:

2006-05-15 11:52, FunnyBoY rakstīja:

2006-05-15 11:06, Kaspich rakstīja:

2006-05-15 10:58, SteelRat rakstīja:
bet vel ir jamak progu rakstiit

proga nav jaaraksta. iemet aptuvenaas veertiibas fuel un aizdedzes kartees, un prom uz stendu. Tas (stenda izmantosjana) veel kaadu kLs izmaksaa..


Kādi vēl kLs???
Es rolī par 3 stundām 50Ls samaksāju!

Ok tas tikai izredzētajiem.

<font size=1>[ This message was edited by: FunnyBoY on 2006-05-15 11:53 ]</font>

ko di&%$%&^$&^.
taa nav jaudas nomeriisjana. Shajaa gadiijumaa auto ’iestreegst’ uz 3 dienaam liidz nedeelju. + vel tiek izmantota arii Rolja aparatuura (KTS motorstends + atgaazu prichindaalji), profesionaalju darbs. Ja nezini, NEDIRS. ZB jau
Offline
JZ
15. May 2006, 14:01 #37

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

p.s. un jaunaakais/daargaakais MOTEC m800 maksaa 1500ls, tik nav jaapeerk te, kur liek 100% varku, bet gan jaasuuta no austraaljiem
Offline
JZ
15. May 2006, 14:06 #38

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nuja saakumaa viss liekas jauki liidz tiem 300zs, kas vinjam tur gan jau ka arii ir, suudi saakas peec tam, kad kaa peec saraksta viss saak jukt nost, un cenas upgreidotajiem elementiem jau ir ljoti nepatiikamas
Offline
Puce
15. May 2006, 14:23 #39

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

jāmāk ir laicīgi apstāties pie pareizajiem zirgiem, lai ar tiem auzās nesabrauktu.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
15. May 2006, 14:29 #40

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

uztaisam mazu remontiņu:
pārbaudam un nohonējam cilindrus
pārbaudam un pieslīpējam kloķeni
jauni gredzeni un šāles..

domāju, ka būs pietiekami.

man galvenais nav jauda, bet turbo efekts.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo