Online

Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
JZ
10. Apr 2014, 11:37 #3132

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tur ir tik daudz +/- kā rezultātā grūti tā pateikt, un arī apskatītie mig29 nav tie modernākie, bet te apmēram kas un kā:

tuvā attālumā praktiski vienmēr mig29 uzvarēs dēļ labāka mērķēšanas sistēmas (mig29 var notēmēt uz jebko kas ir frontālā redzes lokā 45 grādi prom no centra jebkurā virzienā vienkārši pagriežot galvu un skatoties caur tēmekli ķiverē, f16 ir jāpagriež visu lidmašīnu, kas ir daudz grūtāk izdarāms), bet mig29 (tās paaudzes, kas tur aprakstītas) ir nedaudz grūtāk vadāms(mehāniski hidrauliska vadība u mig29 pret džoistiku iekš f16), savukārt vadāmības potenciāls mig29 ir labāks kā dažādos augstumos, retinātā gaisā (10km) mig29 ir pārāks dēļ f16 mazajiem izmēriem (kas atkal ir pluss, ja tev ir palicis tik 1ns vienīgs ierocis - ložmetējs), tā arī blīvākā gaisā, bet tā mehāniski-hidrauliskā vadība to manevrētspēju būtiski apgrūtina

f16 ir labāks radars (ja salīdzina ar novecojušajiem mig29) un labāki tālā uzbrukuma ieroči, kas var palīdzēt ar pāris pretiniekiem tikt galā no liela attāluma, bet tik pat labi ar to cīnās dažādi jammeri - traucē tām izšautajām raķetēm trāpīt mērķī

mig29 mazāks darbības rādiuss dēļ mazā degvielas apjoma, ko tas spēj paņemt līdz, vecākām paaudzēm nav iespējas uzpildīties gaisā

daļu no tām nepilnībām, parasti, novērš ar visādiem tur tehniskiem updeitiem, jaunāki radari, labākas mērķēšanas sistēmas, jaudīgāki dzinēji, elektroniskā lidošanas vadība (fly-by-wire - džoistiks mehāniskas sviras vietā), bet F16 lielākais mīnuss - mazais spārnu laukums, kas traucē manevrētspējai lielākos augstumos, nav izlabojams, tādēļ pēdējo paaudžu mig29 var samērā droši uzskatīt par pārāku nekā F16 - bet vai tā patiešām ir - jo lidināties izstādēs un demostrēt trikus ir viens, bet karot pret pašiem izstrādātājiem ir kaut kas cits, tas tajā sakarā, ka mig29 nav reāli notriecis nevienu f16, bet otrādi ir, kad jenķī notrieca dažus dvieļgalvu mig29, kur piloti nebūt nebija ne tie labākie, kā arī specene tiem migiem diez vai bija pēdējā

tāds ir aptuvens kopsavilkums no tiem abiem linkiem
Offline
Fruktists
10. Apr 2014, 11:51 #3133

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

JZ liels Tev paldies
Offline
St21
10. Apr 2014, 12:19 #3134

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 22″


10 Apr 2014, 11:51:09 Fruktists rakstīja:
JZ liels Tev paldies

+1, ļoti interesanti
Offline
uldens1
10. Apr 2014, 13:01 #3135

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16778

Braucu ar:

bet nav jegas salidzinat mig29 ar f16,realitate ja bus jakaujas tad kausies f16 ar mig35 un su37
ja f16 ir 4 paaudze tad migs35 ir 4+
Offline
Vienradzis
10. Apr 2014, 13:12 #3136

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:

http://apps.washingtonpost.com/g/page/world/the...the-problem/931/
Offline
dainiiz
10. Apr 2014, 13:17 #3137

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


10 Apr 2014, 13:03:27 bertons rakstīja:
Lūdzu ekspertus iekomentēt B737 vs A320.

Kurš galapunktā nonāktu ātrāk pieņemot, ka B737 vada Driver, bet A320 - user un ATC ir Laoshi?


viennoziimiigi Laoshi, jo Drivers var aatrakais izlidot ap plskst.12 dienaa. Laoshi jau ap 5 ritaa.
Padomaa divreiz pirms uzdod pašsaprotamus jautājumus.
Offline
uldens1
10. Apr 2014, 13:21 #3138

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16778

Braucu ar:


10 Apr 2014, 13:03:27 bertons rakstīja:
Lūdzu ekspertus iekomentēt B737 vs A320.

Kurš galapunktā nonāktu ātrāk pieņemot, ka B737 vada Driver, bet A320 - user un ATC ir Laoshi?
drivers papistu,viņs kamer samekletu orģinalo bosch zondi,users jau lidotu atpakaļ,bet finasiali izdevigak izlidotu Laoshi ja vien henriks butu pareizi ieregulejis propānu
Offline
defekc
10. Apr 2014, 13:22 #3139

Kopš: 19. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 14467

Braucu ar: G31, F31, E91, E46

laoshi sanaak ar torni lidotu?
Offline
RVR
10. Apr 2014, 14:17 #3140

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22704

Braucu ar: RVR

Laoši nebūs laika tornī ņemties ar lidmašīnām, viņš uz jumta montēs ložmetēju, lai var atkauties iebrukuma gadījumā, bet lejā pie durvīm ierīkos propāna tirgotavu
Offline
arizah
10. Apr 2014, 16:59 #3141

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Kurš te gribēja mācīties štoku raustīt ?


Pilotu skola ERIVA informē, ka 16. aprīlī tiek rīkotas iepazīšanās sapulces jaunajiem studēt un lidot gribētājiem:
- plkst. 17:00 PPL jeb privātpilotu grupai, un
- plkst. 19:00 ATPL jeb aviācijas transporta pilotu grupai (lai maicītos ATPL, nepieciešama vismaz jau PPL licence).

Sapulce notiks skolas telpās Āraišu ielā 34, 122 telpā (Teika).
Tās laikā Jums tiks dota iespēja satikt skolas vadību, mācībspēkus un uzdot sev interesējošus jautājumus.

Jaunajām grupām mācības plānots uzsākt maijā.
Variet sekot līdzi informācijai mūsu mājas lapā www.pilotuskola.lv

Tiek laipni aicināti gan interesenti uz lidmašīnām, gan helikopteriem.

Informējiet arī savus draugus un paziņas!

Par savu ierašanos lūdzam iepriekš informēt, atsūtot apstiprinājuma atbildi uz šo pašu e-pastu.
Apstiprinot ierašanos, lūdzu norādīt, kura grupa (PPL, ATPL) jūs interesē.

Ja plānojat pie mums studēt, lūdzam uz sapulci paņemt līdzi jau aizpildītu studenta anketu / iesniegumu (sk.pielikumā).
Anketu būs iespējams aizpildīt arī uz vietas.

Ja ir kādi jautājumi, droši rakstiet vai zvaniet.

Uz tikšanos,


Ar cieņu,

Dagnija Tuča
Pilotu skola ERIVA
Āraišu iela 34, Rīga, LV-1039
Tālr. + 371 67 713 334
Mob. + 371 29 273 972
www.eriva.lv
Offline
HaL
12. Apr 2014, 01:25 #3142

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

es savām acīm esmu redzējis kā neielaiž lidmašīnā jo pilna!

ok, tas reiss bija Doha-Teheran laikam, bet anīvej

bet nu bija naturāli pārkrauta, čemodāni pat ejā stāvēja, kko tādu piedzīvoju 1.x un vairs nekad neesmu saskāries!

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Erx
12. Apr 2014, 01:39 #3143

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2260

Braucu ar: Subaru Spec-B

Āzijā neesmu novērojis, bet ļoti izplatīti tas ir štatos - regulāri uz reisiem pēdējie 2 -3 cilvēki paliek gaidot nākošo.
Tur gan tie lido ik pa pāris stundām pieprasītākajos maršrutos, tāpēc nakāda katastrofa tā nav.
Offline
Murphy
12. Apr 2014, 07:56 #3144

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju

Offline
kengurs
12. Apr 2014, 08:21 #3145

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...



Offline
kamikadzemk
12. Apr 2014, 09:41 #3146

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Klau, arizah, tev to epastu atsūtīja, jo esi pie viņiem mācījies? Ja esi, tad atsauksmi studijā

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
skals007
12. Apr 2014, 22:30 #3147

Kopš: 22. Oct 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar: #SudrabaBulta


12 Apr 2014, 22:04:25 bertons rakstīja:

12 Apr 2014, 07:56:29 Murphy rakstīja:
BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju




Ja ielido 3h vēlāk pēc sākotnējā laika, pats var ierubīt kompensāciju. Atkarībā no distances, ja nemaldos līdz pat 600eur vareja dabūt.


sikaak par shi to var ???

jau n-tas x reizes ir naacies gaidit lidojot , jo nepagaida lidojums ar parseshanos...un tad gaidi 7h..
Offline
sookrat
12. Apr 2014, 23:24 #3148

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: CNC stanoku un čipotu mach3

Sveiciens kosmonautu dienā!
Offline
ramex
12. Apr 2014, 23:26 #3149

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


12 Apr 2014, 22:30:44 skals007 rakstīja:

12 Apr 2014, 22:04:25 bertons rakstīja:

12 Apr 2014, 07:56:29 Murphy rakstīja:
BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju




Ja ielido 3h vēlāk pēc sākotnējā laika, pats var ierubīt kompensāciju. Atkarībā no distances, ja nemaldos līdz pat 600eur vareja dabūt.


sikaak par shi to var ???

jau n-tas x reizes ir naacies gaidit lidojot , jo nepagaida lidojums ar parseshanos...un tad gaidi 7h..


TE var palasīt
Offline
RVR
13. Apr 2014, 04:58 #3150

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22704

Braucu ar: RVR


12 Apr 2014, 07:56:29 Murphy rakstīja:
BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju




Nu nez, man BT ir piedāvājuši.
Man gan toreiz nebija laika un es atteicos. Kāds cits piekrita.
Offline
Murphy
13. Apr 2014, 09:05 #3151

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


13 Apr 2014, 04:58:05 91 rakstīja:

12 Apr 2014, 07:56:29 Murphy rakstīja:
BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju




Nu nez, man BT ir piedāvājuši.
Man gan toreiz nebija laika un es atteicos. Kāds cits piekrita.


Es toreiz viņiem diezgan ātri liku saprast ka mani šis piedāvājums neinteresē un lai meklē citu lohu. Bet kompensācija nekur netika pieminēta, tik biļete uz nākamo reisu un kaut kāds kupons uz pusdienām. Ja kādreiz vēl būs tāda situācija, tagad zināšu ka jāprasa $$$
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo