Online
Pašreiz BMWPower skatās 58 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879730
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt 
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Dii | | Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 275
Braucu ar: e91
|
23 Nov 2024, 19:54:08 @sn rakstīja:
ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt 
Ļoti nepareizi | Online | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5731
Braucu ar: NS7
|
23 Nov 2024, 19:54:08 @sn rakstīja:
ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt 
+1
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
depo  | |  Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20958
Braucu ar: Zirgu
|
23 Nov 2024, 17:19:32 @kipismpower rakstīja:
Sveiki, varbūt kāds var padalīties ar info uz kuru kantori var vest mazgāt kvēpu filtru un uz kuru noteikti nevest. Atsauksmes, pieredze...
Vairākas reizes esmu devis šitam kantorim, paši savāc, paši atved, iedod atskaiti pēc tam, 1-2 dienas un gatavs.
https://noxcleantech.lv/dpf-filtra-tirishana/ | Offline | | |
depo  | |  Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20958
Braucu ar: Zirgu
|
...esmu savām acīm redzējis vaļā atgrieztu tikko izmazgātu DPF, kas joprojām bija pilnīgi sabrucis, aizdirsts. Nesaku, ka nevar būt gadījumu, kad tiek izskalots un nosacīti tīrs pēc mazgāšanas...
Pareizi. DPF ir jēga mazgāt tikai, ja tas aizdirsies tā, ka nevar izģenerēt, tikai, ja dzinēja darbībā ir problēmas/turbīnas problēma. Ja DPF ir nokalpojis, tad mazgāšāna tur vairs nelīdz.
DPF mazgātājs pirms mazgāt pārbauda viņu, ja nav jēgas mazgāt, tad tā arī pasaka, vismaz tajā kantorī. | Offline | | |
depo  | |  Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20958
Braucu ar: Zirgu
|
23 Nov 2024, 22:27:42 @Dii rakstīja:
23 Nov 2024, 19:54:08 @sn rakstīja:
ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt 
Ļoti nepareizi
Kādu atbildi tu gaidīji no datoržurkas, kas no mašīnas sajēdz tikai pielaist un noslāpēt  | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8585
Braucu ar: m635csi
|
24 Nov 2024, 14:53:01 @depo rakstīja:
23 Nov 2024, 22:27:42 @Dii rakstīja:
23 Nov 2024, 19:54:08 @sn rakstīja:
ja DPF ir tik aizdirsts, ka ar reģenerāciju to vairs nevar iztīrīt, tad vajag pirkt jaunu nevis mēģināt mazgāt 
Ļoti nepareizi
Kādu atbildi tu gaidīji no datoržurkas, kas no mašīnas sajēdz tikai pielaist un noslāpēt 
depo, jautājums tev kā ne-datoržurkai un pro-skrūvētājam. Ja auto, kuram DPF ir tā aizdiries, kā tikko aprakstīji, bet pašam auto nav tehnisku problēmu, tobiš viņš ir aizdirsies, jo ir nobraukti, piemēram, 500tk km ar vienu DPF, tas pēc tavas guru mazgāšanas pildīs tam uzdoto funkciju, aizturēt mikrodaļas nu tikai bez diršanas un locīšanās par un ap, vienu atbildi: jā vai nē  | Offline | | |
hrjaz | |  Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 714
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| Nu, un, protams, nevajadzētu cerēt, ka mazgāšana saremontēs sprauslas, turbīnu un vispārēju dzinēja nodilumu, kas būtu iemesls dpf blokādei.
Man interesē vai mazgāšana atjauno daļiņu filtrēšanu, vai nē. Vai sabojā kaut ko filtrā.
Kaspich skaļi kliedza, ka mazgāšana nestrādā, tad nu tagad, ar jauno mērierīču parādīšanos csdd, patiesība nāks gaismā.  | Offline | | |
|
Saabpower  | |  Kopš: 14. Sep 2008
Ziņojumi: 1805
Braucu ar: Honda Accord
| Vēl mēnesis un nevajadzēs ne mazgāt, ne tīrit. Vai nu jauns DPF vai tolmets. Kā arī tiem kam ķļūdas nemet, nav garantija ka viss būs ok. Laikam pietiks braukt ar diesel.
https://www.lsm.lv/raksts/dzive--stils/ikdienai...a-veida.a535835/ | Offline | | |
RolandsK | |  Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3566
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Nevajag biedēt tautu, 1'000'000 daļiņu, visdrīzāk ies cauri arī labs dzinējs bez DPF. Dzīve, protams, rādīs, bet nav pamata celt paniku. | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4704
Braucu ar: BMW E90 330i
|
24 Nov 2024, 16:10:28 @RolandsK rakstīja:
Nevajag biedēt tautu, 1'000'000 daļiņu, visdrīzāk ies cauri arī labs dzinējs bez DPF. Dzīve, protams, rādīs, bet nav pamata celt paniku.
bet griež jau laukā kad vairs nav labs dzinējs  | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9495
Braucu ar: Alfu
|
24 Nov 2024, 16:10:28 @RolandsK rakstīja:
Nevajag biedēt tautu, 1'000'000 daļiņu, visdrīzāk ies cauri arī labs dzinējs bez DPF. Dzīve, protams, rādīs, bet nav pamata celt paniku.
Kaross būs miljonārs. Bet nu būs jautri iekļauties bez dpf miljonā, īpaši tiem, kuriem sprauslas 400, 500, 600+ eur gab. Un nerestaurējas. Līkie servisi, līkie čiperi, pistācija un naida vējā garantēta. Ja vēl kāds savam safistajam dzinējam jaunu dpf uzliks.. | Offline | | |
RolandsK | |  Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3566
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Savedīs kārtībā dzinēju, bet uz DPF ietaupīs pāris kEur Lietotu auto īpašniekiem nav nekādas motivācijas likt ierīci, kas maksā pāris kEur, ja var iekļauties normās izprogrammējot par pāris simtiem. Ja tā padomā, visai ekoloģijai būtu jābūt maciņam draudzīgam risinājumam, lai veicinātu nomaiņu uz jaunu OEM. Pērc, ko vēlies - nu nav auto bez DPF, Adblue utml. štruntiem.
Un, protams, visi ir biezie un elektromobīļi atrisinās visas problēmas Neviens nedomā par dabai draudzīgiem risinājumiem un visu tāpat vada nauda, bizness, lai uz parasto proletariātu labi nopelnītu. Tā nu tā pasaule ir uzbūvēta. Muldēt var daudz un dikti, bet tā ir realitāte, kas to noliedz ir vai nu muļķis, trollis vai neadekvāts.
Un jā, auto vairs nav luksusa prece, bet ikdienas nepieciešamība, šajā dinamiskajā laikmetā. | Offline | | |
RolandsK | |  Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3566
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Īstenībā no nākošā gada, pateicoties CSDD cieto daļu mērījumam, varēs daudz labāk novērtēt potenciālo iegādājamo automašīnu. Cerams, ka daļiņu skaits CSDD uzrādīsies katram interesantam, tad arī plus mīnuss būs skaidrs par konkrēto eksemplāru. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8398
Braucu ar: e39 523
| 
Tāpat kā jaunam no rūpnīcas dīzelim co2 ir 0. Cietās daļiņas ir normāls moderna dīzeļa sadegšanas blakus produkts. Ja filtru varētu nelikt, neviens ražotājs to neliktu. Ja filtru nevajadzētu līdz 5 gadiem veciem dīzeļiem EU nepiepistos. Briselē tāpat neviens nebrauc ar 5+ gadīgiem dīzeļiem.
Pa lielam filtru vajag, jo EU birokrāti negrib nosprāgt no vēža. | Offline | | |
RolandsK | |  Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3566
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Jā, bet tad jautājums, kurš tos dīzeļus virzīja, kā labāko auto tehnoloģiju dzinējos Tagad visi vemstās  | Offline | | |
|
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4704
Braucu ar: BMW E90 330i
|
24 Nov 2024, 18:26:20 @RolandsK rakstīja:
Jā, bet tad jautājums, kurš tos dīzeļus virzīja, kā labāko auto tehnoloģiju dzinējos Tagad visi vemstās 
lohiem eiropiešiem vajadzēja uzgrūzt blakusproduktu dīzeli  | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: Hibrīdu
| Nekur pasaulē izņemot Eiropu dīzeli vieglajiem auto nelieto. Nu nav tā, ka galīgi nelieto, bet tikai ja ir īpaša vajadzība. Ļoti mazs dīzeļu procentuālais skaits citur. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8398
Braucu ar: e39 523
|
24 Nov 2024, 18:26:20 @RolandsK rakstīja:
Jā, bet tad jautājums, kurš tos dīzeļus virzīja, kā labāko auto tehnoloģiju dzinējos Tagad visi vemstās 
Tā ir kaut kāda debīla eiropiešu problēma. Es nez, nah jūs pirkāt tos mēslus. Es savas dzīves laikā nevienu dīzeli neesmu nopircis. Šajā problēmā savu ieguldījumu neredzu | Offline | | |
kipismpower | | Kopš: 05. Jun 2018
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
|
24 Nov 2024, 19:29:53 @abyss rakstīja:
24 Nov 2024, 18:26:20 @RolandsK rakstīja:
Jā, bet tad jautājums, kurš tos dīzeļus virzīja, kā labāko auto tehnoloģiju dzinējos Tagad visi vemstās 
Tā ir kaut kāda debīla eiropiešu problēma. Es nez, nah jūs pirkāt tos mēslus. Es savas dzīves laikā nevienu dīzeli neesmu nopircis. Šajā problēmā savu ieguldījumu neredzu
Jauda un griezes moments + salīdzinoši mazs degvielas patēriņš. Tas arī saista tajos diesel cars.
Un vēl tāda īpatnība , ka Lv visi servisi +/- māk dos diesel saremontēt . Jaunos tiešās iesmidzes benzīnus reti kurš saprot saremontēt
[ Šo ziņu laboja kipismpower, 24 Nov 2024, 21:02:08 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|