Autors | Ziņojums |
JZ | 10. Apr 2014, 11:37 |
#3132
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tur ir tik daudz +/- kā rezultātā grūti tā pateikt, un arī apskatītie mig29 nav tie modernākie, bet te apmēram kas un kā:
tuvā attālumā praktiski vienmēr mig29 uzvarēs dēļ labāka mērķēšanas sistēmas (mig29 var notēmēt uz jebko kas ir frontālā redzes lokā 45 grādi prom no centra jebkurā virzienā vienkārši pagriežot galvu un skatoties caur tēmekli ķiverē, f16 ir jāpagriež visu lidmašīnu, kas ir daudz grūtāk izdarāms), bet mig29 (tās paaudzes, kas tur aprakstītas) ir nedaudz grūtāk vadāms(mehāniski hidrauliska vadība u mig29 pret džoistiku iekš f16), savukārt vadāmības potenciāls mig29 ir labāks kā dažādos augstumos, retinātā gaisā (10km) mig29 ir pārāks dēļ f16 mazajiem izmēriem (kas atkal ir pluss, ja tev ir palicis tik 1ns vienīgs ierocis - ložmetējs), tā arī blīvākā gaisā, bet tā mehāniski-hidrauliskā vadība to manevrētspēju būtiski apgrūtina
f16 ir labāks radars (ja salīdzina ar novecojušajiem mig29) un labāki tālā uzbrukuma ieroči, kas var palīdzēt ar pāris pretiniekiem tikt galā no liela attāluma, bet tik pat labi ar to cīnās dažādi jammeri - traucē tām izšautajām raķetēm trāpīt mērķī
mig29 mazāks darbības rādiuss dēļ mazā degvielas apjoma, ko tas spēj paņemt līdz, vecākām paaudzēm nav iespējas uzpildīties gaisā
daļu no tām nepilnībām, parasti, novērš ar visādiem tur tehniskiem updeitiem, jaunāki radari, labākas mērķēšanas sistēmas, jaudīgāki dzinēji, elektroniskā lidošanas vadība (fly-by-wire - džoistiks mehāniskas sviras vietā), bet F16 lielākais mīnuss - mazais spārnu laukums, kas traucē manevrētspējai lielākos augstumos, nav izlabojams, tādēļ pēdējo paaudžu mig29 var samērā droši uzskatīt par pārāku nekā F16 - bet vai tā patiešām ir - jo lidināties izstādēs un demostrēt trikus ir viens, bet karot pret pašiem izstrādātājiem ir kaut kas cits, tas tajā sakarā, ka mig29 nav reāli notriecis nevienu f16, bet otrādi ir, kad jenķī notrieca dažus dvieļgalvu mig29, kur piloti nebūt nebija ne tie labākie, kā arī specene tiem migiem diez vai bija pēdējā
tāds ir aptuvens kopsavilkums no tiem abiem linkiem |
Offline | |
|
Fruktists | 10. Apr 2014, 11:51 |
#3133
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
| JZ liels Tev paldies  |
Offline | |
|
St21 | 10. Apr 2014, 12:19 |
#3134
|
|
 Kopš: 27. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 22″
|
10 Apr 2014, 11:51:09 Fruktists rakstīja:
JZ liels Tev paldies 
+1, ļoti interesanti  |
Offline | |
|
uldens1 | 10. Apr 2014, 13:01 |
#3135
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16778
Braucu ar:
| bet nav jegas salidzinat mig29 ar f16,realitate ja bus jakaujas tad kausies f16 ar mig35 un su37 
ja f16 ir 4 paaudze tad migs35 ir 4+ |
Offline | |
|
Vienradzis | 10. Apr 2014, 13:12 |
#3136
|
|
 Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
| http://apps.washingtonpost.com/g/page/world/the...the-problem/931/ |
Offline | |
|
dainiiz | 10. Apr 2014, 13:17 |
#3137
|
|
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
10 Apr 2014, 13:03:27 bertons rakstīja:
Lūdzu ekspertus iekomentēt B737 vs A320.
Kurš galapunktā nonāktu ātrāk pieņemot, ka B737 vada Driver, bet A320 - user un ATC ir Laoshi?
viennoziimiigi Laoshi, jo Drivers var aatrakais izlidot ap plskst.12 dienaa. Laoshi jau ap 5 ritaa.
Padomaa divreiz pirms uzdod pašsaprotamus jautājumus.
|
Offline | |
|
uldens1 | 10. Apr 2014, 13:21 |
#3138
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16778
Braucu ar:
|
10 Apr 2014, 13:03:27 bertons rakstīja:
Lūdzu ekspertus iekomentēt B737 vs A320.
Kurš galapunktā nonāktu ātrāk pieņemot, ka B737 vada Driver, bet A320 - user un ATC ir Laoshi?
drivers papistu,viņs kamer samekletu orģinalo bosch zondi,users jau lidotu atpakaļ,bet finasiali izdevigak izlidotu Laoshi ja vien henriks butu pareizi ieregulejis propānu |
Offline | |
|
defekc  | 10. Apr 2014, 13:22 |
#3139
|
|
 Kopš: 19. Sep 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 14467
Braucu ar: G31, F31, E91, E46
| laoshi sanaak ar torni lidotu?  |
Offline | |
|
|
RVR  | 10. Apr 2014, 14:17 |
#3140
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22704
Braucu ar: RVR
| Laoši nebūs laika tornī ņemties ar lidmašīnām, viņš uz jumta montēs ložmetēju, lai var atkauties iebrukuma gadījumā, bet lejā pie durvīm ierīkos propāna tirgotavu  |
Offline | |
|
arizah | 10. Apr 2014, 16:59 |
#3141
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Kurš te gribēja mācīties štoku raustīt ? 
Pilotu skola ERIVA informē, ka 16. aprīlī tiek rīkotas iepazīšanās sapulces jaunajiem studēt un lidot gribētājiem:
- plkst. 17:00 PPL jeb privātpilotu grupai, un
- plkst. 19:00 ATPL jeb aviācijas transporta pilotu grupai (lai maicītos ATPL, nepieciešama vismaz jau PPL licence).
Sapulce notiks skolas telpās Āraišu ielā 34, 122 telpā (Teika).
Tās laikā Jums tiks dota iespēja satikt skolas vadību, mācībspēkus un uzdot sev interesējošus jautājumus.
Jaunajām grupām mācības plānots uzsākt maijā.
Variet sekot līdzi informācijai mūsu mājas lapā www.pilotuskola.lv
Tiek laipni aicināti gan interesenti uz lidmašīnām, gan helikopteriem.
Informējiet arī savus draugus un paziņas!
Par savu ierašanos lūdzam iepriekš informēt, atsūtot apstiprinājuma atbildi uz šo pašu e-pastu.
Apstiprinot ierašanos, lūdzu norādīt, kura grupa (PPL, ATPL) jūs interesē.
Ja plānojat pie mums studēt, lūdzam uz sapulci paņemt līdzi jau aizpildītu studenta anketu / iesniegumu (sk.pielikumā).
Anketu būs iespējams aizpildīt arī uz vietas.
Ja ir kādi jautājumi, droši rakstiet vai zvaniet.
Uz tikšanos,
Ar cieņu,
Dagnija Tuča
Pilotu skola ERIVA
Āraišu iela 34, Rīga, LV-1039
Tālr. + 371 67 713 334
Mob. + 371 29 273 972
www.eriva.lv
|
Offline | |
|
HaL  | 12. Apr 2014, 01:25 |
#3142
|
|
 Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| es savām acīm esmu redzējis kā neielaiž lidmašīnā jo pilna!
ok, tas reiss bija Doha-Teheran laikam, bet anīvej 
bet nu bija naturāli pārkrauta, čemodāni pat ejā stāvēja, kko tādu piedzīvoju 1.x un vairs nekad neesmu saskāries!
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
Erx | 12. Apr 2014, 01:39 |
#3143
|
|
 Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2260
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Āzijā neesmu novērojis, bet ļoti izplatīti tas ir štatos - regulāri uz reisiem pēdējie 2 -3 cilvēki paliek gaidot nākošo.
Tur gan tie lido ik pa pāris stundām pieprasītākajos maršrutos, tāpēc nakāda katastrofa tā nav. |
Offline | |
|
Murphy  | 12. Apr 2014, 07:56 |
#3144
|
|
 Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju 
|
Offline | |
|
kengurs | 12. Apr 2014, 08:21 |
#3145
|
|
Kopš: 26. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1831
Braucu ar: V70....Ķīsels...
| 
|
Offline | |
|
kamikadzemk  | 12. Apr 2014, 09:41 |
#3146
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Klau, arizah, tev to epastu atsūtīja, jo esi pie viņiem mācījies? Ja esi, tad atsauksmi studijā 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
skals007 | 12. Apr 2014, 22:30 |
#3147
|
|
 Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar: #SudrabaBulta
|
12 Apr 2014, 22:04:25 bertons rakstīja:
12 Apr 2014, 07:56:29 Murphy rakstīja:
BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju 
Ja ielido 3h vēlāk pēc sākotnējā laika, pats var ierubīt kompensāciju. Atkarībā no distances, ja nemaldos līdz pat 600eur vareja dabūt.
sikaak par shi to var ???
jau n-tas x reizes ir naacies gaidit lidojot , jo nepagaida lidojums ar parseshanos...un tad gaidi 7h..  |
Offline | |
|
|
sookrat | 12. Apr 2014, 23:24 |
#3148
|
|
 Kopš: 14. Aug 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: CNC stanoku un čipotu mach3
| Sveiciens kosmonautu dienā! |
Offline | |
|
ramex | 12. Apr 2014, 23:26 |
#3149
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
12 Apr 2014, 22:30:44 skals007 rakstīja:
12 Apr 2014, 22:04:25 bertons rakstīja:
12 Apr 2014, 07:56:29 Murphy rakstīja:
BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju 
Ja ielido 3h vēlāk pēc sākotnējā laika, pats var ierubīt kompensāciju. Atkarībā no distances, ja nemaldos līdz pat 600eur vareja dabūt.
sikaak par shi to var ???
jau n-tas x reizes ir naacies gaidit lidojot , jo nepagaida lidojums ar parseshanos...un tad gaidi 7h.. 
TE var palasīt  |
Offline | |
|
RVR  | 13. Apr 2014, 04:58 |
#3150
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22704
Braucu ar: RVR
|
12 Apr 2014, 07:56:29 Murphy rakstīja:
BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju 
Nu nez, man BT ir piedāvājuši.
Man gan toreiz nebija laika un es atteicos. Kāds cits piekrita. |
Offline | |
|
Murphy  | 13. Apr 2014, 09:05 |
#3151
|
|
 Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
|
13 Apr 2014, 04:58:05 91 rakstīja:
12 Apr 2014, 07:56:29 Murphy rakstīja:
BT nekādu vaučeri nepiedāvā, tik biļeti uz nākamo reizi grāmatiņu lasīju 
Nu nez, man BT ir piedāvājuši.
Man gan toreiz nebija laika un es atteicos. Kāds cits piekrita.
Es toreiz viņiem diezgan ātri liku saprast ka mani šis piedāvājums neinteresē un lai meklē citu lohu. Bet kompensācija nekur netika pieminēta, tik biļete uz nākamo reisu un kaut kāds kupons uz pusdienām. Ja kādreiz vēl būs tāda situācija, tagad zināšu ka jāprasa $$$ |
Offline | |
|