Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Samsasi
21. Sep 2022, 23:33 #14381

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3799

Braucu ar:


21 Sep 2022, 22:18:55 @Rudzins rakstīja:
Kas par auto ? Tieši gen 5 legacy/outback ?
‘Dūmiņš no rīta’ - tā ir standarta bēdu ieleja visiem dīzeļiem virs 150,000km


diršan tā ir.
standarta bēda varbūt kādam losim, kurš to auto ārpus pilsētas neizlaiž un "saudzīgi" lieto
Offline
badmoon
22. Sep 2022, 01:07 #14382

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8334

Braucu ar: Braucu ar


21 Sep 2022, 23:33:09 @Samsasi rakstīja:

21 Sep 2022, 22:18:55 @Rudzins rakstīja:
Kas par auto ? Tieši gen 5 legacy/outback ?
‘Dūmiņš no rīta’ - tā ir standarta bēdu ieleja visiem dīzeļiem virs 150,000km


diršan tā ir.
standarta bēda varbūt kādam losim, kurš to auto ārpus pilsētas neizlaiž un "saudzīgi" lieto


Un kā tieši tas "dūmiņš" traucē lietot to auto vēl gadus 2...3...4 ? Kamēr nodot naglās, vai pārdot kādam "taupīgajam"..

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
Samsasi
22. Sep 2022, 09:11 #14383

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3799

Braucu ar:


22 Sep 2022, 01:07:54 @badmoon rakstīja:

21 Sep 2022, 23:33:09 @Samsasi rakstīja:

21 Sep 2022, 22:18:55 @Rudzins rakstīja:
Kas par auto ? Tieši gen 5 legacy/outback ?
‘Dūmiņš no rīta’ - tā ir standarta bēdu ieleja visiem dīzeļiem virs 150,000km


diršan tā ir.
standarta bēda varbūt kādam losim, kurš to auto ārpus pilsētas neizlaiž un "saudzīgi" lieto


Un kā tieši tas "dūmiņš" traucē lietot to auto vēl gadus 2...3...4 ? Kamēr nodot naglās, vai pārdot kādam "taupīgajam"..


Nav pačots powerā bet man liekas ka čals bij domajis tvaiku nevis zilo dūmu
Offline
barney
22. Sep 2022, 09:36 #14384

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 496

Braucu ar: i3 & Subaru


21 Sep 2022, 19:13:38 @njakts rakstīja:

21 Sep 2022, 08:43:12 @Samsasi rakstīja:
Man kautkā liekas, ka līdz 13 gadam lūza kloķenes....


No 13 gada skaitās vislabākie, bet tas nenozīmē ka līdz tam visi 100% izjuks. 10 beigas līdz 13 ir jau uzlaboti motori.

Ar to 12 nekādu pārsteigumu - plīst ieplūdes trubas pirms un pēc intercooler, DPF pēc 200k jau būs papilns, pēc 200k viskomufte var prasities pec remonta, ja manualis. Aa un šiem legacy bija figņa, ka izdega reflektori xenonam. Dīleri varēja sarunāt apmainīt pret jauniem oem lukturiem samaksajot tikai par darbu.


Es ar 2012 gada manual dīzeli no braucu no 100 līdz 250km. LV mašīna, pirku no dīlera. Uz 100k jau bija pie dīlera samainīts sajūgs. Pie 250k jau viņš atkal palika tāds jocīgs. Divas reizes remontēju mufti - laikam pārkarsējot tā eļļa, kas tur iekšā zaudē savas īpašības, kā rezultātā viņa sabloķējas uz 100%
Ar DPF problēmas nebija, jo tas auto visu laiku tika likts slodzē, vilktas piekabes, utt.. Par lampām taisnība - tiku pie jaunām pie dīlera. Tur kaut kādas ražotāja programma, kur maina pa velti.

Visādi citādi ļoti labs auto. Patēriņš priekš full-time awd auto smieklīgs - kaut kādi 6.5l laikam. Ja saudzīgāk būtu izturējies pret to auto, gan jau ka arī sajūga un muftes problēmas nebūtu
Offline
Oo_jaa_rs
22. Sep 2022, 16:23 #14385

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 583

Braucu ar: Subaru

Tas konkrētais XV bija. Bet dzinēji jau tie paši.


21 Sep 2022, 22:18:55 @Rudzins rakstīja:
Kas par auto ? Tieši gen 5 legacy/outback ?
‘Dūmiņš no rīta’ - tā ir standarta bēdu ieleja visiem dīzeļiem virs 150,000km
Offline
Rudzins
22. Sep 2022, 18:51 #14386

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 2419

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu

Paldies vīri
Offline
Sancix
08. Oct 2022, 00:45 #14387

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6866

Braucu ar: to kas pa rokai

Gan jau kāds ir tēmā vairāk.
Nepieciešams Evo Turbo Cartridge, skatos piedāvā visādus upgrade un stock. Pieredze/zināšanas tieši šajā turbo 0, ir kaut kas ko ņemt vērā ?
td05hr-16g6c-10.5t
49378-01580
Piemēram šis kits.
https://shop.mambatek.com/9-11-GTX-Turbo-CHRA-M...16G-007-0251.htm

[ Šo ziņu laboja Sancix, 08 Oct 2022, 00:47:14 ]

Offline
Elagrs
11. Oct 2022, 17:19 #14388

Kopš: 23. Dec 2016

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Meklēju padomu - Subaru GC8 STI - KYB Excel-G amortizatori ir laba alternatīva "sarkanajiem" STI amīšiem vai nekam neder?

Paldies
Offline
GirtzB
11. Oct 2022, 17:53 #14389

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21965

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Mana ielas amortizatoru hierarhija auto kuri nav sēdināti vai max 40mm. Bilstein B6, Koni Yellow un tad viss pārējais.
Jā arī atsperes vajag un līdz regulējamiem coilovers negribas tad abiem šie ražotaji piedāvā +/- salàgotus komplektus.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
didzinators
12. Oct 2022, 15:33 #14390

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


11 Oct 2022, 17:19:04 @Elagrs rakstīja:
Meklēju padomu - Subaru GC8 STI - KYB Excel-G amortizatori ir laba alternatīva "sarkanajiem" STI amīšiem vai nekam neder?

Paldies


Nebūs, skaties Ultra SR
Offline
karro
12. Oct 2022, 17:29 #14391

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4404

Braucu ar: studentu variantu


11 Oct 2022, 17:53:09 @GirtzB rakstīja:
Mana ielas amortizatoru hierarhija auto kuri nav sēdināti vai max 40mm. Bilstein B6, Koni Yellow un tad viss pārējais.
Jā arī atsperes vajag un līdz regulējamiem coilovers negribas tad abiem šie ražotaji piedāvā +/- salàgotus komplektus.



mums ir kāds vietējais, kas velk Bilstein iekšā, vai internāts būs atbilde? Liekas, ka OEM amīši sāk izbeigties, varētu uzlikt kko biš labāku
Offline
crime
12. Oct 2022, 19:12 #14392

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8433

Braucu ar: m635csi

iedod kodu un varu pasūtīt
Offline
520i
12. Oct 2022, 19:24 #14393

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2681

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

nu es savam gc8 lieku excelg. Man patīk pat. Vienīgi viņiem ausis baigi lokas, principā pēc katras gonkas vismaz viens amīts jauns. Un bilsteinus es domāju, ka priekš gc nemaz nevar dabūt
Offline
R_S
17. Nov 2022, 14:07 #14394

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 764

Braucu ar: nākotnes klasiku

Kurš ir labākais no Subaru Foresteriem starp pirmajām 3 paaudzēm?
Ir bijuši vairāki atmo pirmās paaudzes Foresteri, bet tiem bija problēmas ar galvas blīvēm un AT kārbām.
Pagaidām sliecos uz otrās paaudzes facelift XT modeli. Cik saprotu motors tas pats, kas Impreza WRX ?
Vai 3 paaudzes dīzeļiem visiem problēmas ar lūztošajām kloķenēm? Piekare un pilnpiedziņa tik pat laba, kā pirmajiem?
Offline
oswald
17. Nov 2022, 14:47 #14395

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1745

Braucu ar: banderomobīli 4x4

cik man zināms (pēc atmiņas"+-) .

Pirmās/otrās paaudzes hadene=impreza praktiski . prasta. 3 gen jau ir cits auto.
Ar blīvēm vairāk slimoja 2,5 nieki....2 nieki mazāk.
Idejiski jā motors kā wrx, tik cik atceros turba mazāk pūš + citas smadzenes + profils cits sadalenēm...
Dīzeļi laikam safe pēc 2013tā...
pilnpiedziņa - da tur visādi varianti - manuāļiem 60/40, automātiem visādi varbūt....turbo manuāļiem mēdz būt lsd diffs aizmugurē ..ut.t...bett naz turbo manuāļi redzēti.
Turbo laikam vēl self leveling amīšī - ja liek parastos tad atsperes jāmaina..citādi ..pakaļa pa zemi..vēl ne turbo mēdz būt loku bremzes aizmugurē (tas pa 1mo/2 gen)
Vēl rūsa ...praktiski atrast dzīvu būs nereāli.

[ Šo ziņu laboja oswald, 17 Nov 2022, 14:49:34 ]

Offline
GirtzB
17. Nov 2022, 15:03 #14396

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21965

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


17 Nov 2022, 14:07:42 @R_S rakstīja:
Kurš ir labākais no Subaru Foresteriem starp pirmajām 3 paaudzēm?
Ir bijuši vairāki atmo pirmās paaudzes Foresteri, bet tiem bija problēmas ar galvas blīvēm un AT kārbām.
Pagaidām sliecos uz otrās paaudzes facelift XT modeli. Cik saprotu motors tas pats, kas Impreza WRX ?
Vai 3 paaudzes dīzeļiem visiem problēmas ar lūztošajām kloķenēm? Piekare un pilnpiedziņa tik pat laba, kā pirmajiem?

SG XT pēc facelift. T.i. Max jauns un jau ar pareizu pilnpiedziņas proporciju automāta gadījumā.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
michals1
17. Nov 2022, 15:57 #14397

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1991

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Bija nesen 17 gada Foresters XT.Braukšana sagādāja baudu,benzīna patēriņš-skumjas un vilšanos.
Tika nobraukti 45k./km,nekas nelūza,negrabēja un citādi nervus nebojāja.
Dažās vietās,kur krāsas nobrāzumi,ruslans ieradās nekavējoši.
Uz baltā auto fona izskatījās pievilcīgi
Offline
s-line
17. Nov 2022, 22:33 #14398

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2569

Braucu ar: kūtiņu


17 Nov 2022, 15:57:38 @michals1 rakstīja:
Bija nesen 17 gada Foresters XT.Braukšana sagādāja baudu,benzīna patēriņš-skumjas un vilšanos.
Tika nobraukti 45k./km,nekas nelūza,negrabēja un citādi nervus nebojāja.
Dažās vietās,kur krāsas nobrāzumi,ruslans ieradās nekavējoši.
Uz baltā auto fona izskatījās pievilcīgi

vo pastāsti par patēriņu,man tāds puschomaks nesen xt 19taa gada panjeema,saka,ka kompis augstaak pa 8.7l neraada. man jau liekas,ka dirsh un negrib atziit,ka saap pateerinsh
jo pirms tam mekleeja auto,kam videejais vislaik buutu 5litri
Offline
Samsasi
17. Nov 2022, 23:15 #14399

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3799

Braucu ar:


17 Nov 2022, 14:07:42 @R_S rakstīja:
Kurš ir labākais no Subaru Foresteriem starp pirmajām 3 paaudzēm?
Ir bijuši vairāki atmo pirmās paaudzes Foresteri, bet tiem bija problēmas ar galvas blīvēm un AT kārbām.
Pagaidām sliecos uz otrās paaudzes facelift XT modeli. Cik saprotu motors tas pats, kas Impreza WRX ?
Vai 3 paaudzes dīzeļiem visiem problēmas ar lūztošajām kloķenēm? Piekare un pilnpiedziņa tik pat laba, kā pirmajiem?


foresters ir ņiva
Offline
GirtzB
18. Nov 2022, 01:01 #14400

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21965

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


17 Nov 2022, 23:15:15 @Samsasi rakstīja:

17 Nov 2022, 14:07:42 @R_S rakstīja:
Kurš ir labākais no Subaru Foresteriem starp pirmajām 3 paaudzēm?
Ir bijuši vairāki atmo pirmās paaudzes Foresteri, bet tiem bija problēmas ar galvas blīvēm un AT kārbām.
Pagaidām sliecos uz otrās paaudzes facelift XT modeli. Cik saprotu motors tas pats, kas Impreza WRX ?
Vai 3 paaudzes dīzeļiem visiem problēmas ar lūztošajām kloķenēm? Piekare un pilnpiedziņa tik pat laba, kā pirmajiem?


foresters ir ņiva

XT ir uzt uzticama turboņiva kuru sakrustojot ar sti dccd iegūst ļoti interesantu universālu auto...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex