Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
AV
10. Jul 2014, 10:30 #741

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500


10 Jul 2014, 09:44:15 Kaross rakstīja:
Patēriņš stipri līdzīgs, bet BMW kaut kā liekas nedaudz ekonomiskāks.

Tiesi taa - saskana ar manu pieredzi (ar abiem braucu vairak kaa gadu) e90 320d LCI ir vismaz 1L/100km ekonomiskaks par Audi A4 B8 2.0d. Pietam, e90 ir autmats, bet A4 bija manualis.
Offline
AV
10. Jul 2014, 10:31 #742

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500


10 Jul 2014, 10:20:17 envy rakstīja:
Tikai tas, ka ja nav eļļa mainīta pie pusmiliona būs jāremontē pa kapitālo. Citādāk forša kārba

Pazinam si karba izbeidzas pie originalajiem 160kkm
Offline
kasp
10. Jul 2014, 10:36 #743

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 828

Braucu ar:

aaa, ta tik vien tās problēmas - man pa 6 gadiem vēl 80K nav uztīts, eļļa 1x mainīta


10 Jul 2014, 10:20:17 envy rakstīja:
Tikai tas, ka ja nav eļļa mainīta pie pusmiliona būs jāremontē pa kapitālo. Citādāk forša kārba
Offline
envy
10. Jul 2014, 10:59 #744

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2193

Braucu ar: TFSI


10 Jul 2014, 10:31:30 AV rakstīja:

10 Jul 2014, 10:20:17 envy rakstīja:
Tikai tas, ka ja nav eļļa mainīta pie pusmiliona būs jāremontē pa kapitālo. Citādāk forša kārba

Pazinam si karba izbeidzas pie originalajiem 160kkm


arī tā gadās. Zinu vienu A4, kam kārba uzsprāga un atstāja eļļas peļķi uz ielas. tāpat zinu tādas, kam pāri 300tk
Offline
Marchs
10. Jul 2014, 13:10 #745

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

2.0 tdi 16v diezgan vaja vieta ir galva, dēļ tiem 16v ir planākas sieniņas un rodas plaisas. protams viss atkarīgs no noskrējiena.
Offline
envy
10. Jul 2014, 13:24 #746

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2193

Braucu ar: TFSI

motoriem, kas no 2008. gada ar comonrail nevis PD sistēmu viss ir kārtībā un problēmu nav.
Offline
Martinsse
10. Jul 2014, 13:33 #747

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2433

Braucu ar: Turbo Cosworth

2.0TDI vērts ir piminēt arī eļļas sūkņa problēmas, kas ir pie lielākiem noskrējieniem.
Offline
AV
10. Jul 2014, 13:39 #748

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500

Manam bija 'check engine' del nedaudz izdilusas el. droseles, kura izradas ir platmasas zobrati - garantetas problemas agri vai velu
Offline
Mberg
10. Jul 2014, 14:59 #749

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21462

Braucu ar: B5254T un M57D30

Palasot šos te topikus, rodas jautājums, vai šodien var nopirkt mazlietotus auto, kas ir spējīgi braukt vairāk par 10 000km bez apstāšanās, fault, check engine u.t.t.?

P.s. - jaa jaa

[ Šo ziņu laboja Mberg, 10 Jul 2014, 15:00:14 ]

Offline
Mr_Rums
10. Jul 2014, 15:07 #750

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: e83

Braucu ar tādu BKD motorīti trešo gadu. Seat Altea DSG. Man sanāk 37 t. pa gadu. Ir daži sīkumi, bet, kopumā -pozitīvas domas.
Offline
Jonix
10. Jul 2014, 23:13 #751

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


10 Jul 2014, 13:39:09 AV rakstīja:
Manam bija 'check engine' del nedaudz izdilusas el. droseles, kura izradas ir platmasas zobrati - garantetas problemas agri vai velu
Kolektoru droselēm ir risinājumi - labākais un kopumā arī lētākais ir šo procesu izprogrammēt no vadības bloka, pareizi to izdarot arī nedaudz nokrītas patēriņš
Ne par velti 2013/14. gada 3.0TDI šo droseļu vairs nav


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
10. Jul 2014, 23:15 #752

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


10 Jul 2014, 13:33:17 Martinsse rakstīja:
2.0TDI vērts ir piminēt arī eļļas sūkņa problēmas, kas ir pie lielākiem noskrējieniem.
Līdz ~2007. gada sākumam šī problēma pastāv, pēc tam nāk zobratu sistēma ar nosacīti mazāk problēmām.
Jau pašā sākumā vajag ebay pasūtīt eļļas sūkņa kitu, nomainīt un savus 100-150k varēs rullēt aizmirstot šo jautajumu

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
10. Jul 2014, 23:18 #753

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


10 Jul 2014, 10:59:54 envy rakstīja:

10 Jul 2014, 10:31:30 AV rakstīja:

10 Jul 2014, 10:20:17 envy rakstīja:
Tikai tas, ka ja nav eļļa mainīta pie pusmiliona būs jāremontē pa kapitālo. Citādāk forša kārba

Pazinam si karba izbeidzas pie originalajiem 160kkm


arī tā gadās. Zinu vienu A4, kam kārba uzsprāga un atstāja eļļas peļķi uz ielas. tāpat zinu tādas, kam pāri 300tk
Nereti problēmas sataisa defektīvs vadības bloks, kas noved pie kārbas remonta, protams, arī bez vienkāršiem mehāniskiem defektiem neiztikt.
Ja laicīgi piefiksē un saremontē, problēmu nav. Pēdējā laikā katru nedēļu pa kādam pārītim vadības bloku atved salabot.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
AV
10. Jul 2014, 23:27 #754

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500


10 Jul 2014, 23:13:16 Jonix rakstīja:

10 Jul 2014, 13:39:09 AV rakstīja:
Manam bija 'check engine' del nedaudz izdilusas el. droseles, kura izradas ir platmasas zobrati - garantetas problemas agri vai velu
Kolektoru droselēm ir risinājumi - labākais un kopumā arī lētākais ir šo procesu izprogrammēt no vadības bloka, pareizi to izdarot arī nedaudz nokrītas patēriņš
Ne par velti 2013/14. gada 3.0TDI šo droseļu vairs nav

Ko nozime izprogramet no vadibas bloka, ja zobrati patiesam ir fiziski nodilusi?!
Offline
DFS
10. Jul 2014, 23:31 #755

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

bija gan 2008.gada vw passat 2.0tdi 140zs, gan tagad audi a4 b8 2009.gada ar to 2.0tdi,nekādu problēmu
Offline
martinssirants
10. Jul 2014, 23:35 #756

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


10 Jul 2014, 23:31:42 DFS rakstīja:
bija gan 2008.gada vw passat 2.0tdi 140zs, gan tagad audi a4 b8 2009.gada ar to 2.0tdi,nekādu problēmu


ja nav problemu, tad kapec tirgo?
Offline
dainiiz
10. Jul 2014, 23:43 #757

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm


10 Jul 2014, 23:35:58 martinssirants rakstīja:

10 Jul 2014, 23:31:42 DFS rakstīja:
bija gan 2008.gada vw passat 2.0tdi 140zs, gan tagad audi a4 b8 2009.gada ar to 2.0tdi,nekādu problēmu


ja nav problemu, tad kapec tirgo?


dzen masiinas tirdzinam.
Offline
dainiiz
10. Jul 2014, 23:46 #758

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

te jau 100 reiz noteikti izrunaats. Audi nevar nemt liidz 2007 gadam, jo viniem naaca ellas suukna piedzina uz keedes vadiibas.
Peec 2006 beigaam aizgaaja atsaukums, un tika partaisiits viss uz zobratu fiichas, ja tagad maina kaut ko molleraa piemeram, tad tiek likta apaksa par 1400 zobratvediigaa.
Tikai parasti, tad kad asiite ir nogurusi piedziit suukni, nokaujas arii turbiina, kaa arii sausais iemetas motooraa, tad pareekinat pasi.

Ir tiesaam jaazin kaadu vinu pirkt, var nopikt arii oke eksemplaarus, kaa arii var samekleet keedes un zobratu remkolektus netaa.

ir daudz variacijas, bet tas naakamjaa seejumaa
Offline
Jonix
11. Jul 2014, 00:20 #759

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


10 Jul 2014, 23:27:57 AV rakstīja:

10 Jul 2014, 23:13:16 Jonix rakstīja:

10 Jul 2014, 13:39:09 AV rakstīja:
Manam bija 'check engine' del nedaudz izdilusas el. droseles, kura izradas ir platmasas zobrati - garantetas problemas agri vai velu
Kolektoru droselēm ir risinājumi - labākais un kopumā arī lētākais ir šo procesu izprogrammēt no vadības bloka, pareizi to izdarot arī nedaudz nokrītas patēriņš
Ne par velti 2013/14. gada 3.0TDI šo droseļu vairs nav

Ko nozime izprogramet no vadibas bloka, ja zobrati patiesam ir fiziski nodilusi?!
Tas nozīmē izslēgt/apiet klapīšu procesu kā tādu, rezultātā nav jāpērk jauni/citi kolektori vai motoriņi.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
DFS
11. Jul 2014, 00:27 #760

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW


10 Jul 2014, 23:43:08 dainiiz rakstīja:

10 Jul 2014, 23:35:58 martinssirants rakstīja:

10 Jul 2014, 23:31:42 DFS rakstīja:
bija gan 2008.gada vw passat 2.0tdi 140zs, gan tagad audi a4 b8 2009.gada ar to 2.0tdi,nekādu problēmu


ja nav problemu, tad kapec tirgo?


dzen masiinas tirdzinam.


audi vēl domāju,vai tirgot. tik tiešām labs auto. bet ir jau kas cits noskatīts!!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo