Online

Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
Deivid
01. Oct 2023, 15:36 #861

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40606

Braucu ar: E46 M3 / C5X


01 Oct 2023, 15:27:56 @bum_bumz rakstīja:
Pa lielam, tas tiešām bija veiksmes stāsts


Nu te arī esence.

Esmu gatavs riskēt pretī saņemot patīkamu auto, bet tas noteikti nav kāds prasts dīzelis kur man jāiegulda otra auto vērtībā tikai tāpēc lai viņš turpinātu klabēt
Offline
Samsasi
01. Oct 2023, 17:48 #862

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:


01 Oct 2023, 14:21:35 @Deivid rakstīja:

01 Oct 2023, 12:04:02 @bum_bumz rakstīja:
Puika nobrauca A6 no 180-340K, ne pirkstu nepiedūra kārbai. Skatos, ka pēc 4 gadi joprojām ripo. Ar jauno, gan mazāk dēļ krīzeniekiem km, bet tikai brauc un nezīlē forumos


Tas ka nobrauca vēl nenozīmē ka auto bija darba kārtībā.



ja tas auto rec, rūc un brauc, kļūdas nav, tad nākas vien pieņemt, ka auto tomēr ir darba kārtībā. no protams var jau uz katru apkpi pārjaukt motoru, lai novērtētu izdilumu


ja es aizbraucu pie dīlrea uz apkopi un dīleris neko nesaka, tad es pieņēmu, ka auto ir darba kkārtībā...

[ Šo ziņu laboja Samsasi, 01 Oct 2023, 17:51:21 ]

Offline
Deivid
01. Oct 2023, 17:56 #863

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40606

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Bēdīgi ko tādu lasīt auto forumā, tā ir cāļa cienīga atbilde, it īpaši ja runa ir par lietotu auto. Gan jau tev ir sava tēma/hobijs kurš atkal man nebūtu saprotams.

Un darba kārtība ir ne tikai rūc un brauc - viss darbojas kā no rūpnīcas

[ Šo ziņu laboja Deivid, 01 Oct 2023, 17:57:49 ]

Offline
martins_usars
01. Oct 2023, 18:33 #864

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 798

Braucu ar: 2.0TDI

Auto entuziasti paliek mazāk, jo tačkas paliek sarežģītākas, līdz ar to dārgākas E34 laikos entuziasms bija EBC kluči, padjobačnie borbeti un metāla krusti iepisti lukturos. Kļūdas nemeta, motora diagnostiku varēja veikt noraujot vadu gaisa masas mērītājam Mūsdienu auto ir dārga ieplūde, izplūde, iesmidze, gāzu sadales fāžu nobīde un visādi citādi loriņi. Premium segmentam šīs huiņas ar gadiem lētākas nepaliek.
Offline
Samsasi
01. Oct 2023, 18:41 #865

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:


01 Oct 2023, 17:56:52 @Deivid rakstīja:
Bēdīgi ko tādu lasīt auto forumā, tā ir cāļa cienīga atbilde, it īpaši ja runa ir par lietotu auto. Gan jau tev ir sava tēma/hobijs kurš atkal man nebūtu saprotams.

Un darba kārtība ir ne tikai rūc un brauc - viss darbojas kā no rūpnīcas
nubet ja rūc un brauc, tad viss pa lielam darbojas kā no rūpnīcas. ja ir kļūdas tad risina problēmas.... es gribētu redzēt, kā tu aizbrauc pie dīlera ar savu jauno auto un saki, ka tev liekas, ka tur kautkas kārbā klaudz vai velsviņuzin kur kas kautkas skan... dīleris pateiks - nu kad saplīsīs, tad taisīsim. nev kļūdas - nav defekta
Offline
martins_usars
01. Oct 2023, 19:00 #866

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 798

Braucu ar: 2.0TDI

Ir savādāk Aizbrauc pie dīlera ar auto, kas vēl ar garantiju, pasaki, ka ZF-8HP starp pirmo un otro jūtama pārslēgšanās, kas aukstai kārbai izteiktāka. Dīleris piedāvā opciju nomainīt eļļu kārbā par 635 + PVN eiro, bet par klienta naudu. Ja kārba tiktiešām nopisīsies, ražotājs nomainīs un samaksās dīlerim par darbu. Vai auto ir tehniskā kārtībā, ja ir knapi manāms grūdiens starp pirmo un otro? Nē Tāds auto ir miskaste, kurš ar steigu jālabo pirms tiek atpakaļ uz ceļa.
Offline
Deivid
01. Oct 2023, 19:09 #867

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40606

Braucu ar: E46 M3 / C5X


01 Oct 2023, 18:41:14 @Samsasi rakstīja:
nubet ja rūc un brauc, tad viss pa lielam darbojas kā no rūpnīcas. ja ir kļūdas tad risina problēmas


Pastāsti kas tevi dzīvē aizrauj un pamēģināsim šo pašu loģiku attiecināt uz to. Teniss, golfs, futbols? Nu principā ja pa bumbiņu trāpi, tad jau labi spēle, arī makšķerēšana ir nekas vairāk kā mētāšana un medības ir nekas cits ka šaut starp divām acīm tumsā... Nenolaidies līdz Briedim, neticu ka nesaproti par ko runāju. Par kļūdām blokos jau iepriekš rakstīju. Par dīleru nekompitenci arī. Tikko parunāju ar trešo. Sapratu ka es kā dīvanā eksperts diemžēl zinu vairāk. Tas nav pareizi. Man ieteica gaidīt softa uzlabojumu no rūpnīcas sīkāk neiedziļinoties.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 01 Oct 2023, 19:10:47 ]

Offline
Samsasi
01. Oct 2023, 19:20 #868

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:

neenu es saprastu cepšanos par hobijauto, bet par ikdienas drapaku neredzu baigo jegu.. neenu ok, man riebjas ja panelī deg kāda nepareiza alampiņa un es asap cenšos to nokopt....
Offline
martins_usars
01. Oct 2023, 19:26 #869

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 798

Braucu ar: 2.0TDI

Ikdienā kā šmulis staigā netīrās drēbēs, jo nav izejamās svētku?
Offline
Samsasi
01. Oct 2023, 19:36 #870

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:


01 Oct 2023, 19:26:07 @martins_usars rakstīja:
Ikdienā kā šmulis staigā netīrās drēbēs, jo nav izejamās svētku?
kāds sakars?
Offline
martins_usars
01. Oct 2023, 19:38 #871

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 798

Braucu ar: 2.0TDI

Ir cilvēki, kuri visus auto kopj vienādi, nešķirojot hobija vai ikdienas auto. Tā ir daļa no auto pederasisma, t.i entuziasma Ja "hobijauto" esi gatavs iespringt, bet ikdienā ka tik CEL nedeg, tad jau drēbes arī var nemazgāt
Offline
DiksIrseejs
01. Oct 2023, 19:49 #872

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 995

Braucu ar: Hibrīdu

Šitas aužu topiks. Laukos vismaz sēdekļus tiem aužiem neviens nemazgā.
Offline
Samsasi
01. Oct 2023, 19:51 #873

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:


01 Oct 2023, 19:38:36 @martins_usars rakstīja:
Ir cilvēki, kuri visus auto kopj vienādi, nešķirojot hobija vai ikdienas auto. Tā ir daļa no auto pederasisma, t.i entuziasma Ja "hobijauto" esi gatavs iespringt, bet ikdienā ka tik CEL nedeg, tad jau drēbes arī var nemazgāt


kautkāda jocīga tev uztvere par lietām
Offline
bum_bumz
01. Oct 2023, 23:04 #874

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6452

Braucu ar: E34


01 Oct 2023, 15:36:30 @Deivid rakstīja:

01 Oct 2023, 15:27:56 @bum_bumz rakstīja:
Pa lielam, tas tiešām bija veiksmes stāsts


Nu te arī esence.

Esmu gatavs riskēt pretī saņemot patīkamu auto, bet tas noteikti nav kāds prasts dīzelis kur man jāiegulda otra auto vērtībā tikai tāpēc lai viņš turpinātu klabēt

Nu jopcik, tak atver maku un saskati, cik tur ir naudas. Kurš tev liek kautko ar risku pirkt. Nesaprotu funktieri, neuzskatu, ka pārdevējam būtu jāmaina, piemēram, amortizatori, ja tie pēc 20K km izjuks. Tāpat neuzskatu, kad, ja kārbā pēc papīriem jāmaina eļļa, tad tas skaitās metiens. Kārba strādā - gribi maini, negribi nemaini. Metiens būtu, ja sadirsts, ka kārbā eļļa mainīta, bet tas nav darīts Nē nu te ir tikai viens ceļš - jauns auto no salona, neatkarīgi, ko viņš patērē. Lai arī cik dīvaini neskanētu, absolūtais vairums saņem pretī patīkamu auto, Rumbulā pirktos ieskaitot. Jo savādāk darījums nenotiktu
Offline
martins_usars
02. Oct 2023, 15:25 #875

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 798

Braucu ar: 2.0TDI

Vai ir interneta katalogs, kur var redzēt cenas OEM Audi detaļām? A6 C8 virsbūve. Kurš bremžu ražotājs ir OE piegādātājs, ATE, Brembo? EA897evo2 ķēde jāmaina pie 200k?
Offline
cipargalva
02. Oct 2023, 15:51 #876

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6498

Braucu ar: quattro

Ja tev detaļu kodi ir, tad handler, xparts...
Bet silti iesaku pajautāt arī kādam vag dīlerim, jo manā pieredzē dažkārt no dīlera pat ir bijis lētāk.
Offline
martins_usars
02. Oct 2023, 15:52 #877

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 798

Braucu ar: 2.0TDI

Kodu nav, gribu saprast aptuvenās izmaksas, lai saprastu vai man vajag/nevajag
Offline
smudo
02. Oct 2023, 16:31 #878

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3524

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


02 Oct 2023, 15:25:27 @martins_usars rakstīja:
Vai ir interneta katalogs, kur var redzēt cenas OEM Audi detaļām? A6 C8 virsbūve. Kurš bremžu ražotājs ir OE piegādātājs, ATE, Brembo? EA897evo2 ķēde jāmaina pie 200k?


Ja tas C8 ir ar 2,0d vai 2,0tfsi, tad tur tehniski apakšā ir uzlabots C7, kas nozīmē, ka tie auto ir pābaudīti un visas bērnu slimības novērstas.

Lielākās izmaiņas pret C7 ir 1) jauns salons ar ekrāniem un 2) jauna pilnpiedziņas sistēma, kas tagad ir uz Haldex sajūgiem visiem 4 cilindru dzinējiem (un dažiem V6 arī), bet tas nav nekas slikts - tā sistēma C8 gadījumā strādā ļoti labi un AWD un FWD tērē degvielu faktiski identiski. Uzsākot brauk vai braucot atkarībā no laika aptākļiem, ātruma un ceļa reljefa tas AWD pats saslēdzas jau avansā un atslēdzas tikai lielākos ātrumos uz šosejas, kad pietiek ar FWD.

Savukārt, ja meklē V6 210kW diesel, tad tur ir gan sūdzības par kārbas aizturi (eco nodeva), gan dzinēji mēdz izbeigties īsi pirms vai pēc garantijas beigām. Kaross kaut kur dalījās ar sīkāku info.

Savukārt, ja meklē 3,0 V6 TFSi, tad iesaku ņemt pēc 2019. gada, kad tika novērts problēma ar rokeriem, kas varēja beigties ar dzinēja kapitālo remontu.
Offline
martins_usars
02. Oct 2023, 16:33 #879

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 798

Braucu ar: 2.0TDI

Skatos uz 231zs 3.0 tdi ar mehānisko kvatro un 8hp kārbu. Vilkt un vest vajadzētu pietikt.

Par quattro ultra zinu, izbraucu arī. Nav ne vainas, bet gribas mehānisko, kamēr vēl tādus ražo.

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 02 Oct 2023, 17:02:33 ]

Offline
cipargalva
02. Oct 2023, 19:09 #880

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6498

Braucu ar: quattro

Uz 231 liek ZF 8hp? Kur tad DL382?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo