Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: E21 NEW

AutorsZiņojums
Creators
21. Nov 2005, 23:32 #41

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Nemaaku es sheit nevienu bildi ielikt. Tas kanaadas variants ir ar kantainaam lampaam priekshaa un tas arii viss Spolri ir tipa kaa edzulim
Offline
Puce
21. Nov 2005, 23:39 #42

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6407

Braucu ar: BMW 315 e21

atsūti uz [email protected] ielikšu

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
_iljaCH_
22. Nov 2005, 11:32 #43

Kopš: 11. Jan 2005

Ziņojumi: 325

Braucu ar:

Nu tad mans arī piesakās tiem brīnumiem!
Offline
HE9600
22. Nov 2005, 12:49 #44

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2287

Braucu ar: Veciem BMW

Jautājums spečukiem.
Vai e21 316 bundža atšķiras no e31 323i bundžas, respektīvi vai var ielikt 2,3i motoru, un vai bundža no tā svara neizjuks.
Paldies.
Offline
Puce
22. Nov 2005, 13:15 #45

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6407

Braucu ar: BMW 315 e21

Tantes runā, ka 323 versijai bija stiprināta virsbūve. tobiš metinājuma šuve bija visā garumā nevis punkt veida...
Ja skatamies katalogā, tad virsbūves BASIC kombinācijā ir pieejamas 3 veidu:
Modeļiem no 315 - 320 ar m10 motoru ir:
41 00 1874060

Modelim 320 ar m20 motoru ir:
41 00 1881130

Modelim 323 ir:
41 00 1874064

Manā izpratnē tas nozīmē to, ka ar m20 motoru bija stiprinātā virsbūve, bet dēļ tā, ka 323 ir divi izpūtēji, tad tā virsbūvei bija papildus ķepa ar ko to izpūtēju turēt un tāpēc arī atšķiras virsbūves kods..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
bmwaddict
22. Nov 2005, 13:21 #46

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2005-11-22 13:15, Puce rakstīja:
Tantes runā, ka 323 versijai bija stiprināta virsbūve. tobiš metinājuma šuve bija visā garumā nevis punkt veida...[snip]

Klausies vairaak tantes. Kuzavi ir vienaadi, atshkjiraas varbuut izmantotais metaals shur tur peec biezuma. Bet tie kodi atshkjiriigi deelj atbilstoshajam modelim piemetinaatajiem stiprinaajumiem un kronshteiniem motortelpaa un veel shur tur. Driizaak atshkjiriibes ir peec gadiem, nevis peec motora tipa.
Offline
HE9600
22. Nov 2005, 13:28 #47

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2287

Braucu ar: Veciem BMW

tad jautājums: vai es varēšu iekš 316 iemest 323i motoru? Vai arī sanāks tā, ka būs jāpārmetina bezmazvai visa virsbūves apakša, lai saliktu 2 izpūtējus un citus "pričendālus"?
Offline
Puce
22. Nov 2005, 13:41 #48

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6407

Braucu ar: BMW 315 e21

Atšķirību pēc gadiem katalogs neuzrāda.
Es tik izteicu savu minējumu..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
bmwaddict
22. Nov 2005, 13:52 #49

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2005-11-22 13:28, Raptile rakstīja:
tad jautājums: vai es varēšu iekš 316 iemest 323i motoru? Vai arī sanāks tā, ka būs jāpārmetina bezmazvai visa virsbūves apakša, lai saliktu 2 izpūtējus un citus "pričendālus"?

Protams ielikt var, panjem apskaties kaadu 323i un saliidzini no apakshas un motortelpaa.. tur toch buus kronshteini shpricei vajadziigi un iespeejams cits fusebox stiprinaajums, liekas, arii akumulatora stiprinaajums atshkjiras.. tie 323i arii pashi savaa starpaa atshkjiras peec gadiem, tur ir modifikaacijas..[ This message was edited by: bmwaddict on 2005-11-22 13:54 ]
Offline
ZigS
22. Nov 2005, 13:56 #50

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

Runoojot par kuzavu teemu uz E30, piemeeram, tad neredzeeju starpiibu starp 87.g. 318k bundzhu un 87.g. 325i bundzhu, dzelzs ir idendisks, tai skaitaa visas metinaajuma shuves! A lai 1.8k vietaa ieliktu M20B25 vaig tik nomainiit prieksheejo balku un dariits.

A vot manam 320i 83.g E30 bundzha bik atskiras, nav, piemeeram, kabatinja paplashinaata bagaazhas nodaliijumaa kur naak akjiitis!
Offline
Black_Bug
22. Nov 2005, 16:28 #51

Kopš: 22. Jun 2005

Ziņojumi: 267

Braucu ar: E31 840, E60 525i

Pilnīgi "ANTONI"tās jūsu tantes:
dažādi kodi ir , jo tā tam ir jābūt, citādi ej un ieskaidro cilvēkam, kapēc 315 bundža ir lētakā nekā 320???
Tas pats ar E36 ritošās daļas detaļām piem 320 un 328 ritošā ne ar ko neatšķiras bet detaļu cena gan!!!

Mārketings -
Offline
Puce
22. Nov 2005, 17:04 #52

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6407

Braucu ar: BMW 315 e21

Pac tu esi antons.

Pierares detaļu cenas atšķiras tāpēc, ka katrai no tām tiek izmantoti citi materiāli, lai atbilstu attiecīgā modeļa prasībām. tobiš švakākam modelim var ielikt arī sūdīgākas gumijas, jo slodze būs mazāka, bet kalpošanas ilgums atbildīs attiecīgo materiālu izmantošanai ’jaudīgākos modeļos! Tas nozīmē, ka arī mazmotoru īpašnieki būs spiesti pēc kāda zināma laika mainīt attiecīgās detaļas.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Black_Bug
22. Nov 2005, 17:22 #53

Kopš: 22. Jun 2005

Ziņojumi: 267

Braucu ar: E31 840, E60 525i

Nu tad izskaidro man tādu lietu:

kapēc eļļas filtrs ir un paliek vienāds divām dažādām (viena ražotāja iekārtām), taču to kodi un cena atšķiras. iekārtai kuras cena ir lielāka attiecīgi eļļas filtra cena ir par 15 - 30 % lielāka? Eļļas filtra tehniskie parametri,izmēri un ražotājs ir viens un tas pats,pie tam pie ražotāja ir tikai viens vienīgs filtrs ar vienu kodu, bet jau pie iekārtas ražotāja tas pats filtrs ir ar diviem dažādiem kodiem - katrai iekārtai ar savu kodu un cenu!!!!

Piemērs no dzīves, ja konkrētāk no mana darba!

Un kurš tagad ir antons?
Offline
Creators
22. Nov 2005, 17:35 #54

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Pie kaa jaapiesakas par baltajiem pavarotiem ????????????????????????????????????????????????????? Vai arii vairs nevienam nevajag ???
Offline
Puce
22. Nov 2005, 18:03 #55

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6407

Braucu ar: BMW 315 e21

Labi, ko mėes te par siikumiem striidamies. Ka ir taa ir.

Par baltajiem pavarotiem, tad kad es buushu gatavs pasuutiit doshu shajaa forumaa zinju.
Mosh pat buushu nogatavojies naakamaa meenesha saakumaa.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Creators
22. Nov 2005, 18:53 #56

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Buutu labi ar tiem pavarotiem uz meenesha saakumu jo aatraak jo labaak
Offline
Puce
24. Nov 2005, 21:17 #57

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6407

Braucu ar: BMW 315 e21

Nu e21 fani. sākam pamazām sist ķepā..


Pārējās bildes ar visādām smukām behām amerikā:Pārējās bildes ar visādām smukām behām amerikā

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Rockstar
24. Nov 2005, 21:19 #58

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3115

Braucu ar:


Offline
Cumpars
24. Nov 2005, 21:31 #59

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6950

Braucu ar: KK-555

Melnajam varēja nebūt tās uzlikas virs lampām un tās figņas uz kapota...bet tā jau laps
Offline
HE9600
24. Nov 2005, 21:33 #60

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2287

Braucu ar: Veciem BMW

Ceru, ka Janeks7 neapvainosies, ka ielikšu viņa auto.
http://fotki.lv/fotki/all/6/505/50422/113233/bi...05150969220.jpg" BORDER="0" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">

(c) Janeks7

Tagad ir nelielas vizuālas izmaiņas, ///M style spoguļus nomainīja original, kas manuprāt, izskatās smukāk. Vispār dzīvē auto izskatās vel skaistāks, agresīvāks.[ This message was edited by: Agnisr on 2005-11-24 21:35 ]
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, PERFS, Phasma, Puce, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips