Online

Pašreiz BMWPower skatās 58 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
sn
23. Nov 2024, 19:54 #621

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879730

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Dii
23. Nov 2024, 22:27 #622

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 275

Braucu ar: e91


23 Nov 2024, 19:54:08 @sn rakstīja:
ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt



Ļoti nepareizi
Online
protams
24. Nov 2024, 11:02 #623

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5731

Braucu ar: NS7


23 Nov 2024, 19:54:08 @sn rakstīja:
ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt

+1


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
depo
24. Nov 2024, 14:48 #624

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20958

Braucu ar: Zirgu


23 Nov 2024, 17:19:32 @kipismpower rakstīja:
Sveiki, varbūt kāds var padalīties ar info uz kuru kantori var vest mazgāt kvēpu filtru un uz kuru noteikti nevest. Atsauksmes, pieredze...


Vairākas reizes esmu devis šitam kantorim, paši savāc, paši atved, iedod atskaiti pēc tam, 1-2 dienas un gatavs.

https://noxcleantech.lv/dpf-filtra-tirishana/
Offline
depo
24. Nov 2024, 14:50 #625

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20958

Braucu ar: Zirgu


...esmu savām acīm redzējis vaļā atgrieztu tikko izmazgātu DPF, kas joprojām bija pilnīgi sabrucis, aizdirsts. Nesaku, ka nevar būt gadījumu, kad tiek izskalots un nosacīti tīrs pēc mazgāšanas...


Pareizi. DPF ir jēga mazgāt tikai, ja tas aizdirsies tā, ka nevar izģenerēt, tikai, ja dzinēja darbībā ir problēmas/turbīnas problēma. Ja DPF ir nokalpojis, tad mazgāšāna tur vairs nelīdz.

DPF mazgātājs pirms mazgāt pārbauda viņu, ja nav jēgas mazgāt, tad tā arī pasaka, vismaz tajā kantorī.
Offline
depo
24. Nov 2024, 14:53 #626

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20958

Braucu ar: Zirgu


23 Nov 2024, 22:27:42 @Dii rakstīja:

23 Nov 2024, 19:54:08 @sn rakstīja:
ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt



Ļoti nepareizi


Kādu atbildi tu gaidīji no datoržurkas, kas no mašīnas sajēdz tikai pielaist un noslāpēt
Offline
crime
24. Nov 2024, 15:24 #627

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8585

Braucu ar: m635csi


24 Nov 2024, 14:53:01 @depo rakstīja:

23 Nov 2024, 22:27:42 @Dii rakstīja:

23 Nov 2024, 19:54:08 @sn rakstīja:
ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt



Ļoti nepareizi


Kādu atbildi tu gaidīji no datoržurkas, kas no mašīnas sajēdz tikai pielaist un noslāpēt


depo, jautājums tev kā ne-datoržurkai un pro-skrūvētājam. Ja auto, kuram DPF ir tā aizdiries, kā tikko aprakstīji, bet pašam auto nav tehnisku problēmu, tobiš viņš ir aizdirsies, jo ir nobraukti, piemēram, 500tk km ar vienu DPF, tas pēc tavas guru mazgāšanas pildīs tam uzdoto funkciju, aizturēt mikrodaļas nu tikai bez diršanas un locīšanās par un ap, vienu atbildi: jā vai nē
Offline
hrjaz
24. Nov 2024, 15:28 #628

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 714

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Nu, un, protams, nevajadzētu cerēt, ka mazgāšana saremontēs sprauslas, turbīnu un vispārēju dzinēja nodilumu, kas būtu iemesls dpf blokādei.
Man interesē vai mazgāšana atjauno daļiņu filtrēšanu, vai nē. Vai sabojā kaut ko filtrā.
Kaspich skaļi kliedza, ka mazgāšana nestrādā, tad nu tagad, ar jauno mērierīču parādīšanos csdd, patiesība nāks gaismā.
Offline
Saabpower
24. Nov 2024, 16:03 #629

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Honda Accord

Vēl mēnesis un nevajadzēs ne mazgāt, ne tīrit. Vai nu jauns DPF vai tolmets. Kā arī tiem kam ķļūdas nemet, nav garantija ka viss būs ok. Laikam pietiks braukt ar diesel.

https://www.lsm.lv/raksts/dzive--stils/ikdienai...a-veida.a535835/
Offline
RolandsK
24. Nov 2024, 16:10 #630

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3566

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Nevajag biedēt tautu, 1'000'000 daļiņu, visdrīzāk ies cauri arī labs dzinējs bez DPF. Dzīve, protams, rādīs, bet nav pamata celt paniku.
Offline
HiJaCKeR
24. Nov 2024, 16:13 #631

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4704

Braucu ar: BMW E90 330i


24 Nov 2024, 16:10:28 @RolandsK rakstīja:
Nevajag biedēt tautu, 1'000'000 daļiņu, visdrīzāk ies cauri arī labs dzinējs bez DPF. Dzīve, protams, rādīs, bet nav pamata celt paniku.

bet griež jau laukā kad vairs nav labs dzinējs
Offline
kkas
24. Nov 2024, 17:27 #632

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9495

Braucu ar: Alfu


24 Nov 2024, 16:10:28 @RolandsK rakstīja:
Nevajag biedēt tautu, 1'000'000 daļiņu, visdrīzāk ies cauri arī labs dzinējs bez DPF. Dzīve, protams, rādīs, bet nav pamata celt paniku.

Kaross būs miljonārs. Bet nu būs jautri iekļauties bez dpf miljonā, īpaši tiem, kuriem sprauslas 400, 500, 600+ eur gab. Un nerestaurējas. Līkie servisi, līkie čiperi, pistācija un naida vējā garantēta. Ja vēl kāds savam safistajam dzinējam jaunu dpf uzliks..
Offline
RolandsK
24. Nov 2024, 17:38 #633

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3566

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Savedīs kārtībā dzinēju, bet uz DPF ietaupīs pāris kEur Lietotu auto īpašniekiem nav nekādas motivācijas likt ierīci, kas maksā pāris kEur, ja var iekļauties normās izprogrammējot par pāris simtiem. Ja tā padomā, visai ekoloģijai būtu jābūt maciņam draudzīgam risinājumam, lai veicinātu nomaiņu uz jaunu OEM. Pērc, ko vēlies - nu nav auto bez DPF, Adblue utml. štruntiem.
Un, protams, visi ir biezie un elektromobīļi atrisinās visas problēmas Neviens nedomā par dabai draudzīgiem risinājumiem un visu tāpat vada nauda, bizness, lai uz parasto proletariātu labi nopelnītu. Tā nu tā pasaule ir uzbūvēta. Muldēt var daudz un dikti, bet tā ir realitāte, kas to noliedz ir vai nu muļķis, trollis vai neadekvāts.
Un jā, auto vairs nav luksusa prece, bet ikdienas nepieciešamība, šajā dinamiskajā laikmetā.
Offline
RolandsK
24. Nov 2024, 17:49 #634

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3566

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Īstenībā no nākošā gada, pateicoties CSDD cieto daļu mērījumam, varēs daudz labāk novērtēt potenciālo iegādājamo automašīnu. Cerams, ka daļiņu skaits CSDD uzrādīsies katram interesantam, tad arī plus mīnuss būs skaidrs par konkrēto eksemplāru.
Offline
abyss
24. Nov 2024, 18:04 #635

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8398

Braucu ar: e39 523



Tāpat kā jaunam no rūpnīcas dīzelim co2 ir 0. Cietās daļiņas ir normāls moderna dīzeļa sadegšanas blakus produkts. Ja filtru varētu nelikt, neviens ražotājs to neliktu. Ja filtru nevajadzētu līdz 5 gadiem veciem dīzeļiem EU nepiepistos. Briselē tāpat neviens nebrauc ar 5+ gadīgiem dīzeļiem.

Pa lielam filtru vajag, jo EU birokrāti negrib nosprāgt no vēža.
Offline
RolandsK
24. Nov 2024, 18:26 #636

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3566

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Jā, bet tad jautājums, kurš tos dīzeļus virzīja, kā labāko auto tehnoloģiju dzinējos Tagad visi vemstās
Offline
HiJaCKeR
24. Nov 2024, 18:28 #637

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4704

Braucu ar: BMW E90 330i


24 Nov 2024, 18:26:20 @RolandsK rakstīja:
Jā, bet tad jautājums, kurš tos dīzeļus virzīja, kā labāko auto tehnoloģiju dzinējos Tagad visi vemstās

lohiem eiropiešiem vajadzēja uzgrūzt blakusproduktu dīzeli
Offline
DiksIrseejs
24. Nov 2024, 19:23 #638

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: Hibrīdu

Nekur pasaulē izņemot Eiropu dīzeli vieglajiem auto nelieto. Nu nav tā, ka galīgi nelieto, bet tikai ja ir īpaša vajadzība. Ļoti mazs dīzeļu procentuālais skaits citur.
Offline
abyss
24. Nov 2024, 19:29 #639

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8398

Braucu ar: e39 523


24 Nov 2024, 18:26:20 @RolandsK rakstīja:
Jā, bet tad jautājums, kurš tos dīzeļus virzīja, kā labāko auto tehnoloģiju dzinējos Tagad visi vemstās


Tā ir kaut kāda debīla eiropiešu problēma. Es nez, nah jūs pirkāt tos mēslus. Es savas dzīves laikā nevienu dīzeli neesmu nopircis. Šajā problēmā savu ieguldījumu neredzu
Offline
kipismpower
24. Nov 2024, 20:58 #640

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 83

Braucu ar:


24 Nov 2024, 19:29:53 @abyss rakstīja:

24 Nov 2024, 18:26:20 @RolandsK rakstīja:
Jā, bet tad jautājums, kurš tos dīzeļus virzīja, kā labāko auto tehnoloģiju dzinējos Tagad visi vemstās


Tā ir kaut kāda debīla eiropiešu problēma. Es nez, nah jūs pirkāt tos mēslus. Es savas dzīves laikā nevienu dīzeli neesmu nopircis. Šajā problēmā savu ieguldījumu neredzu

Jauda un griezes moments + salīdzinoši mazs degvielas patēriņš. Tas arī saista tajos diesel cars.
Un vēl tāda īpatnība , ka Lv visi servisi +/- māk dos diesel saremontēt . Jaunos tiešās iesmidzes benzīnus reti kurš saprot saremontēt

[ Šo ziņu laboja kipismpower, 24 Nov 2024, 21:02:08 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo