Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
RH
10. Aug 2023, 22:16 #841

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1085

Braucu ar: četriem riņķiem


10 Aug 2023, 15:32:09 @Frostijs rakstīja:
Jā, pneimai var ieregulēt "standarta" augstumu, pēc kā attiecīgi mainās visi augstuma režīmi.

https://allcarsolution.com/audi-a6-air-suspensi...ght-calibration/

Ja gribas augstāku, izmērītajiem rādījumiem ievada mazāku ciparu. Ja gribas zemāku - ievada lielāku ciparu.

Šis gan nav pareizākais risinājums, jo ir iespēja izmainīt kodējumu augstumam priekša/ aizmugure ar 5mm soli. Savulaik A8 D3 ti biju darījis.
Offline
daticho
10. Aug 2023, 22:51 #842

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11247

Braucu ar: Audi A6 BiTDI Competition


10 Aug 2023, 19:49:34 @marekovich rakstīja:

10 Aug 2023, 12:18:24 @shibernieks rakstīja:
Jautājums ir par to kā atšķiras 320 ar 326 vai 277 ar 320/326?

277 ir viena turbīna
320/326 ir 2 turbīnas


Pirmais jautājums ar ko atšķiras 320 z/s un 326 z/s dzinēji, droši vien ka ne tikai ar 6 zirgiem, mož citas nianses arī ir.

Nu un varbūt ka nav jēgas tos ņemt un var paņemt ar 272z/s un uzčipot


Kungi no Mollera saka, ka labak attureties no 272 zs dzineja. Tas esot ar planakam bloka sienam, un škiet tadel ir pilns plius ar defektainiem dzinejiem.
Hvz ka tur patiesiba bet labak ir vnk nemt Competition un gulet mierigi
Offline
Frostijs
11. Aug 2023, 08:40 #843

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 609

Braucu ar: Z1000sx


10 Aug 2023, 22:16:16 @RH rakstīja:

10 Aug 2023, 15:32:09 @Frostijs rakstīja:
Jā, pneimai var ieregulēt "standarta" augstumu, pēc kā attiecīgi mainās visi augstuma režīmi.

https://allcarsolution.com/audi-a6-air-suspensi...ght-calibration/

Ja gribas augstāku, izmērītajiem rādījumiem ievada mazāku ciparu. Ja gribas zemāku - ievada lielāku ciparu.

Šis gan nav pareizākais risinājums, jo ir iespēja izmainīt kodējumu augstumam priekša/ aizmugure ar 5mm soli. Savulaik A8 D3 ti biju darījis.



Droši, padalies
Offline
RH
11. Aug 2023, 11:15 #844

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1085

Braucu ar: četriem riņķiem

Youtube
Skaties no 4:00
Offline
Frostijs
11. Aug 2023, 12:03 #845

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 609

Braucu ar: Z1000sx


11 Aug 2023, 11:15:37 @RH rakstīja:
Youtube
Skaties no 4:00


Šis variants arī der, jā.
Offline
Briize
17. Sep 2023, 11:59 #846

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

Nekad nav bijusi pieredze ar Audi. Ko sliktu vai labu varat teikt par 2010.g Audi A6, C6 virsbūvē, konkrēti par 3l V6 turbodīzeli ? Un automātkārbu šādam auto ? Siguldā - Šveices auto placī viens tāds tirgojas...
Varbut šeit ir kāds, kas šos auto apkopj un remontē, jo sakarīgs Audi meistars/serviss nav zināms...
Paldies !
Offline
jurulis
18. Sep 2023, 08:31 #847

Kopš: 28. Jul 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 207

Braucu ar: DD


17 Sep 2023, 11:59:10 @Briize rakstīja:
Nekad nav bijusi pieredze ar Audi. Ko sliktu vai labu varat teikt par 2010.g Audi A6, C6 virsbūvē, konkrēti par 3l V6 turbodīzeli ? Un automātkārbu šādam auto ? Siguldā - Šveices auto placī viens tāds tirgojas...
Varbut šeit ir kāds, kas šos auto apkopj un remontē, jo sakarīgs Audi meistars/serviss nav zināms... 6 gadi braucu....
Paldies !

Offline
Gachaans
19. Sep 2023, 10:21 #848

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 738

Braucu ar: OOOO

Esmu izlēmis tirgots savu Audi A7 3.0 BiTDI. Sline, Quattro, pneimopiekare, head up, masāžas krēsli ar ventilāciju, utt. pirms 25K pilns dzinēja rebuild. Tehniski viss labi, nekādu gļuku un erroru nav. nauda uz apkopēm nav žēlota. Vairāk detaļas un info PM, vai Whatsapp 26 1 01 370













Pārdodu, jo pats ļoti maz braucu ar šo auto, un sievai nah nevajag laivu lai uz darbu brauktu

[ Šo ziņu laboja Gachaans, 19 Sep 2023, 10:26:52 ]

Offline
Briize
22. Sep 2023, 23:57 #849

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

Tad izrādās, ka ne tikai Bmw n57 un n47 dzinēji ir neuzticami sūdi ar savām šālēm un ķēdēm, bet arī ar Audi dzinējiem viss nav tik rožaini...?
Offline
C7
27. Sep 2023, 22:59 #850

Kopš: 27. Sep 2023

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Tiek apsvērta ideja par A6 C7 2012. g iegādi. Motors V6 150kw. Kādas atsauksmes par šo motoru? Noskrējiens paliels 350 tūkstoši. Vai ar šādu noskrējienu vispār ir vērts apdomāts auto iegādi?
Offline
cipargalva
28. Sep 2023, 11:19 #851

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6239

Braucu ar: quattro

Ja psiholoģiski esi gatavs samierināties ar defektiem vai arī ielikt pusi auto vērtības, lai savestu to kārtībā, tad tik uz priekšu.
Offline
C7
28. Sep 2023, 17:09 #852

Kopš: 27. Sep 2023

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Kas varētu būt trakākās kaites pie 350k nobraukuma, kas varētu izmaksāt vismaz pusi auto vērtības?
Offline
RH
28. Sep 2023, 17:35 #853

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1085

Braucu ar: četriem riņķiem

Ķēdes, sprauslas, kārba, dpf.
Offline
martins_usars
28. Sep 2023, 18:53 #854

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 238

Braucu ar:

Pie tāda nobraukuma auto detaļas beidz dilt un nolietoties, bet atjaunojās Pērc droši nost, nenožēlosi. Dzīvojam vienreiz un glauns Audi pie poģīša ir svarīgi
Offline
martins_usars
28. Sep 2023, 18:56 #855

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 238

Braucu ar:

Vai runa ir par šo lūzni? Tu taču saproti, ka tas ir priekšpiedziņas variators? 8 pakāpju automāts ZF 8HP nāca tikai Bi-TDI un RS6

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 28 Sep 2023, 18:57:26 ]

Offline
C7
28. Sep 2023, 19:01 #856

Kopš: 27. Sep 2023

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Es saprotu, ka tam ir priekšpiedziņa. Visiem jau quattro jav vajdzīgs.
Offline
martins_usars
28. Sep 2023, 19:06 #857

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 238

Braucu ar:

Pieskaiti remontu sarakstam variatoru Ar CVT kārbām kā ar Xanax atkarību - jautājums kad, nevis vai Aizmirsti par to auto. Nelikvīds lūznis par teju 10 tūkstošiem? Labāk atdod to naudu man Tev viņu tā pat nevajag, kāds gudrāks tevi vienkārši aptīrīs. Es tavu naudu notērēšu izklaidēs un meitenēs, vismaz kaut kāda jēga būs.
Offline
bum_bumz
28. Sep 2023, 20:29 #858

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: E34

Hvz, varbūt var izcelt džekpotu un šitam ir "īsti" 350K. Līdz 500K aizripos neiespringstot
Offline
V_Riks
28. Sep 2023, 20:37 #859

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1670

Braucu ar: 1488


28 Sep 2023, 17:09:32 @C7 rakstīja:
Kas varētu būt trakākās kaites pie 350k nobraukuma, kas varētu izmaksāt vismaz pusi auto vērtības?
Kādu atbildi ceri sagaidīt? Es tā saprotu, ka budžets Tev ir ierobežots.. Vēlies uzlekt augstāk par dibenu, labāk izskati A4 B8.5 3.0tdi Apkopes būs jāveic, tas ir pašsaprotami! Ar to ir jārēķinās pērkot vecu vācu premium tačku
Offline
Samsasi
28. Sep 2023, 21:06 #860

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 2829

Braucu ar:

Nu tur idivi varianti. Vai nu viss ir izdarits un aiziet mierīgā dzive līdz otrajam aplim. Jeb arī tukīt viss jadara. Logika saka, ka auto, kur viss izdarits, tirgo tikai rumbulā, jo tikai tur ar labdaribu nodarbojas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo