Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
uldens1
30. Mar 2013, 19:33 #721

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


30 Mar 2013, 19:30:16 uhhm rakstīja:
kā var sapņot par škodu

ps. tev vajag īstu mašīnu, kas būtu chevy.


labak sapņot par jaunu škodu,neka par vecu e38
Offline
uhhm
30. Mar 2013, 19:36 #722

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 673

Braucu ar: +35 bez jumta


30 Mar 2013, 19:33:22 uldens1 rakstīja:

30 Mar 2013, 19:30:16 uhhm rakstīja:
kā var sapņot par škodu

ps. tev vajag īstu mašīnu, kas būtu chevy.


labak sapņot par jaunu škodu,neka par vecu e38

Ar ko pārvietojies? e38 paļubomu labāks
Offline
LINIS
30. Mar 2013, 19:37 #723

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:




http://www.youtube.com/watch?v=CBA4b-x3VVw


Tas noteikti ir čipots, nevar būt stock 105zs tur..
Vai arī uz bluķiem uzcelts
edit: nu jā, pēc video sanāk ~10sekundes līdz 100 km/h, tad jau ir labi priekš 105zs

[ Šo ziņu laboja LINIS, 30 Mar 2013, 19:39:54 ]

Offline
Kaross
30. Mar 2013, 20:55 #724

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

105zs tur noteikti nav.
čipots 105zs dzinējs gav varētu būt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
30. Mar 2013, 23:17 #725

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


30 Mar 2013, 19:37:27 LINIS rakstīja:



http://www.youtube.com/watch?v=CBA4b-x3VVw


Tas noteikti ir čipots, nevar būt stock 105zs tur..
Vai arī uz bluķiem uzcelts
edit: nu jā, pēc video sanāk ~10sekundes līdz 100 km/h, tad jau ir labi priekš 105zs
u bet protams, normāli čipots 105ZS.
Aptuveni tāda arī ir dinamika, kad šos sačipo.

Ja pareizi saregulē konkrēto mašīnu, sanāk arī ekonomiskāki pie nedaudz agresīva braukšanas stila.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
RolandsK
31. Mar 2013, 11:43 #726

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3488

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni


30 Mar 2013, 19:30:16 uhhm rakstīja:
kā var sapņot par škodu


Cilvēks vismaz sapņo par reālu - pieejamu automašīnu Var jau sapņot par Bugatti Veyron, bet kurš gan dos Ne pavisam neatteiktos no jaunas Octavia, bet Superb vispār
Offline
jankijss
04. Apr 2013, 23:03 #727

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: e46,Octavia RS

ir radusies problema paneli rada , ka jaiztira dizela filtrs.Kads varbut var painformet , kas un kaa negribas uzreiz uz Karlo vest Masina skoda octavi 2.0td
Offline
karlsonss
04. Apr 2013, 23:08 #728

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


04 Apr 2013, 23:03:15 jankijss rakstīja:
ir radusies problema paneli rada , ka jaiztira dizela filtrs.Kads varbut var painformet , kas un kaa negribas uzreiz uz Karlo vest Masina skoda octavi 2.0td



RTFM
Offline
karlsonss
04. Apr 2013, 23:14 #729

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

nu manuaali palasi
Offline
Kaross
05. Apr 2013, 11:54 #730

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 Apr 2013, 23:03:15 jankijss rakstīja:
ir radusies problema paneli rada , ka jaiztira dizela filtrs.Kads varbut var painformet , kas un kaa negribas uzreiz uz Karlo vest Masina skoda octavi 2.0td


negribās atkal visu pārrakstīt.
Palasi: http://kaross-chip.lv/lv/pakalpojumi/dpf-fap-filtri

ja iedegās simbols, var veikt piespiedu reģenerāciju. un iespējams filtrs vēl kādu laiku kalpos, bet to precīzāk varēs pateikt pēc diagnostikas.
Ja filtrs jau ir pilns, ko labi var redzēt ar to pašu diagnostiku, tad filtru var izgriezt pavisam vai pirkt jaunu.
Ir cilvēki, kas viņus mazgā, bet nu tas nav uz ilgu. lieka laika un naudas tērēšana.

Ja kas, visas augstāk minētās darbības varu izdarīt. PM.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Instigater
05. Apr 2013, 12:25 #731

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Labāk pastāsti pats par savu brīnumu, tai milzu GT3571KLNV pie zemākiem apgriezieniem nav Surge režīms?
Offline
Kaross
07. Apr 2013, 21:43 #732

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

pagaidām cik izbraucu neko vēl pat pateikt nevarēja. labi ja 10km nobraukti. turbīnai ir sava specifika. jāregulē un tad jau zināšu ko teikt. Nav laika pašlaik savam projektam. ja kas sīkāk interesē, tad jau PM.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kars
28. Apr 2013, 00:20 #733

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
ozo
10. Jul 2014, 08:13 #734

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18830

Braucu ar: Braucu ar

Kādas ir atsauksmes par audi A6, to modeli kurš tika ražots no 04/05g. Tikai dīzelis (2.7 vai 3.0) + automāts.
Salīdzinot ar E60.
Offline
DjCrack
10. Jul 2014, 08:49 #735

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Man no 5 shadiem motoriem, 2 ir bijushas iepludes varsta problema, kas met check engine aaraa un zinu, ka ta ir top problema shiem motoriem. Tagad arii manifold flarp error un air sensor errors, tapec vnm iesaki pieslegt pie vcds pirms perc!
Offline
envy
10. Jul 2014, 09:09 #736

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2193

Braucu ar: TFSI

2.0 dīzelis ir jāņem

3.0 rij nejēgā, vidēji 10l
2.7 rij nedaudz mazāk, bet iet apmēram tāpat kā 2.0

2.0 vidēji tērē 7 litrus un neiet tāpat kā 2.7
Offline
Manson
10. Jul 2014, 09:21 #737

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 530

Braucu ar: Audi


10 Jul 2014, 09:09:41 envy rakstīja:
2.0 dīzelis ir jāņem

3.0 rij nejēgā, vidēji 10l
2.7 rij nedaudz mazāk, bet iet apmēram tāpat kā 2.0

2.0 vidēji tērē 7 litrus un neiet tāpat kā 2.7


Muļķības - 3.0 ar automātu zem 8 litri vidēji patērēja. Šķiet ceļazīmēm bija uzlikta norma 8 litri/100km. Braukšana gan pārsvarā ārpus Rīgas.

[ Šo ziņu laboja Manson, 10 Jul 2014, 09:23:18 ]

Offline
Kaross
10. Jul 2014, 09:44 #738

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 Jul 2014, 08:49:35 DjCrack rakstīja:
Man no 5 shadiem motoriem, 2 ir bijushas iepludes varsta problema, kas met check engine aaraa un zinu, ka ta ir top problema shiem motoriem. Tagad arii manifold flarp error un air sensor errors, tapec vnm iesaki pieslegt pie vcds pirms perc!


Visas šīs problēmas ir sīkumi un samērā lēti risināmi. Noteikti daudz lētāk kā tipiskākās BMW problēmas E60 izpildījumā.
Muftas nojūk arī daudz retāk automātiem salīdzinot ar BMW.
Patēriņš stipri līdzīgs, bet BMW kaut kā liekas nedaudz ekonomiskāks.
Ja vadītājs nav baigais skrējējs, tad 2.0TDI ir daudz maz o.k.
Galvenais neņemt priekšpiedziņu automātu, tad tur būs Multitronic un ja ar to sākās problēmas tad gan ir pakaļā. vismaz 1400Euro.
Ar Quattro nekādu problēmu nebūs jo tur kārba kā BMW 6HPXX.
Nobrauktiem Rumbulas eksemplāriem virs 300 000km sāk grabēt ķēdes. Tās nomainīt nav lētais pasākums.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kasp
10. Jul 2014, 10:12 #739

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 828

Braucu ar:

kas tur ir ar to Multitronic (6/7 robu?)?


10 Jul 2014, 09:44:15 Kaross rakstīja:

Galvenais neņemt priekšpiedziņu automātu, tad tur būs Multitronic un ja ar to sākās problēmas tad gan ir pakaļā. vismaz 1400Euro.

Offline
envy
10. Jul 2014, 10:20 #740

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2193

Braucu ar: TFSI

Tikai tas, ka ja nav eļļa mainīta pie pusmiliona būs jāremontē pa kapitālo. Citādāk forša kārba
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo