Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
kkas
Šodien, 09:42 #63501

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9978

Braucu ar: Alfu


14 Oct 2025, 15:10:28 @daticho rakstīja:
Kungi, peugeot nav jāņem neviens no dzinējiem, ne 1.2 puretech ne 1.5 bluehdi. PSA grupai jāiet ar līkumu. pēdējie hybrīdi pagaidām iet, visi pārējejie ir attejas.

Tā zobsiksnā eļļā ir problēma vai vēl kkas? Viņi liekas jau pēdējos gadus liek ķēdi. Dīzeļiem kas pa bēdu?
Offline
kexxx
Šodien, 09:52 #63502

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13298

Braucu ar:


15 Oct 2025, 09:38:33 @abyss rakstīja:
Absolūtais maksimums, ko darit 10 gadīgai mašīnai. Eļļu un šķidrumu maiņa. Motors, kārba, bremzes, haldex veidīgais sūds, dzesēšanas škidrums.

Tas jau vien būs savi 500 -700eur. Ja vēl pa ķēdēm jāsāk domāt, tad varbūt tos 5-8k vienkārši notērēt jaunākā mašīnā?


siksnas, rullīši?
Offline
Mar4ello
Šodien, 10:01 #63503

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5713

Braucu ar: Bmw un Vag


15 Oct 2025, 09:42:46 @kkas rakstīja:

14 Oct 2025, 15:10:28 @daticho rakstīja:
Kungi, peugeot nav jāņem neviens no dzinējiem, ne 1.2 puretech ne 1.5 bluehdi. PSA grupai jāiet ar līkumu. pēdējie hybrīdi pagaidām iet, visi pārējejie ir attejas.

Tā zobsiksnā eļļā ir problēma vai vēl kkas? Viņi liekas jau pēdējos gadus liek ķēdi. Dīzeļiem kas pa bēdu?


Nezinu cik LIELA problēma,bet sobrīd servisā stāv 2019 gada C2 ar 1,2b dzinēju,nobraukums 48tkm un zobene jau DONE ! ... 48tkm !!

[ Šo ziņu laboja Mar4ello, 15 Oct 2025, 10:02:13 ]

Offline
kkas
Šodien, 10:05 #63504

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9978

Braucu ar: Alfu


15 Oct 2025, 09:00:18 @valve16 rakstīja:
ļoti interesē, kāda kārtīga apkope jāveic, kas jādara, jāmaina, jāregulē dzinējam auto 2015.gada, lai to sagatavotu SEV braukšanai?


Es arī nesaprotu! Domāšanas mantojums no vectēva žiguļu laikiem! Nopērc auto, un uzreiz rauj galvu nost, un taisi kapitālo?

Protams ka mantojums. Vnk teksts ko visi bīda, lai izklausītos krutāki. Sagatavot nozīmētu izjaukt starteri, ģenerātoru, parbaudīt sprauslas. Vēl tur čupu detaļu preventīvi nomainīt. Nomainīt siksnas ķēdes ir vnk apkope, nevis sagatavot un sen jau nekas nav jāgatavo, vienkārši ir jābrauc.
Offline
abyss
Šodien, 10:27 #63505

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8662

Braucu ar: e39 523


15 Oct 2025, 09:52:06 @kexxx rakstīja:

15 Oct 2025, 09:38:33 @abyss rakstīja:
Absolūtais maksimums, ko darit 10 gadīgai mašīnai. Eļļu un šķidrumu maiņa. Motors, kārba, bremzes, haldex veidīgais sūds, dzesēšanas škidrums.

Tas jau vien būs savi 500 -700eur. Ja vēl pa ķēdēm jāsāk domāt, tad varbūt tos 5-8k vienkārši notērēt jaunākā mašīnā?


siksnas, rullīši?


Normālai mašīnai siksna ir tikai viena. Ja ir nolietojuma pazīmes, tad mainu, ja izskatās ok, tad pie dirsas.
Offline
kexxx
Šodien, 10:55 #63506

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13298

Braucu ar:


15 Oct 2025, 10:27:56 @abyss rakstīja:

15 Oct 2025, 09:52:06 @kexxx rakstīja:

15 Oct 2025, 09:38:33 @abyss rakstīja:
Absolūtais maksimums, ko darit 10 gadīgai mašīnai. Eļļu un šķidrumu maiņa. Motors, kārba, bremzes, haldex veidīgais sūds, dzesēšanas škidrums.

Tas jau vien būs savi 500 -700eur. Ja vēl pa ķēdēm jāsāk domāt, tad varbūt tos 5-8k vienkārši notērēt jaunākā mašīnā?


siksnas, rullīši?


Normālai mašīnai siksna ir tikai viena. Ja ir nolietojuma pazīmes, tad mainu, ja izskatās ok, tad pie dirsas.


un ja ir ķēde?
10gadīgai mašīnai tak nobraukums jau būs 200-300k vismaz... braukt līdz plīst?
Offline
abyss
Šodien, 11:02 #63507

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8662

Braucu ar: e39 523


15 Oct 2025, 10:55:29 @kexxx rakstīja:

15 Oct 2025, 10:27:56 @abyss rakstīja:

15 Oct 2025, 09:52:06 @kexxx rakstīja:

15 Oct 2025, 09:38:33 @abyss rakstīja:
Absolūtais maksimums, ko darit 10 gadīgai mašīnai. Eļļu un šķidrumu maiņa. Motors, kārba, bremzes, haldex veidīgais sūds, dzesēšanas škidrums.

Tas jau vien būs savi 500 -700eur. Ja vēl pa ķēdēm jāsāk domāt, tad varbūt tos 5-8k vienkārši notērēt jaunākā mašīnā?


siksnas, rullīši?


Normālai mašīnai siksna ir tikai viena. Ja ir nolietojuma pazīmes, tad mainu, ja izskatās ok, tad pie dirsas.


un ja ir ķēde?
10gadīgai mašīnai tak nobraukums jau būs 200-300k vismaz... braukt līdz plīst?


Pietiekoši daudz mašīnas ir ar duplex ķēdēm. Ar ievērotiem 10k eļļas maiņas intervāliem noies savus 500-600k mierīgi. Protams, sirdsmieram nopērkot var palūkt meham, lai paskatās, vai vismaz vizuāli nestiepjas. Ja neko vizuāli neredz es personīgi nemainu. Bmw n57 varbūt nedaudz izņēmums, kur 500nm griezei izmanto riteņa ķēdi
Offline
kexxx
Šodien, 11:21 #63508

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13298

Braucu ar:


15 Oct 2025, 11:02:31 @abyss rakstīja:

15 Oct 2025, 10:55:29 @kexxx rakstīja:

15 Oct 2025, 10:27:56 @abyss rakstīja:

15 Oct 2025, 09:52:06 @kexxx rakstīja:

15 Oct 2025, 09:38:33 @abyss rakstīja:
Absolūtais maksimums, ko darit 10 gadīgai mašīnai. Eļļu un šķidrumu maiņa. Motors, kārba, bremzes, haldex veidīgais sūds, dzesēšanas škidrums.

Tas jau vien būs savi 500 -700eur. Ja vēl pa ķēdēm jāsāk domāt, tad varbūt tos 5-8k vienkārši notērēt jaunākā mašīnā?


siksnas, rullīši?


Normālai mašīnai siksna ir tikai viena. Ja ir nolietojuma pazīmes, tad mainu, ja izskatās ok, tad pie dirsas.


un ja ir ķēde?
10gadīgai mašīnai tak nobraukums jau būs 200-300k vismaz... braukt līdz plīst?


Pietiekoši daudz mašīnas ir ar duplex ķēdēm. Ar ievērotiem 10k eļļas maiņas intervāliem noies savus 500-600k mierīgi. Protams, sirdsmieram nopērkot var palūkt meham, lai paskatās, vai vismaz vizuāli nestiepjas. Ja neko vizuāli neredz es personīgi nemainu. Bmw n57 varbūt nedaudz izņēmums, kur 500nm griezei izmanto riteņa ķēdi


"Ar ievērotiem 10k eļļas maiņas intervāliem"- t.i jāatrod auto, kur īpašnieks mainīja eļļu ik pa 10k, nevis kā to nosaka dīlera prasības 20-30k
Offline
Tune-L
Šodien, 11:58 #63509

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20485

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nespried par citiem, vadoties pēc saviem principiem!
Ir daudz cilvēku, kuri maina eļļu ar mazākiem intervāliem.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
abyss
Šodien, 11:59 #63510

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8662

Braucu ar: e39 523

Jo vecaku mašīnu pērc, jo vairāk kas jāpārbauda. Līdz ar to nekad neesmu sapratis powera viedokli, ja pērc pa 1k, galvenais, ka ripo. Tieši pretēji, būtu jāpārbauda viss līdz pēdējam sīkumam. 5 gadīgam vag varbūt pietiek ar izrakstu no dīlera un pārējais jau vēl būs ok
Offline
kexxx
Šodien, 12:08 #63511

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13298

Braucu ar:


15 Oct 2025, 11:58:08 @Tune-L rakstīja:
Nespried par citiem, vadoties pēc saviem principiem!
Ir daudz cilvēku, kuri maina eļļu ar mazākiem intervāliem.


es vados pēc loģikas- lielākoties cilvēks nopērk jaunu auto, lai ar to brauktu garantijas laiku un tad nomainītu pret jaunu, lielai daļai nav vsp nekādas atjēgas par motora vai kārbas eļļu utt
vienīgais viņu pienākums ir aizvest noteiktajā laikā pie dīlera uz apkopi
cik starp jaunu auto pircējiem ir auto entuziastu, kas mainīs eļļau 2x vai 3x biežāk, nekā to prasa dīleris? šaubos, ka vairāk par pāris %
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo