Online
Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 3999
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
14 Sep 2024, 16:46:11 @Elna rakstīja:
01 Sep 2024, 23:00:28 @Mixzzz rakstīja:
Stāsts par DPF mazgāšanu - vienam e91 aizvedām mazgāt DPFu, jo nu pretspiediens pēc reģenerācijas par daudz. Mazgāts kantorī, kas protams piedāvā tādu pakalpojumu ar iekārtām. Pēc bija labāk, bet nu tāpat ne īpaši ok. Pirms dažām nedēļām vienam ģimenes auto ieliku beidzot atpakaļ DPFu, pirms tam pats izmazgāju, jo nu tika dabūts lietots, bet galīgi pilns un neizdedzināts. Rezultāts likās OK. Tagad atkal tas pats e91 ar mazgāto DPFu ierāva kļūdas par to, ka pezda pretspiediens par daudz. Pirms dažām dienām speciāli dedzināts pa šoseju, bet nu baigi ātri atkal ciet un reģenerācijas biežas(nav tur motoram pezda un nekūp viņš lopā). Izdomājām, ka huj, pamēģinās arī šim izmazgāt, nav jau baigi grūti viņu izņemt. Pēc šīs metodes mazgājāmYouTube.
Kāds brīnums, kvēpi tikpat kā nenāca ārā, bet pelni nāca ārā daudz. Rezultātā pēc manipulācijām pretspiediens daudz mazāks.
Pirms tīrīšanas mājās izdedzināts filtrs:
Tukšgaita - 20mbar
Uz 100 braucot - 40mbar
Pilns pedālis tuvu pie max rpm - 250-260mbar.
Pēc tīrīšanas:
Tukšgaita - 2-3mbar
Uz 100 - 10-15mbar
Pilns pedālis - 140mbar.
Es biju gaidījis, ka tomēr profesionāli tīrīs labāk nekā mājas apstākļos, bet skuju. Vismaz kāds e91 turpinās vēl braukt pa ielām nekūpot.
Garas gaudas....
Labāk uzraksti kas tur bija tik līki. Metodi neskatījos.
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4637
Braucu ar: BMW E90 330i
| kā es saprotu, tā mazgāšana tikai iztīra, lai dzinējs spētu strādāt, bet PM tas neaiztur vairs. ja netic, ka neizies vairs TA pēc šīs procedūras, var aizbraukt uz kādu no servisiem, kur ir aparāts un pamērīt PM, lai nebūtu pārsteigumu pēc 2025 gada TA. | Offline | | |
pohujs | | Kopš: 12. Sep 2024
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
14 Sep 2024, 14:56:44 @edmundz rakstīja:
14 Sep 2024, 13:44:54 @pohujs rakstīja:
nu neviens ekstrasenss nepateiks, kas tur ir ar to filtru. tak var noņemt un izmazgāt, tepat pāris lapas iepriekš viens no biedriem dalījās ar metodi un pozitīvu pieredzi (499. posts tepat). gan jau ka tas filtrs ir pilns ar labumiem, tā ka droši vien sākumā jāmēģina izskalot eļļas paliekas. nu tur diy video viss ir sīki un smalki izskaidrots.
Jā bet kāda jēga guldīt laiku un naudu ja tam filtram visticamāk ir plaisa un mazgāt to tāpēc man radās jautājums vai reāli var būt ka dēļ tās eļļas viņš aizvien tur pūš to melnumu, ja tā nevar būt un viņš ir beigts tad vnk jānomaina būs
Nu Tu pats uzdod jautājumus un atbildi uz viņiem. Man piepūta izplūdi ar eļļu, vai var būt, ka tur ir eļļa. Nu bet kā viņa tur var nebūt? Tak reģenerācijas algoritmi nav tam paredzēti. Ir bezmaksas metode ar pozitīvu atsauksmi kā izmazgāt, kādi vēl ieguldījumi.nē nu var jau mēģināt izārstēt to vainu ar labām domām no attāluma.
Jā bet es jautāju tāpēc vai tiešām tas ir reāli ka pēc eļļas iekļušanas var būt tā ka 10k km nokūp izpūtējs.. ja tā nevar būt tad tur ir plaisa un viss. Tāds ir mans jautājums nejau es par mazgāšanu parasu | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3604
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
|
14 Sep 2024, 17:08:44 @e34 rakstīja:
14 Sep 2024, 16:46:11 @Elna rakstīja:
01 Sep 2024, 23:00:28 @Mixzzz rakstīja:
Stāsts par DPF mazgāšanu - vienam e91 aizvedām mazgāt DPFu, jo nu pretspiediens pēc reģenerācijas par daudz. Mazgāts kantorī, kas protams piedāvā tādu pakalpojumu ar iekārtām. Pēc bija labāk, bet nu tāpat ne īpaši ok. Pirms dažām nedēļām vienam ģimenes auto ieliku beidzot atpakaļ DPFu, pirms tam pats izmazgāju, jo nu tika dabūts lietots, bet galīgi pilns un neizdedzināts. Rezultāts likās OK. Tagad atkal tas pats e91 ar mazgāto DPFu ierāva kļūdas par to, ka pezda pretspiediens par daudz. Pirms dažām dienām speciāli dedzināts pa šoseju, bet nu baigi ātri atkal ciet un reģenerācijas biežas(nav tur motoram pezda un nekūp viņš lopā). Izdomājām, ka huj, pamēģinās arī šim izmazgāt, nav jau baigi grūti viņu izņemt. Pēc šīs metodes mazgājāmYouTube.
Kāds brīnums, kvēpi tikpat kā nenāca ārā, bet pelni nāca ārā daudz. Rezultātā pēc manipulācijām pretspiediens daudz mazāks.
Pirms tīrīšanas mājās izdedzināts filtrs:
Tukšgaita - 20mbar
Uz 100 braucot - 40mbar
Pilns pedālis tuvu pie max rpm - 250-260mbar.
Pēc tīrīšanas:
Tukšgaita - 2-3mbar
Uz 100 - 10-15mbar
Pilns pedālis - 140mbar.
Es biju gaidījis, ka tomēr profesionāli tīrīs labāk nekā mājas apstākļos, bet skuju. Vismaz kāds e91 turpinās vēl braukt pa ielām nekūpot.
Garas gaudas....
Labāk uzraksti kas tur bija tik līki. Metodi neskatījos.
Sākumā ar bāzi sodrējus izskalo un tad ar atjauktu skābi (kas nav agrezīva pret nerūsējošo metālu) pelnus izšķīdina un beigās ar ūdeni filtru izskalo un izžāvē. Viss process notiek faktiski bez mehāniskas iedarbības. Neredzu iemeslu, kādēļ lai tas bojātu keramisko filtra režģi. Arī pret katalizatora platīna pārklājumu tās vielas nav agresīvas. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9212
Braucu ar: zviedru ledusskapi
| Kaspich gadījumā negaudoja visu laiku, ka visi kā viens DPF pēc 200k km nestrādā, neko nefiltrē un ir metami? Tagad kad sāk mērīt, izrādās, ka pa lielai daļai pat ar 300k km daļinas ir pa 0. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3604
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
|
15 Sep 2024, 11:42:44 @kkas rakstīja:
Kaspich gadījumā negaudoja visu laiku, ka visi kā viens DPF pēc 200k km nestrādā, neko nefiltrē un ir metami? Tagad kad sāk mērīt, izrādās, ka pa lielai daļai pat ar 300k km daļinas ir pa 0.
Negribu nevienu apvainot, bet tie apgalvojumi nekad nebija pamatoti ar mērījumiem, bet tikai ar to, ka vienam no ražitājiem (BMW) bija notiekts 200k km kalpošanas intervāls. Bet BMW savos materiālos nevienu vārdu neminēja, vai tas dēļ tā, ka pieaug risks, ka parādīsies plaisas un sāks laist garām, vai dēļ pelnu daudzuma filtrs dzinēju negatīvi sāks ietekmēt. Citiem ražotājiem, kas izmanto tos pašus filtrus, bija citi servisa apkopju norādījumi, kas pie zema pelnu līmeņa, pieļāva filtra izmantošanu bez konkrētiem nobraukuma ierobežojumiem.
Jaunā sistēma, kad reizi gadā mērīs faktisko situāciju, nevis paļausies un vienu vispārīgu aplēstu km ciparu, būs pareizāka un izslēgs šādus minējumus.
Principā, lai cik smieklīgi neliktos, ar aci apskatot trubu un nobraucot ar salveti var redzēt, vai filts strādā vai nē, jo mikro daļiņas ļoti viegli piecepjās pie izpūtēja sienām (esmu redzējis daudz VAG diesel ar 300+ km, kam nobraucot ar pirkstu pa trupbas iekšpusi, pirms paliek tīrs). To, ka MP ēkras klāt izpūtēja trubai, empīriski ļoti labi varēja redzēt līdz 2018. gadam uz jaunu DI benzīna dzinēju izūtēju piemēra (kad vēl nebija OPF). Vizuāli izplūdes gāzes bija tīras, bet truba jaunam auto no salona bija nokvēpusi melna jau pēc pāris k km izdzenot no salona.[ Šo ziņu laboja smudo, 15 Sep 2024, 11:58:21 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3604
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
| Lai kāds nepadomātu, ka es dūmotājus aizstāvu, varu pateikt, ka ikdienā pa pilsētu braucu ar velo un man īpaši riebjas smirdoši un kūpoši auto un pašam pašriez nav neviena auto ar diesel dzinēju | Offline | | |
Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
| pirkaart: shiis MP ir BEZ kraasas, BEZ smakas. Attieciigi, juus tur variet ar salveti braukaat, ar kraanu braukaat pa tiem izpuuteejiem, MP taa juus nesameeriisiet.
visaa Eiropaa, kopsh meera MP, ir breeka, jo izraadaas, ka liela [gan procentuaali, gan absoluutajos ciparos] dalja auto pat garantijas laikaa [braucot ideaalajos braukshanas profilos, piem., DE] neiziet shos MP testus un razhotaajs dabuu DPF mainiit garantijas laikaa. Nuu, te gan MEGA liidz teema - jauniem auto TA iet reizi 3 gados, piem. Tas nzoiimee - standarta garantijas laikaa TA izpaliek Probleemas atklaajas uzreiz peec taas/garantijas beigaam. Bet jaa, sheit/LV peeksnji tie auto, kas DE TUV neizgaja pirms N gadiem [un tika aizsuutiiti ''eksportam''], peeksnji ir ''atguvushies'' Salabojushies! Nu, nobrauca veel 200.000 un viss kaartiibaa!
un jaa, pie mums, aciimredzot, buus 1mil treshold, ne 250k. Un jaa, jautaajums - kaados apstaakljos [idle vai pedaalis griidaa] meeriis. Pienjemu, ka max saudziigaa rezhiimaa.
Un visbeidzot - es saprotu, ka jums ir LJOTI gruuti ar fiziku, bet meegjinam aptvert: bez-slodzes rezhiims un reaali braukshanas apstaaklji ir divas PILNIIGI atskjiriigas lietas. Identiski ka ar CO katiem. Lai izietu TA, pietiek ar DAZHIEM % no veiktspeejas! Tajaa pat laikaa - braucot prasiibas pret katiem ir NESALIIDZINAAMI augstaakas.
Jaa, man prieks, kaa juus pashi sevi te iedvesmojiet. Lasiit sho - kaarteejais apstiprinaajums, ka neko labaaku par nopistiem dirseljiem un plaushu veezi juus pelnijushi neesiet.
Piedodiet par tieshumu. Veiksmiites. | Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22085
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
14 Sep 2024, 23:42:30 @smudo rakstīja:
14 Sep 2024, 17:08:44 @e34 rakstīja:
14 Sep 2024, 16:46:11 @Elna rakstīja:
01 Sep 2024, 23:00:28 @Mixzzz rakstīja:
Stāsts par DPF mazgāšanu - vienam e91 aizvedām mazgāt DPFu, jo nu pretspiediens pēc reģenerācijas par daudz. Mazgāts kantorī, kas protams piedāvā tādu pakalpojumu ar iekārtām. Pēc bija labāk, bet nu tāpat ne īpaši ok. Pirms dažām nedēļām vienam ģimenes auto ieliku beidzot atpakaļ DPFu, pirms tam pats izmazgāju, jo nu tika dabūts lietots, bet galīgi pilns un neizdedzināts. Rezultāts likās OK. Tagad atkal tas pats e91 ar mazgāto DPFu ierāva kļūdas par to, ka pezda pretspiediens par daudz. Pirms dažām dienām speciāli dedzināts pa šoseju, bet nu baigi ātri atkal ciet un reģenerācijas biežas(nav tur motoram pezda un nekūp viņš lopā). Izdomājām, ka huj, pamēģinās arī šim izmazgāt, nav jau baigi grūti viņu izņemt. Pēc šīs metodes mazgājāmYouTube.
Kāds brīnums, kvēpi tikpat kā nenāca ārā, bet pelni nāca ārā daudz. Rezultātā pēc manipulācijām pretspiediens daudz mazāks.
Pirms tīrīšanas mājās izdedzināts filtrs:
Tukšgaita - 20mbar
Uz 100 braucot - 40mbar
Pilns pedālis tuvu pie max rpm - 250-260mbar.
Pēc tīrīšanas:
Tukšgaita - 2-3mbar
Uz 100 - 10-15mbar
Pilns pedālis - 140mbar.
Es biju gaidījis, ka tomēr profesionāli tīrīs labāk nekā mājas apstākļos, bet skuju. Vismaz kāds e91 turpinās vēl braukt pa ielām nekūpot.
Garas gaudas....
Labāk uzraksti kas tur bija tik līki. Metodi neskatījos.
Sākumā ar bāzi sodrējus izskalo un tad ar atjauktu skābi (kas nav agrezīva pret nerūsējošo metālu) pelnus izšķīdina un beigās ar ūdeni filtru izskalo un izžāvē. Viss process notiek faktiski bez mehāniskas iedarbības. Neredzu iemeslu, kādēļ lai tas bojātu keramisko filtra režģi. Arī pret katalizatora platīna pārklājumu tās vielas nav agresīvas.
5-min google
vvz cik normāli var izmazgāt no abiem galiem slēgtas krūzes un "smalku" membrānu.
Imho jebkrua kļūda ar "spiedienu" to smalki poraino sieniņu padara par "caurumainu" sietu, jo mehāniskās sīkdaļiņas "kas aizķērušās" filtrā tiek izspiestas arā kopā ar daļu struktūras, kā rezultāta arī "nokrītas" pretspiediens un kādu laiku tas filtrs pēc tam ir "tīrs" bet ne tuvu ne funkcionējošs.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 15 Sep 2024, 17:17:03 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3604
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
|
15 Sep 2024, 17:14:47 @GirtzB rakstīja:
14 Sep 2024, 23:42:30 @smudo rakstīja:
14 Sep 2024, 17:08:44 @e34 rakstīja:
14 Sep 2024, 16:46:11 @Elna rakstīja:
01 Sep 2024, 23:00:28 @Mixzzz rakstīja:
Stāsts par DPF mazgāšanu - vienam e91 aizvedām mazgāt DPFu, jo nu pretspiediens pēc reģenerācijas par daudz. Mazgāts kantorī, kas protams piedāvā tādu pakalpojumu ar iekārtām. Pēc bija labāk, bet nu tāpat ne īpaši ok. Pirms dažām nedēļām vienam ģimenes auto ieliku beidzot atpakaļ DPFu, pirms tam pats izmazgāju, jo nu tika dabūts lietots, bet galīgi pilns un neizdedzināts. Rezultāts likās OK. Tagad atkal tas pats e91 ar mazgāto DPFu ierāva kļūdas par to, ka pezda pretspiediens par daudz. Pirms dažām dienām speciāli dedzināts pa šoseju, bet nu baigi ātri atkal ciet un reģenerācijas biežas(nav tur motoram pezda un nekūp viņš lopā). Izdomājām, ka huj, pamēģinās arī šim izmazgāt, nav jau baigi grūti viņu izņemt. Pēc šīs metodes mazgājāmYouTube.
Kāds brīnums, kvēpi tikpat kā nenāca ārā, bet pelni nāca ārā daudz. Rezultātā pēc manipulācijām pretspiediens daudz mazāks.
Pirms tīrīšanas mājās izdedzināts filtrs:
Tukšgaita - 20mbar
Uz 100 braucot - 40mbar
Pilns pedālis tuvu pie max rpm - 250-260mbar.
Pēc tīrīšanas:
Tukšgaita - 2-3mbar
Uz 100 - 10-15mbar
Pilns pedālis - 140mbar.
Es biju gaidījis, ka tomēr profesionāli tīrīs labāk nekā mājas apstākļos, bet skuju. Vismaz kāds e91 turpinās vēl braukt pa ielām nekūpot.
Garas gaudas....
Labāk uzraksti kas tur bija tik līki. Metodi neskatījos.
Sākumā ar bāzi sodrējus izskalo un tad ar atjauktu skābi (kas nav agrezīva pret nerūsējošo metālu) pelnus izšķīdina un beigās ar ūdeni filtru izskalo un izžāvē. Viss process notiek faktiski bez mehāniskas iedarbības. Neredzu iemeslu, kādēļ lai tas bojātu keramisko filtra režģi. Arī pret katalizatora platīna pārklājumu tās vielas nav agresīvas.
5-min google
vvz cik normāli var izmazgāt no abiem galiem slēgtas krūzes un "smalku" membrānu.
Imho jebkrua kļūda ar "spiedienu" to smalki poraino sieniņu padara par "caurumainu" sietu, jo mehāniskās sīkdaļiņas "kas aizķērušās" filtrā tiek izspiestas arā kopā ar daļu struktūras, kā rezultāta arī "nokrītas" pretspiediens un kādu laiku tas filtrs pēc tam ir "tīrs" bet ne tuvu ne funkcionējošs.
Es labi zinu DPF uzbūvi - paskaties sākumā to video | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3604
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
|
15 Sep 2024, 12:30:03 @Elna rakstīja:
pirkaart: shiis MP ir BEZ kraasas, BEZ smakas. Attieciigi, juus tur variet ar salveti braukaat, ar kraanu braukaat pa tiem izpuuteejiem, MP taa juus nesameeriisiet.
visaa Eiropaa, kopsh meera MP, ir breeka, jo izraadaas, ka liela [gan procentuaali, gan absoluutajos ciparos] dalja auto pat garantijas laikaa [braucot ideaalajos braukshanas profilos, piem., DE] neiziet shos MP testus un razhotaajs dabuu DPF mainiit garantijas laikaa. Nuu, te gan MEGA liidz teema - jauniem auto TA iet reizi 3 gados, piem. Tas nzoiimee - standarta garantijas laikaa TA izpaliek Probleemas atklaajas uzreiz peec taas/garantijas beigaam. Bet jaa, sheit/LV peeksnji tie auto, kas DE TUV neizgaja pirms N gadiem [un tika aizsuutiiti ''eksportam''], peeksnji ir ''atguvushies'' Salabojushies! Nu, nobrauca veel 200.000 un viss kaartiibaa!
un jaa, pie mums, aciimredzot, buus 1mil treshold, ne 250k. Un jaa, jautaajums - kaados apstaakljos [idle vai pedaalis griidaa] meeriis. Pienjemu, ka max saudziigaa rezhiimaa.
Un visbeidzot - es saprotu, ka jums ir LJOTI gruuti ar fiziku, bet meegjinam aptvert: bez-slodzes rezhiims un reaali braukshanas apstaaklji ir divas PILNIIGI atskjiriigas lietas. Identiski ka ar CO katiem. Lai izietu TA, pietiek ar DAZHIEM % no veiktspeejas! Tajaa pat laikaa - braucot prasiibas pret katiem ir NESALIIDZINAAMI augstaakas.
Jaa, man prieks, kaa juus pashi sevi te iedvesmojiet. Lasiit sho - kaarteejais apstiprinaajums, ka neko labaaku par nopistiem dirseljiem un plaushu veezi juus pelnijushi neesiet.
Piedodiet par tieshumu. Veiksmiites.
Vēl pāris mēneši un sāksies TA mērījumi - tad jau arī redzēs, kas darās ar tiem 200k+ km nogājušajiem DPF filtriem. | Offline | | |
Corey | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2393
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Mērīs brīvgaitā. Tā to cssd onkulis ziņoja tv. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3604
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
|
15 Sep 2024, 19:27:24 @Corey rakstīja:
Mērīs brīvgaitā. Tā to cssd onkulis ziņoja tv.
Modernajiem auto nekādi savādāk arī nevar nomērīt - diesel gadījumā soft limiteris pie 2k rpm lielai daļai auto jau kādi nepilni 10 gadi. Nu un tas arī nodrošinās testu atkārojamību un konsekvenci. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|