Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
dainiiz
11. Jul 2014, 00:32 #761

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm


11 Jul 2014, 00:27:08 DFS rakstīja:

10 Jul 2014, 23:43:08 dainiiz rakstīja:

10 Jul 2014, 23:35:58 martinssirants rakstīja:

10 Jul 2014, 23:31:42 DFS rakstīja:
bija gan 2008.gada vw passat 2.0tdi 140zs, gan tagad audi a4 b8 2009.gada ar to 2.0tdi,nekādu problēmu


ja nav problemu, tad kapec tirgo?


dzen masiinas tirdzinam.


audi vēl domāju,vai tirgot. tik tiešām labs auto. bet ir jau kas cits noskatīts!!!!


nu tiem b8 ir citas probleemas, lielaakoties ar galvaam, bet nu jaa, laikam tagad taa buus, ka mazlietotu auto nopirkt gruuti, lai buutu taads kuraa 10k nekas nebuutu jaadara.

Mazlietots saprotu ar vaardu ar 150k, jo latvijaa tas ir mazlietots
Offline
Jonix
11. Jul 2014, 00:33 #762

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


10 Jul 2014, 23:31:42 DFS rakstīja:
bija gan 2008.gada vw passat 2.0tdi 140zs, gan tagad audi a4 b8 2009.gada ar to 2.0tdi,nekādu problēmu
Ir ok, tikai būtiski liet labu degvielu.

Šiem 2.0TDI CR dzinējiem ir baigais bonuss, gandrīz vai visās versijās 110(90)-184ZS paši dzinēji un sprauslas ir vienādi, galvenās atšķirības ir rūpnīcas čipos, citreiz arī transmisijā, turbīnās u.c. dzinēja perifērijā.

Nereti 110-143ZS dzinējiem vienīgā atšķirība var būt TIKAI vadības blokā, tātad mazjaudīgākās versijas var drošā veidā uzčipot uz tādu pašu jaudu kā jaudīgākas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
martinssirants
11. Jul 2014, 00:36 #763

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Dainiit 150tk tas ir jau nolietots, mazlietots ir 20tk
Offline
DjCrack
11. Jul 2014, 12:23 #764

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Cik maksā izprogamēt to EGR?
Un pa cik chiposahan?
Offline
Jonix
12. Jul 2014, 10:38 #765

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Kam tieši? Dažādi dzinēji, dažādu paaudžu vadības bloki nosaka sarežģītību un tātad arī izmaksas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
DjCrack
12. Jul 2014, 10:40 #766

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

2.0 tdi 103 vai 105kw
Offline
Jonix
12. Jul 2014, 11:35 #767

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

PM.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
HUBLOC
18. Aug 2014, 16:57 #768

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4658

Braucu ar: Q7

kurš no Audi A4 B7 motoriem ir visuzticamākais? Un kas ar kārbām?
Offline
karlsonss
18. Aug 2014, 17:03 #769

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Pzd, kuru tas sip

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 18 Aug 2014, 17:11:17 ]

Offline
VMR
18. Aug 2014, 17:44 #770

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Varu visu to labāko teikt par 2.0 TFSI
Offline
HUBLOC
18. Aug 2014, 17:48 #771

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4658

Braucu ar: Q7


18 Aug 2014, 17:44:14 VMR rakstīja:
Varu visu to labāko teikt par 2.0 TFSI


viņi uzreiz nāca šim modelim vai vēlāk piebiedrojās? Gribās arī tomātu...
Offline
VMR
18. Aug 2014, 19:26 #772

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

HVZ, pagooglē. Man liekas, ka uzreiz. Tomātu neņem multitroniku...
Offline
HUBLOC
18. Aug 2014, 22:59 #773

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4658

Braucu ar: Q7

un no dīzeļmotoriem, kuram priekšroka?
Offline
Zigmars
19. Aug 2014, 08:27 #774

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 412

Braucu ar:

1.9
Offline
Laoshi
19. Aug 2014, 08:32 #775

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Iesaku 2.0tdi CR motoru. Jaunāki 1.9 būs pumpjsprauslas, tas ir noiets etaps.
Offline
HUBLOC
19. Aug 2014, 09:53 #776

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4658

Braucu ar: Q7


19 Aug 2014, 08:32:49 Laoshi rakstīja:
Iesaku 2.0tdi CR motoru. Jaunāki 1.9 būs pumpjsprauslas, tas ir noiets etaps.


Izkopējums no wiki, kurš ir tevis domātais?

2.0 TDI [B7 3] 140 PS (103 kW; 138 bhp)
2.0 TDI quattro 140 PS (103 kW; 138
2.0 TDI 170 PS (125 kW; 168 bhp)
2.0 TDI quattro 170 PS (125 kW; 168
Offline
Zigmars
19. Aug 2014, 09:59 #777

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 412

Braucu ar:

es domāju ka BKE/BRB
Offline
Laoshi
19. Aug 2014, 10:19 #778

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 Aug 2014, 09:53:55 Rolanc rakstīja:

19 Aug 2014, 08:32:49 Laoshi rakstīja:
Iesaku 2.0tdi CR motoru. Jaunāki 1.9 būs pumpjsprauslas, tas ir noiets etaps.


Izkopējums no wiki, kurš ir tevis domātais?

2.0 TDI [B7 3] 140 PS (103 kW; 138 bhp)
2.0 TDI quattro 140 PS (103 kW; 138
2.0 TDI 170 PS (125 kW; 168 bhp)
2.0 TDI quattro 170 PS (125 kW; 168


Visi motori, kuriem ir 4 burti motora kodā, ir CR.
Offline
Gulbis89
06. Sep 2014, 09:47 #779

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 35

Braucu ar: F-Pace, E87

Sveiki! Varbūt kāds zin, cik grūti/viegli ir uzstādīt kruīza kontroli Audi A4 b8
Offline
Gi-Unit
06. Sep 2014, 10:02 #780

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku

Teorētiski vajadzētu būt tā, ka uzliec slēdzi ar kruīzu un sakodē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo