Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: EGR DPF izprogrammēti, bet kļūdas palika

AutorsZiņojums
CP17
06. May 2021, 22:30 #41

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Laikam aizmirsāt to ka ir kas čipo un tad tu vari mainīt DPF katru otro mēnesi, jo aizdiršas ciet un tur mazs sakars ar naudas maka biezumu...
Offline
Ismails
06. May 2021, 22:30 #42

Kopš: 09. Aug 2017

Ziņojumi: 1289

Braucu ar: E46 Touring


06 May 2021, 22:19:34 @Locis rakstīja:

06 May 2021, 22:06:43 @Ismails rakstīja:

06 May 2021, 21:05:23 @Sancix rakstīja:
Nu nez, neskatoties uz lielo piesārņojumu, Latvietis vidējais pDf (dpf) griezīs ārā un maksās par remap, jo tas vienkārši ir lētāk/vieglāk. Tad kad veikala pārdevēja pelnīs lai varētu atļauties jaunu partikulāro, sistēma mainīsies. Pagaidām visi iet lētāko/ērtāko ceļu, nesaskatu tur neko nosodošu. e46/e39 kas ir liels īpatsvars, brauc kūpēdami

Varbūt tam veikalniekam baudāmu škodu/toyotu utt.? Vācijā pārdevēja arī brauc ar 530d?

Dpf ir arī Toyotām, Skodām dizeļiem, nu jau kādus padsmit gadus.
Tās pārdevējas jau arī nekapā vismaz 30- 40k gadā, kaut kādai pilsētai pietiek arī 1.6 benzīns, teiksim 2002. gada, kur vēl nav nekas baigi sarežģīts.

Stāsts nav par dpf vai Toyotām.
Offline
Staris
06. May 2021, 22:30 #43

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Par to jau nav šaubu. Es tik par faktu, ka te daļai līdzskrējēju patīk bakstīt citiem un aizmirst par to ar kādu šrotu pats pārvietojas. Ja skaļi bļaus uz dīzeļiem, tad neviens nepamanīs, ka pats vizinās ar nekoptu benzīnieku, kuram eļļa deg cilindros un viss pa ķēdīti ir sadirsts.
Neatkarīgi no tā vai brauc ar benzīnu, vai dīzeli - katram vajadzētu apzināties, ka vairāk vai mazāk mēs visi piesārņojam dabu un bojājam veselību. Vienīgais kontrolētais un pareizākais piesārņojuma veids ir tas ko rada, kad ražo elektroauto un elektrību.
Offline
HiJaCKeR
06. May 2021, 22:32 #44

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4482

Braucu ar: BMW E90 330i


06 May 2021, 22:30:28 @CP17 rakstīja:
Laikam aizmirsāt to ka ir kas čipo un tad tu vari mainīt DPF katru otro mēnesi, jo aizdiršas ciet un tur mazs sakars ar naudas maka biezumu...

kam maka biezums atļauj, tie brauc ar M3/M5
Offline
CP17
06. May 2021, 22:36 #45

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


06 May 2021, 22:32:47 @HiJaCKeR rakstīja:

06 May 2021, 22:30:28 @CP17 rakstīja:
Laikam aizmirsāt to ka ir kas čipo un tad tu vari mainīt DPF katru otro mēnesi, jo aizdiršas ciet un tur mazs sakars ar naudas maka biezumu...

kam maka biezums atļauj, tie brauc ar M3/M5

Katram savs, viens brauc ar Harley, cits ar R1
Offline
Montana
06. May 2021, 22:43 #46

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

Ļoti patīk šie spriedelējumi Būtu mana teikšana, liktu visiem kam ir DPF izgriezt viņu un atvest nodot pret parakstu, citādi TA nevarētu iziet.
Jābūt ir durakam, lai 3k vērtā auto liktu 3.5k vērtu dpf filtru jaunu. Pilnīgam cirvim es pat teiktu. Un tas, ka tas ir "pareizi" ir kautkāda jefa, kurš 24/7 klabina pogas datoram princips, kas balstīts uz tādu pašu pogu klabinātāju rīkojumiem. Tikai visiem der atcerēties to, ka parastie cilvēki strādā lai pogu klabinātājiem aldziņām nopelnītu, nevis dpf filtru sev ziemassvētkos dāvinātu.
Online
shirminieks
06. May 2021, 22:45 #47

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


06 May 2021, 22:30:28 @CP17 rakstīja:
Laikam aizmirsāt to ka ir kas čipo un tad tu vari mainīt DPF katru otro mēnesi, jo aizdiršas ciet un tur mazs sakars ar naudas maka biezumu...


Čipošanai ir vistiešakais sakars ar naudas maka biezumu - ja pietiktu naudas, tad nopirktu auto ar atbilstošu veiktspēju, nevis censtos pie stenda staipīt krānu
Offline
shirminieks
06. May 2021, 22:48 #48

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


06 May 2021, 22:43:54 @Montana rakstīja:
Ļoti patīk šie spriedelējumi Būtu mana teikšana, liktu visiem kam ir DPF izgriezt viņu un atvest nodot pret parakstu, citādi TA nevarētu iziet.
Jābūt ir durakam, lai 3k vērtā auto liktu 3.5k vērtu dpf filtru jaunu. Pilnīgam cirvim es pat teiktu. Un tas, ka tas ir "pareizi" ir kautkāda jefa, kurš 24/7 klabina pogas datoram princips, kas balstīts uz tādu pašu pogu klabinātāju rīkojumiem. Tikai visiem der atcerēties to, ka parastie cilvēki strādā lai pogu klabinātājiem aldziņām nopelnītu, nevis dpf filtru sev ziemassvētkos dāvinātu.


Pietiks dzert, piektdiena vēl nav pienākusi

Ja auto ejošā stāvoklī ir 3.5k€ vērts, tad ar aizdirstu DPF tam auto būtu jābūt vērtam 500€. Tāpat kā 5k€ vērtam auto, kam ir motorschade, kuru novērst maksā 2k€, būtu jāmaksā 3k€.

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 06 May 2021, 22:54:08 ]

Offline
Montana
06. May 2021, 22:55 #49

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

Cik tad autiņiem esi nomainījis DPFu? Pietiks vienkārši tukši pļūtīt.
Online
shirminieks
06. May 2021, 23:02 #50

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


06 May 2021, 22:52:15 @Locis rakstīja:
Nu padsmit gadus vecs benzīns arī nav tas dabai draudzīgākais, kaut vai ideālā stāvoklī. Nav tā kā šī gada motoriem mazāki Co utt?


CO2 ir atkarīgs ko sadedzinātās degvielas apjoma (patēriņa).

Principā izmešus var grupēt divās daļās:
- CO2, kas ir globāla problēma (rada siltumnīcas efektu zemes atmosfērā), bet nav tieši kaitīga cilvēkam;
- Visi pārējie izmeši (cietās daļiņas, NOx, utt.), kas ir lokala problēma, un ir kaitīga cilvēkiem tajā vietā, kur tie rodas.

Vecajiem benzīniem ir stipri lielāki CO2 izmeši, bet visi dîzeļi ar izravētiem DPF, atslēgtiem EGR, AdBlue, utt, vnk pasliktina un lokālo gaisa kvalitāti.

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 06 May 2021, 23:04:50 ]

Offline
shirminieks
06. May 2021, 23:04 #51

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


06 May 2021, 22:55:30 @Montana rakstīja:
Cik tad autiņiem esi nomainījis DPFu? Pietiks vienkārši tukši pļūtīt.


Nevienam nav bijis jāmaina - ja būtu bijis jāmaina, tad nomainītu nevis ravētu laukā. Bet nevienam arī neesmu ravējis laukā - esmu pircis auto, kam tā nav bijusi problēma.

Bet traucē dūmojošās sačipotās miskastes ielās, gan braucot aiz tām, gan ejot pa Rīgas centru. Par Jelgavu vispār nerunāsim..

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 06 May 2021, 23:20:28 ]

Offline
Linkevicius
06. May 2021, 23:10 #52

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:

Tā turēt stingru morālo nostāju... )))
Offline
Staris
06. May 2021, 23:10 #53

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Lai arī būtiski mazāk, bet tie paši vecie benzīnieki arī rada cieto daļiņu piesārņojumu. Intereses pēc kāds varētu nomērīt cik viņa padsmit gadus vecajam 3.0i auto ir cieto daļinu izmeši.
Jā, dīzeļu bans Rīgas centrā būtiski uzlabotu gaisa kvalitāti. Ideālākajā variantā tur vajadzētu nobanot visu, kas nav mazi benzīna/hibrīda mopēdi.
Tai pat laikā ārpus Rīgas tāda dīzeļu problēma nepastāv. Cilvēku blīvums ir ļoti mazs. Var tie, kuriem "benzīns asinīs" raudāt un plēst tapetes, bet nu ir pilnīgi pofig pārējās mazpilsētās par to, ka kāds ar dīzeli brauc bez dpf. Paskatieties ar kādiem auto pāvietojas pilsētās, kuras ir tālu no Rīgas. Pilns vēl 90to gadu audi, VW, BMW, kuriem DPF nav bijis nekad. Viņi nekur arī nepazudīs, jo ne katrs var atļauties nopirkt normāla izmēra auto "bez problēmām"
Ne katram interesē šikot ar auto. Brauks līdz nevarēs saremontēt.
Offline
shirminieks
06. May 2021, 23:19 #54

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


06 May 2021, 23:10:36 @Staris rakstīja:
Lai arī būtiski mazāk, bet tie paši vecie benzīnieki arī rada cieto daļiņu piesārņojumu. Intereses pēc kāds varētu nomērīt cik viņa padsmit gadus vecajam 3.0i auto ir cieto daļinu izmeši.
Jā, dīzeļu bans Rīgas centrā būtiski uzlabotu gaisa kvalitāti. Ideālākajā variantā tur vajadzētu nobanot visu, kas nav mazi benzīna/hibrīda mopēdi.
Tai pat laikā ārpus Rīgas tāda dīzeļu problēma nepastāv. Cilvēku blīvums ir ļoti mazs. Var tie, kuriem "benzīns asinīs" raudāt un plēst tapetes, bet nu ir pilnīgi pofig pārējās mazpilsētās par to, ka kāds ar dīzeli brauc bez dpf. Paskatieties ar kādiem auto pāvietojas pilsētās, kuras ir tālu no Rīgas. Pilns vēl 90to gadu audi, VW, BMW, kuriem DPF nav bijis nekad. Viņi nekur arī nepazudīs, jo ne katrs var atļauties nopirkt normāla izmēra auto "bez problēmām"
Ne katram interesē šikot ar auto. Brauks līdz nevarēs saremontēt.



Pareizi saki - lokālo emisiju problēma ir aktuālāka vietās, kur ir slikta gaisa apmaiņa un augsts iedzīvotāju un transporta blīvums.

Piekrītu arī par vecajiem auto, jo viņi ir (1) paliek arvien mazāk un (2) ar viņiem maz brauc. Bet, ja kāds lepns Rīdzinieks savam 7g vecajam 5er (kam vēl expected-life uz ceļa ir vismaz 10g / 200k km) izravē ārā DPF, EGR, AdBlue, tad tā ir citu dzīves čakarešana. Jo, ja nevari uzturēt savu auto atbilstošā kārtībā, tad būtu jāpērk vienkāršāks un uzturēšanā lētāks auto.
Offline
vadjiksBMW
06. May 2021, 23:19 #55

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


06 May 2021, 23:04:14 @shirminieks rakstīja:

06 May 2021, 22:55:30 @Montana rakstīja:
Cik tad autiņiem esi nomainījis DPFu? Pietiks vienkārši tukši pļūtīt.


Nevienam nav bijis jāmaina - ja būtu bijis jāmaina, tad nomainītu nevis ravētu laukā. Bet nevienam arī neesmu ravējis laukā - esmu pircis auto, kam tā nav bijusi problēma.


Tukša diršana bez minēta konkrēta nobraukuma un auto modeļa
Offline
sys9291
06. May 2021, 23:20 #56

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


06 May 2021, 23:10:36 @Staris rakstīja:
Lai arī būtiski mazāk, bet tie paši vecie benzīnieki arī rada cieto daļiņu piesārņojumu. Intereses pēc kāds varētu nomērīt cik viņa padsmit gadus vecajam 3.0i auto ir cieto daļinu izmeši.
Jā, dīzeļu bans Rīgas centrā būtiski uzlabotu gaisa kvalitāti. Ideālākajā variantā tur vajadzētu nobanot visu, kas nav mazi benzīna/hibrīda mopēdi.
Tai pat laikā ārpus Rīgas tāda dīzeļu problēma nepastāv. Cilvēku blīvums ir ļoti mazs. Var tie, kuriem "benzīns asinīs" raudāt un plēst tapetes, bet nu ir pilnīgi pofig pārējās mazpilsētās par to, ka kāds ar dīzeli brauc bez dpf. Paskatieties ar kādiem auto pāvietojas pilsētās, kuras ir tālu no Rīgas. Pilns vēl 90to gadu audi, VW, BMW, kuriem DPF nav bijis nekad. Viņi nekur arī nepazudīs, jo ne katrs var atļauties nopirkt normāla izmēra auto "bez problēmām"
Ne katram interesē šikot ar auto. Brauks līdz nevarēs saremontēt.


zini - paradoksāli, ka vecakiem benzīna dzinējiem šīs MP ir stipri mazāk - toties tiešajai iesmidzināšanai vairāk, un vēl paradokss - jo vairāk BIO (spirta) piejaukums - jo PM vairāk...
Offline
Corey
06. May 2021, 23:28 #57

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Nu ble, tiešām pērk to dīzeļus, jo ir lētāk saliet? Kad tāds vispār sāk palikt izdevīgs, pie 25k,30k gadā?
Ar gāzētajiem, kas saliek ''sportniekiem'' piem.subāriem,evo, gāzi par tonnu+ degvielas, the same shit. Ilgtermiņā (cik nu) labākajā gadījumā izlien uz nullītes ar benzīniekiem.
Offline
Staris
06. May 2021, 23:34 #58

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


06 May 2021, 23:20:04 @sys9291 rakstīja:

06 May 2021, 23:10:36 @Staris rakstīja:
Lai arī būtiski mazāk, bet tie paši vecie benzīnieki arī rada cieto daļiņu piesārņojumu. Intereses pēc kāds varētu nomērīt cik viņa padsmit gadus vecajam 3.0i auto ir cieto daļinu izmeši.
Jā, dīzeļu bans Rīgas centrā būtiski uzlabotu gaisa kvalitāti. Ideālākajā variantā tur vajadzētu nobanot visu, kas nav mazi benzīna/hibrīda mopēdi.
Tai pat laikā ārpus Rīgas tāda dīzeļu problēma nepastāv. Cilvēku blīvums ir ļoti mazs. Var tie, kuriem "benzīns asinīs" raudāt un plēst tapetes, bet nu ir pilnīgi pofig pārējās mazpilsētās par to, ka kāds ar dīzeli brauc bez dpf. Paskatieties ar kādiem auto pāvietojas pilsētās, kuras ir tālu no Rīgas. Pilns vēl 90to gadu audi, VW, BMW, kuriem DPF nav bijis nekad. Viņi nekur arī nepazudīs, jo ne katrs var atļauties nopirkt normāla izmēra auto "bez problēmām"
Ne katram interesē šikot ar auto. Brauks līdz nevarēs saremontēt.


zini - paradoksāli, ka vecakiem benzīna dzinējiem šīs MP ir stipri mazāk - toties tiešajai iesmidzināšanai vairāk, un vēl paradokss - jo vairāk BIO (spirta) piejaukums - jo PM vairāk...

Paldies par info. Par šo neko nezinu. Es tik zinu to, ka veciem benzīna dzinējiem agrāk vai vēlāk palielinās eļļas patēriņš un ja to nesakārto, tad tur izplūdē visādi labumi parādās. Te gan ar dīzeli nesalīdzinu.
Offline
mrc
06. May 2021, 23:57 #59

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1192

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


06 May 2021, 22:48:18 @shirminieks rakstīja:

06 May 2021, 22:43:54 @Montana rakstīja:
Ļoti patīk šie spriedelējumi Būtu mana teikšana, liktu visiem kam ir DPF izgriezt viņu un atvest nodot pret parakstu, citādi TA nevarētu iziet.
Jābūt ir durakam, lai 3k vērtā auto liktu 3.5k vērtu dpf filtru jaunu. Pilnīgam cirvim es pat teiktu. Un tas, ka tas ir "pareizi" ir kautkāda jefa, kurš 24/7 klabina pogas datoram princips, kas balstīts uz tādu pašu pogu klabinātāju rīkojumiem. Tikai visiem der atcerēties to, ka parastie cilvēki strādā lai pogu klabinātājiem aldziņām nopelnītu, nevis dpf filtru sev ziemassvētkos dāvinātu.


Pietiks dzert, piektdiena vēl nav pienākusi

Ja auto ejošā stāvoklī ir 3.5k€ vērts, tad ar aizdirstu DPF tam auto būtu jābūt vērtam 500€. Tāpat kā 5k€ vērtam auto, kam ir motorschade, kuru novērst maksā 2k€, būtu jāmaksā 3k€.


Neko tu nesaproti dzīves. Pēc powera matemātikas, jebkuri izdevumi auto sakarā skaitās "ieguldījums", kas miskastes vērtību tikai ceļ.
Nopirki efku, par, teiksim 10k
investēji
3k pdf (nu, vai kvalitatīvi izgriezi un izprogrammēji
2k hadenē
1.5k ķēdes maiņā
100eur lietotu riepu komplektā
4 eur wunderbaumos

attiecīgi pēc trīs gadu lietošanas auto cena būs smagi virs tirgus vērtības

+2% pie cenas, ja esi pildījies tikai Nestē un ir vismaz sabildēti visi čeki
Offline
badmoon
06. May 2021, 23:59 #60

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8224

Braucu ar: Braucu ar


06 May 2021, 23:28:35 @Corey rakstīja:
Nu ble, tiešām pērk to dīzeļus, jo ir lētāk saliet? Kad tāds vispār sāk palikt izdevīgs, pie 25k,30k gadā?
Ar gāzētajiem, kas saliek ''sportniekiem'' piem.subāriem,evo, gāzi par tonnu+ degvielas, the same shit. Ilgtermiņā (cik nu) labākajā gadījumā izlien uz nullītes ar benzīniekiem.


Pie 20k nobraukuma gadā, benzīnnieks degvielā izmaksā ~120 eur/mēn vairāk. Protams, aprēķins aptuvens, teorētiski 2.0 d vs 2.0 benzīns. Pie lielāka tilpuma benzīnnieka (piem. 13l/100km vidējais patēriņš) un vairāk km (piem. 40k gadā), atšķirība pieaug līdz ~ 280 eur/mēn.

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo