Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
esess4
18. Feb 2023, 12:35 #1

Kopš: 10. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: volvo v50, vw eos

Daudz tiek runāts par dpf izgriešanu un izprogrammēšanu. Taču radies ir jautājums - vai ja jau šis viss ir izdarīts, izgriezts, izprogrammēts, nočipots, vai ir iespējam ielikt dpf atpakaļ?
Offline
Jonjis
18. Feb 2023, 13:12 #2

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:

Jā.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2023, 13:18 #3

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā, un pa dārgo. Pašlaik tas darās 7 sērijai, pateicoties nospertajam DPF filtram tas maksā nepilnus 4k

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
tg
18. Feb 2023, 13:24 #4

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: Ar ko pagadās


18 Feb 2023, 13:18:39 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā, un pa dārgo. Pašlaik tas darās 7 sērijai, pateicoties nospertajam DPF filtram tas maksā nepilnus 4k


Uz ko tik lielas izmaksas? Pats filtrs tik dārgs jeb dārgs ir darbs, lai saliktu visu atpakaļ? Biju iedomājies, ka atpakaļ ielikšanas cena ir jauns filtrs + aptuveni tik pat liela summa par ielikšanu kā par izņemšanu.
Offline
Staris
18. Feb 2023, 13:25 #5

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


18 Feb 2023, 13:18:39 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā, un pa dārgo. Pašlaik tas darās 7 sērijai, pateicoties nospertajam DPF filtram tas maksā nepilnus 4k

M57 bija 1500e. Price drops no 2400e pirms gada. + 200e darbs
Offline
RolandsK
18. Feb 2023, 13:32 #6

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3488

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Problēma tāda, ka nav zināms vai izgriezts tikai dpf vai vēl kaut kas auto sadarīts, egr atslēgts utml. Ja nopērk mašīnu ar nestrādājošu dpf, tad nomaina un miers. Ir jau vēl alternatīvie varianti un arī mazlietotu var pameklēt ebayā.
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2023, 13:50 #7

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2023, 13:24:09 @tg rakstīja:

18 Feb 2023, 13:18:39 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā, un pa dārgo. Pašlaik tas darās 7 sērijai, pateicoties nospertajam DPF filtram tas maksā nepilnus 4k


Uz ko tik lielas izmaksas? Pats filtrs tik dārgs jeb dārgs ir darbs, lai saliktu visu atpakaļ? Biju iedomājies, ka atpakaļ ielikšanas cena ir jauns filtrs + aptuveni tik pat liela summa par ielikšanu kā par izņemšanu.

DPF 1800eur ja atdod atpakaļ veco, ja neatdod vecos (šim auto taisna truba), tad 3000eur

Tikko liku N53 katalizatorus, cena abiem katalizatoriem 8100eur, ja atgriež atpakaļ vecos katalizatorus, tad 3200eur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Puce
18. Feb 2023, 14:04 #8

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Man jau šķiet, ka pilnīga naudas izsviešana likt vecam lūznim atpakaļ DPF, ja motors nav labā darba stāvoklī. Sliktas sprauslas, beigt EGR, eļļas rīšana to filtru ātri vien aiztaisīs ciet.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Deivid
18. Feb 2023, 14:26 #9

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40584

Braucu ar: E46 M3 / C5X


18 Feb 2023, 14:04:00 @Puce rakstīja:
Man jau šķiet, ka pilnīga naudas izsviešana likt vecam lūznim atpakaļ DPF, ja motors nav labā darba stāvoklī. Sliktas sprauslas, beigt EGR, eļļas rīšana to filtru ātri vien aiztaisīs ciet.


Varam tikai minēt.. kādā stāvoklī ir viss pārējais ja ir notikusi filtra amputācija. Negribas atrunāt pilsoni no pareizā kursa, bet vajadzētu padomāt arī par versiju šo auto nodot detaļās. Ar lielu varbūtību nopirkt nesajātu auto pārskatāma nākotnē būs finansiāli izdevīgāk

[ Šo ziņu laboja Deivid, 18 Feb 2023, 14:32:40 ]

Offline
sys9291
18. Feb 2023, 14:47 #10

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Feb 2023, 14:26:28 @Deivid rakstīja:

18 Feb 2023, 14:04:00 @Puce rakstīja:
Man jau šķiet, ka pilnīga naudas izsviešana likt vecam lūznim atpakaļ DPF, ja motors nav labā darba stāvoklī. Sliktas sprauslas, beigt EGR, eļļas rīšana to filtru ātri vien aiztaisīs ciet.


Varam tikai minēt.. kādā stāvoklī ir viss pārējais ja ir notikusi filtra amputācija. Negribas atrunāt pilsoni no pareizā kursa, bet vajadzētu padomāt arī par versiju šo auto nodot detaļās. Ar lielu varbūtību nopirkt nesajātu auto pārskatāma nākotnē būs finansiāli izdevīgāk

Piemērs iz dzīves:
auto atdzīts no IT ar beigtu droseli. Ko dara parekups? Mainīs droseli? protams, ka nē (par to tak jāmaksā) - griež DPF ārā - nodod CAT, ielej pavisam greizu softu DDE, un vēl uzvārās uz pasākumu... Pēc tam auto uz tirgu...
Rezultātā jaunajam īpašniekam nebraucams (automāta mašīnai softs no manuāļa, kam kļūdas nerāda no vārda pavisam, kārba gļuko, kruīzs nestrādā), kastrēts auto, pie kam viss pārējais (sprauslas, klapes, EGR utt) ir normālā kondīcijā...
Offline
Kaross
18. Feb 2023, 15:44 #11

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Feb 2023, 13:32:58 @RolandsK rakstīja:
Problēma tāda, ka nav zināms vai izgriezts tikai dpf vai vēl kaut kas auto sadarīts, egr atslēgts utml. Ja nopērk mašīnu ar nestrādājošu dpf, tad nomaina un miers. Ir jau vēl alternatīvie varianti un arī mazlietotu var pameklēt ebayā.


Jebkurš, kas kaut ko saprot no tā auto programmatūras, var pavisam vienkārši konstatēt izmaiņas softa. Tam parasti ir nepieciešamas 30min līdz 1h. Kur problēma? Nevajag braukt pie Vaļeras, kas datoru izmanto tikai priekš ss.lv vai "Vācu" "prošifku" māk ielādēt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ezis_
18. Feb 2023, 16:48 #12

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1155

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Intresanti ko Mods.lv dara ar tiem dizeliem, ka ar pilnigi taisnu trubu vesa miera ieklaujas auro 6 emisijas 0,02 pietam ejot skati ar down pipe bedigi slevenaja Sigulda
https://www.youtube.com/watch?v=105x49tqOGg&t=16s
Offline
Dii
18. Feb 2023, 16:52 #13

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 201

Braucu ar: e91


18 Feb 2023, 16:48:20 @ezis_ rakstīja:
Intresanti ko Mods.lv dara ar tiem dizeliem, ka ar pilnigi taisnu trubu vesa miera ieklaujas auro 6 emisijas 0,02 pietam ejot skati ar down pipe bedigi slevenaja Sigulda
https://www.youtube.com/watch?v=105x49tqOGg&t=16s



Interesanta izpratne par emisijām...
Offline
ezis_
18. Feb 2023, 16:54 #14

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1155

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


18 Feb 2023, 16:52:01 @Dii rakstīja:

18 Feb 2023, 16:48:20 @ezis_ rakstīja:
Intresanti ko Mods.lv dara ar tiem dizeliem, ka ar pilnigi taisnu trubu vesa miera ieklaujas auro 6 emisijas 0,02 pietam ejot skati ar down pipe bedigi slevenaja Sigulda
https://www.youtube.com/watch?v=105x49tqOGg&t=16s



Interesanta izpratne par emisijām...
Man tak vienalga, es vispar ar dizeli nebraucu
Offline
Deivid
18. Feb 2023, 16:58 #15

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40584

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Protams ka vienalga, tu citu gaisu elpo, citā planēta dzīvo, citā korķī sēdi
Offline
ezis_
18. Feb 2023, 17:21 #16

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1155

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


18 Feb 2023, 16:58:50 @Deivid rakstīja:
Protams ka vienalga, tu citu gaisu elpo, citā planēta dzīvo, citā korķī sēdi
Kura vieta tu redzeji, lasiji ka es atbalstu to dpf izravesanu ? Tu to filtru vari mainit cik gribi, ja tas dizels ir jau labi pabraukts tad vins tapat kupes un smirdes Un no tiem taviem un ari maniem uzkatiem tapat nekas nemainisies, vairums turpinas kupet un smirdet.
Offline
Dii
18. Feb 2023, 17:36 #17

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 201

Braucu ar: e91


18 Feb 2023, 17:21:28 @ezis_ rakstīja:

18 Feb 2023, 16:58:50 @Deivid rakstīja:
Protams ka vienalga, tu citu gaisu elpo, citā planēta dzīvo, citā korķī sēdi
Kura vieta tu redzeji, lasiji ka es atbalstu to dpf izravesanu ? Tu to filtru vari mainit cik gribi, ja tas dizels ir jau labi pabraukts tad vins tapat kupes un smirdes Un no tiem taviem un ari maniem uzkatiem tapat nekas nemainisies, vairums turpinas kupet un smirdet.



Absolūta diršana... Ar oem DPF sistēmu aprīkots BMW, darba temperatūrā nesmird un pufaka gals sterils
Offline
e34
18. Feb 2023, 18:01 #18

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3940

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


18 Feb 2023, 17:36:50 @Dii rakstīja:

18 Feb 2023, 17:21:28 @ezis_ rakstīja:

18 Feb 2023, 16:58:50 @Deivid rakstīja:
Protams ka vienalga, tu citu gaisu elpo, citā planēta dzīvo, citā korķī sēdi
Kura vieta tu redzeji, lasiji ka es atbalstu to dpf izravesanu ? Tu to filtru vari mainit cik gribi, ja tas dizels ir jau labi pabraukts tad vins tapat kupes un smirdes Un no tiem taviem un ari maniem uzkatiem tapat nekas nemainisies, vairums turpinas kupet un smirdet.



Absolūta diršana... Ar oem DPF sistēmu aprīkots BMW, darba temperatūrā nesmird un pufaka gals sterils


Par nesmirdēšanu klasiskajā ikarusa izteiksmē es piekrītu, tur drīzāk nāk kaut kas skābs pa to caurumu, toties, tas, ka gals sterils - dīzelim tā nav un nebūs.
Offline
esess4
18. Feb 2023, 18:31 #19

Kopš: 10. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: volvo v50, vw eos

Problēma ar dpf, domājams, izveidojās, jo ar auto tiek braukti daudz mazi gabali un lielākoties pa pilsētu. Līdz ar to izdedzināšana nenotiek. Un otrs - kurš gan varēja iedomāties, ka tomēr inžinieri ir tur paredzējuši Ad Blue uzpildīšanu, taču tvertne atrodas zem apakšējā tilta
Offline
e34
18. Feb 2023, 18:43 #20

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3940

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


18 Feb 2023, 18:31:27 @esess4 rakstīja:
Problēma ar dpf, domājams, izveidojās, jo ar auto tiek braukti daudz mazi gabali un lielākoties pa pilsētu. Līdz ar to izdedzināšana nenotiek. Un otrs - kurš gan varēja iedomāties, ka tomēr inžinieri ir tur paredzējuši Ad Blue uzpildīšanu, taču tvertne atrodas zem apakšējā tilta


Izdedzināšanas kvalitāte un tas, kā konkrētais auto strādā tandēmā ar šo sistēmu ir stipri individuāli. VAGi ar DPF var braukt līdz 250-300k bez problēmām, savukārt bmw, opel un citiem modeļiem tā sistēma ir kaprīza un sūdīga.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo