Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Jonix
18. Mar 2013, 12:03 #681

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Atsauc visa VW grupa, tātad arī Audi, Seat, Skoda

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
biff
18. Mar 2013, 12:11 #682

Kopš: 29. Sep 2006

Ziņojumi: 66

Braucu ar:


18 Mar 2013, 12:03:38 Jonix rakstīja:
Atsauc visa VW grupa, tātad arī Audi, Seat, Skoda


Man vairāk interesē kas ar Mitsubishi.
Offline
Jonix
18. Mar 2013, 13:48 #683

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Mitsu nebija siemens, kam nav atsaukums.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
maarchav
20. Mar 2013, 11:18 #684

Kopš: 03. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 29

Pēc sprauslu maiņas auto slāpst nost un grūti piedarbināt. VW centrs saka, ka jaunās sprauslas nesadzīvo ar vadības bloka uzlabojumiem, par ko dzirdu pirmo reizi. Tātad, kas var atjaunot vadības bloku sākotnējos parametros?!?!?!
Offline
Kaross
20. Mar 2013, 11:54 #685

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Varu atjaunot!
Tikai tur 100% nav problēma.
Ja nu vienīgi kaut kāds pilnīgi/galīgi greizs ebay čips. Un vispār viņi paši var ielikt standarta programmu. Jaunāko update.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 20 Mar 2013, 11:55:24 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
20. Mar 2013, 11:54 #686

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

VW centram nevajadzētu būt problēmām atjaunināt vadības bloku uz jaunāko programmatūru.

Ja ne, es arī to varu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
maarchav
20. Mar 2013, 12:03 #687

Kopš: 03. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 29

Ļoti grūti komentēt, kas tur ir ielkts, jo pats neko neesmu ne licis, ne uzlabojis. Auto īpašumā jau ir 2.5 gadus. Problēma sākās uzreiz pēc sprauslu maiņas, ko veica pa garantiju, kas šeit tika iepriekš aprunāta.
Servis pieņēmējs teica, ka it kā nevarot viņi veikt vadības blokas atjaunošanu uz sākotnējiem parametriem.
Cik sapratu, nekādi čipi tur nav uzstādīti, vnk ir izmainīts vadības bloks.
Šodien viņi padarbosies, ja slēdziens paliks nemainīgs, tad braukšu pie kāda no Jums ciemos.
Offline
kasp
20. Mar 2013, 12:38 #688

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 828

Braucu ar:

es tavā vietā principa pēc spiestu servi, lai tie luņi visu izdara līdz galam kā vajag, nevis kā sanāca, jo redz manuāļa vietā kamasutra iepirkuši :rtfm:



20 Mar 2013, 12:03:39 maarchav rakstīja:
Ļoti grūti komentēt, kas tur ir ielkts, jo pats neko neesmu ne licis, ne uzlabojis. Auto īpašumā jau ir 2.5 gadus. Problēma sākās uzreiz pēc sprauslu maiņas, ko veica pa garantiju, kas šeit tika iepriekš aprunāta.
Servis pieņēmējs teica, ka it kā nevarot viņi veikt vadības blokas atjaunošanu uz sākotnējiem parametriem.
Cik sapratu, nekādi čipi tur nav uzstādīti, vnk ir izmainīts vadības bloks.
Šodien viņi padarbosies, ja slēdziens paliks nemainīgs, tad braukšu pie kāda no Jums ciemos.
Offline
Kit
20. Mar 2013, 13:45 #689

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 409

Braucu ar:


18 Mar 2013, 09:30:47 Kaross rakstīja:
Škoda kā jau škoda. Tas pats Volkswagen. detaļas salīdzinoši lētas. Dzinēji identiski. Konkrētājā gadījumā ar Siemens vadību un Siemens pjezo sprauslām, kuras šeit jau daudzkārtīgi pieminētas.
Konkrēti es neesmu redzējis, bet zinu vismaz 3 dzinējus ar lūzušām kloķvārpstām. Kādi iemesli tā arī nav noskaidrots. Pilnīgam standarta auto.

Dizela RS Octai ar 170HP ari ir sitie Siemens sprauslas?
Offline
Kaross
20. Mar 2013, 13:53 #690

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

augstāk ir runa tieši par dīzeli. un tikai dīzelim ir Siemens sprauslas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kit
20. Mar 2013, 13:55 #691

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 409

Braucu ar:


20 Mar 2013, 13:53:19 Kaross rakstīja:
augstāk ir runa tieši par dīzeli. un tikai dīzelim ir Siemens sprauslas.

To es sapratu Es domaju dzinejam ar 170HP nevis 140Hp
Paldies par atbildi!
Offline
Kaross
20. Mar 2013, 14:09 #692

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

nu bet augstāk arī bija runa par RS škodu un RS škodas ir tikai 170zs versijas. Nav tādu 140zs RS Škodu.
RS ir vai nu ar Siemens vai Common rail gadījumā =
Bosch.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
walder
20. Mar 2013, 14:28 #693

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8528

Braucu ar: 7 seat MPV

tiem VW 170zs dīzeļiem arī visādas problēmas vai tie labāki?
Offline
Kaross
20. Mar 2013, 14:31 #694

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Par ko labāki? Ar ko salīdzini?

Škoda, VW, Seat ir viens koncerns ar identiskiem dzinējiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
20. Mar 2013, 14:45 #695

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


20 Mar 2013, 12:03:39 maarchav rakstīja:
Ļoti grūti komentēt, kas tur ir ielkts, jo pats neko neesmu ne licis, ne uzlabojis. Auto īpašumā jau ir 2.5 gadus. Problēma sākās uzreiz pēc sprauslu maiņas, ko veica pa garantiju, kas šeit tika iepriekš aprunāta.
Servis pieņēmējs teica, ka it kā nevarot viņi veikt vadības blokas atjaunošanu uz sākotnējiem parametriem.
Cik sapratu, nekādi čipi tur nav uzstādīti, vnk ir izmainīts vadības bloks.
Šodien viņi padarbosies, ja slēdziens paliks nemainīgs, tad braukšu pie kāda no Jums ciemos.
Pajautā viņiem info kādam vadības blokam ir jābūt, lai nav jāzaudē laiks un jāzīlē kafijas biezumos.


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
20. Mar 2013, 14:48 #696

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


20 Mar 2013, 14:28:06 walder rakstīja:
tiem VW 170zs dīzeļiem arī visādas problēmas vai tie labāki?
Ja domāji CR un PD dzinēju atšķirībām - CR dzinēji konstruktīvi ir labāki par PD.
PD problēmu ir krietni vairāk, tomēr CR pagaidām nav arī tik nobraukti.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
walder
20. Mar 2013, 14:53 #697

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8528

Braucu ar: 7 seat MPV

Vienkārši skatos, ka tirgū ir 2007-2010 gada pasāti ar 2 veida dīzeļiem, kuriem ir atšķirīga jauda 140 un 170. Esmu braucis ar 170zs versiju, kas it kā normāli kustēja uz priekšu un patēriņš arī bija normāls. Jautājums bija vei tie 170zs varianta dīzeļi ir tehniski labāk uztaisīti un nebirst sprauslas utt. ?
Offline
Puce
20. Mar 2013, 14:55 #698

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Labāk pastāstiet, kas tur ir par problēmu ar eļļas sūkņiem šiem dranduļetiem. Man te pēdējā laikā jau vairāki ir raudājuši, ka ir jāpērk jauns un maksā daudzus latus.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
maarchav
20. Mar 2013, 15:02 #699

Kopš: 03. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 29


Pajautā viņiem info kādam vadības blokam ir jābūt, lai nav jāzaudē laiks un jāzīlē kafijas biezumos.


Ok
Offline
uldens1
20. Mar 2013, 15:03 #700

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15778

Braucu ar:


20 Mar 2013, 14:55:50 Puce rakstīja:
Labāk pastāstiet, kas tur ir par problēmu ar eļļas sūkņiem šiem dranduļetiem. Man te pēdējā laikā jau vairāki ir raudājuši, ka ir jāpērk jauns un maksā daudzus latus.
liku vienam audi jaunu sukni maksaja 56ls,tik neatceros kads motors bij,benzins vai dizels.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo