Autors | Ziņojums |
Mikels | |
 Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: cieņu
|
30 May 2025, 23:04:18 @sliir rakstīja:
kādas 3x esmu vizinājies. tautas auto, nekas tāds. skaņas izolācija neatbilst izskatam un nosaukumam.
Tas par otrās paaudzes Arteon kā sludinājumā vai par Mk I?
Es domāju ka tas Mk II varētu būt visādā ziņā tāds pats kā B8 Passats. Tikai vēl daudz smukāks.
Vai tad Arteon ir divas paaudzes Bija vienkārši liftbacks un universālis, kuru pirmo beidza ražot un otrais arī drīz beigs savu dzīvi,bet tā ir viena paaudze,kurus pat 3 gadus ražoja paralēli  [ Šo ziņu laboja Mikels, 31 May 2025, 08:08:19 ] |
Offline | |
|
Murphy  | |
 Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8510
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Paaudze viena, pa vidu bija FL kad parādījās shooting break
Par manām pārdomām par Arteon vs passat bija kaut kur garš posts - bet rezumējot itkā viena platfroma un gandrīz viens auto, bet tomēr ir daudz nianses kas ir labāk arteon |
Offline | |
|
Mikels | |
 Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: cieņu
| Man te perekupi saka, ka pēc tam baigi grūti ir to Arteon lietoto auto tirdziņā pārdot  |
Offline | |
|
Gra | |
 Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 902
Braucu ar: P O R S C H E
| Tikpat grūti, kā ar Passat CC un Audi A5/7
Arteon ir tikpat populārs! 
Bet ja patīk, tad neredzu iemeslu nepirkt, kad mainīs auto, tad laicīgāk jālaiž tirgū! |
Offline | |
|
cipargalva | |
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6707
Braucu ar: quattro
| Arteons un passat ir praktiski 1:1 tikai dažādas virsbūves. Tā sūda ādas imitācija no laika gala bijusi briesmīga. Bildēs jau redzams, kā pēc 3 gadiem un 36k km izskatās ikdienā lietotie sēdekļi. Ja vizuāli patīk, tad jau nav ko domāt - jāņem. Darbā ar šiem 2.0 tdi esmu nobraucis jau trīs auto no 0 - 200k km, par dzinēju nav bijuši vispār nekādi aizrādījumi. Ar DQ381 pie šāda nobraukuma arī vēl nebūs problēmu. Pavasarī vienam autoparka eksemplāram noderēja pagarinātā garantija, pie 110k km nomainīja DQ381 mehatroniku. |
Offline | |
|
Murphy  | |
 Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8510
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Ja ir pilnā āda tad tā ir nappa, kāda imitācija 
Patausti Areton nappas salonu un kāda BMW dakotas ādu - diena pret nakti, diemžēl ne BMW labā |
Offline | |
|
josi | |
 Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3215
Braucu ar: Puf-puf
|
31 May 2025, 11:07:32 @cipargalva rakstīja:
Darbā ar šiem 2.0 tdi esmu nobraucis jau trīs auto no 0 - 200k km, par dzinēju nav bijuši vispār nekādi aizrādījumi. Ar DQ381 pie šāda nobraukuma arī vēl nebūs problēmu.
Savukārt man VAG 2.0TDI pie 90k diagnostikā parādījās kļūda, ka eļļas spiediena regulējošam vārstam beigas klāt, un DQ381 jūt nelielu rāvienu starp 2 un 3 pārnesumu, bet citādi var iztikt.
|
Offline | |
|
crime  | |
 Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8700
Braucu ar: m635csi
|
31 May 2025, 18:17:47 @josi rakstīja:
31 May 2025, 11:07:32 @cipargalva rakstīja:
Darbā ar šiem 2.0 tdi esmu nobraucis jau trīs auto no 0 - 200k km, par dzinēju nav bijuši vispār nekādi aizrādījumi. Ar DQ381 pie šāda nobraukuma arī vēl nebūs problēmu.
Savukārt man VAG 2.0TDI pie 90k diagnostikā parādījās kļūda, ka eļļas spiediena regulējošam vārstam beigas klāt, un DQ381 jūt nelielu rāvienu starp 2 un 3 pārnesumu, bet citādi var iztikt.
tas pie upshift? nevienai no man bijušām dq381 upshift nav bijis problēmu. ir bijušu grudieni pie downshift, bet tai kārbai bija ap 330tk km nobraukums. tagad lietošanā ir dq250, ar 260tk km, blin, prieks cik perfekts gan upshift, gan downshift. |
Offline | |
|
|
karro  | |
 Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4784
Braucu ar: studentu variantu
| Lucky bastards, man dq250 ar 160k pēc eļļas maiņas kā sāka raustīties, tā turpina 
(Bez stresa, eļļa mainīta pat ātrāk, kā dakters paredzējis, un viss oem pēc fenšuja) |
Offline | |
|
cipargalva | |
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6707
Braucu ar: quattro
| Pamēģini uzliet vēl kādus 300 ml. |
Offline | |
|
cipargalva | |
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6707
Braucu ar: quattro
|
31 May 2025, 17:29:43 @Murphy rakstīja:
Ja ir pilnā āda tad tā ir nappa, kāda imitācija 
Patausti Areton nappas salonu un kāda BMW dakotas ādu - diena pret nakti, diemžēl ne BMW labā
Hz kas tā par napu, bet tas mēsls jau pēc pāris gadiem izskatās kā izšāvies balons. Ja krēslus nelieto, tad viss čotka. |
Offline | |
|
MU99 | |
Kopš: 30. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar: BMW
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/220....html?1748795400
UP: 12250 eur
Ja ir interese zvaniet vai rakstiet. |
Offline | |
|
protams  | |
 Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5989
Braucu ar: NS7
| Kas šim vainas, ilgi tirgojas 
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/550/cbbggc.html
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
bum_bumz | |
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7120
Braucu ar: E34
|
04 Jun 2025, 17:57:33 @protams rakstīja:
Kas šim vainas, ilgi tirgojas 
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/550/cbbggc.html
Tu nezini, ka pat rūdītākie M-killer lietotāji paliek zaļi. Labā sabiedrībā 550 dizeļ nomētās ar jēlām olām 
Pa tik pakām sanāk piezemēts Tiguāns vai i3  |
Offline | |
|
Briize | |
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
04 Jun 2025, 17:57:33 @protams rakstīja:
Kas šim vainas, ilgi tirgojas 
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/550/cbbggc.html
Kas vainas nezinu, bet tas, ka tirgojās pusotru gadu gan zinu...! |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7614
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Lēni tikšķoša bumba, kur var kādā brīdī izšaut iegrābiens uz 15-20k un mistiski pa 7 gadiem nobraukti 8k
Var jau būt, ka perfektā stāvoklī esošs brīvdienu auto, kuru vairs nevajag...
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
Aurius | |
Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
| Man šķiet, ka bmw tirgus ir sadirsies dēļ N sērijas motoriem un no B sērijas nebūs nekas savadāks. Kotlešēdaju tauta Latvija nespēj pieņemt to, ka iegādajoties lietoto bmw - dzinējam prasās konkrēta apkope, un tas maksā kaut ko!
Bet reāli visas daudz maz mūsdienīgās mašīnas ir ražotas lai tām vairāk mainītu detaļas un birtu!
Un tomēr bmw dzinēja apkope ir lētaka par ford grupas automātkārbas remontu! Bmw 3.0 motora apkope ir uz pusi letāka kā VAG v6 diesel. Un šādi piemēri ir daudz ko pieminēt. |
Offline | |
|
mm325 | |
 Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1375
Braucu ar: zilu 4.6is un M50d
|
04 Jun 2025, 23:35:27 @RSAWorkshop rakstīja:
Lēni tikšķoša bumba, kur var kādā brīdī izšaut iegrābiens uz 15-20k un mistiski pa 7 gadiem nobraukti 8k
Var jau būt, ka perfektā stāvoklī esošs brīvdienu auto, kuru vairs nevajag...
Tāda summa sanāk, ja tas auto nodeg 
Ja domāts, ka nobeidzas dzinējs kopā ar degvielas sistēmu un visām turbīnām, tad vienkāršāk aizlaist detaļās, piemest starpību un nopirkt nākošo 
Starp citu jebkuram e39 uzliekot JAUNU dzinēju un kārbu arī sanāks 15-20k  |
Offline | |
|
kkas | |
 Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9839
Braucu ar: Alfu
| Kāds vispār vēl glābj tās n ķēžu, n turbīnu lamatas? Tagad darbs arī pie mums pieklājīgi maksā. Detaļu cenas arī citas. Tur loģiski būtu braukt kamēr nebrauc un atdot karotēs.  |
Offline | |
|
casivupi | |
Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 344
Braucu ar:
| Ļoti labs konkrēts piemērs kas laukiem darās galvā:
no B sērijas nebūs nekas savadāks
visas daudz maz mūsdienīgās mašīnas ir ražotas lai tām vairāk mainītu detaļas un birtu!
Bmw 3.0 motora apkope ir uz pusi letāka kā VAG v6 diesel
Iekāp savā 2.5tds un kvēpo tālāk interneta guru  |
Offline | |
|