Autors | Ziņojums |
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4639
Braucu ar:
|
21 Sep 2022, 22:18:55 @Rudzins rakstīja:
Kas par auto ? Tieši gen 5 legacy/outback ?
‘Dūmiņš no rīta’ - tā ir standarta bēdu ieleja visiem dīzeļiem virs 150,000km
diršan tā ir.
standarta bēda varbūt kādam losim, kurš to auto ārpus pilsētas neizlaiž un "saudzīgi" lieto |
Offline | |
|
badmoon | |
Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8460
Braucu ar: Braucu ar
|
21 Sep 2022, 23:33:09 @Samsasi rakstīja:
21 Sep 2022, 22:18:55 @Rudzins rakstīja:
Kas par auto ? Tieši gen 5 legacy/outback ?
‘Dūmiņš no rīta’ - tā ir standarta bēdu ieleja visiem dīzeļiem virs 150,000km
diršan tā ir.
standarta bēda varbūt kādam losim, kurš to auto ārpus pilsētas neizlaiž un "saudzīgi" lieto
Un kā tieši tas "dūmiņš" traucē lietot to auto vēl gadus 2...3...4 ? Kamēr nodot naglās, vai pārdot kādam "taupīgajam".. |
Offline | |
|
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4639
Braucu ar:
|
22 Sep 2022, 01:07:54 @badmoon rakstīja:
21 Sep 2022, 23:33:09 @Samsasi rakstīja:
21 Sep 2022, 22:18:55 @Rudzins rakstīja:
Kas par auto ? Tieši gen 5 legacy/outback ?
‘Dūmiņš no rīta’ - tā ir standarta bēdu ieleja visiem dīzeļiem virs 150,000km
diršan tā ir.
standarta bēda varbūt kādam losim, kurš to auto ārpus pilsētas neizlaiž un "saudzīgi" lieto
Un kā tieši tas "dūmiņš" traucē lietot to auto vēl gadus 2...3...4 ? Kamēr nodot naglās, vai pārdot kādam "taupīgajam"..
Nav pačots powerā bet man liekas ka čals bij domajis tvaiku nevis zilo dūmu |
Offline | |
|
barney | |
Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 506
Braucu ar: i3 & Subaru
|
21 Sep 2022, 19:13:38 @njakts rakstīja:
21 Sep 2022, 08:43:12 @Samsasi rakstīja:
Man kautkā liekas, ka līdz 13 gadam lūza kloķenes....
No 13 gada skaitās vislabākie, bet tas nenozīmē ka līdz tam visi 100% izjuks. 10 beigas līdz 13 ir jau uzlaboti motori.
Ar to 12 nekādu pārsteigumu - plīst ieplūdes trubas pirms un pēc intercooler, DPF pēc 200k jau būs papilns, pēc 200k viskomufte var prasities pec remonta, ja manualis. Aa un šiem legacy bija figņa, ka izdega reflektori xenonam. Dīleri varēja sarunāt apmainīt pret jauniem oem lukturiem samaksajot tikai par darbu.
Es ar 2012 gada manual dīzeli no braucu no 100 līdz 250km. LV mašīna, pirku no dīlera. Uz 100k jau bija pie dīlera samainīts sajūgs. Pie 250k jau viņš atkal palika tāds jocīgs. Divas reizes remontēju mufti - laikam pārkarsējot tā eļļa, kas tur iekšā zaudē savas īpašības, kā rezultātā viņa sabloķējas uz 100%
Ar DPF problēmas nebija, jo tas auto visu laiku tika likts slodzē, vilktas piekabes, utt.. Par lampām taisnība - tiku pie jaunām pie dīlera. Tur kaut kādas ražotāja programma, kur maina pa velti.
Visādi citādi ļoti labs auto. Patēriņš priekš full-time awd auto smieklīgs - kaut kādi 6.5l laikam. Ja saudzīgāk būtu izturējies pret to auto, gan jau ka arī sajūga un muftes problēmas nebūtu |
Offline | |
|
Oo_jaa_rs | |
Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Subaru
| Tas konkrētais XV bija. Bet dzinēji jau tie paši.
21 Sep 2022, 22:18:55 @Rudzins rakstīja:
Kas par auto ? Tieši gen 5 legacy/outback ?
‘Dūmiņš no rīta’ - tā ir standarta bēdu ieleja visiem dīzeļiem virs 150,000km
|
Offline | |
|
Rudzins | |
Kopš: 06. Oct 2011
Ziņojumi: 2448
Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu
| Paldies vīri |
Offline | |
|
Sancix | |
Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6919
Braucu ar: e36
| Gan jau kāds ir tēmā vairāk.
Nepieciešams Evo Turbo Cartridge, skatos piedāvā visādus upgrade un stock. Pieredze/zināšanas tieši šajā turbo 0, ir kaut kas ko ņemt vērā ?
td05hr-16g6c-10.5t
49378-01580
Piemēram šis kits.
https://shop.mambatek.com/9-11-GTX-Turbo-CHRA-M...16G-007-0251.htm[ Šo ziņu laboja Sancix, 08 Oct 2022, 00:47:14 ]
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
|
Offline | |
|
Elagrs | |
Kopš: 23. Dec 2016
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
| Meklēju padomu - Subaru GC8 STI - KYB Excel-G amortizatori ir laba alternatīva "sarkanajiem" STI amīšiem vai nekam neder?
Paldies |
Offline | |
|
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22107
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Mana ielas amortizatoru hierarhija auto kuri nav sēdināti vai max 40mm. Bilstein B6, Koni Yellow un tad viss pārējais.
Jā arī atsperes vajag un līdz regulējamiem coilovers negribas tad abiem šie ražotaji piedāvā +/- salàgotus komplektus.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
didzinators | |
Kopš: 25. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1407
Braucu ar: Japāņu ņivu
|
11 Oct 2022, 17:19:04 @Elagrs rakstīja:
Meklēju padomu - Subaru GC8 STI - KYB Excel-G amortizatori ir laba alternatīva "sarkanajiem" STI amīšiem vai nekam neder?
Paldies
Nebūs, skaties Ultra SR |
Offline | |
|
karro | |
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4639
Braucu ar: studentu variantu
|
11 Oct 2022, 17:53:09 @GirtzB rakstīja:
Mana ielas amortizatoru hierarhija auto kuri nav sēdināti vai max 40mm. Bilstein B6, Koni Yellow un tad viss pārējais.
Jā arī atsperes vajag un līdz regulējamiem coilovers negribas tad abiem šie ražotaji piedāvā +/- salàgotus komplektus.
mums ir kāds vietējais, kas velk Bilstein iekšā, vai internāts būs atbilde? Liekas, ka OEM amīši sāk izbeigties, varētu uzlikt kko biš labāku |
Offline | |
|
crime | |
Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8533
Braucu ar: m635csi
| iedod kodu un varu pasūtīt |
Offline | |
|
520i | |
Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2693
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| nu es savam gc8 lieku excelg. Man patīk pat. Vienīgi viņiem ausis baigi lokas, principā pēc katras gonkas vismaz viens amīts jauns. Un bilsteinus es domāju, ka priekš gc nemaz nevar dabūt |
Offline | |
|
R_S | |
Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 779
Braucu ar: nākotnes klasiku
| Kurš ir labākais no Subaru Foresteriem starp pirmajām 3 paaudzēm?
Ir bijuši vairāki atmo pirmās paaudzes Foresteri, bet tiem bija problēmas ar galvas blīvēm un AT kārbām.
Pagaidām sliecos uz otrās paaudzes facelift XT modeli. Cik saprotu motors tas pats, kas Impreza WRX ?
Vai 3 paaudzes dīzeļiem visiem problēmas ar lūztošajām kloķenēm? Piekare un pilnpiedziņa tik pat laba, kā pirmajiem? |
Offline | |
|
oswald | |
Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1813
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| cik man zināms (pēc atmiņas"+-) .
Pirmās/otrās paaudzes hadene=impreza praktiski . prasta. 3 gen jau ir cits auto.
Ar blīvēm vairāk slimoja 2,5 nieki....2 nieki mazāk.
Idejiski jā motors kā wrx, tik cik atceros turba mazāk pūš + citas smadzenes + profils cits sadalenēm...
Dīzeļi laikam safe pēc 2013tā...
pilnpiedziņa - da tur visādi varianti - manuāļiem 60/40, automātiem visādi varbūt....turbo manuāļiem mēdz būt lsd diffs aizmugurē ..ut.t...bett naz turbo manuāļi redzēti.
Turbo laikam vēl self leveling amīšī - ja liek parastos tad atsperes jāmaina..citādi ..pakaļa pa zemi..vēl ne turbo mēdz būt loku bremzes aizmugurē (tas pa 1mo/2 gen)
Vēl rūsa ...praktiski atrast dzīvu būs nereāli.[ Šo ziņu laboja oswald, 17 Nov 2022, 14:49:34 ] |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22107
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
17 Nov 2022, 14:07:42 @R_S rakstīja:
Kurš ir labākais no Subaru Foresteriem starp pirmajām 3 paaudzēm?
Ir bijuši vairāki atmo pirmās paaudzes Foresteri, bet tiem bija problēmas ar galvas blīvēm un AT kārbām.
Pagaidām sliecos uz otrās paaudzes facelift XT modeli. Cik saprotu motors tas pats, kas Impreza WRX ?
Vai 3 paaudzes dīzeļiem visiem problēmas ar lūztošajām kloķenēm? Piekare un pilnpiedziņa tik pat laba, kā pirmajiem?
SG XT pēc facelift. T.i. Max jauns un jau ar pareizu pilnpiedziņas proporciju automāta gadījumā.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
|
michals1 | |
Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2040
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Bija nesen 17 gada Foresters XT.Braukšana sagādāja baudu,benzīna patēriņš-skumjas un vilšanos.
Tika nobraukti 45k./km,nekas nelūza,negrabēja un citādi nervus nebojāja.
Dažās vietās,kur krāsas nobrāzumi,ruslans ieradās nekavējoši.
Uz baltā auto fona izskatījās pievilcīgi |
Offline | |
|
s-line | |
Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2578
Braucu ar: kūtiņu
|
17 Nov 2022, 15:57:38 @michals1 rakstīja:
Bija nesen 17 gada Foresters XT.Braukšana sagādāja baudu,benzīna patēriņš-skumjas un vilšanos.
Tika nobraukti 45k./km,nekas nelūza,negrabēja un citādi nervus nebojāja.
Dažās vietās,kur krāsas nobrāzumi,ruslans ieradās nekavējoši.
Uz baltā auto fona izskatījās pievilcīgi
vo pastāsti par patēriņu,man tāds puschomaks nesen xt 19taa gada panjeema,saka,ka kompis augstaak pa 8.7l neraada. man jau liekas,ka dirsh un negrib atziit,ka saap pateerinsh
jo pirms tam mekleeja auto,kam videejais vislaik buutu 5litri |
Offline | |
|
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4639
Braucu ar:
|
17 Nov 2022, 14:07:42 @R_S rakstīja:
Kurš ir labākais no Subaru Foresteriem starp pirmajām 3 paaudzēm?
Ir bijuši vairāki atmo pirmās paaudzes Foresteri, bet tiem bija problēmas ar galvas blīvēm un AT kārbām.
Pagaidām sliecos uz otrās paaudzes facelift XT modeli. Cik saprotu motors tas pats, kas Impreza WRX ?
Vai 3 paaudzes dīzeļiem visiem problēmas ar lūztošajām kloķenēm? Piekare un pilnpiedziņa tik pat laba, kā pirmajiem?
foresters ir ņiva |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22107
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
17 Nov 2022, 23:15:15 @Samsasi rakstīja:
17 Nov 2022, 14:07:42 @R_S rakstīja:
Kurš ir labākais no Subaru Foresteriem starp pirmajām 3 paaudzēm?
Ir bijuši vairāki atmo pirmās paaudzes Foresteri, bet tiem bija problēmas ar galvas blīvēm un AT kārbām.
Pagaidām sliecos uz otrās paaudzes facelift XT modeli. Cik saprotu motors tas pats, kas Impreza WRX ?
Vai 3 paaudzes dīzeļiem visiem problēmas ar lūztošajām kloķenēm? Piekare un pilnpiedziņa tik pat laba, kā pirmajiem?
foresters ir ņiva
XT ir uzt uzticama turboņiva kuru sakrustojot ar sti dccd iegūst ļoti interesantu universālu auto...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|