Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
Kaross
29. Sep 2023, 13:35 #841

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tam audi ir variators. Tur labs jackpot izleks un drīz.
Ja no vācu kvalitātes gribās, tad meklētu max nenobrauktu kādu Passat un galvenais ne biturbo.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 29 Sep 2023, 13:37:33 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Karavs
29. Sep 2023, 13:46 #842

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Lielākajai daļai 3-10g , tikko no Vācijas, ir min 350k, kādam jau 600k. Paskaties sludinājumus 1gādīgie lētajā galā ir 150k. Vai nu sadauzījies vai nobraucis latvijānim neaptverami daudz. Es variatoru neņemtu, arī visādiem japāniem viņi kaudzēm, jo tas ir lētākais automāts ražošanā, bet sadzīvot ar tādu var tikai pensionārs, gāzīti nekad vairāk par pusi, ja vairāk motors un kārba aiziet kakofonijā ....nezinu kā pareizāk pateikt, dažādās nedraudzīgās frekvencēs griežas
Lai gan, kā minēts, jaudīgs/griezīgs dzinējs ar variatoru ir krietna papildus problēma...švakajā galā vēl kaut kā...

[ Šo ziņu laboja Karavs, 29 Sep 2023, 13:51:50 ]

Offline
C7
30. Sep 2023, 23:02 #843

Kopš: 27. Sep 2023

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Paldies par atbildēm. Būs jāskatās B8 passata, skoda superba, vai volvo v90 virzienā. Šie autiņi cenas ziņā dārgāki, bet, iespējams, mazāk sagādās galvas sāpes.
Offline
Sandis_UR
30. Sep 2023, 23:14 #844

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3933

Braucu ar: BITURBO


29 Sep 2023, 11:06:10 @Briize rakstīja:

29 Sep 2023, 10:57:13 @Sandis_UR rakstīja:

27 Sep 2023, 22:59:18 @C7 rakstīja:
Tiek apsvērta ideja par A6 C7 2012. g iegādi. Motors V6 150kw. Kādas atsauksmes par šo motoru? Noskrējiens paliels 350 tūkstoši. Vai ar šādu noskrējienu vispār ir vērts apdomāts auto iegādi?


Nekas nav dārgāks par vecu un nojātu premium klases auto. Ļoti rpotams atkarīgs no tā kā mašīna ir ekspluatēta, vai nav jau tītenis utt. Reizēm paveicās, bet domāju ka 90% gadījumu nozīmē finansiālu iebrezienu. Pa to naudu labāk paņem kādu KIA vai HYDAi izstrādājumu ar 100 000km nobraukumu un brauc bez bēdām.

Kas no Vācu autoražotājiem nav premium, ja negribās tos skārda koreiešus ar 1l nemotoru ? Golf, Passat, Seat, Škoda, vai arī tie jau tagad skaitās premium ?

Tieši korejietis vai francūzis liekas ļoti laba opcija cilvēkam kas grib komfortu, uzticamību un ne parāk lielas izmaksas. Jā, protams nebūs tas driver feeling, vai tik laba materiālu kvalitāte, tomēr lielāka iespēja ka auto nebūs tik ļoti nodzīts un maciņā paliks daudz vairāk naudas nekā ar vecu un nojātu a4.
Bet ja ciemā gribas pačotu uzreiz nemt vecu a8 vai s klases mersi.
Offline
endurists
30. Sep 2023, 23:19 #845

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 358

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


29 Sep 2023, 13:35:59 @Kaross rakstīja:
Tam audi ir variators. Tur labs jackpot izleks un drīz.
Ja no vācu kvalitātes gribās, tad meklētu max nenobrauktu kādu Passat un galvenais ne biturbo.


Japp, baigi neiedziļinoties niansēs, nopirku sievai pirmo auto - "automātu" un arī izlēca Multitronic JackPots
Par laimi pāris gadus nobrauca, bet nācās atdot auto ar svaigu skati, bet nebraucošu pa kādiem 900 eur.
Offline
Gordenfromlv
30. Sep 2023, 23:29 #846

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Man jau 3.g. ir A6 C7 FL 160kW, ne - quattro, attiecīgi man ir tas DSG7 0CK (DL382-7F).
Tpfu tpfu, paņemts no Vācijas it kā uz 200 tūkst.
Šobrīd esmu nobraucis jau ap 100tk.
Problēmas ar kārbu nav bijušas.
Ja atmiņa neviļ, tad Mollers deva izrakstu, ka ap 180 vai 190 kārba jau bija remontā, nezinu vai mainīta.
Offline
Miikstais
01. Oct 2023, 08:07 #847

Kopš: 01. Aug 2023

Ziņojumi: 371

Braucu ar:


29 Sep 2023, 09:31:31 @martins_usars rakstīja:
Četri rinķi pie poģīša iedzen lielāku respektu kā pīzda, zvēru karalis vai ziemassvētku eglīte


Tieši tā. Ja nopirksi franču sūdu, respektu no slāviska paskata kaimina tev nesagaidīt.

Bet ja panemsi auģuku melnā krāsā ar spīdīgiem ķīniešu diskiem un 350k uz tāfeles, Valērijs nāks klāt un ar garantiju teiks:"pazdravļaju".
Offline
atrabotka
01. Oct 2023, 10:21 #848

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 86

Braucu ar:


01 Oct 2023, 08:07:55 @Miikstais rakstīja:

Tieši tā. Ja nopirksi franču sūdu, respektu no slāviska paskata kaimina tev nesagaidīt.

Bet ja panemsi auģuku melnā krāsā ar spīdīgiem ķīniešu diskiem un 350k uz tāfeles, Valērijs nāks klāt un ar garantiju teiks:"pazdravļaju".


Kuru uztrauc ko par viņa auto padomās kaut kāds slāvu kaimiņš? Nopietni? Pērk tikai dēļ pagātnes stereotipiem/agrākās pieredzes un ka par konkrēto summu (neatkarīgi no cenas) būs "nedadz vairāk auto" - tb kvalitatīvāks panelis, klusāks salons, labākas gaitas īpašības un tamlīdzīgas figņas. Neviens tajā brīdī nedomā cik bieži kas izbeigsies vai jau ir izbeidzies.
Offline
Miikstais
01. Oct 2023, 10:38 #849

Kopš: 01. Aug 2023

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

Ja gribās "vairāk auto" tad iesaku tomēr uzreiz skatīties uz A8 vai vēl labāk Mercedes S klasi, tur būs tik daudz "vairāk auto", ka apdirsties var.
Offline
atrabotka
01. Oct 2023, 10:46 #850

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 86

Braucu ar:


01 Oct 2023, 10:38:44 @Miikstais rakstīja:
Ja gribās "vairāk auto" tad iesaku tomēr uzreiz skatīties uz A8 vai vēl labāk Mercedes S klasi, tur būs tik daudz "vairāk auto", ka apdirsties var.


Bet vai tie nāk ar "mazo dīzelīti" un ir ekonomiski? Un nodoklītis cik? Kā arī tevis minētie ir tikai sedani - nav praktiski priekš vidējā iedzīvotāja
Offline
martins_usars
01. Oct 2023, 10:47 #851

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 726

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

Kāda nahuj ekonomija premium klases auto Pasāts beidzas pie divi litri, bembijs tur sākas
Offline
atrabotka
01. Oct 2023, 11:02 #852

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 86

Braucu ar:

Es tikai mēģinu parādīt kā domā vidējais iedzīvotājs. Kaimiņa respeks varbūt bija svarīgs ap 2000-2005 gadiem. Katram savādāka domāšana un pieeja ar ko braukt un kā remontēt. Plīsīs tas premiums tāpat.
Offline
Miikstais
01. Oct 2023, 11:06 #853

Kopš: 01. Aug 2023

Ziņojumi: 371

Braucu ar:


01 Oct 2023, 11:02:19 @atrabotka rakstīja:
Es tikai mēģinu parādīt kā domā vidējais iedzīvotājs. Kaimiņa respeks varbūt bija svarīgs ap 2000-2005 gadiem. Katram savādāka domāšana un pieeja ar ko braukt un kā remontēt. Plīsīs tas premiums tāpat.


Vidējam cilvēkam, kurš ir gatavs samaksāt 18 tūkstošus par 10 gadus vecu audi a6 ar 350k noskrējienu, visticamāk tieši kaimiņa respekts un mazs cincis liek dzīvē pieņemt nepārdomātus lēmumus.
Offline
Zigmars
01. Oct 2023, 11:25 #854

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 412

Braucu ar:


29 Sep 2023, 09:30:47 @cipargalva rakstīja:
Pardon.
Ja piemin Audi, es automātiski galvā pieņemu, ka quattro, jo kāpēc gan vēl būtu jāpērk Audi?

Ļoti labi
Offline
DiksIrseejs
01. Oct 2023, 11:51 #855

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 986

Braucu ar: Hibrīdu

Lielai tautas daļai auzis ir vienkārši reliģiskā pārliecība. Nabadzīgākie gan pēdējos gados pārgājuši uz volgām, bet tāpat joprojām noskatās uz garāmbraucošo auzi ar kāru aci.
Offline
bum_bumz
01. Oct 2023, 12:04 #856

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6432

Braucu ar: E34


01 Oct 2023, 11:51:48 @DiksIrseejs rakstīja:
Lielai tautas daļai auzis ir vienkārši reliģiskā pārliecība. Nabadzīgākie gan pēdējos gados pārgājuši uz volgām, bet tāpat joprojām noskatās uz garāmbraucošo auzi ar kāru aci.

Powers jau pārvērties par lētu mizkastu biedrību. Audi, BMW - nē, nē, ko tu, plīsīs, naudas kapsēta.
Bagātākajiem praktiskajiem latviešiem Volgo ir jaunie kulta auto, lēti, neplīst, "iet" uz gaisa

Puika nobrauca A6 no 180-340K, ne pirkstu nepiedūra kārbai. Skatos, ka pēc 4 gadi joprojām ripo. Ar jauno, gan mazāk dēļ krīzeniekiem km, bet tikai brauc un nezīlē forumos
Offline
Miikstais
01. Oct 2023, 12:30 #857

Kopš: 01. Aug 2023

Ziņojumi: 371

Braucu ar:


01 Oct 2023, 12:04:02 @bum_bumz rakstīja:

01 Oct 2023, 11:51:48 @DiksIrseejs rakstīja:
Lielai tautas daļai auzis ir vienkārši reliģiskā pārliecība. Nabadzīgākie gan pēdējos gados pārgājuši uz volgām, bet tāpat joprojām noskatās uz garāmbraucošo auzi ar kāru aci.

Powers jau pārvērties par lētu mizkastu biedrību. Audi, BMW - nē, nē, ko tu, plīsīs, naudas kapsēta.
Bagātākajiem praktiskajiem latviešiem Volgo ir jaunie kulta auto, lēti, neplīst, "iet" uz gaisa

Puika nobrauca A6 no 180-340K, ne pirkstu nepiedūra kārbai. Skatos, ka pēc 4 gadi joprojām ripo. Ar jauno, gan mazāk dēļ krīzeniekiem km, bet tikai brauc un nezīlē forumos


Jājā, kārbai pirkstu nepiedūra, arī šoreiz tas gadījums, kad vieglak uzrakstīt kam nepiedūra jā.
Offline
martins_usars
01. Oct 2023, 14:14 #858

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 726

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

Degvielu arī nelēja? Nopirka un tik brauca? Ej tu dirst, kas par autiņu Jātirgo nahuj nost beha, kura prasa 2-3 tūkstošus gadā apkopēs vien, un jāpērk Auģuks
Offline
Deivid
01. Oct 2023, 14:21 #859

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40565

Braucu ar: E46 M3 / C5X


01 Oct 2023, 12:04:02 @bum_bumz rakstīja:
Puika nobrauca A6 no 180-340K, ne pirkstu nepiedūra kārbai. Skatos, ka pēc 4 gadi joprojām ripo. Ar jauno, gan mazāk dēļ krīzeniekiem km, bet tikai brauc un nezīlē forumos


Tas ka nobrauca vēl nenozīmē ka auto bija darba kārtībā.

Iekāpjot pabrauktos premium vienmēr kaut kas izlec. Saku tev tak vibrē un ir visādi citi trokšņi dzirdami kuriem noteikti nav jābūt ? A jā, tas nekas. Tas vecais RR tiešām neprasa ieguldījumus? Ne tak, tikai panelis eglē dēļ kaut kāda LLP sensora un elektriskais bagāžnieks jātaisa ar roku. Atslēga ar maksā 1200eur, lietoju bez pults utt utt.

Pat prastu VAG darba kārtībā uzturēt maksā , viens sūdains klikšķis grozot stūri, mainam visu stūres iekārtu, neko darīt, auto bijis sists, 3k , hello..., kur nu vēl īstu premium. Bet var jau uz to pievērt acis un teikt ka viss ir gerai, nepiesienies sīkumiem

Nekad nesapratīšu kāpēc vācieši nevar izmest kļūdu panelī ja tādas ir. Rāda ka nekā nav, pat ja termostats neiet Nolasot visas tur var iegūt situāciju ka panelī nekas nav, bet katrā blokā pa kādai patstāvīgai kļūdai un tas nav 10eur jautājums. Vai nu salabo vai piever acis.

Es teiktu ka powers/tauta ir aizgājusi otrā galējībā - kopt auto nozīmē izmantot tās izpūtēju par ieplūdi savu vajadzību apmierināšanai

[ Šo ziņu laboja Deivid, 01 Oct 2023, 14:22:40 ]

Online
bum_bumz
01. Oct 2023, 15:27 #860

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6432

Braucu ar: E34


01 Oct 2023, 14:21:35 @Deivid rakstīja:

01 Oct 2023, 12:04:02 @bum_bumz rakstīja:
Puika nobrauca A6 no 180-340K, ne pirkstu nepiedūra kārbai. Skatos, ka pēc 4 gadi joprojām ripo. Ar jauno, gan mazāk dēļ krīzeniekiem km, bet tikai brauc un nezīlē forumos


Tas ka nobrauca vēl nenozīmē ka auto bija darba kārtībā.


Nobrauca savu laiku un atdeva, nav jau perekupi-mecenāti, kuri salabo un pa lēto atdod Jāvar ir uzturēt auto tehniskā kārtībā, lai satiksmē neesi bīstams. Bet ja esi savu nobraucis, kārba strādā, piekare tūlīt, tūlīt būs jāmaina, vēl šis tas iet uz galu, neredzu iemeslu, kāpēcbūtu jāveic ieguldījumi Par konkrēto auto runājot, nopirka bijušais darba kolēģis, joprojām brauc, kur problēma.
Citu iegādājās, salaboja Audi slimās lietas un tagad brauc. Skaidrs, ka vāciet's zināja slimības un pārdeva, skaidrs, ka jaunais īpašnieks tās labo.

Pa lielam, tas tiešām bija veiksmes stāsts Bet mums jau patīk vairāk, kad citiem neveicas un tad ir tāds maz prieciņš katram personīgi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo