Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Elna
13. Sep 2024, 13:01 #581

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


13 Sep 2024, 09:56:10 @Bender rakstīja:
He he.
Tā mazgāšana ir izmisuma solis ar cerību, ka paspēsi no tās lamatas atkratīties vai iekrāt jaunam filtram pirms tam novēršot cēloņus.
Tas nav smagais ar pavisam savādāku DPF, kuram tā ir normāla procedūra.


Tieši tā!
Cienījamie dīzeļdrāži! Man ir sliktas ziņas jums. Jūsu auto DPF ''mazgāšana'' NAV iespējama ne teorētiski, ne praktiski.
Kāpēc?
Katrs vieglā auto DPF kanāls (no dzinēja puses) ir tieva trubiņa (diametrs 1..2mm) un pietiekoši gara (15..25cm). Viens no trubiņas galiem ir SLĒGTS! Ar laiku šī trubiņa ar spēku (ko rada auto izplūdes sistēmas gāzu spiediens) tiek ''pieķēzīta'' ar cietajām daļiņām un pelniem, kas neizdeg.
KĀ šādu (vienā galā slēgru) trubiņu ''izmazgāt''? Atbilde ir - nekādi!

Ar ko atšķiras truck DPF?
a. kanālu diametrs ir būtiski lielāks;
b. izjaucot DPF, kanālu abi gali ir ATVĒRTI! ''Aizmugures'' galu nosedz noņemams režģis.
Attiecīgi, izjauktu DPF VAR sekmīgi tīrīt! Pa vienu ''galu'' mauc iekšā tīrīšanas līdzekli, ''netīrumi'' pa otru ''galu'' tiek spiesti ārā.

Kas notiek jūsu lepnā dīzeļa DPF ''tīrīšanas'' laikā? Ar tīrīšanas šķidruma spēku tiek saplēsti šie DPF kaņāli. Jā, pretspiediens pēc ''tīrīšanas'' nokrīt, bet tikai uz tā rēķina, ka filtrs NESTRĀDĀ - tā struktūrā ir plaisas, caurumi/defekti. Mierīgi variet netērēt naudu, procedūra ar urbi būs lētāka.
Offline
Jonix
13. Sep 2024, 13:23 #582

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 622

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


13 Sep 2024, 09:44:38 @Frostijs rakstīja:

Cik bieži prasītos mazgāt DPF no ash? Auto noteiktais intervāls pelniem ir ok, vai arī prasītos biežāki mazgāšanas cikli?
Ļoti stiepts jēdziens.
Premium filtriem ap 250-300t km.
Sliktā gala filtriem ap 120-140t km

Realitātē ir ļoti daudz tādu mainīgu faktoru kā degvielas kvalitāte, braukšanas maršruts, ilgums, stils, konkrētā dzinēja īpatnības, slēptie un neslēptie defekti utt.

Ar pareizo ķīmiju veikta mazgāšana pie paralēliem remontdarbiem profilaktiski ļoti labi strādā un būtiski palielina DPF resursu.

Mazgāšana vai padziļināta DPF pārbaude ir ļoti vēlama pēc pēkšņiem dzinēja defektiem - beigts, atvēries EGR, turbo defekts, caura kāda no turbo caurulēm, sprauslu defekti utt. utt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
13. Sep 2024, 13:28 #583

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 622

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


13 Sep 2024, 13:01:20 @Elna rakstīja:

13 Sep 2024, 09:56:10 @Bender rakstīja:
He he.
Tā mazgāšana ir izmisuma solis ar cerību, ka paspēsi no tās lamatas atkratīties vai iekrāt jaunam filtram pirms tam novēršot cēloņus.
Tas nav smagais ar pavisam savādāku DPF, kuram tā ir normāla procedūra.


Tieši tā!
Cienījamie dīzeļdrāži! Man ir sliktas ziņas jums. Jūsu auto DPF ''mazgāšana'' NAV iespējama ne teorētiski, ne praktiski.
Kāpēc?
Katrs vieglā auto DPF kanāls (no dzinēja puses) ir tieva trubiņa (diametrs 1..2mm) un pietiekoši gara (15..25cm). Viens no trubiņas galiem ir SLĒGTS! Ar laiku šī trubiņa ar spēku (ko rada auto izplūdes sistēmas gāzu spiediens) tiek ''pieķēzīta'' ar cietajām daļiņām un pelniem, kas neizdeg.
KĀ šādu (vienā galā slēgru) trubiņu ''izmazgāt''? Atbilde ir - nekādi!

Ar ko atšķiras truck DPF?
a. kanālu diametrs ir būtiski lielāks;
b. izjaucot DPF, kanālu abi gali ir ATVĒRTI! ''Aizmugures'' galu nosedz noņemams režģis.
Attiecīgi, izjauktu DPF VAR sekmīgi tīrīt! Pa vienu ''galu'' mauc iekšā tīrīšanas līdzekli, ''netīrumi'' pa otru ''galu'' tiek spiesti ārā.

Kas notiek jūsu lepnā dīzeļa DPF ''tīrīšanas'' laikā? Ar tīrīšanas šķidruma spēku tiek saplēsti šie DPF kaņāli. Jā, pretspiediens pēc ''tīrīšanas'' nokrīt, bet tikai uz tā rēķina, ka filtrs NESTRĀDĀ - tā struktūrā ir plaisas, caurumi/defekti. Mierīgi variet netērēt naudu, procedūra ar urbi būs lētāka.

Totoāla fikcija, puspatiesības un muļķības.
Mēs DPF un OPF jautājumu padziļināti pētam un sniedzam ar DPF saistītus pakalpojumus gadiem.

Vienmēr kāds emocionāli ir pret DPF izgriešanu, cits pret jauna DPF uzlikšanu un cits pret DPF reālu DPF iztīrīšanu. Tad parādās visādi viedokļi un pieņēmumi. Un tad vēl ir santīmdrātes, kuri pa lēto mēģina salabot kaut ko jau beigtu un pēcāk nopeļ visu industriju, jo Koļa sasolīja brīnumus un uzmeta.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Elna
13. Sep 2024, 13:42 #584

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


13 Sep 2024, 13:28:47 @Jonix rakstīja:

13 Sep 2024, 13:01:20 @Elna rakstīja:

13 Sep 2024, 09:56:10 @Bender rakstīja:
He he.
Tā mazgāšana ir izmisuma solis ar cerību, ka paspēsi no tās lamatas atkratīties vai iekrāt jaunam filtram pirms tam novēršot cēloņus.
Tas nav smagais ar pavisam savādāku DPF, kuram tā ir normāla procedūra.


Tieši tā!
Cienījamie dīzeļdrāži! Man ir sliktas ziņas jums. Jūsu auto DPF ''mazgāšana'' NAV iespējama ne teorētiski, ne praktiski.
Kāpēc?
Katrs vieglā auto DPF kanāls (no dzinēja puses) ir tieva trubiņa (diametrs 1..2mm) un pietiekoši gara (15..25cm). Viens no trubiņas galiem ir SLĒGTS! Ar laiku šī trubiņa ar spēku (ko rada auto izplūdes sistēmas gāzu spiediens) tiek ''pieķēzīta'' ar cietajām daļiņām un pelniem, kas neizdeg.
KĀ šādu (vienā galā slēgru) trubiņu ''izmazgāt''? Atbilde ir - nekādi!

Ar ko atšķiras truck DPF?
a. kanālu diametrs ir būtiski lielāks;
b. izjaucot DPF, kanālu abi gali ir ATVĒRTI! ''Aizmugures'' galu nosedz noņemams režģis.
Attiecīgi, izjauktu DPF VAR sekmīgi tīrīt! Pa vienu ''galu'' mauc iekšā tīrīšanas līdzekli, ''netīrumi'' pa otru ''galu'' tiek spiesti ārā.

Kas notiek jūsu lepnā dīzeļa DPF ''tīrīšanas'' laikā? Ar tīrīšanas šķidruma spēku tiek saplēsti šie DPF kaņāli. Jā, pretspiediens pēc ''tīrīšanas'' nokrīt, bet tikai uz tā rēķina, ka filtrs NESTRĀDĀ - tā struktūrā ir plaisas, caurumi/defekti. Mierīgi variet netērēt naudu, procedūra ar urbi būs lētāka.

Totoāla fikcija, puspatiesības un muļķības.
Mēs DPF un OPF jautājumu padziļināti pētam un sniedzam ar DPF saistītus pakalpojumus gadiem.

Vienmēr kāds emocionāli ir pret DPF izgriešanu, cits pret jauna DPF uzlikšanu un cits pret DPF reālu DPF iztīrīšanu. Tad parādās visādi viedokļi un pieņēmumi. Un tad vēl ir santīmdrātes, kuri pa lēto mēģina salabot kaut ko jau beigtu un pēcāk nopeļ visu industriju, jo Koļa sasolīja brīnumus un uzmeta.


cienījamie pētnieki.
Pa visiem šiem gadiem, jūs neesiet ieviesuši MP mērītāju. Mērītāju, kas objektīvi parādītu situāciju pirms/pēc jūsu ''tīrīšanas''.
MP ir tieši tas parametrs, kas raksturo DPF efektivitāti.

Attiecīgi - ieteikums pirms apvainojumu izteikšanas kaut mazliet smadzeni ieslēgt
Offline
Jonix
13. Sep 2024, 14:12 #585

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 622

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Zini kā, par PM mērīšanu vari nesatraukties. Mums noteiktām automašīnām šādi mērījumi notiek gandrīz gadu, tomēr publiski pakalpojums tiks sniegts, kad būs pilns info no CSDD par pārbaužu kritērijiem, raksturlielumiem un cilvēkiem parādīsies pirmās problēmas pēc TA.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
uldens1
13. Sep 2024, 14:17 #586

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16058

Braucu ar:


13 Sep 2024, 13:42:00 @Elna rakstīja:

13 Sep 2024, 13:28:47 @Jonix rakstīja:

13 Sep 2024, 13:01:20 @Elna rakstīja:

13 Sep 2024, 09:56:10 @Bender rakstīja:
He he.
Tā mazgāšana ir izmisuma solis ar cerību, ka paspēsi no tās lamatas atkratīties vai iekrāt jaunam filtram pirms tam novēršot cēloņus.
Tas nav smagais ar pavisam savādāku DPF, kuram tā ir normāla procedūra.


Tieši tā!
Cienījamie dīzeļdrāži! Man ir sliktas ziņas jums. Jūsu auto DPF ''mazgāšana'' NAV iespējama ne teorētiski, ne praktiski.
Kāpēc?
Katrs vieglā auto DPF kanāls (no dzinēja puses) ir tieva trubiņa (diametrs 1..2mm) un pietiekoši gara (15..25cm). Viens no trubiņas galiem ir SLĒGTS! Ar laiku šī trubiņa ar spēku (ko rada auto izplūdes sistēmas gāzu spiediens) tiek ''pieķēzīta'' ar cietajām daļiņām un pelniem, kas neizdeg.
KĀ šādu (vienā galā slēgru) trubiņu ''izmazgāt''? Atbilde ir - nekādi!

Ar ko atšķiras truck DPF?
a. kanālu diametrs ir būtiski lielāks;
b. izjaucot DPF, kanālu abi gali ir ATVĒRTI! ''Aizmugures'' galu nosedz noņemams režģis.
Attiecīgi, izjauktu DPF VAR sekmīgi tīrīt! Pa vienu ''galu'' mauc iekšā tīrīšanas līdzekli, ''netīrumi'' pa otru ''galu'' tiek spiesti ārā.

Kas notiek jūsu lepnā dīzeļa DPF ''tīrīšanas'' laikā? Ar tīrīšanas šķidruma spēku tiek saplēsti šie DPF kaņāli. Jā, pretspiediens pēc ''tīrīšanas'' nokrīt, bet tikai uz tā rēķina, ka filtrs NESTRĀDĀ - tā struktūrā ir plaisas, caurumi/defekti. Mierīgi variet netērēt naudu, procedūra ar urbi būs lētāka.

Totoāla fikcija, puspatiesības un muļķības.
Mēs DPF un OPF jautājumu padziļināti pētam un sniedzam ar DPF saistītus pakalpojumus gadiem.

Vienmēr kāds emocionāli ir pret DPF izgriešanu, cits pret jauna DPF uzlikšanu un cits pret DPF reālu DPF iztīrīšanu. Tad parādās visādi viedokļi un pieņēmumi. Un tad vēl ir santīmdrātes, kuri pa lēto mēģina salabot kaut ko jau beigtu un pēcāk nopeļ visu industriju, jo Koļa sasolīja brīnumus un uzmeta.


cienījamie pētnieki.
Pa visiem šiem gadiem, jūs neesiet ieviesuši MP mērītāju. Mērītāju, kas objektīvi parādītu situāciju pirms/pēc jūsu ''tīrīšanas''.
MP ir tieši tas parametrs, kas raksturo DPF efektivitāti.

Attiecīgi - ieteikums pirms apvainojumu izteikšanas kaut mazliet smadzeni ieslēgt
Te nu jāpiekrīt kaspariņam,bez mērījumiem šis viss ir bla,bla,bla
Offline
Elna
13. Sep 2024, 14:18 #587

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


13 Sep 2024, 14:12:33 @Jonix rakstīja:
Zini kā, par PM mērīšanu vari nesatraukties. Mums noteiktām automašīnām šādi mērījumi notiek gandrīz gadu, tomēr publiski pakalpojums tiks sniegts, kad būs pilns info no CSDD par pārbaužu kritērijiem, raksturlielumiem un cilvēkiem parādīsies pirmās problēmas pēc TA.


stop, stop.
1. tu apgalvoji, ka manis rakstītais ir nepatiesība. Tieši kas? DPF kanālu ģeometrija? Kas?
2. konkrēti tev ir MP mērītājs? Kāds? Modeli studijā. KONKRĒTU keisu pieredzi. Pieņemu, ka tiek mērīts MP apjoms pirms/pēc KATRAS tīrīšanas, jo tieši MP ir tas parametrs, kas raksturo DPF efektivitāti.
3. pieņemu, ka pētniekiem ir iegādāts stends, uz kura var uzlikt ''iztīrīto'' DPF un pārbaudīt darba rezultātu pirms DPF uzlikšanas uz auto? Ir?

Nesapratu, kas ir domāts ar ''mums'', tāpat - nesapratu, kāpēc šāda noslēpumainība.
Pārbaužu kritēriji visā Eiropā ir zināmi. Tas, vai beigās pie mums būs 250k vai 1mil daļiņu uz laukuma vienību - tas taču nekādi nemaina testu rezultātus (mērījumus pirms/pēc).
Offline
kexxx
13. Sep 2024, 15:02 #588

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12155

Braucu ar:

https://www.tvnet.lv/8095407/video-seniori-iega...maksa-loti-dargi

sportisks, jaudīgs dīzelis
Offline
Mikels
13. Sep 2024, 15:35 #589

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4893

Braucu ar: cieņu


13 Sep 2024, 15:02:16 @kexxx rakstīja:
https://www.tvnet.lv/8095407/video-seniori-iega...maksa-loti-dargi

sportisks, jaudīgs dīzelis


"Inchcape Motors" norāda, ka nopietnie defekti saistāmi ar automašīnas lietošanas paradumiem. Izplūdes sistēma nosvila automašīnas lietošanas režīma dēļ, braucot lēni un mērojot nelielus attālumus.

Interesanti vai lietošanas instrukcijā vai jebkādos auto ekspluatācijas dokumentos ir paredzēts, ka auto šādi nevar lietot un paredzēts garantijas atteikums šādu iemeslu dēļ, gribētu redzēt

Es teiktu, ka "Inchcape Motors" vienkārši negrib maksāt turklāt tie Jaguari stāv pilns dīlera serviss ar nokautiem dzinējiem.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Sep 2024, 15:37:42 ]

Offline
Cumpars
13. Sep 2024, 15:54 #590

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar: KK-555

Kāpēc gan Inchcape būtu kaut kas jāmaksā. Tam auto ir 7 gadi un garantija jau sen beigusies
Offline
kkas
13. Sep 2024, 15:55 #591

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9239

Braucu ar: zviedru ledusskapi


13 Sep 2024, 15:35:51 @Mikels rakstīja:

13 Sep 2024, 15:02:16 @kexxx rakstīja:
https://www.tvnet.lv/8095407/video-seniori-iega...maksa-loti-dargi

sportisks, jaudīgs dīzelis


"Inchcape Motors" norāda, ka nopietnie defekti saistāmi ar automašīnas lietošanas paradumiem. Izplūdes sistēma nosvila automašīnas lietošanas režīma dēļ, braucot lēni un mērojot nelielus attālumus.

Interesanti vai lietošanas instrukcijā vai jebkādos auto ekspluatācijas dokumentos ir paredzēts, ka auto šādi nevar lietot un paredzēts garantijas atteikums šādu iemeslu dēļ, gribētu redzēt

Es teiktu, ka "Inchcape Motors" vienkārši negrib maksāt turklāt tie Jaguari stāv pilns dīlera serviss ar nokautiem dzinējiem.


virsraksts sū. nav tur garantijas + divus gadus pēc iegādes nosvila.
Online
Mikels
13. Sep 2024, 16:02 #592

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4893

Braucu ar: cieņu

Ok, sižetu neskatījos, domāju, ka strīds par garantijas gadījumu.
Offline
smilee45
13. Sep 2024, 18:45 #593

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 968

Braucu ar:


13 Sep 2024, 15:02:16 @kexxx rakstīja:
https://www.tvnet.lv/8095407/video-seniori-iega...maksa-loti-dargi

sportisks, jaudīgs dīzelis

Kas tur nāk pa dzinējiem tajos Jaguāros? Ka tik arī viss nav tur nosvilis dēļ plaisas EGR. Kas aktuàli BMW. Bija nosviluši pavairāki bmw dēļ plaisas egr, ka dzesēšanas šķidrums iekļūst gan ieplūdē, gan izplūdē, tur visu aizaudzējot ciet. Cik milijoniem bmw bija spiesti mainīt tos egr, es pat nezinu. Bet visai f sērijai pa lielam

[ Šo ziņu laboja smilee45, 13 Sep 2024, 19:17:01 ]

Offline
Locis
13. Sep 2024, 20:12 #594

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11152

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tur kāda pagarinātā garantija vai par ko sižets ?
Offline
pohujs
14. Sep 2024, 00:36 #595

Kopš: 12. Sep 2024

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


12 Sep 2024, 18:33:20 @pohujs rakstīja:

12 Sep 2024, 17:48:02 @Jonix rakstīja:

12 Sep 2024, 12:01:06 @pohujs rakstīja:
Redzēju jūsu diskusiju vēlējos vaicāt, nopirku auto no Vācijas 2016 gads, viņam tur bija nobeigusies turbīna un tā tika nomainīta, bet nekādu kvēpu filtru nemainīja un cik man zināms īpaši arī netīrīja. Tajā galā uz jautājumu kāpēc melns izpūtēja gals teica ka tas dēļ tā turbīnas defekta un ka ar laiku tas gals pārstās būt melns. Tagad esmu norullējis ap 10k km un ik pa laikam izpūtēja uzgali izmazgāju, bet pēc kādas pilnas bākas nobraukšanas tas kļūst netīrs/melns. Vai tiešām aizvien tā eļļa no turienes izgaro vai kas tamlīdzīgs? Visas DPF spiedienu starpības pārbaudītas visas ir normas robežās, kļūdu nav. Noņemot izpūtēju IR pārbaudīts ka filtrs patiešām nav izņemts vai izurbts utml.

Plaisa DPF!

Nekas labs. Parasti tā notiek, ja DPF pārkarst, ir ļoti pilns vai tiek mehāniski bojāts.

Rīcība varētu būt sekojoša:
1) Sākotnēji novērtēt DPF pilnību un bojājumu pakāpi.
2) Ja nav ļoti pilns un ir tikai plaisa, jāskatās vai reģenerācijas laikā ir zili/balti dūmi. Ja dūmainība nav novērojama, var braukt līdz sākās problēmas. Neliela plaisa netraucēs TA. Visam jābūt ok arī nākotnē mērot PM.
3) Ja ir novērojama dūmianība vai DPF ir ļoti pilns (piemēram, ar eļļu no turbo), jāmeklē cits oriģinālais DPF - vai nu jauns, vai labs lietots. Otrajā gadījumā pirms uzlikšanas jāmazgā ar ķīmiju, kura nesatur NaOH.
Neoriģinālos DPF nav jēgas likt - 99% nebūs ok.




Dūmot nedūmo, esmu vairākiem prasījis kuri man braukuši no muguras, neviens neko nav manījis arī dodot pedāli grīdā. Tik vien bēda pagaidām ka paliek melns tas izpūtēja gals.. Arī kad gājusi reģenerācija neko dīvainu neesmu manījis. Un tā spiedienu starpība DPF arī uz diagnostiku uzradās laba, arī degvielas patēriņš ir adekvāts. Man jau vienalga itkā ka melns tas izpūtējs vienīgās bažas ir par apskati kas būs man pavasarī, varbūt pēc jaunā gada kad visur būs tās jaunās iekārtas teh apskatē jābrauc pārbaudīt, lai vīri pasaka vai ir ok vai nē, jo negribas lai pēctam ejot apskati tiktu ielikts kāds ieraksts par to ka nav ok tā DPF sistēma, sakarā ar to ka iespējams mašīnu kaut kad vēlēšos arī pārdot

Tad iespēja ka dēļ tā beigtā turbo un eļļas ienākšanas izplūdē toreiz, nevar but ka man aizvien ir piesārņota izplūde un adblue filtrs un ka no tā tiek aizvien pūsts ārā kvēps dēļ tā nokūpot izpūtēja galam?
Offline
edmundz
14. Sep 2024, 11:31 #596

Kopš: 17. Oct 2004

Ziņojumi: 37

Braucu ar: e46 320i, e30 320i T


14 Sep 2024, 00:36:57 @pohujs rakstīja:

12 Sep 2024, 18:33:20 @pohujs rakstīja:

12 Sep 2024, 17:48:02 @Jonix rakstīja:

12 Sep 2024, 12:01:06 @pohujs rakstīja:
Redzēju jūsu diskusiju vēlējos vaicāt, nopirku auto no Vācijas 2016 gads, viņam tur bija nobeigusies turbīna un tā tika nomainīta, bet nekādu kvēpu filtru nemainīja un cik man zināms īpaši arī netīrīja. Tajā galā uz jautājumu kāpēc melns izpūtēja gals teica ka tas dēļ tā turbīnas defekta un ka ar laiku tas gals pārstās būt melns. Tagad esmu norullējis ap 10k km un ik pa laikam izpūtēja uzgali izmazgāju, bet pēc kādas pilnas bākas nobraukšanas tas kļūst netīrs/melns. Vai tiešām aizvien tā eļļa no turienes izgaro vai kas tamlīdzīgs? Visas DPF spiedienu starpības pārbaudītas visas ir normas robežās, kļūdu nav. Noņemot izpūtēju IR pārbaudīts ka filtrs patiešām nav izņemts vai izurbts utml.

Plaisa DPF!

Nekas labs. Parasti tā notiek, ja DPF pārkarst, ir ļoti pilns vai tiek mehāniski bojāts.

Rīcība varētu būt sekojoša:
1) Sākotnēji novērtēt DPF pilnību un bojājumu pakāpi.
2) Ja nav ļoti pilns un ir tikai plaisa, jāskatās vai reģenerācijas laikā ir zili/balti dūmi. Ja dūmainība nav novērojama, var braukt līdz sākās problēmas. Neliela plaisa netraucēs TA. Visam jābūt ok arī nākotnē mērot PM.
3) Ja ir novērojama dūmianība vai DPF ir ļoti pilns (piemēram, ar eļļu no turbo), jāmeklē cits oriģinālais DPF - vai nu jauns, vai labs lietots. Otrajā gadījumā pirms uzlikšanas jāmazgā ar ķīmiju, kura nesatur NaOH.
Neoriģinālos DPF nav jēgas likt - 99% nebūs ok.




Dūmot nedūmo, esmu vairākiem prasījis kuri man braukuši no muguras, neviens neko nav manījis arī dodot pedāli grīdā. Tik vien bēda pagaidām ka paliek melns tas izpūtēja gals.. Arī kad gājusi reģenerācija neko dīvainu neesmu manījis. Un tā spiedienu starpība DPF arī uz diagnostiku uzradās laba, arī degvielas patēriņš ir adekvāts. Man jau vienalga itkā ka melns tas izpūtējs vienīgās bažas ir par apskati kas būs man pavasarī, varbūt pēc jaunā gada kad visur būs tās jaunās iekārtas teh apskatē jābrauc pārbaudīt, lai vīri pasaka vai ir ok vai nē, jo negribas lai pēctam ejot apskati tiktu ielikts kāds ieraksts par to ka nav ok tā DPF sistēma, sakarā ar to ka iespējams mašīnu kaut kad vēlēšos arī pārdot

Tad iespēja ka dēļ tā beigtā turbo un eļļas ienākšanas izplūdē toreiz, nevar but ka man aizvien ir piesārņota izplūde un adblue filtrs un ka no tā tiek aizvien pūsts ārā kvēps dēļ tā nokūpot izpūtēja galam?

nu neviens ekstrasenss nepateiks, kas tur ir ar to filtru. tak var noņemt un izmazgāt, tepat pāris lapas iepriekš viens no biedriem dalījās ar metodi un pozitīvu pieredzi (499. posts tepat). gan jau ka tas filtrs ir pilns ar labumiem, tā ka droši vien sākumā jāmēģina izskalot eļļas paliekas. nu tur diy video viss ir sīki un smalki izskaidrots.

[ Šo ziņu laboja edmundz, 14 Sep 2024, 11:45:40 ]

Offline
RSAWorkshop
14. Sep 2024, 12:08 #597

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6962

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


13 Sep 2024, 18:45:45 @smilee45 rakstīja:

13 Sep 2024, 15:02:16 @kexxx rakstīja:
https://www.tvnet.lv/8095407/video-seniori-iega...maksa-loti-dargi

sportisks, jaudīgs dīzelis

Kas tur nāk pa dzinējiem tajos Jaguāros? Ka tik arī viss nav tur nosvilis dēļ plaisas EGR. Kas aktuàli BMW. Bija nosviluši pavairāki bmw dēļ plaisas egr, ka dzesēšanas šķidrums iekļūst gan ieplūdē, gan izplūdē, tur visu aizaudzējot ciet. Cik milijoniem bmw bija spiesti mainīt tos egr, es pat nezinu. Bet visai f sērijai pa lielam

Antifrīzs neko tur neaudzē ciet, iztvaiko ūdens un glikols labi deg

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
pohujs
14. Sep 2024, 13:44 #598

Kopš: 12. Sep 2024

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


nu neviens ekstrasenss nepateiks, kas tur ir ar to filtru. tak var noņemt un izmazgāt, tepat pāris lapas iepriekš viens no biedriem dalījās ar metodi un pozitīvu pieredzi (499. posts tepat). gan jau ka tas filtrs ir pilns ar labumiem, tā ka droši vien sākumā jāmēģina izskalot eļļas paliekas. nu tur diy video viss ir sīki un smalki izskaidrots.

Jā bet kāda jēga guldīt laiku un naudu ja tam filtram visticamāk ir plaisa un mazgāt to tāpēc man radās jautājums vai reāli var būt ka dēļ tās eļļas viņš aizvien tur pūš to melnumu, ja tā nevar būt un viņš ir beigts tad vnk jānomaina būs

[ Šo ziņu laboja pohujs, 14 Sep 2024, 13:46:42 ]

Offline
edmundz
14. Sep 2024, 14:56 #599

Kopš: 17. Oct 2004

Ziņojumi: 37

Braucu ar: e46 320i, e30 320i T


14 Sep 2024, 13:44:54 @pohujs rakstīja:

nu neviens ekstrasenss nepateiks, kas tur ir ar to filtru. tak var noņemt un izmazgāt, tepat pāris lapas iepriekš viens no biedriem dalījās ar metodi un pozitīvu pieredzi (499. posts tepat). gan jau ka tas filtrs ir pilns ar labumiem, tā ka droši vien sākumā jāmēģina izskalot eļļas paliekas. nu tur diy video viss ir sīki un smalki izskaidrots.

Jā bet kāda jēga guldīt laiku un naudu ja tam filtram visticamāk ir plaisa un mazgāt to tāpēc man radās jautājums vai reāli var būt ka dēļ tās eļļas viņš aizvien tur pūš to melnumu, ja tā nevar būt un viņš ir beigts tad vnk jānomaina būs

Nu Tu pats uzdod jautājumus un atbildi uz viņiem. Man piepūta izplūdi ar eļļu, vai var būt, ka tur ir eļļa. Nu bet kā viņa tur var nebūt? Tak reģenerācijas algoritmi nav tam paredzēti. Ir bezmaksas metode ar pozitīvu atsauksmi kā izmazgāt, kādi vēl ieguldījumi.nē nu var jau mēģināt izārstēt to vainu ar labām domām no attāluma.
Offline
Elna
14. Sep 2024, 16:46 #600

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


01 Sep 2024, 23:00:28 @Mixzzz rakstīja:
Stāsts par DPF mazgāšanu - vienam e91 aizvedām mazgāt DPFu, jo nu pretspiediens pēc reģenerācijas par daudz. Mazgāts kantorī, kas protams piedāvā tādu pakalpojumu ar iekārtām. Pēc bija labāk, bet nu tāpat ne īpaši ok. Pirms dažām nedēļām vienam ģimenes auto ieliku beidzot atpakaļ DPFu, pirms tam pats izmazgāju, jo nu tika dabūts lietots, bet galīgi pilns un neizdedzināts. Rezultāts likās OK. Tagad atkal tas pats e91 ar mazgāto DPFu ierāva kļūdas par to, ka pezda pretspiediens par daudz. Pirms dažām dienām speciāli dedzināts pa šoseju, bet nu baigi ātri atkal ciet un reģenerācijas biežas(nav tur motoram pezda un nekūp viņš lopā). Izdomājām, ka huj, pamēģinās arī šim izmazgāt, nav jau baigi grūti viņu izņemt. Pēc šīs metodes mazgājāmYouTube.

Kāds brīnums, kvēpi tikpat kā nenāca ārā, bet pelni nāca ārā daudz. Rezultātā pēc manipulācijām pretspiediens daudz mazāks.

Pirms tīrīšanas mājās izdedzināts filtrs:
Tukšgaita - 20mbar
Uz 100 braucot - 40mbar
Pilns pedālis tuvu pie max rpm - 250-260mbar.

Pēc tīrīšanas:
Tukšgaita - 2-3mbar
Uz 100 - 10-15mbar
Pilns pedālis - 140mbar.

Es biju gaidījis, ka tomēr profesionāli tīrīs labāk nekā mājas apstākļos, bet skuju. Vismaz kāds e91 turpinās vēl braukt pa ielām nekūpot.


Episka metode. Ne mazaak episki posta autora secinaajumi.
Jebkursh,kursh kaut ko mazliet jeedz no kjiimijas un fizikas,vnk vaartaas zemee no smiekliem.
Latvieshi ir straadiiga tauta. Diemzheel,arii dumja. Tieshi taapeec mees dziivojam relatiivi suudiigi. Mums domaajoshu/izgliitotu cilveeku ir tik maz,ka vinji neveido kritisko masu. Kritisko masu,lai buut izgliitotam buutu meerkjis. Un jeega. Nee,mums te ir manageri,influenceri. Perekupu valsts. Radiit produktus ar augstu pievienoto veertiibu vnk nav kam. Domaajosho pietiek Mikrotikam un Accenture 3 kabinetiem. Viss.
Piedoshanu,bet reizeem ienaakot sheit,es juutos kaa starp meerkakjiem. Kas ar koka nuujaam klapee banaanus no kokiem. Sore,tieshi tik skarbi. Un vieniigais veids,kaa juus/meerkakjus tureet raamjos,ir tupa sodiit. Par DPF neesamiibu,par aatruma skarbu paarsniegshanu,utt. Jo juus neko nesaprotiet. Neko. Es gadiem dolbiiju,ka MP bojaa plaushas. Uztveera katrs tuukstoshais. Tas tupums,kas te ir it visaa,ir vnk neaprakstaams. Jaa,juus tagad variet gaaniit mani. Es pat varu nosaukt visus varonjus,kas tuulinj kviekt saaks. Probleema taa,ka juusu kviekshana situaaciju nemainiis. Muusu beerniem/mazbeerniem math eksaamenaa jaasavaac 10%. 10. Daljas pareizu atbilzhu. To var savaakt,uz visiem jautaajumiem atbildot aaaaa variantus. Vai bbbbbb. Un taapat 15% nenokaartoja. Muusu paaudze masveidaa ir dumja. Muusu beerni ir dumji. Taa ir realitaate. Diemzheel.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo