Online

Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Murphy
31. May 2025, 09:31 #63241

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8510

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Paaudze viena, pa vidu bija FL kad parādījās shooting break
Par manām pārdomām par Arteon vs passat bija kaut kur garš posts - bet rezumējot itkā viena platfroma un gandrīz viens auto, bet tomēr ir daudz nianses kas ir labāk arteon
Offline
Mikels
31. May 2025, 10:23 #63242

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5205

Braucu ar: cieņu

Man te perekupi saka, ka pēc tam baigi grūti ir to Arteon lietoto auto tirdziņā pārdot
Offline
Gra
31. May 2025, 10:51 #63243

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 904

Braucu ar: P O R S C H E

Tikpat grūti, kā ar Passat CC un Audi A5/7

Arteon ir tikpat populārs!

Bet ja patīk, tad neredzu iemeslu nepirkt, kad mainīs auto, tad laicīgāk jālaiž tirgū!
Offline
cipargalva
31. May 2025, 11:07 #63244

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6708

Braucu ar: quattro

Arteons un passat ir praktiski 1:1 tikai dažādas virsbūves. Tā sūda ādas imitācija no laika gala bijusi briesmīga. Bildēs jau redzams, kā pēc 3 gadiem un 36k km izskatās ikdienā lietotie sēdekļi. Ja vizuāli patīk, tad jau nav ko domāt - jāņem. Darbā ar šiem 2.0 tdi esmu nobraucis jau trīs auto no 0 - 200k km, par dzinēju nav bijuši vispār nekādi aizrādījumi. Ar DQ381 pie šāda nobraukuma arī vēl nebūs problēmu. Pavasarī vienam autoparka eksemplāram noderēja pagarinātā garantija, pie 110k km nomainīja DQ381 mehatroniku.
Offline
Murphy
31. May 2025, 17:29 #63245

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8510

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Ja ir pilnā āda tad tā ir nappa, kāda imitācija
Patausti Areton nappas salonu un kāda BMW dakotas ādu - diena pret nakti, diemžēl ne BMW labā
Offline
josi
31. May 2025, 18:17 #63246

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3215

Braucu ar: Puf-puf


31 May 2025, 11:07:32 @cipargalva rakstīja:
Darbā ar šiem 2.0 tdi esmu nobraucis jau trīs auto no 0 - 200k km, par dzinēju nav bijuši vispār nekādi aizrādījumi. Ar DQ381 pie šāda nobraukuma arī vēl nebūs problēmu.

Savukārt man VAG 2.0TDI pie 90k diagnostikā parādījās kļūda, ka eļļas spiediena regulējošam vārstam beigas klāt, un DQ381 jūt nelielu rāvienu starp 2 un 3 pārnesumu, bet citādi var iztikt.
Offline
crime
31. May 2025, 23:56 #63247

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8709

Braucu ar: m635csi


31 May 2025, 18:17:47 @josi rakstīja:

31 May 2025, 11:07:32 @cipargalva rakstīja:
Darbā ar šiem 2.0 tdi esmu nobraucis jau trīs auto no 0 - 200k km, par dzinēju nav bijuši vispār nekādi aizrādījumi. Ar DQ381 pie šāda nobraukuma arī vēl nebūs problēmu.

Savukārt man VAG 2.0TDI pie 90k diagnostikā parādījās kļūda, ka eļļas spiediena regulējošam vārstam beigas klāt, un DQ381 jūt nelielu rāvienu starp 2 un 3 pārnesumu, bet citādi var iztikt.



tas pie upshift? nevienai no man bijušām dq381 upshift nav bijis problēmu. ir bijušu grudieni pie downshift, bet tai kārbai bija ap 330tk km nobraukums. tagad lietošanā ir dq250, ar 260tk km, blin, prieks cik perfekts gan upshift, gan downshift.
Offline
karro
01. Jun 2025, 13:50 #63248

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4795

Braucu ar: studentu variantu

Lucky bastards, man dq250 ar 160k pēc eļļas maiņas kā sāka raustīties, tā turpina
(Bez stresa, eļļa mainīta pat ātrāk, kā dakters paredzējis, un viss oem pēc fenšuja)
Offline
cipargalva
01. Jun 2025, 16:57 #63249

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6708

Braucu ar: quattro

Pamēģini uzliet vēl kādus 300 ml.
Offline
cipargalva
01. Jun 2025, 16:59 #63250

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6708

Braucu ar: quattro


31 May 2025, 17:29:43 @Murphy rakstīja:
Ja ir pilnā āda tad tā ir nappa, kāda imitācija
Patausti Areton nappas salonu un kāda BMW dakotas ādu - diena pret nakti, diemžēl ne BMW labā

Hz kas tā par napu, bet tas mēsls jau pēc pāris gadiem izskatās kā izšāvies balons. Ja krēslus nelieto, tad viss čotka.
Offline
MU99
01. Jun 2025, 23:25 #63251

Kopš: 30. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: BMW

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/220....html?1748795400

UP: 12250 eur
Ja ir interese zvaniet vai rakstiet.
Offline
protams
04. Jun 2025, 17:57 #63252

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5995

Braucu ar: NS7

Kas šim vainas, ilgi tirgojas
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/550/cbbggc.html



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
bum_bumz
04. Jun 2025, 22:38 #63253

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7142

Braucu ar: E34


04 Jun 2025, 17:57:33 @protams rakstīja:
Kas šim vainas, ilgi tirgojas
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/550/cbbggc.html

Tu nezini, ka pat rūdītākie M-killer lietotāji paliek zaļi. Labā sabiedrībā 550 dizeļ nomētās ar jēlām olām
Pa tik pakām sanāk piezemēts Tiguāns vai i3
Offline
Briize
04. Jun 2025, 22:45 #63254

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 804

Braucu ar:


04 Jun 2025, 17:57:33 @protams rakstīja:
Kas šim vainas, ilgi tirgojas
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/550/cbbggc.html



Kas vainas nezinu, bet tas, ka tirgojās pusotru gadu gan zinu...!
Offline
RSAWorkshop
04. Jun 2025, 23:35 #63255

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7637

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Lēni tikšķoša bumba, kur var kādā brīdī izšaut iegrābiens uz 15-20k un mistiski pa 7 gadiem nobraukti 8k
Var jau būt, ka perfektā stāvoklī esošs brīvdienu auto, kuru vairs nevajag...

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Aurius
05. Jun 2025, 07:45 #63256

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 226

Braucu ar:

Man šķiet, ka bmw tirgus ir sadirsies dēļ N sērijas motoriem un no B sērijas nebūs nekas savadāks. Kotlešēdaju tauta Latvija nespēj pieņemt to, ka iegādajoties lietoto bmw - dzinējam prasās konkrēta apkope, un tas maksā kaut ko!
Bet reāli visas daudz maz mūsdienīgās mašīnas ir ražotas lai tām vairāk mainītu detaļas un birtu!
Un tomēr bmw dzinēja apkope ir lētaka par ford grupas automātkārbas remontu! Bmw 3.0 motora apkope ir uz pusi letāka kā VAG v6 diesel. Un šādi piemēri ir daudz ko pieminēt.
Offline
mm325
05. Jun 2025, 12:13 #63257

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1375

Braucu ar: zilu 4.6is un M50d


04 Jun 2025, 23:35:27 @RSAWorkshop rakstīja:
Lēni tikšķoša bumba, kur var kādā brīdī izšaut iegrābiens uz 15-20k un mistiski pa 7 gadiem nobraukti 8k
Var jau būt, ka perfektā stāvoklī esošs brīvdienu auto, kuru vairs nevajag...

Tāda summa sanāk, ja tas auto nodeg
Ja domāts, ka nobeidzas dzinējs kopā ar degvielas sistēmu un visām turbīnām, tad vienkāršāk aizlaist detaļās, piemest starpību un nopirkt nākošo
Starp citu jebkuram e39 uzliekot JAUNU dzinēju un kārbu arī sanāks 15-20k
Offline
kkas
05. Jun 2025, 12:39 #63258

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9871

Braucu ar: Alfu

Kāds vispār vēl glābj tās n ķēžu, n turbīnu lamatas? Tagad darbs arī pie mums pieklājīgi maksā. Detaļu cenas arī citas. Tur loģiski būtu braukt kamēr nebrauc un atdot karotēs.
Offline
casivupi
05. Jun 2025, 12:53 #63259

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 350

Braucu ar:

Ļoti labs konkrēts piemērs kas laukiem darās galvā:

no B sērijas nebūs nekas savadāks


visas daudz maz mūsdienīgās mašīnas ir ražotas lai tām vairāk mainītu detaļas un birtu!


Bmw 3.0 motora apkope ir uz pusi letāka kā VAG v6 diesel


Iekāp savā 2.5tds un kvēpo tālāk interneta guru
Offline
RSAWorkshop
05. Jun 2025, 12:57 #63260

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7637

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


05 Jun 2025, 12:13:33 @mm325 rakstīja:

04 Jun 2025, 23:35:27 @RSAWorkshop rakstīja:
Lēni tikšķoša bumba, kur var kādā brīdī izšaut iegrābiens uz 15-20k un mistiski pa 7 gadiem nobraukti 8k
Var jau būt, ka perfektā stāvoklī esošs brīvdienu auto, kuru vairs nevajag...

Tāda summa sanāk, ja tas auto nodeg
Ja domāts, ka nobeidzas dzinējs kopā ar degvielas sistēmu un visām turbīnām, tad vienkāršāk aizlaist detaļās, piemest starpību un nopirkt nākošo
Starp citu jebkuram e39 uzliekot JAUNU dzinēju un kārbu arī sanāks 15-20k

Nu paskaiti pats, bloks ar kloķeni +/- 6k, galva +/- 700 ja remontē, šāles +/- 1k, visādas blīves, blīvgredzeni vēl 1k, turbīnas +/- 5k, vārstu vāks+eļļas sūknis+visādas skrūves+ieplūdes kolektors vēl kādi 2k. Nu vēl kādu nieku izmaksās to visu izjaukt, nodefektēt, izmazgāt, samazgāt, sapucēt, salikt kopā, ielikt atpakaļ, gan jau arī kaut ko apkarei samainīt, sapildīt eļļas, antifrīzu un palaist dzīvē. Tāpēc arī ir lēni tikšķoša bumba ar potenciālu uz iegrābienu un vēl-viena mezgla saglābšana nu ne tuvu neuzlabo pārējo mezglu stāvokli. Vai to vajag vai nevajag tas jau ir cits stāsts. Bet nez vai būs baigi izdevīgi nopirkt pa 26 un noklapējušu aizdot prom par 5-7k, piemest ''starpību'' nieka vēl 20k un nopirkt nākošo Daudz jēdzīgāk ir vienkārši tādas galvassāpes neiegādāties

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 05 Jun 2025, 12:58:36 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo