Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: EGR DPF izprogrammēti, bet kļūdas palika

AutorsZiņojums
abyss
06. May 2021, 20:42 #21

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7916

Braucu ar: e39 523


06 May 2021, 19:49:59 @badmoon rakstīja:
Ko nez powers runātu pirms gadiem desmit


Nevajag jau 10, pietiek ar 2

Pirms kaspich šo tēmu sāka cilāt, Tu principā skaitījies lohs, ja neizgrie dpf, egr un nenočipo, jo BMW taču neko nejēdz.

Tikai lokālie lv čiperi ir atklājuši svēto grālu

Lohu bars.
Offline
badmoon
06. May 2021, 20:46 #22

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: Braucu ar


06 May 2021, 20:42:52 @abyss rakstīja:

06 May 2021, 19:49:59 @badmoon rakstīja:
Ko nez powers runātu pirms gadiem desmit


Nevajag jau 10, pietiek ar 2

Pirms kaspich šo tēmu sāka cilāt, Tu principā skaitījies lohs, ja neizgrie dpf, egr un nenočipo, jo BMW taču neko nejēdz.

Tikai lokālie lv čiperi ir atklājuši svēto grālu

Lohu bars.


Un kur tad "lohu bars" bija pirms Kaspicha? Klusēja, vai nezināja, vai negribēja zināt? Tjip peldēt pret straumi nebija stilīgi

[ Šo ziņu laboja badmoon, 06 May 2021, 20:46:54 ]



-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Online
RS7
06. May 2021, 20:51 #23

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


06 May 2021, 20:46:35 @badmoon rakstīja:

06 May 2021, 20:42:52 @abyss rakstīja:

06 May 2021, 19:49:59 @badmoon rakstīja:
Ko nez powers runātu pirms gadiem desmit


Nevajag jau 10, pietiek ar 2

Pirms kaspich šo tēmu sāka cilāt, Tu principā skaitījies lohs, ja neizgrie dpf, egr un nenočipo, jo BMW taču neko nejēdz.

Tikai lokālie lv čiperi ir atklājuši svēto grālu

Lohu bars.


Un kur tad "lohu bars" bija pirms Kaspicha? Klusēja, vai nezināja, vai negribēja zināt? Tjip peldēt pret straumi nebija stilīgi

nekas jau baigi nav mainījies, izņemot dažus kāsim dirsā līdējus, kuriem noteikti nav pat auto


Tas tādas tendences, bija tunings tad nāca orižinal ēra, tagad to sūdu sauc detailings viss plūst, viss mainās.



Offline
CP17
06. May 2021, 20:54 #24

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


06 May 2021, 20:46:35 @badmoon rakstīja:

06 May 2021, 20:42:52 @abyss rakstīja:

06 May 2021, 19:49:59 @badmoon rakstīja:
Ko nez powers runātu pirms gadiem desmit


Nevajag jau 10, pietiek ar 2

Pirms kaspich šo tēmu sāka cilāt, Tu principā skaitījies lohs, ja neizgrie dpf, egr un nenočipo, jo BMW taču neko nejēdz.

Tikai lokālie lv čiperi ir atklājuši svēto grālu

Lohu bars.


Un kur tad "lohu bars" bija pirms Kaspicha? Klusēja, vai nezināja, vai negribēja zināt? Tjip peldēt pret straumi nebija stilīgi

visi sprāga nost, klepoja, gulēja pie elpošanas aparātiem utt
Offline
vadjiksBMW
06. May 2021, 20:55 #25

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Poweristi ļauni nejēdz ieteikt risinājumus, vnk jāskatās ko tālāk vai izprogrammēt, lai liekās lampas nodziest
Offline
Oo_jaa_rs
06. May 2021, 20:57 #26

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Subaru

Gan jau liela daļa joprojām to dara (DPF, EGR off), tik tagad par to kautrējas plaši runāt...atzīstot tā savu trūcīgumu, nespēju korekti uzturēt savu auto.
Offline
Sancix
06. May 2021, 21:05 #27

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6851

Braucu ar: to kas pa rokai

Nu nez, neskatoties uz lielo piesārņojumu, Latvietis vidējais pDf (dpf) griezīs ārā un maksās par remap, jo tas vienkārši ir lētāk/vieglāk. Tad kad veikala pārdevēja pelnīs lai varētu atļauties jaunu partikulāro, sistēma mainīsies. Pagaidām visi iet lētāko/ērtāko ceļu, nesaskatu tur neko nosodošu. e46/e39 kas ir liels īpatsvars, brauc kūpēdami
Offline
shirminieks
06. May 2021, 21:20 #28

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1311

Braucu ar: 81


06 May 2021, 21:05:23 @Sancix rakstīja:
Nu nez, neskatoties uz lielo piesārņojumu, Latvietis vidējais pDf (dpf) griezīs ārā un maksās par remap, jo tas vienkārši ir lētāk/vieglāk. Tad kad veikala pārdevēja pelnīs lai varētu atļauties jaunu partikulāro, sistēma mainīsies. Pagaidām visi iet lētāko/ērtāko ceļu, nesaskatu tur neko nosodošu. e46/e39 kas ir liels īpatsvars, brauc kūpēdami


Nabagi vienmēr mēģinās lekt augstāk par savu pakaļu, tikai citrreiz tas skar citus, citrreiz nē.

Ja nabags nopircis lielu māju, kuru nevar uzturēt kārtībā un kurai tek jumts - tā ir viņa problēma. Ja nevar atļauties maksāt par kanalizāciju un to vienkārši ielaiž blakus esošajā grāvī - tā jau ir citu problēma.

Pēc butības visa šī DPF / EGR amputēšana ir ekvivalents miskastes mešanai mežā un kanalizācijas novadei tuvākajā ūdenstilpnē. Un pirms kāds čiperis te raksta, ka agrāk DPF/EGR nebija - agrāk arī bija pieņemts atkritumus pa logu izmest uz ielas un dedzināt riepas pagalmos.
Offline
sys9291
06. May 2021, 21:35 #29

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


06 May 2021, 21:05:23 @Sancix rakstīja:
Nu nez, neskatoties uz lielo piesārņojumu, Latvietis vidējais pDf (dpf) griezīs ārā un maksās par remap, jo tas vienkārši ir lētāk/vieglāk. Tad kad veikala pārdevēja pelnīs lai varētu atļauties jaunu partikulāro, sistēma mainīsies. Pagaidām visi iet lētāko/ērtāko ceļu, nesaskatu tur neko nosodošu. e46/e39 kas ir liels īpatsvars, brauc kūpēdami

atklāšu noslēpumu: uz E46/39 DPF praktiski nebija (jā uz viena E39 dzīvē redzēju) bet tas netraucēja CAT raut ārā - jo tas smacējot motoru..., EGR jau no laika gala ir bijis bubulis, kas noteikti jāamputē. Tikai pēc tam šādi gudrinieki brauca ar vaimanām par ziliem dūmiem un smaku... lai gan reāla ieguvuma no visām tām manipulācijām nebija...
Offline
uldens1
06. May 2021, 21:36 #30

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15743

Braucu ar:


06 May 2021, 19:49:59 @badmoon rakstīja:
Ko nez powers runātu pirms gadiem desmit
vienīgā reize kad man izdevās klientu pierunāt uzlikt jaunu DPF,bij kādi 10 gadi atpakaļ.Tas gan bij ar opelis Bet lielāku santīmpisēju par bembistiem nav,tas nu ir fakts
Offline
Leons
06. May 2021, 22:05 #31

Kopš: 30. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 173

Braucu ar: Dīzeli


06 May 2021, 20:04:07 @depo rakstīja:

06 May 2021, 19:12:04 @Leons rakstīja:
Ui, ui umņiks atradies.

Tas ka izgriezt un izprogramēt nav labākais risinājums tas skaidrs, bet katrs remontē pēc savām vēlmēm un iespējām.


Remontē? Tu pajoliņ to sauc par remontu? Izņem un izprogrammē sev smadzenes labāk. Tāds pats mudaks kā autors.


Laikam bišku neķer laukumu. Runa iet par remonta iespējām. Katram savs.
Offline
Ismails
06. May 2021, 22:06 #32

Kopš: 09. Aug 2017

Ziņojumi: 1289

Braucu ar: E46 Touring


06 May 2021, 21:05:23 @Sancix rakstīja:
Nu nez, neskatoties uz lielo piesārņojumu, Latvietis vidējais pDf (dpf) griezīs ārā un maksās par remap, jo tas vienkārši ir lētāk/vieglāk. Tad kad veikala pārdevēja pelnīs lai varētu atļauties jaunu partikulāro, sistēma mainīsies. Pagaidām visi iet lētāko/ērtāko ceļu, nesaskatu tur neko nosodošu. e46/e39 kas ir liels īpatsvars, brauc kūpēdami

Varbūt tam veikalniekam baudāmu škodu/toyotu utt.? Vācijā pārdevēja arī brauc ar 530d?
Offline
Staris
06. May 2021, 22:08 #33

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


06 May 2021, 21:20:29 @shirminieks rakstīja:

06 May 2021, 21:05:23 @Sancix rakstīja:
Nu nez, neskatoties uz lielo piesārņojumu, Latvietis vidējais pDf (dpf) griezīs ārā un maksās par remap, jo tas vienkārši ir lētāk/vieglāk. Tad kad veikala pārdevēja pelnīs lai varētu atļauties jaunu partikulāro, sistēma mainīsies. Pagaidām visi iet lētāko/ērtāko ceļu, nesaskatu tur neko nosodošu. e46/e39 kas ir liels īpatsvars, brauc kūpēdami


Nabagi vienmēr mēģinās lekt augstāk par savu pakaļu, tikai citrreiz tas skar citus, citrreiz nē.

Ja nabags nopircis lielu māju, kuru nevar uzturēt kārtībā un kurai tek jumts - tā ir viņa problēma. Ja nevar atļauties maksāt par kanalizāciju un to vienkārši ielaiž blakus esošajā grāvī - tā jau ir citu problēma.

Pēc butības visa šī DPF / EGR amputēšana ir ekvivalents miskastes mešanai mežā un kanalizācijas novadei tuvākajā ūdenstilpnē. Un pirms kāds čiperis te raksta, ka agrāk DPF/EGR nebija - agrāk arī bija pieņemts atkritumus pa logu izmest uz ielas un dedzināt riepas pagalmos.

Ai nu beidz pārspīlēt. Visi auto piesārņo dabu. Kāds vairāk, kāds mazāk. Ja tev liekas, ka benzīna dzinēji ir veselīgi un tie neko neizdala caur izplūdi, tad man tev ir sliktas ziņas.
Kaut ko tādu varētu rakstīt tikai elektroauto īpašnieks.
Neviens gan neapšauba, ka dīzeļa dzinējs bez DPF piesārņo vidi vairāk nekā ar DPF. Nevajag tik aizmirst, ka vecās benzīna miskastes ar beigtiem sensoriem, katiem, misfires arī nav īpaši draudzīgas dabai un veselībai.

[ Šo ziņu laboja Staris, 06 May 2021, 22:09:25 ]

Offline
Linkevicius
06. May 2021, 22:09 #34

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:

Covid topikā atrāda kartiņu par vakcinēšanos esamību.

Neesmu manījis pavadzīmi vai čekus par jauna dpf iegādi un uzstādīšanu...


Padomājiet...
Offline
Corey
06. May 2021, 22:13 #35

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Bmw benzīnam ir tikpat lielas izmaksas? Ko visi tā skrien pēc dīzeļa
Offline
Locis
06. May 2021, 22:19 #36

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


06 May 2021, 22:06:43 @Ismails rakstīja:

06 May 2021, 21:05:23 @Sancix rakstīja:
Nu nez, neskatoties uz lielo piesārņojumu, Latvietis vidējais pDf (dpf) griezīs ārā un maksās par remap, jo tas vienkārši ir lētāk/vieglāk. Tad kad veikala pārdevēja pelnīs lai varētu atļauties jaunu partikulāro, sistēma mainīsies. Pagaidām visi iet lētāko/ērtāko ceļu, nesaskatu tur neko nosodošu. e46/e39 kas ir liels īpatsvars, brauc kūpēdami

Varbūt tam veikalniekam baudāmu škodu/toyotu utt.? Vācijā pārdevēja arī brauc ar 530d?

Dpf ir arī Toyotām, Skodām dizeļiem, nu jau kādus padsmit gadus.
Tās pārdevējas jau arī nekapā vismaz 30- 40k gadā, kaut kādai pilsētai pietiek arī 1.6 benzīns, teiksim 2002. gada, kur vēl nav nekas baigi sarežģīts.
Offline
depo
06. May 2021, 22:19 #37

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


06 May 2021, 22:05:47 @Leons rakstīja:

Laikam bišku neķer laukumu. Runa iet par remonta iespējām. Katram savs.


Ja tu nevari atļauties sataisīt dzinēju, lai nebūtu jāgriež ārā DPF/EGR, tad brauc ar žiguli, wanna be gangsteri un miljonāri.

Tas apmēram tāpat kā aiziet pie ārsta ar iesnām, bet tev izgriež nieri un aknu. EGR un DPF iet ciet dēļ problēmām ar nekorektu dzinēja darbību.
Offline
HiJaCKeR
06. May 2021, 22:20 #38

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i


06 May 2021, 22:08:46 @Staris rakstīja:

06 May 2021, 21:20:29 @shirminieks rakstīja:

06 May 2021, 21:05:23 @Sancix rakstīja:
Nu nez, neskatoties uz lielo piesārņojumu, Latvietis vidējais pDf (dpf) griezīs ārā un maksās par remap, jo tas vienkārši ir lētāk/vieglāk. Tad kad veikala pārdevēja pelnīs lai varētu atļauties jaunu partikulāro, sistēma mainīsies. Pagaidām visi iet lētāko/ērtāko ceļu, nesaskatu tur neko nosodošu. e46/e39 kas ir liels īpatsvars, brauc kūpēdami


Nabagi vienmēr mēģinās lekt augstāk par savu pakaļu, tikai citrreiz tas skar citus, citrreiz nē.

Ja nabags nopircis lielu māju, kuru nevar uzturēt kārtībā un kurai tek jumts - tā ir viņa problēma. Ja nevar atļauties maksāt par kanalizāciju un to vienkārši ielaiž blakus esošajā grāvī - tā jau ir citu problēma.

Pēc butības visa šī DPF / EGR amputēšana ir ekvivalents miskastes mešanai mežā un kanalizācijas novadei tuvākajā ūdenstilpnē. Un pirms kāds čiperis te raksta, ka agrāk DPF/EGR nebija - agrāk arī bija pieņemts atkritumus pa logu izmest uz ielas un dedzināt riepas pagalmos.

Ai nu beidz pārspīlēt. Visi auto piesārņo dabu. Kāds vairāk, kāds mazāk. Ja tev liekas, ka benzīna dzinēji ir veselīgi un tie neko neizdala caur izplūdi, tad man tev ir sliktas ziņas.
Kaut ko tādu varētu rakstīt tikai elektroauto īpašnieks.
Neviens gan neapšauba, ka dīzeļa dzinējs bez DPF piesārņo vidi vairāk nekā ar DPF. Nevajag tik aizmirst, ka vecās benzīna miskastes ar beigtiem sensoriem, katiem, misfires arī nav īpaši draudzīgas dabai un veselībai.

nu tu zb jau atkal, aizmirsi pieminēt malkas krāsnis un tvaikoņus okeānā. tikai tie vecie benzīna dzinēji ir jāuztur kārtībā, savādāk dēl atgāzēm TA neredzēt, tie pēsārņo un indē tieši tik pat, cik bija paredzēts no rūpnīcas, kamēr kastrāti dīzeļi ar visādiem čipiem un hujipiem indē vēl vairāk apkārt visus nekontrolēti.
Online
DeeCee
06. May 2021, 22:22 #39

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


06 May 2021, 22:13:31 @Corey rakstīja:
Bmw benzīnam ir tikpat lielas izmaksas? Ko visi tā skrien pēc dīzeļa


Jo nevar atļauties saliet benzīnu saviem 13k km gadā, bet cer, ka varēs atļauties saremontēt dīzeli

Man sencim tāda kaite, braukā zem 10k gadā bet paņēma vecu dīzeli, jo degvielu mazāk rij

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 06 May 2021, 22:28:42 ]

Offline
shirminieks
06. May 2021, 22:26 #40

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1311

Braucu ar: 81


06 May 2021, 22:08:46 @Staris rakstīja:

06 May 2021, 21:20:29 @shirminieks rakstīja:

06 May 2021, 21:05:23 @Sancix rakstīja:
Nu nez, neskatoties uz lielo piesārņojumu, Latvietis vidējais pDf (dpf) griezīs ārā un maksās par remap, jo tas vienkārši ir lētāk/vieglāk. Tad kad veikala pārdevēja pelnīs lai varētu atļauties jaunu partikulāro, sistēma mainīsies. Pagaidām visi iet lētāko/ērtāko ceļu, nesaskatu tur neko nosodošu. e46/e39 kas ir liels īpatsvars, brauc kūpēdami


Nabagi vienmēr mēģinās lekt augstāk par savu pakaļu, tikai citrreiz tas skar citus, citrreiz nē.

Ja nabags nopircis lielu māju, kuru nevar uzturēt kārtībā un kurai tek jumts - tā ir viņa problēma. Ja nevar atļauties maksāt par kanalizāciju un to vienkārši ielaiž blakus esošajā grāvī - tā jau ir citu problēma.

Pēc butības visa šī DPF / EGR amputēšana ir ekvivalents miskastes mešanai mežā un kanalizācijas novadei tuvākajā ūdenstilpnē. Un pirms kāds čiperis te raksta, ka agrāk DPF/EGR nebija - agrāk arī bija pieņemts atkritumus pa logu izmest uz ielas un dedzināt riepas pagalmos.

Ai nu beidz pārspīlēt. Visi auto piesārņo dabu. Kāds vairāk, kāds mazāk. Ja tev liekas, ka benzīna dzinēji ir veselīgi un tie neko neizdala caur izplūdi, tad man tev ir sliktas ziņas.
Kaut ko tādu varētu rakstīt tikai elektroauto īpašnieks.
Neviens gan neapšauba, ka dīzeļa dzinējs bez DPF piesārņo vidi vairāk nekā ar DPF. Nevajag tik aizmirst, ka vecās benzīna miskastes ar beigtiem sensoriem, katiem, misfires arī nav īpaši draudzīgas dabai un veselībai.



Tā nav pārspīlēšana - tā ir apzināta kaitniecība citiem lai pats ietaupītu naudu. Kāpēc kārbas restaurācijai / mpakai / diskiem / ķēdes nomaiņai atrodas 500-1’000€, bet DPF nomaiņai neatrodas 1’000€? Tā ir vistīrākā lekšana augstāk par finansiālajam spējām un izvēlēšanas uzspļaut apkārtējiem.

Lai gan 10g vecs 5er maksā tikpat cik 3g veca Fabia, nebūs viņi vienlīdz dārgi uzturešanā - un tad, kad nonāc fakta priekšā, ka būs jāmaksā, tiek meklēts katra iespēja izšmaukt pa lēto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo