Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
shirminieks
10. Oct 2025, 10:32 #63481

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1991

Braucu ar: 81


10 Oct 2025, 10:00:39 @ozo rakstīja:

08 Oct 2025, 19:43:13 @Mikels rakstīja:

08 Oct 2025, 15:09:18 @ozo rakstīja:
Pliks ar aftermarket X5M paku, turklāt viens sāns ir bojāts. Dzīvē trakāk kā bildēs. Aizies par cenu tuvāku 30tk.

Nekad neesmu iedziļinājies šo x5 aprīkojumā,bet kas tur tik drausmīgi trūkst, lai sauktu viņu par galīgi pliku?


Par “galīgi pliku” es nesaucu un salīdzinot ar E53 pat tīri ok aprīkots, bet no 20” X5 jau gribētos kā minimums keyless go, ACC, automātiskās gaismas, par tādiem sīkumiem kā soft close nemaz nerunājot. Tiem kuriem šīs ekstras neintersē, noteikti neizskata relatīvi jaunu X5.


Tāpat ir gana daudz cilvēku, kam svarīgākais ir lai auto no ārpuses ir :bling_bling:, un stāvoklis / aprīkojums otrajā plānā
Offline
Saljnjiks
14. Oct 2025, 13:31 #63482

Kopš: 11. May 2021

Ziņojumi: 83

Braucu ar:

Meklēju ar ko aizvietot savu esošo mironi un nevaru īsti saprast.

Ir pabraukāts gana daudz ar visādiem citybee utt, tīri ok uzrunā peugeot/toyota.

Tajā pašā laikā mazliet biedē visas tās jaunās elektronikas un neparedzamie remonti.

Tāpēc,būšu pateicīgs,ja kāds var pakomentēt gan toyotas 2021,gan peugeot 2022-2023..
Vai tomēr labāk nopirkt kādu 2012.g benzīnieku pa piecīti un nečakarēt sev galvu?

Offline
protams
14. Oct 2025, 14:08 #63483

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6105

Braucu ar: NS7

2.variants

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
juriz
14. Oct 2025, 14:26 #63484

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2577

Braucu ar: būzu


14 Oct 2025, 13:31:42 @Saljnjiks rakstīja:
Meklēju ar ko aizvietot savu esošo mironi un nevaru īsti saprast.

Ir pabraukāts gana daudz ar visādiem citybee utt, tīri ok uzrunā peugeot/toyota.

Tajā pašā laikā mazliet biedē visas tās jaunās elektronikas un neparedzamie remonti.

Tāpēc,būšu pateicīgs,ja kāds var pakomentēt gan toyotas 2021,gan peugeot 2022-2023..
Vai tomēr labāk nopirkt kādu 2012.g benzīnieku pa piecīti un nečakarēt sev galvu?




Tur galvenais to 1.2 turbomotoru neņemt.
Offline
daticho
14. Oct 2025, 15:10 #63485

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11430

Braucu ar: FN-15

Kungi, peugeot nav jāņem neviens no dzinējiem, ne 1.2 puretech ne 1.5 bluehdi. PSA grupai jāiet ar līkumu. pēdējie hybrīdi pagaidām iet, visi pārējejie ir attejas.
Offline
V.I.P.
14. Oct 2025, 16:27 #63486

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17387

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


14 Oct 2025, 13:31:42 @Saljnjiks rakstīja:
Meklēju ar ko aizvietot savu esošo mironi un nevaru īsti saprast.

Ir pabraukāts gana daudz ar visādiem citybee utt, tīri ok uzrunā peugeot/toyota.

Tajā pašā laikā mazliet biedē visas tās jaunās elektronikas un neparedzamie remonti.

Tāpēc,būšu pateicīgs,ja kāds var pakomentēt gan toyotas 2021,gan peugeot 2022-2023..
Vai tomēr labāk nopirkt kādu 2012.g benzīnieku pa piecīti un nečakarēt sev galvu?



ir subaru outback, labs un max pilns.
2019g, pirkts jauns LV, nobraukums ap 100k km, ja interesē, dod ziņu PM.
2.5 benzīns (bez dīzeļu DPF problēmām).

pieejams arī wrx STIenis.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 14 Oct 2025, 16:27:48 ]

Offline
kkas
14. Oct 2025, 16:45 #63487

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 10009

Braucu ar: Alfu

ar Toyotu, īpaši tik jaunu, garām nav iespējams aizšaut. vēl hibrīds imho
ar potenciālo degvielas cenu pieaugumu pēc pāris gadiem Toyotām būs vēl psihākas cenas
Offline
valve16
14. Oct 2025, 19:29 #63488

Kopš: 23. Jan 2018

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


14 Oct 2025, 15:10:28 @daticho rakstīja:
Kungi, peugeot nav jāņem neviens no dzinējiem, ne 1.2 puretech ne 1.5 bluehdi. PSA grupai jāiet ar līkumu. pēdējie hybrīdi pagaidām iet, visi pārējejie ir attejas.


Nu jau, nu jau! Dēļ kā tāds apgalvojums? Ir Peugeot 5008 2018.g., Tavs briesmīgais 1.5 BlueHDi. norulēts ap 240tkm. pie 220tkm aizgāja sprauslas, un izskaloja DPF filtru, kas aizdirsās dēļ sprauslām pa lielam. Ā, pie 150tkm nomira ADblue, to izkodēju. Pie 180tkm nosprāga 1 parking sensors. Un tagad lūdzu nosauc, kura auto marka garantē, ka šādi negadītos pie attiecīgiem Km? Auto brauc un brauc, piekarei nekas nav mainīts, kaut gan nebraucu pa tiem labākajiem ceļiem. Auto komfortabls, un pie 1.5d ar pietiekamu jaudu. Vienīgi jaatdzīst, ka nedaudz paskaļš, kaut gan ieprēkšējais passat b7 nebija klusāks.
Offline
Saljnjiks
14. Oct 2025, 20:37 #63489

Kopš: 11. May 2021

Ziņojumi: 83

Braucu ar:


14 Oct 2025, 16:45:36 @kkas rakstīja:
ar Toyotu, īpaši tik jaunu, garām nav iespējams aizšaut. vēl hibrīds imho
ar potenciālo degvielas cenu pieaugumu pēc pāris gadiem Toyotām būs vēl psihākas cenas


Sarkasms vai toyotām tiešām ir uzticami dzinēji?
Offline
Mizx
14. Oct 2025, 20:38 #63490

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7236

Braucu ar:


14 Oct 2025, 19:29:20 @valve16 rakstīja:

14 Oct 2025, 15:10:28 @daticho rakstīja:
Kungi, peugeot nav jāņem neviens no dzinējiem, ne 1.2 puretech ne 1.5 bluehdi. PSA grupai jāiet ar līkumu. pēdējie hybrīdi pagaidām iet, visi pārējejie ir attejas.


Nu jau, nu jau! Dēļ kā tāds apgalvojums? Ir Peugeot 5008 2018.g., Tavs briesmīgais 1.5 BlueHDi. norulēts ap 240tkm. pie 220tkm aizgāja sprauslas, un izskaloja DPF filtru, kas aizdirsās dēļ sprauslām pa lielam. Ā, pie 150tkm nomira ADblue, to izkodēju. Pie 180tkm nosprāga 1 parking sensors. Un tagad lūdzu nosauc, kura auto marka garantē, ka šādi negadītos pie attiecīgiem Km? Auto brauc un brauc, piekarei nekas nav mainīts, kaut gan nebraucu pa tiem labākajiem ceļiem. Auto komfortabls, un pie 1.5d ar pietiekamu jaudu. Vienīgi jaatdzīst, ka nedaudz paskaļš, kaut gan ieprēkšējais passat b7 nebija klusāks.

Es subjektīvi dīzeļa sprauslu beigšanos pie 220tkm uzskatu par pilnīgu brāķi. VW dīzeļgeitas laikā bija tik slikti. Tā pēc pieredzes VW sprauslas normāli beidzās pie 320tkm, pēc pilnas restaurēšanas vēl 200tkm nostrādāja, pēc tam tikai vienkāršota pielabošana, MB tagad 350tkm un sprauslas it kā OK vēl dzimtās, blīves gan jāmaina. Bet vēl papildus patestēšu, jo 350tkm ir liels nobraukums lai negribētos riskēt aizd*rst visas dārgās izplūdes tehnoloģijas.
Offline
protams
14. Oct 2025, 20:57 #63491

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6105

Braucu ar: NS7

Ja pie 220kkm aizet sprauslas tad lieta dīķa saļara vai pilsētas režīms

[ Šo ziņu laboja protams, 14 Oct 2025, 20:58:12 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
kkas
14. Oct 2025, 21:00 #63492

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 10009

Braucu ar: Alfu


14 Oct 2025, 20:37:50 @Saljnjiks rakstīja:

14 Oct 2025, 16:45:36 @kkas rakstīja:
ar Toyotu, īpaši tik jaunu, garām nav iespējams aizšaut. vēl hibrīds imho
ar potenciālo degvielas cenu pieaugumu pēc pāris gadiem Toyotām būs vēl psihākas cenas


Sarkasms vai toyotām tiešām ir uzticami dzinēji?

Nav sarkasma. Paskaties cenas Toyotām. Visi grib braukt un neremomtēt.
Offline
Aurius
15. Oct 2025, 07:56 #63493

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 236

Braucu ar:

Nē labāk jaunāku, jo ar vecu miskasti nočakarēsies tieši tik pat, tikkai gemorojīgak!
Tiem 1.2 puretech nemaz nav nekādas vainas, ja Tavs mehāniķis zin ko jādara - un tas ir pa katru moderno mašīnu, lielākotiess sūdi sākas tad kad kads nepārzin dzineja specifiku!

Un man jau nu gribetos teikt kā šodien nopērkot principa jebkuru mašīnu kas nav vecaka par 10 gadiem - jau ir normala prakse, ka jāveic dzinējam kārtīgāka ''apkope'', lai sagatovotu to sev braukšanai!

[ Šo ziņu laboja Aurius, 15 Oct 2025, 08:07:33 ]

Offline
qa
15. Oct 2025, 08:21 #63494

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1441

Braucu ar:

Te tāds bars ar spečokiem,ka bail rakstīt.
1.2 motors sen jau nav tas problemātiskais dzinējs.
2 gadus lietošanā ir pežo 408gt, noteikti pirktu atkal,nekādas problēmas nav bijušas, garantija ir.
P.s. dieselim esmu sprauslas(2gb.) mainījis pie 90k nobraukuma un tika liets tikai tanku diesel. Un vēl pie tam Norvēģijas diesel, ja nu kāds uzskata ,ka mums tikai sūdu tirgo.
Offline
Arsm3ns
15. Oct 2025, 08:21 #63495

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1557

Braucu ar:


15 Oct 2025, 07:56:03 @Aurius rakstīja:
Nē labāk jaunāku, jo ar vecu miskasti nočakarēsies tieši tik pat, tikkai gemorojīgak!
Tiem 1.2 puretech nemaz nav nekādas vainas, ja Tavs mehāniķis zin ko jādara - un tas ir pa katru moderno mašīnu, lielākotiess sūdi sākas tad kad kads nepārzin dzineja specifiku!

Un man jau nu gribetos teikt kā šodien nopērkot principa jebkuru mašīnu kas nav vecaka par 10 gadiem - jau ir normala prakse, ka jāveic dzinējam kārtīgāka ''apkope'', lai sagatovotu to sev braukšanai!
ļoti interesē, kāda kārtīga apkope jāveic, kas jādara, jāmaina, jāregulē dzinējam auto 2015.gada, lai to sagatavotu SEV braukšanai?
Offline
aupinsh
15. Oct 2025, 08:57 #63496

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5605

Braucu ar: S


14 Oct 2025, 20:57:29 @protams rakstīja:
Ja pie 220kkm aizet sprauslas tad lieta dīķa saļara vai pilsētas režīms


Braucu ar VW T6.1 2.0TDI 150hp no 0, pie 170k km izbeidzās 2 sprauslas, 50% pilsētas režīms, lieta tikai NESTE degviela, nomainīju visas 4 sprauslas.
Offline
valve16
15. Oct 2025, 09:00 #63497

Kopš: 23. Jan 2018

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

ļoti interesē, kāda kārtīga apkope jāveic, kas jādara, jāmaina, jāregulē dzinējam auto 2015.gada, lai to sagatavotu SEV braukšanai?


Es arī nesaprotu! Domāšanas mantojums no vectēva žiguļu laikiem! Nopērc auto, un uzreiz rauj galvu nost, un taisi kapitālo?
Offline
BigDog24
15. Oct 2025, 09:32 #63498

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 839

Braucu ar: dīzeli

man šķiet, tā tāda sena izpratne par nevēlēšanos palikt uz ceļa kaut kur tālu prom no mājām/sava servisa.

Mēnesi atpakaļ tieši tā biedrs palika uz ceļa dēļ ģeneratora skriemeļa (evakuators bija 300eur, labi, ka kasko palīdzība uz ceļa nosedza). Nobraukums 130k km. Auto modeļa īpašnieku aprindās jau bija zināms, ka klasiska kaite sākot ar ~ 90k nobraukumu.

Ir jau virkne arī sensoriem, kuru mūžs paredzams īsāks, piemēram PTC temp sensoriem Denso paredz ~ 3-5gadu mūžu, NTC temp sensoriem 10+.
Offline
abyss
15. Oct 2025, 09:38 #63499

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8675

Braucu ar: e39 523

Absolūtais maksimums, ko darit 10 gadīgai mašīnai. Eļļu un šķidrumu maiņa. Motors, kārba, bremzes, haldex veidīgais sūds, dzesēšanas škidrums.

Tas jau vien būs savi 500 -700eur. Ja vēl pa ķēdēm jāsāk domāt, tad varbūt tos 5-8k vienkārši notērēt jaunākā mašīnā?
Offline
kkas
15. Oct 2025, 09:42 #63500

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 10009

Braucu ar: Alfu


14 Oct 2025, 15:10:28 @daticho rakstīja:
Kungi, peugeot nav jāņem neviens no dzinējiem, ne 1.2 puretech ne 1.5 bluehdi. PSA grupai jāiet ar līkumu. pēdējie hybrīdi pagaidām iet, visi pārējejie ir attejas.

Tā zobsiksnā eļļā ir problēma vai vēl kkas? Viņi liekas jau pēdējos gadus liek ķēdi. Dīzeļiem kas pa bēdu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo