Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
daticho
10. Aug 2023, 13:18 #801

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15

Jā, ar pneimu vins ir zemāks, tāpat kā ar S-Line, parastais gan ir džips
Offline
Gestus
10. Aug 2023, 13:21 #802

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1093

Braucu ar: OOOO


10 Aug 2023, 13:18:04 @daticho rakstīja:
Jā, ar pneimu vins ir zemāks, tāpat kā ar S-Line, parastais gan ir džips


Tad teorētiski ja man ir pneima, bet nav sline, tad nevajadzētu būt džipam ?
Offline
daticho
10. Aug 2023, 13:25 #803

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15


10 Aug 2023, 13:21:05 @Gestus rakstīja:

10 Aug 2023, 13:18:04 @daticho rakstīja:
Jā, ar pneimu vins ir zemāks, tāpat kā ar S-Line, parastais gan ir džips


Tad teorētiski ja man ir pneima, bet nav sline, tad nevajadzētu būt džipam ?


Hmmm...
Man gan šķiet, ka ja ir pneima, tad ir arī tie amīši kas SLine (varbūt kļūdos..) kas padara auto zemāku bet vispār jāiegoogle, kā tur ir patiesībā. Jo manam 204 zs auto, nebija ne pneima, ne piekare S-line, un bija dzīps...
Offline
Gestus
10. Aug 2023, 13:41 #804

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1093

Braucu ar: OOOO


10 Aug 2023, 13:31:31 @shibernieks rakstīja:
Ja pareizi atceros tad ar pneimu nebija nekādas pazeminātās piekares uz c7, jo to pazemināto piekari vari uzlikt pie auto iestatījumiem “dynamic” vai iestatot “individual” zemāko pieejamo piekares iestatījumu.


Nu tādu opciju īsti neatrodu, jā var uzlikt Dynamcic, bet tā mašīna nepaliek zemāka, bet piekare paliek cietāka, jeb stabilāka līkumos utml, kā arī kārbā pārmetās S rezīmā , vēl laikam motors savādāk strādā un stūre paliek "savadāka" , zem individual pats var salikt ko gribi, vai tikai kārbu S režimā, vai kaut ko citu, jeb sakombinēt savu braukšanas rezīmu.

Vienīgais ir tikai funkcija "Raise", tad gan auto paceļ augšā un paliek nedaudz džips, bet līdz šim neesmu atradis funkciju "lower"
Offline
Gestus
10. Aug 2023, 13:53 #805

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1093

Braucu ar: OOOO


10 Aug 2023, 13:46:21 @shibernieks rakstīja:


Man visi Audi ir noregulējušies uz leju, kad liek dinamisko režīmu. Ja piekare ir auto režīmā tad pārsniedzot laikam 130 viņš pats nolaiž uz zemāko.


Būs japaskatās Jo ik pa laikam pabraucu ar to Dynamic, nejūt ka kaut kas laistos uz leju, atšķirība no pacelšanas funkcijas. Man visu laiku Comfort režims stāv, neko baigi nemainu, man tas režims der.
Offline
Frostijs
10. Aug 2023, 14:08 #806

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 616

Braucu ar: Z1000sx

Ja pneima uz auto režīmu - pie noteikta ātruma pārliekas uz dynamic un nosēžas.
Ja pneima uz dynamic režīmu - nosēžas dynamic augstumā.
Pašu augstumu ar VCDS var pats ieregulēt kādu grib - augstāk/zemāk.
Offline
smudo
10. Aug 2023, 14:21 #807

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


10 Aug 2023, 13:04:31 @Gestus rakstīja:
Ja jau par pneimām....ja ir prenima, tad nāk arī kaut kāda S-line piekare, jeb pazemināts klīrens ?

Respektīvi atceros, ka C6 virsbūvei tur bija kombinācijas, ka viens variants nāca ar s=line piekari, jeb "sēdināts" un attiecīgi uzliekot lielākus diskus nebija dzīps.

Kā ir uz C7 ? ir tāds variants, ja ir pneima, tad var būt variants, ka nāk arī nedaudz pazemināts viņš ? Gribās beidzot uzlikt R19 vai R20, bet bail, ka neizskatīsies pēc džipa tas auto, jo redzēti Sline vizuālais, salons un R20, kas neizskatās pēc džipa. Vai man, kam ir tikai Pneima un sline salons, uzliekot R20 paliks galīgi nebaudāms skats


Kopā C7 bija 4 veidu piekares - standarta, adaptīvā (nedaudz zemāka kā standarts un ar adaptīviem amīšiem - nāca 4cil dzinējiem), S-line (-30mm zemāks, cietākas atsperes, lielākas stabilizatoru atsaites un citi amji un pneimas piekare, kas, savukārt, nenāca 4 cil dzinējiem.

Nobraucu ar C7 FL ar S-line piekari 0km līdz 65k km. Ideāla piekare šosejām, ja patīk ātri braukt. Ja jābrauc vairāk pa granteni, vai tikai pa Rīgu, tad daudziem būs pa cietu. Man kopumā patika, bet man bija 18" diski - ar 20" būtu hardcore pa Rīgu.
Offline
daticho
10. Aug 2023, 14:53 #808

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15


10 Aug 2023, 14:08:24 @Frostijs rakstīja:
Ja pneima uz auto režīmu - pie noteikta ātruma pārliekas uz dynamic un nosēžas.
Ja pneima uz dynamic režīmu - nosēžas dynamic augstumā.
Pašu augstumu ar VCDS var pats ieregulēt kādu grib - augstāk/zemāk.


Paga, ar pneimu var saregulēt vēl zemāku?
Nezināju, arī ka pie 130km/h kaut kas laistos lejā.
Es braucu visu laiku ar dynamic lai ir tā spoooorta izplūde dzirdama
Offline
deadalive
10. Aug 2023, 15:09 #809

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1498

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi


10 Aug 2023, 14:53:04 @daticho rakstīja:

10 Aug 2023, 14:08:24 @Frostijs rakstīja:
Ja pneima uz auto režīmu - pie noteikta ātruma pārliekas uz dynamic un nosēžas.
Ja pneima uz dynamic režīmu - nosēžas dynamic augstumā.
Pašu augstumu ar VCDS var pats ieregulēt kādu grib - augstāk/zemāk.


Paga, ar pneimu var saregulēt vēl zemāku?
Nezināju, arī ka pie 130km/h kaut kas laistos lejā.
Es braucu visu laiku ar dynamic lai ir tā spoooorta izplūde dzirdama

Q7 komfortā braucot pār pa 130km/h viņš nolaižas lejā.
Dynamic varianta jau ir visu laiku lejā. Komfortā pāris cm augstāk. Google saka, ka Q7 gadījumā pneima ir spējīga nostaigāt 61mm, kas varētu ar būt reāli no malas skatoties.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
Frostijs
10. Aug 2023, 15:32 #810

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 616

Braucu ar: Z1000sx

Jā, pneimai var ieregulēt "standarta" augstumu, pēc kā attiecīgi mainās visi augstuma režīmi.

https://allcarsolution.com/audi-a6-air-suspensi...ght-calibration/

Ja gribas augstāku, izmērītajiem rādījumiem ievada mazāku ciparu. Ja gribas zemāku - ievada lielāku ciparu.
Offline
daticho
10. Aug 2023, 15:39 #811

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15

labs
Offline
marekovich
10. Aug 2023, 19:46 #812

Kopš: 02. Dec 2012

Ziņojumi: 992

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii


10 Aug 2023, 12:24:28 @Vucins rakstīja:
326zs nebij tikai Competition modeļiem?


Nuja
Offline
marekovich
10. Aug 2023, 19:49 #813

Kopš: 02. Dec 2012

Ziņojumi: 992

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii


10 Aug 2023, 12:18:24 @shibernieks rakstīja:
Jautājums ir par to kā atšķiras 320 ar 326 vai 277 ar 320/326?

277 ir viena turbīna
320/326 ir 2 turbīnas


Pirmais jautājums ar ko atšķiras 320 z/s un 326 z/s dzinēji, droši vien ka ne tikai ar 6 zirgiem, mož citas nianses arī ir.

Nu un varbūt ka nav jēgas tos ņemt un var paņemt ar 272z/s un uzčipot
Offline
Zigmars
10. Aug 2023, 21:43 #814

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 412

Braucu ar:

300+ hp ir Biturbo. Tiem ir 8hp automāts. Parējiem 7dsg
Offline
RH
10. Aug 2023, 22:16 #815

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: četriem riņķiem


10 Aug 2023, 15:32:09 @Frostijs rakstīja:
Jā, pneimai var ieregulēt "standarta" augstumu, pēc kā attiecīgi mainās visi augstuma režīmi.

https://allcarsolution.com/audi-a6-air-suspensi...ght-calibration/

Ja gribas augstāku, izmērītajiem rādījumiem ievada mazāku ciparu. Ja gribas zemāku - ievada lielāku ciparu.

Šis gan nav pareizākais risinājums, jo ir iespēja izmainīt kodējumu augstumam priekša/ aizmugure ar 5mm soli. Savulaik A8 D3 ti biju darījis.
Offline
daticho
10. Aug 2023, 22:51 #816

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15


10 Aug 2023, 19:49:34 @marekovich rakstīja:

10 Aug 2023, 12:18:24 @shibernieks rakstīja:
Jautājums ir par to kā atšķiras 320 ar 326 vai 277 ar 320/326?

277 ir viena turbīna
320/326 ir 2 turbīnas


Pirmais jautājums ar ko atšķiras 320 z/s un 326 z/s dzinēji, droši vien ka ne tikai ar 6 zirgiem, mož citas nianses arī ir.

Nu un varbūt ka nav jēgas tos ņemt un var paņemt ar 272z/s un uzčipot


Kungi no Mollera saka, ka labak attureties no 272 zs dzineja. Tas esot ar planakam bloka sienam, un škiet tadel ir pilns plius ar defektainiem dzinejiem.
Hvz ka tur patiesiba bet labak ir vnk nemt Competition un gulet mierigi
Offline
Frostijs
11. Aug 2023, 08:40 #817

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 616

Braucu ar: Z1000sx


10 Aug 2023, 22:16:16 @RH rakstīja:

10 Aug 2023, 15:32:09 @Frostijs rakstīja:
Jā, pneimai var ieregulēt "standarta" augstumu, pēc kā attiecīgi mainās visi augstuma režīmi.

https://allcarsolution.com/audi-a6-air-suspensi...ght-calibration/

Ja gribas augstāku, izmērītajiem rādījumiem ievada mazāku ciparu. Ja gribas zemāku - ievada lielāku ciparu.

Šis gan nav pareizākais risinājums, jo ir iespēja izmainīt kodējumu augstumam priekša/ aizmugure ar 5mm soli. Savulaik A8 D3 ti biju darījis.



Droši, padalies
Offline
RH
11. Aug 2023, 11:15 #818

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: četriem riņķiem

Youtube
Skaties no 4:00
Offline
Frostijs
11. Aug 2023, 12:03 #819

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 616

Braucu ar: Z1000sx


11 Aug 2023, 11:15:37 @RH rakstīja:
Youtube
Skaties no 4:00


Šis variants arī der, jā.
Offline
Briize
17. Sep 2023, 11:59 #820

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 582

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

Nekad nav bijusi pieredze ar Audi. Ko sliktu vai labu varat teikt par 2010.g Audi A6, C6 virsbūvē, konkrēti par 3l V6 turbodīzeli ? Un automātkārbu šādam auto ? Siguldā - Šveices auto placī viens tāds tirgojas...
Varbut šeit ir kāds, kas šos auto apkopj un remontē, jo sakarīgs Audi meistars/serviss nav zināms...
Paldies !
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo