Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: E91 318d vai 320d?

AutorsZiņojums
xmaris
28. Dec 2022, 15:14 #1

Kopš: 28. Dec 2022

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki, vēlos iegādāties e91 ar dīzeļa dzinēju.
Kuru dzinēju labāk ņemt?
Dotajā brīdī skatos uz 318d ar 90 kw vai 320d ar 120 kw.
Jo ekonomiskāks jo labāks, tāpēc 3.0d nemaz neskatos.
Offline
vadjiksBMW
28. Dec 2022, 19:14 #2

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nav jēgas taisīt jaunas sadaļas tādu sīceni var pajautāt jau esošajās.

Pa tēmu, pilnīgi pohui, abi varianti ir pilnīgi vienādi M47N2 motora gadījumā, visa starpība sprauslās un turbīnā, ja der, ka tas dzelzis ir drusku lēnāks mierīgi var pirkt 90kw.
Offline
Kapcis
28. Dec 2022, 20:43 #3

Kopš: 06. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ

Tad moš nevaig BMW bet golf 4 ar 1,9 TDI ar 81KW
Offline
kipismpower
28. Dec 2022, 21:01 #4

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 79

Braucu ar:


28 Dec 2022, 15:14:45 @xmaris rakstīja:
Sveiki, vēlos iegādāties e91 ar dīzeļa dzinēju.
Kuru dzinēju labāk ņemt?
Dotajā brīdī skatos uz 318d ar 90 kw vai 320d ar 120 kw.
Jo ekonomiskāks jo labāks, tāpēc 3.0d nemaz neskatos.

Noteikti, ka 2,0d . Patēriņa starpība nekāda, tik tas 2,0d ies jūtami labāk.
Offline
Stasss
28. Dec 2022, 21:05 #5

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Ar kādu mērķi vispār tos 318 ražoja?
Offline
kipismpower
28. Dec 2022, 21:12 #6

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 79

Braucu ar:


28 Dec 2022, 21:05:52 @Stasss rakstīja:
Ar kādu mērķi vispār tos 318 ražoja?


Lai kaut kādās valstīs būtu mazāks nodoklis par auto, jo mazāk izmešu.
Offline
RaL
28. Dec 2022, 21:23 #7

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3383

Braucu ar: kruīzu

Vispār jau arī cena. Jaunam auto tur ir daži k starpība.
Patēriņš arī, nav būtiski, bet minimāli 318d ir mazāks.
Offline
xn3x
29. Dec 2022, 09:34 #8

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2648

Braucu ar: ģimenes universāli

Imho, pērkot tik vecu auto, daudz svarīgāk ir nopirkt labākā stāvoklī, nevis ar vienu vai otru motoru. 18 vai 20 būtu pēdējais uz ko skatīties.
Offline
VVRECK
29. Dec 2022, 09:55 #9

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


28 Dec 2022, 20:43:30 @Kapcis rakstīja:
Tad moš nevaig BMW bet golf 4 ar 1,9 TDI ar 81KW


Gluži manas domas! Pat ja ta BMW ir ar mazmotoru, tāpat tas prasīs iegūldījumus, kuri ir dārgāki par to paši VW..
Offline
Mar4ello
29. Dec 2022, 10:04 #10

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5679

Braucu ar: Braucu ar BMW

Un kapēc pēc Tavām domām 18 vai 20 būtu pēdējais uz ko skatīties ? Tapēc ka nav 3.0 ? Tas tāds standarts ka visiem jābūt 6cyl un 3l ? Cilvēks takču uzrakstija ka vajag max ekonomisku.


29 Dec 2022, 09:34:18 @xn3x rakstīja:
Imho, pērkot tik vecu auto, daudz svarīgāk ir nopirkt labākā stāvoklī, nevis ar vienu vai otru motoru. 18 vai 20 būtu pēdējais uz ko skatīties.
Offline
karro
29. Dec 2022, 10:47 #11

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

ka tik DPF un ķēde (šitiem tak arī ķēde, nevis siksna, ne) visu degvielas ekonōmiju nenoraun pa taisno podā
e91 ne tuvu vairs nav svaigonis, kam šīs problēmas ir tālā nākotnē.

edit: no otras puses, protams, jebkurš to gadu auto, it sevišķi ar prēmiuma smaciņu, paģērēs negaidītus remontus.

[ Šo ziņu laboja karro, 29 Dec 2022, 10:49:26 ]

Offline
xn3x
29. Dec 2022, 12:06 #12

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2648

Braucu ar: ģimenes universāli


29 Dec 2022, 10:04:26 @Mar4ello rakstīja:
Un kapēc pēc Tavām domām 18 vai 20 būtu pēdējais uz ko skatīties ? Tapēc ka nav 3.0 ? Tas tāds standarts ka visiem jābūt 6cyl un 3l ? Cilvēks takču uzrakstija ka vajag max ekonomisku.


29 Dec 2022, 09:34:18 @xn3x rakstīja:
Imho, pērkot tik vecu auto, daudz svarīgāk ir nopirkt labākā stāvoklī, nevis ar vienu vai otru motoru. 18 vai 20 būtu pēdējais uz ko skatīties.


Vispār nē. Kā jau minēja, remonti var sanākt ļoti dārgi. Tik dārgi, ka degviela nebūs lielākā izmaksu pozīcija. Pie minimālās patēriņu atšķirības, kas ir šiem motoriem... nu tu saproti.
Offline
xmaris
29. Dec 2022, 13:49 #13

Kopš: 28. Dec 2022

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Un kā ir ar tiem 105 kw motoriem? Tas pats M47? Jeb labāk ņemt 90 vai 120 kw?
Offline
VVRECK
29. Dec 2022, 13:50 #14

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


29 Dec 2022, 13:49:01 @xmaris rakstīja:
Un kā ir ar tiem 105 kw motoriem? Tas pats M47? Jeb labāk ņemt 90 vai 120 kw?


Labāk neņem BMW
Rēķinies ar ķēdēm, kārbas eļļas maiņu, ja ņemsi tomātu. Skaties kas ar DPF u.t.t.
Offline
Stasss
29. Dec 2022, 14:22 #15

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Tāda sajūta ka citi auto nelūzt, un tie nav jātaisa..
Offline
VVRECK
29. Dec 2022, 14:31 #16

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


29 Dec 2022, 14:22:20 @Stasss rakstīja:
Tāda sajūta ka citi auto nelūzt, un tie nav jātaisa..


Jā, to saka Toyotas fani
Offline
xmaris
29. Dec 2022, 15:01 #17

Kopš: 28. Dec 2022

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Un kādi ir tie n47 motori sūdīgaki par m57?
Offline
cipargalva
29. Dec 2022, 15:14 #18

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro

Tu taču minēji, ka trīs litri nav variants. Kāpēc tad piesauc M57?
Offline
bum_bumz
29. Dec 2022, 15:15 #19

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6440

Braucu ar: E34


29 Dec 2022, 15:01:31 @xmaris rakstīja:
Un kādi ir tie n47 motori sūdīgaki par m57?

Nekas tur nav sūdīgs. Tikai jāatrod normāli ekspluatēts (tas tomēr nenozīmē, ka ķēdes nebūs jāmaina). 3.0D jau nav neekonomisks, atkarīgs kur un cik brauc. Pa Rīgu es laikam mīcītos ar mazmotoru 1-er
Online
vadjiksBMW
29. Dec 2022, 15:22 #20

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

318 n47 105 kw, mehāniskās kārbas gadījumā jāŗēķinās, ka kārba visdrīzāk būs beigta vai var drīz izjukt. Tālāk atsķirība no 320d ir sprauslas un turbīna, 320d n47 īsti nav problēmu ar mehāniskajām kārbām. Patēriņš ap 1l uz 100km mazāks kā M47.
Spararats un sajūgs būs jāmaina jebkuram bmw manuālam kādā brīdī, Latvijā jau principā lielai daļai ir psc.
N47 ķēdes un kaudze blīvju jāmaina obligāti, M47 ķēde parasti visiem ir poh, jo iespēja, ka plīsīs ir stipri mazāka.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo