Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
martins_usars
06. Nov 2023, 20:49 #7141

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 755

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

Tieši tā, ņehuj fantazēt Gaidīšana ir arī tagad. Sievas auto EU ražojuma, pirkts jauns LV, divi gadi rinķī, bet detaļas remontam jāgaida ilgi. Paveicās, ka gaidīju tikai 2 mēnešus, nevis 6 un 9 ar ko biedēja dīleris Viss ir ahujenčiks, kamēr pats ar to nesaskaries.

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 06 Nov 2023, 20:50:02 ]

Offline
Mikels
06. Nov 2023, 21:48 #7142

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4629

Braucu ar: cieņu


06 Nov 2023, 20:11:12 @gacciZm rakstīja:

06 Nov 2023, 18:13:12 @aep_det rakstīja:
Principā, ja kaut kas notiks un dīleris laipni pieņems garantijas remontā, tad tā mašīna tur var nomētāties ilgi pie sētas, kamēr sadabū detaļas.

Tā jau notiek ar Land Rover - LV dīleris gadu (!) nevar garantijas ietvaros ielikt citu motoru.
Hvz, man čoms strādāja inchcape un tiem landroveriem un jaguariem tos 2.0 dīzeļus mainīja kā zeķes un bija iemanījušies to izdarīt divu dienu laikā.
Offline
Mizx
07. Nov 2023, 00:42 #7143

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5757

Braucu ar:


06 Nov 2023, 20:11:12 @gacciZm rakstīja:

06 Nov 2023, 18:13:12 @aep_det rakstīja:
Principā, ja kaut kas notiks un dīleris laipni pieņems garantijas remontā, tad tā mašīna tur var nomētāties ilgi pie sētas, kamēr sadabū detaļas.

Tā jau notiek ar Land Rover - LV dīleris gadu (!) nevar garantijas ietvaros ielikt citu motoru.
Tas nav tālu no Ķīnas — Indija!
Offline
depo
07. Nov 2023, 08:09 #7144

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


06 Nov 2023, 21:48:57 @Mikels rakstīja:
Hvz, man čoms strādāja inchcape un tiem landroveriem un jaguariem tos 2.0 dīzeļus mainīja kā zeķes un bija iemanījušies to izdarīt divu dienu laikā.


Nevis mainīja, bet vēl joprojām turpina mainīt Ingenium 2.0d dīzeļi ir mega mega sūdi.

[ Šo ziņu laboja depo, 07 Nov 2023, 08:10:08 ]

Offline
depo
07. Nov 2023, 08:12 #7145

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


06 Nov 2023, 18:13:12 @aep_det rakstīja:
Principā, ja kaut kas notiks un dīleris laipni pieņems garantijas remontā, tad tā mašīna tur var nomētāties ilgi pie sētas, kamēr sadabū detaļas.


Nevajag Ķīnas auto, tas pats Land Rover - viņiem dīlerī mētājas mašīnas pa 4-6 mēneši, jo LR nespēj piegādāt kautkādus elementārus sensorus, viņu fiziski nav. Trūkst pat elementāras detaļas. Klienti brauc ar maiņas/nomas mašīnām pa pus gadu.
Offline
uupis
07. Nov 2023, 11:23 #7146

Kopš: 16. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Bembeli - BMW izstrādājumu

JLR remontu backlogs pie UK dīleriem ir ~5000 mašīnu, nesenā pagātnē tas laikam ir bijis vēl lielāks. Nav pat servisa maiņas auto ko iedot jo visi jau ir izdalīti Ražotājs (allegedly) esot dīleriem ieteicis labot klientu auto ar lietotām rezerves daļām ja tas ir iespējams. Situāciju cer atrisināt pa 2024. gadu.
Offline
depo
07. Nov 2023, 12:20 #7147

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

JLR šobrīd pārvācas uz jauno super duper robotizēto automatizēto noliktavu un tur ir pilnīgs bardaks. Trūkst darbinieki, nevar paspēs savadīt sistēmā un ievietot noliktavā preci. Nesen bija dīleru konference, kur JLR vadītājs pateica, ka viņiem stāvot milzīgas rindas ar neizkrautām detaļām smagajās automašīnās no visādām rūpnīcām. Kad tiks galā ar šito backlog, tad daudzu detaļu pieejamība būs atrisināta. Tjipa 2-3 nedēļas vēl jāuzgaida.

Bet es neticu, tas kantoris ir vnk apbrīnojams
Offline
Gestus
13. Nov 2023, 10:17 #7148

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: OOOO

Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/ccxexb.html

Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.

Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?

Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse

Offline
wanksta
13. Nov 2023, 10:53 #7149

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti

Aura sačakarēta vienīgi
Offline
karro
13. Nov 2023, 11:10 #7150

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu


13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/ccxexb.html

Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.

Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?

Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse




Man liekas, tie ir tie paši motori, kas ir GTI, R, un vēl viskautkādos VAG grupas auto. Var pagooglēt pēc "EA888 gen 2, gen3 problems" Nekāda bēdu leja tur nav, ja tik eļļas ir mainītas laikā. Dažiem mēdz plaisāt termostata korpuss, tas ir tāds padārgs remonts (OEM tuvu paciņai + darbs, jo tur parasti maina visu kopā - termostats, sūknis un pārējie, ne-OEM - ap 400 + darbs), kartera ventilācija mēdz gļukot; ja nav pieskatīts eļļas līmenis - varot būt, ka sadaleņu regulēšana būs beigusies, bet ne pie šī nobraukuma. Ķēdes - kā visiem ķēžu motōriem.
Ciktāl par pārējo - bremzes tur droši vien būs "lielās" (t.i. 340/310mm diski), ATE būs kādi 300-350 komplekts [diski/kluči] priekšā, ap 250 - aizmugurē + darbs, eļļas maiņas - ap 100-120, ja nelej rapšu eļļu, kaut ko var ietaupīt, ja ir rokas un vieta, lai nomainītu pats. Uz šo nobraukumu būs pienācis laiks DSG eļļas maiņai - 300E apm, un haldexos arī, ~100E uz gabalu, es neesmu kontinents šitai pilnpiedziņā, tur būtu jābūt 3 gab? Starpasu un pa vienam uz katru asi?
Kā pienākas kārtīgam vācu auto - elektrogļukus vaidzētu papētīt
Offline
1UP
13. Nov 2023, 11:11 #7151

Kopš: 05. Jul 2018

Ziņojumi: 1036

Braucu ar:


13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?

Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.

Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?

Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse




Bremzu klucu komplekts par 16.48 eur dargak , nenem, bankrotesi. Vel automats, liels paterins, ja saluzis nezinasi, ka samaksat par remontu Ja tomer nemsi, noteikti liec gazi
Offline
Gestus
13. Nov 2023, 12:47 #7152

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: OOOO


13 Nov 2023, 11:11:51 @1UP rakstīja:

13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?

Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.

Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?

Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse




Bremzu klucu komplekts par 16.48 eur dargak , nenem, bankrotesi. Vel automats, liels paterins, ja saluzis nezinasi, ka samaksat par remontu Ja tomer nemsi, noteikti liec gazi


diezgan noderīgs komentārs, paldies! tagad noteikti nepirkšu

Ta kā saskarsme ir tika ir Audi bijusi, tad par šokdu maza nojausma, po, ka VAG grupa.

Gribas ko lētāku uzturēšanā zb jau par katru mazāko remontu trīs ciparu skaitli, vidēji maksāt.

Līdz ar to ja skodas detaļas tik cik Audi, tad nav jēga mainīt auto.

Ja man 2.0 dīzelim priekšējo klūci maiņa maksāja 300 EUR un skodai piemēram 150 EUR (fantāzija), tad jau lēnām salasās....

Par kārbu nesatraucies, jau stāv remontā tik jāgaida detaļa, kas nav tuvākās noliktavās.

Bet šeti nebija jautājums, kurš ko var atļautos utml. šeit bija vairāk salīdzinājums.
Offline
Gestus
13. Nov 2023, 12:53 #7153

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: OOOO


13 Nov 2023, 11:10:55 @karro rakstīja:

13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/ccxexb.html

Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.

Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?

Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse




Man liekas, tie ir tie paši motori, kas ir GTI, R, un vēl viskautkādos VAG grupas auto. Var pagooglēt pēc "EA888 gen 2, gen3 problems" Nekāda bēdu leja tur nav, ja tik eļļas ir mainītas laikā. Dažiem mēdz plaisāt termostata korpuss, tas ir tāds padārgs remonts (OEM tuvu paciņai + darbs, jo tur parasti maina visu kopā - termostats, sūknis un pārējie, ne-OEM - ap 400 + darbs), kartera ventilācija mēdz gļukot; ja nav pieskatīts eļļas līmenis - varot būt, ka sadaleņu regulēšana būs beigusies, bet ne pie šī nobraukuma. Ķēdes - kā visiem ķēžu motōriem.
Ciktāl par pārējo - bremzes tur droši vien būs "lielās" (t.i. 340/310mm diski), ATE būs kādi 300-350 komplekts [diski/kluči] priekšā, ap 250 - aizmugurē + darbs, eļļas maiņas - ap 100-120, ja nelej rapšu eļļu, kaut ko var ietaupīt, ja ir rokas un vieta, lai nomainītu pats. Uz šo nobraukumu būs pienācis laiks DSG eļļas maiņai - 300E apm, un haldexos arī, ~100E uz gabalu, es neesmu kontinents šitai pilnpiedziņā, tur būtu jābūt 3 gab? Starpasu un pa vienam uz katru asi?
Kā pienākas kārtīgam vācu auto - elektrogļukus vaidzētu papētīt


Paldies par komentāru, jau noderīgāks nekā dažu labu citu

Pamatā pats vairs neko ar auto nedaru, pa slinku palicis Audi apkope vid. bija (ar visiem flitriem, arī degvielas) ap 450 EUR pēdējo reizi, tad jau šim līdzigi.

Offline
cipargalva
13. Nov 2023, 13:31 #7154

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6490

Braucu ar: quattro

Jauns OEM kartera ventilācijas vārsts līdz 100 EUR, nomainīt var pats 15 min laikā.
Šis ir motors bez dubultās iesmidzes līdz ar to piemērojas problēmas ar aizkakāto ieplūdi. Var būt un var nebūt, paša pieredzē ir gan/gan varianti (vienam ea888 jau pie 40k bija jātīra ieplūde, citam pie 180k nekādu jūtamu problēmu).
Pēc vin nepētīju, bet uz 200 kw pre fl jau nāca DQ381, kurai eļļa jāmaina uz 120k. Haldexa servisu uz 60k gan tas neatceļ. Pie šī nobraukuma eļļai haldexā jau būtu jābūt samainītai.

Vēlams pieslēgt pie diagnostikas iekārtas un apskatīties vai sadalenes regulējas pareizi (faktiskā pozīcija +/- atbilst pieprasītajai).
Ja neregulējas, tad visbiežāk pie vainas aktuators/i, kuri maksā kosmiskus 35 EUR/gab. + blīve 1.5 EUR/gab., vajadzīgi 2 komplekti. Atkal jau nomainīt abus var 15 min laikā. Šis defekts var izpausties kā misfires pussiltam motoram, bišku rupjāka tukšgaita, palielināts patēriņš, bet var arī nejust neko, ja nobīdes ir relatīvi mazas.

Pabraukt pa nelīdzenumiem, kurus Rīgā nevajadzētu būt problēmām atrast , un paklausīties vai neklab elektriskie amortizatori. Ja klabēs, tad vag grupas tirgoņu līmenis ir dirst, ka tas ir normāli.

Pievērs uzmanību pakaļējām arkām īpaši salaiduma vietās ar buferi. Izteikti rūsē universāļi, taču hečbeki arī diezgan bieži.

Kopumā auto ir ļoti plašs salons un bagāžnieks. Tur var ielikt kundzi, 2 bērnus, pekeles un vēl atradīsies vieta sievasmātei. Neskatoties uz to, ka "limuzīns", tas ir diezgan paciets. DCC komfort režīms neko īpaši te nemaina. Pie tam ar rūpnīcas noteiktajiem riepu izmēriem un spiedieniem vismaz es nejūtu starpību starp R19 un R17, praktiski vienādi ciets.

Konkrētais auto vizuāli simpātisks, bet izskatās, ka nav acc un canton mūzikas. Nav arī adaptīvo gaismu, taču bez tā var mierīgi iztikt.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 13 Nov 2023, 13:42:53 ]

Offline
berzins92
13. Nov 2023, 22:54 #7155

Kopš: 07. Feb 2017

No: Ainaži

Ziņojumi: 120

Braucu ar: E90


13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/ccxexb.html

Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.

Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?

Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse




Ļoti laba izvēle. Pats savu pārdevu pirms gada, bet biju ļoti apmierināts ar šo auto. Vienīgā problēma - rūsē kā traks. Man pa garantiju 3x piekrāsoja rūsu.

Adaptīvās gaismas šim nav - jā! Bet toties ir līkumu gaismas, kas ir diezgan noderīgas.

Apkopes pie dīlera:
Eļļas maiņa, filtri u.c - 120-250 EUR (neko citu līdz 100k km nemainīju)
Ja ņem, tad prasi vismaz gadu garantiju, domāju, ka iedos.

Grab kā traks pa bruģi braucot - viens no iemesliem kāpēc pārgāju uz SUV. Dažreiz kaitina arī DSG kārba, bet var pierast. Runājot par cenu - ļoti patīkama. Tikko pa šādu cenu gāja 1.5 benzīna modeļi

[ Šo ziņu laboja berzins92, 13 Nov 2023, 22:56:26 ]

Offline
Saulceris
16. Nov 2023, 12:42 #7156

Kopš: 11. Sep 2017

No: Varakļāni

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Kā jūs domājat - vai autiņam ar nesen (1-2 ned.) veiktu tehnisko apkopi pie dīlera ir jēga taisīt pirms pirkšanas pārbaudi pie tā paśa dīlera?
Iet runa par Toyota un Wess.
Offline
wanksta
16. Nov 2023, 12:49 #7157

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti

Nu eļļas maiņai ar diagnostiku ir maz sakara
Offline
lm
16. Nov 2023, 12:52 #7158

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1472

Braucu ar:


16 Nov 2023, 12:49:36 @wanksta rakstīja:
Nu eļļas maiņai ar diagnostiku ir maz sakara

Nu eļļas maiņai ar tehnisko apkopi arī ir maz sakara.


16 Nov 2023, 12:42:38 @Saulceris rakstīja:
Kā jūs domājat - vai autiņam ar nesen (1-2 ned.) veiktu tehnisko apkopi pie dīlera ir jēga taisīt pirms pirkšanas pārbaudi pie tā paśa dīlera?
Iet runa par Toyota un Wess.

Pirms pirkšanas diagnostiku vari uztaisīt, papildus būs info par virsbūvi + būs redzama informācija, ja apkopes laikā bija kaut kādi ieteikumi, kas tuvojas beigām. Bet tā principā pats dīleris ar klienta atļauju var parādīt visu vēsturi + kas tika fiksēts pēdējā apkopē.

[ Šo ziņu laboja lm, 16 Nov 2023, 13:09:48 ]



-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
beerzinsh
16. Nov 2023, 13:06 #7159

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


16 Nov 2023, 12:42:38 @Saulceris rakstīja:
Kā jūs domājat - vai autiņam ar nesen (1-2 ned.) veiktu tehnisko apkopi pie dīlera ir jēga taisīt pirms pirkšanas pārbaudi pie tā paśa dīlera?
Iet runa par Toyota un Wess.


Ja ir veikta apkope, nevis eļļas maiņa, tad tehniskajai daļai jābūt pārbaudītai! Vajadzētu būt līdzi defektācijas lapai!

Var jau aizdzīt uz Amserv, lai veic atkārtotu defektāciju! Bet ja garantija spēkā, īsti neredzu tam jēgu!

Ja vien tas nav Proace
Offline
Miikstais
16. Nov 2023, 13:08 #7160

Kopš: 01. Aug 2023

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

A ja nu daužitas no Utenas?

Labak uztaisit jebkura gadijuma pilno pārbaud, es esmu 1x pats nopircis 4gadīgu peugeot kurš pēc pus gada csdd datubaze paradijas ka norakstītais.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo