Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
daticho
16. Nov 2023, 13:11 #7161

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11365

Braucu ar: FN-15


13 Nov 2023, 22:54:22 @berzins92 rakstīja:

13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/ccxexb.html

Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.

Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?

Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse




Ļoti laba izvēle. Pats savu pārdevu pirms gada, bet biju ļoti apmierināts ar šo auto. Vienīgā problēma - rūsē kā traks. Man pa garantiju 3x piekrāsoja rūsu.

Adaptīvās gaismas šim nav - jā! Bet toties ir līkumu gaismas, kas ir diezgan noderīgas.

Apkopes pie dīlera:
Eļļas maiņa, filtri u.c - 120-250 EUR (neko citu līdz 100k km nemainīju)
Ja ņem, tad prasi vismaz gadu garantiju, domāju, ka iedos.

Grab kā traks pa bruģi braucot - viens no iemesliem kāpēc pārgāju uz SUV. Dažreiz kaitina arī DSG kārba, bet var pierast. Runājot par cenu - ļoti patīkama. Tikko pa šādu cenu gāja 1.5 benzīna modeļi


Kā viņiem ar patēriņu?
CP saka, ka rij kā lops...
Offline
Vienpatis
16. Nov 2023, 13:24 #7162

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


16 Nov 2023, 13:11:30 @daticho rakstīja:

13 Nov 2023, 22:54:22 @berzins92 rakstīja:

13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/ccxexb.html

Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.

Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?

Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse




Ļoti laba izvēle. Pats savu pārdevu pirms gada, bet biju ļoti apmierināts ar šo auto. Vienīgā problēma - rūsē kā traks. Man pa garantiju 3x piekrāsoja rūsu.

Adaptīvās gaismas šim nav - jā! Bet toties ir līkumu gaismas, kas ir diezgan noderīgas.

Apkopes pie dīlera:
Eļļas maiņa, filtri u.c - 120-250 EUR (neko citu līdz 100k km nemainīju)
Ja ņem, tad prasi vismaz gadu garantiju, domāju, ka iedos.

Grab kā traks pa bruģi braucot - viens no iemesliem kāpēc pārgāju uz SUV. Dažreiz kaitina arī DSG kārba, bet var pierast. Runājot par cenu - ļoti patīkama. Tikko pa šādu cenu gāja 1.5 benzīna modeļi


Kā viņiem ar patēriņu?
CP saka, ka rij kā lops...


Braucu jau piekto gadu ar šādu. Patēriņš variē ļoti no braukšanas stila. var pa šoseju uz 110km/h ierakstītīties nedaudz virs 7l, ja sāk bieži apdzīt visus pēc kārtas tad ie smagi uz augšu. Pilsētā atkal ļoti atkarīgs vai izmanto vai nē to 300zs.
Ilglaicīgi vidējais man ir 9,2l un stabili 70% ir lēna braukšana pa pilsētu.
Offline
barney
16. Nov 2023, 13:50 #7163

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: i3 & Subaru


16 Nov 2023, 13:06:16 @beerzinsh rakstīja:

16 Nov 2023, 12:42:38 @Saulceris rakstīja:
Kā jūs domājat - vai autiņam ar nesen (1-2 ned.) veiktu tehnisko apkopi pie dīlera ir jēga taisīt pirms pirkšanas pārbaudi pie tā paśa dīlera?
Iet runa par Toyota un Wess.


Ja ir veikta apkope, nevis eļļas maiņa, tad tehniskajai daļai jābūt pārbaudītai! Vajadzētu būt līdzi defektācijas lapai!

Var jau aizdzīt uz Amserv, lai veic atkārtotu defektāciju! Bet ja garantija spēkā, īsti neredzu tam jēgu!

Ja vien tas nav Proace


Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva..
Offline
Saulceris
16. Nov 2023, 15:09 #7164

Kopš: 11. Sep 2017

No: Varakļāni

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

@lm un @beerzinsh - paldies.
Offline
Deivid
16. Nov 2023, 15:15 #7165

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40584

Braucu ar: E46 M3 / C5X


16 Nov 2023, 13:50:38 @barney rakstīja:
Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva..


Spacetourer man salonā likās ok, bet tas bija pirms 5 gadiem. Šķiet ka jau cits modelis un tikai elektrisks https://www.citroen.lv/lv/models/spacetourer.html

Pieredzes man 0

Čoms ar Fordu ne parāk priecīgs https://www.ford.lv/tourneo-custom

Baigi jau vairāk opciju nav
Offline
kaprons
16. Nov 2023, 16:03 #7166

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

ko-ta ko-ta reno trafik speisklass normāla grabaža kas vaines(ja vēl ar automātu tad vispār faršs)
50k

[ Šo ziņu laboja kaprons, 16 Nov 2023, 16:03:36 ]

Offline
beerzinsh
16. Nov 2023, 16:15 #7167

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


16 Nov 2023, 13:50:38 @barney rakstīja:

16 Nov 2023, 13:06:16 @beerzinsh rakstīja:

16 Nov 2023, 12:42:38 @Saulceris rakstīja:
Kā jūs domājat - vai autiņam ar nesen (1-2 ned.) veiktu tehnisko apkopi pie dīlera ir jēga taisīt pirms pirkšanas pārbaudi pie tā paśa dīlera?
Iet runa par Toyota un Wess.


Ja ir veikta apkope, nevis eļļas maiņa, tad tehniskajai daļai jābūt pārbaudītai! Vajadzētu būt līdzi defektācijas lapai!

Var jau aizdzīt uz Amserv, lai veic atkārtotu defektāciju! Bet ja garantija spēkā, īsti neredzu tam jēgu!

Ja vien tas nav Proace


Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva..



Ļoti rūpīgi jāpārbauda.

Krita ārā sānu durvis, krāsa strīķējās durvju ailēs, tek egr dzesētājs, ADblue problēmas utt
Nav atšķirības, vai Citrons, Peugeots vai koijots, atšķirās tikai emblēmas.
Teorijā Toyota itkā veicot rūpīgāku pārbaudi pirms piegādes klientiem, bet praksē to baigi nejūt.

Aizmugurē gultņi var nomainīt vienu reizi, pēc tam jāmaina kopā ar plauktu, jo vienīgais kā nofiksējās ir iepresējot

Braukt forši, bet ir ko padarīt
Offline
yo_G
16. Nov 2023, 16:22 #7168

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1059

Braucu ar: GTI


16 Nov 2023, 16:15:05 @beerzinsh rakstīja:

16 Nov 2023, 13:50:38 @barney rakstīja:

16 Nov 2023, 13:06:16 @beerzinsh rakstīja:

16 Nov 2023, 12:42:38 @Saulceris rakstīja:
Kā jūs domājat - vai autiņam ar nesen (1-2 ned.) veiktu tehnisko apkopi pie dīlera ir jēga taisīt pirms pirkšanas pārbaudi pie tā paśa dīlera?
Iet runa par Toyota un Wess.


Ja ir veikta apkope, nevis eļļas maiņa, tad tehniskajai daļai jābūt pārbaudītai! Vajadzētu būt līdzi defektācijas lapai!

Var jau aizdzīt uz Amserv, lai veic atkārtotu defektāciju! Bet ja garantija spēkā, īsti neredzu tam jēgu!

Ja vien tas nav Proace


Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva..



Ļoti rūpīgi jāpārbauda.

Krita ārā sānu durvis, krāsa strīķējās durvju ailēs, tek egr dzesētājs, ADblue problēmas utt
Nav atšķirības, vai Citrons, Peugeots vai koijots, atšķirās tikai emblēmas.
Teorijā Toyota itkā veicot rūpīgāku pārbaudi pirms piegādes klientiem, bet praksē to baigi nejūt.

Aizmugurē gultņi var nomainīt vienu reizi, pēc tam jāmaina kopā ar plauktu, jo vienīgais kā nofiksējās ir iepresējot

Braukt forši, bet ir ko padarīt

Tieši tā arī viņiem ir kā te sarakstīts. Mums darbā ir viens 2019 gada Proace 1.5 dīzelis 110 kw ar manuāli. Nobraucis tikai 77k km. Skatoties automašīnas vēsturi, ir bijis vairākas reizes pie dīlera ar jau pieminētajām AD Blue problēmām, vismaz divas reizes ar AC problēmām kad īsti nepūš aukstu gaisu kā vajag un vēl visādiem sīkumiem. Piekarē regulāri kaut kas izbeidzies un tā tālāk.

[ Šo ziņu laboja yo_G, 16 Nov 2023, 16:23:12 ]

Offline
Deivid
16. Nov 2023, 16:32 #7169

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40584

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?
Offline
cipargalva
16. Nov 2023, 16:56 #7170

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6490

Braucu ar: quattro

Tā nu gan nav.
Offline
smudo
16. Nov 2023, 18:34 #7171

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3521

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?


Ar 2017. gada C7 nobraucu 6 gadus un nulle problēmas ar AdBlue visā periodā.
Offline
rencho
16. Nov 2023, 19:14 #7172

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II


16 Nov 2023, 18:34:07 @smudo rakstīja:

16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?


Ar 2017. gada C7 nobraucu 6 gadus un nulle problēmas ar AdBlue visā periodā.


ADblue problemas darba autińiem:
- Peugeot Rifter pie 130tk
-Renault Traffic pie 80tk
Offline
michals1
16. Nov 2023, 19:26 #7173

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

ADblue problemas Renault Master sākās no 15k.km
2x vedu pie dīlera pa garantiju.
Offline
pelu_junkurs
16. Nov 2023, 20:59 #7174

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2316

Braucu ar: žurx


16 Nov 2023, 15:15:34 @Deivid rakstīja:

16 Nov 2023, 13:50:38 @barney rakstīja:
Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva..


Spacetourer man salonā likās ok, bet tas bija pirms 5 gadiem. Šķiet ka jau cits modelis un tikai elektrisks https://www.citroen.lv/lv/models/spacetourer.html

Pieredzes man 0

Čoms ar Fordu ne parāk priecīgs https://www.ford.lv/tourneo-custom

Baigi jau vairāk opciju nav


Kas ar Fordu slikti?
Offline
deus_ex_machina
17. Nov 2023, 09:17 #7175

Kopš: 08. Feb 2018

Ziņojumi: 309

Braucu ar: e-Tampons


16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?

Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits?
Offline
yo_G
17. Nov 2023, 09:34 #7176

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1059

Braucu ar: GTI


17 Nov 2023, 09:17:43 @deus_ex_machina rakstīja:

16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?

Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits?

Trafikiem, Vivaro un ProAce ieslēdzas km skaitītājs panelī un kad beidzas km, auto vairs nevar iedarbināt. Par citiem nezināšu.
Parasti auto darbojas kā parasti, tikai deg kļūda panelī un var braukt kamēr skaitās km panelī. Vismaz mums darbā ar šiem busa modeļiem, praktiski visiem ir bijusi tāda problēma.
Offline
deus_ex_machina
17. Nov 2023, 10:08 #7177

Kopš: 08. Feb 2018

Ziņojumi: 309

Braucu ar: e-Tampons


17 Nov 2023, 09:34:43 @yo_G rakstīja:

17 Nov 2023, 09:17:43 @deus_ex_machina rakstīja:

16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?

Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits?

Trafikiem, Vivaro un ProAce ieslēdzas km skaitītājs panelī un kad beidzas km, auto vairs nevar iedarbināt. Par citiem nezināšu.
Parasti auto darbojas kā parasti, tikai deg kļūda panelī un var braukt kamēr skaitās km panelī. Vismaz mums darbā ar šiem busa modeļiem, praktiski visiem ir bijusi tāda problēma.


Un +/- cik km var nobraukt, kopš kļūda parādās?
Offline
yo_G
17. Nov 2023, 10:20 #7178

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1059

Braucu ar: GTI


17 Nov 2023, 10:08:58 @deus_ex_machina rakstīja:

17 Nov 2023, 09:34:43 @yo_G rakstīja:

17 Nov 2023, 09:17:43 @deus_ex_machina rakstīja:

16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?

Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits?

Trafikiem, Vivaro un ProAce ieslēdzas km skaitītājs panelī un kad beidzas km, auto vairs nevar iedarbināt. Par citiem nezināšu.
Parasti auto darbojas kā parasti, tikai deg kļūda panelī un var braukt kamēr skaitās km panelī. Vismaz mums darbā ar šiem busa modeļiem, praktiski visiem ir bijusi tāda problēma.


Un +/- cik km var nobraukt, kopš kļūda parādās?

Cik atceros pēdējo gadījumu ar Vivaro, tad bija kaut kādi 450 km kad ieslēdzās skaitītājs
Offline
mrc
17. Nov 2023, 10:55 #7179

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


16 Nov 2023, 13:11:30 @daticho rakstīja:

13 Nov 2023, 22:54:22 @berzins92 rakstīja:

13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/ccxexb.html

Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.

Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?

Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse




Ļoti laba izvēle. Pats savu pārdevu pirms gada, bet biju ļoti apmierināts ar šo auto. Vienīgā problēma - rūsē kā traks. Man pa garantiju 3x piekrāsoja rūsu.

Adaptīvās gaismas šim nav - jā! Bet toties ir līkumu gaismas, kas ir diezgan noderīgas.

Apkopes pie dīlera:
Eļļas maiņa, filtri u.c - 120-250 EUR (neko citu līdz 100k km nemainīju)
Ja ņem, tad prasi vismaz gadu garantiju, domāju, ka iedos.

Grab kā traks pa bruģi braucot - viens no iemesliem kāpēc pārgāju uz SUV. Dažreiz kaitina arī DSG kārba, bet var pierast. Runājot par cenu - ļoti patīkama. Tikko pa šādu cenu gāja 1.5 benzīna modeļi


Kā viņiem ar patēriņu?
CP saka, ka rij kā lops...


CP jau arī ne tuvu nav tas ekonomiskākais braukšanas profils.
stāv, darbina tukšgaitā, tad dod grīdā kādu noķert, atkal stāv tukšgaitā, atkal grīdā..
Offline
smudo
17. Nov 2023, 10:58 #7180

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3521

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


17 Nov 2023, 10:08:58 @deus_ex_machina rakstīja:

17 Nov 2023, 09:34:43 @yo_G rakstīja:

17 Nov 2023, 09:17:43 @deus_ex_machina rakstīja:

16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?

Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits?

Trafikiem, Vivaro un ProAce ieslēdzas km skaitītājs panelī un kad beidzas km, auto vairs nevar iedarbināt. Par citiem nezināšu.
Parasti auto darbojas kā parasti, tikai deg kļūda panelī un var braukt kamēr skaitās km panelī. Vismaz mums darbā ar šiem busa modeļiem, praktiski visiem ir bijusi tāda problēma.


Un +/- cik km var nobraukt, kopš kļūda parādās?


AdBlue sitēma katalizatorā smidzina to škidrumu ar mēķi samaiznāt NOx atgāzes, līdz ar to tas paša dzinēja darbību tieši neietekmē. Pazizņojums par to, ka jāuzpilda AdBlue bāka, Audi un BMW panelī parādas kādi 2k km iepriekš un ja izbrauc tukšu bāku, tad auto dēļ eko prasībām nevar vairs iedarbināt. Ja, piemēram, nojūk sensori un kompis vairs nevar noteikt bākas atlikumu, tad parādās paziņojums par kļūdu. Kā saprotu, tad sensori maksā pārsimts EUR un var būt vairāki un citreiz pieejami tikai kopā ar visu AdBlue bāku. Formāli tā sistēma ir super vienkārša - apsildāma plastmasas bāka ar sensoriem kas skatās atlikumu, bet redz ka praksē ir auto ražotāji, kas ar šo netiek galā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo