Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: E91 318d vai 320d?

AutorsZiņojums
Achtung
29. Dec 2022, 16:40 #21

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 740

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Kaimiņš tirgo tādu. 90 kW, Melns, multimedia, + vasaras komplekts, meha.
3700.
Vasarā aiz pārpratuma nopirka. Nojuka daily car, kmr taisa, paķera šo. Saprata, ka nepatīk. Tgd tirgo, lai gan ssā nav. Kopš vasaras nobraucis faktiski neko, visu laiku stāv sētā.

Pirms 2 mēn viens deva 3,3. Neatdeva. Nezinu, vbt šodien būtu citās domās.

Ja man ģimenē jau nebūtu divi bayerishe, droši, ka paņemtu, ar ko uz laukiem pēc pieniņa aizbrauktu.
Offline
treknaisklaidonis
29. Dec 2022, 17:27 #22

Kopš: 14. Oct 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 612

Braucu ar:

Par kapeik pišanas jautājumu pēc personigas pieredzes, degvielas pateriņš vairāk mainās no disku izmēra/svara, nekā 318d vs 320d(abi n47)
320d ar 205/55 r15 bija ievērojami ekonomiskāks nekā 318d ar 255/55 r17 aizm.

bet tad jau tik pat labi var pirkt golfu ja var braukt ar e30 izmēra diskiem
Offline
Pufaix
29. Dec 2022, 17:51 #23

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: Street triple, Multivan, gludekli

318ajam ieplūdē nav flapi, viena pozīcija mazāk par ko uztraukties
Offline
Mixzzz
29. Dec 2022, 18:05 #24

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Pašam ir 320d, čomam 318d ar N47. Nu tas 318 ir pilnīgs sprāgonis imo, pats sev tādu neņemtu, bet nu par 3k nevarēja neņemt. Patēriņi stipri līdzīgi.

Rēķini ja nav nekādas vēstures par auto uzturēšanu, tad ķēdes, kolektora mazgāšana, blīves visādas, EGR vārsts, kvēlsveces un pilnam komplektam kāda sprausla. Spararatu un sajūgu arī dabūju sev vēlāk mainīt, kas ir vien 500e, automātam apkope būs lētāka, bet patēriņš attiecīgi lielāks. M47 personīgi noteikti neņemtu, liekās baigie vibratori(Man jau N47 liekās ne pārāk ciešams).

Šoseja prātīgi braucot var dabūt zem 5l, manā gadījumā pilsēta sanāk ap 6.5l, muterei ap 8l pilsētā, jo tur vairāk īsie braucieni.

Tā kā nu pērkot ar N47, ierēķini izdevumus uzreiz uz kādiem 1.5k ja tev nevar iedot pierādījumu, ka ķēde jau mainīta. M47 gadījumā jau pa lielam arī tās ķēdes jāmaina, bet tur vieglāk, jo nav motora aizmugurē.
Offline
Elbarto
29. Dec 2022, 18:58 #25

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 122

Braucu ar:


29 Dec 2022, 18:05:14 @Mixzzz rakstīja:
Pašam ir 320d, čomam 318d ar N47. Nu tas 318 ir pilnīgs sprāgonis imo, pats sev tādu neņemtu, bet nu par 3k nevarēja neņemt. Patēriņi stipri līdzīgi.

Rēķini ja nav nekādas vēstures par auto uzturēšanu, tad ķēdes, kolektora mazgāšana, blīves visādas, EGR vārsts, kvēlsveces un pilnam komplektam kāda sprausla. Spararatu un sajūgu arī dabūju sev vēlāk mainīt, kas ir vien 500e, automātam apkope būs lētāka, bet patēriņš attiecīgi lielāks. M47 personīgi noteikti neņemtu, liekās baigie vibratori(Man jau N47 liekās ne pārāk ciešams).

Šoseja prātīgi braucot var dabūt zem 5l, manā gadījumā pilsēta sanāk ap 6.5l, muterei ap 8l pilsētā, jo tur vairāk īsie braucieni.

Tā kā nu pērkot ar N47, ierēķini izdevumus uzreiz uz kādiem 1.5k ja tev nevar iedot pierādījumu, ka ķēde jau mainīta. M47 gadījumā jau pa lielam arī tās ķēdes jāmaina, bet tur vieglāk, jo nav motora aizmugurē.


Pats Tu esi vibrators
Offline
spriditis
29. Dec 2022, 20:25 #26

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Ja interesee pateerina atskiriiba pa gramiem,tad tur tiesaam jaanem golf 4 1.9tdi 74kw.
Offline
Chainsaw
29. Dec 2022, 20:40 #27

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6433

Braucu ar: trimmeri

Bija lietošanā īsu brīdi laikm 316d ja pareizi atceros, tur kaut kadi 110 zirgi vai, nenopietna mašīna nu vispār negāja, necik. Visadi auri ar 1.4d pat likās dinamiskāki
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo