Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Dzega
02. Jul 2023, 18:23 #4461

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 693

Braucu ar: 333 & 3333

7. Tesla model s.
Plusi:
Pamatīga mašīna pēc braukšanas sajūtām, arī visa kopējā sajūta mašīnā daudz pamatīgāka kā model 3, salonā sēdpozīcija noteikti labāka, ir normāls spidometra dispejs.
Gaitas īpašības man patīk. Ļoti ātra mašīna, pārliecinoši turās uz ceļa, stūrējas labi, stūre nejūtas tukša. Kopumā piekare ir vairāk stingra kā mīksta, bet tā vairāk ir klasificējama kā sportiski cieta nevis švaku amortizatoru dēļ cieta.
Versijās ar pilno ādu ādas kvalitāte diezgan laba, kaut gan šofera vietā diezgan ātri nonēsējas. Alkantaras griesti ar panorāmas lūkām piedod premium mašīnas sajūtu.
Liels nobraucamais attālums salīdzinot ar konkurentiem ar tādu pašu baterijas izmēru, superchargeru infrastruktūra, kas patiks ceļotājiem ar auto.
Liela mašīna, daudz vietas, liels bagāžnieks, daudz vietas zem kapota.
Dizains nekad nav licies baigi labais, bet kaut kādā veidā tas joprojām ir aktuāls un kopumā vairāk patīk kā mašīna izskatās nevis nepatīk. Šeit ļoti palīdz kopējais siluets, jo auto ir samērā zems un plats, kas vienmēr ir veiksmīga dizaina formula.
Laba tesla aplikācijas darbība
Normāli durvju rokturi
Skaņas izolācija diezgan laba
Mūzika skan labi. Arī model 3 skan diezgan labi, aizmirsu to pieminēt.
Modelis sevi ir pierādījis, ka tas spēj nobraukt ļoti daudz un turēties godam - skandināvijā ir daudz taksometru ar 300/400/500 k km noskrējieniem un baterijas degradācija ir diezgan minimāla.
Tālbraucējiem būtu interesanti dabūt versijas līdz 17.gadam, kurām ir mūžīgā bezmaksas uzlāde.

Mīnusi:
Piegrab mašīna, piegrab plastmasas salonā, paneļa vidū ir tāds kā tukšums, tajā vietā mēdz piegrabēt arī.
Mašīnas diezgan stipri atšķiras atkarībā no ražošanas gada. Pirms 17.gada (laikam bija ‘17) neieteiktu pirkt, pirmkārt, vizuāli jau tādas savecējušas vairāk, 2kārt ļoti juka nost tie piedziņas motori kaut kādi. Kopumā jo jaunāka, jo labāk, bet aizrauties nevajadzētu, jo ja cena pietuvojas taycan, manuprāt, noteikti jāpērk taycan.
Ir mašīnas, kam fiziski ļoti šķibi izskatās virsbūves paneļi, nesistas mašīnas, kurām atstarpes starp virsbūves daļām uzskatāmi atškiras vienā pusē un otrā.
Diezgan daudz elektroniski gļuki sastopami, kad izslēdzas ekrāns, pazūd kaut kādas funkcijas, regulāri gļuko riepu spiediena kontrole.
Bremzes ir par vāju, it īpaši ātrajām versijām. Mašīna ir smaga, ieskrienās ātri, bet brīdī, kad asi jābremzē, var ieraut arī mērcīti labākajā gadījumā.
Piekare ir diezgan neizturīga un mūsu ceļa apstākļos prasa uzmanību.

Kopumā model s vairāk patīk nekā nepatīk. Te gan jāskatās tas attiecībā pret cenu, es teiktu, ka par model s vajadzētu maksāt maksimums 50-55, par augstākām cenām jau var skatīties uz konkurentiem ar jaunākiem modeļiem. Facelift 75d modeli ar noskrējienu zem 100 jau var nopirkt cenā ap 35, tādā cenu kategorijā tā ir ļoti jēdzīga mašīna. No palielāka noskrējiena baigi baidīties nevajadzētu.

Šajām brīvdienām pietiks, uznāks vēl iedvesma, sarakstīšu vēl par dažiem modeļiem

Offline
Dzega
02. Jul 2023, 18:26 #4462

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 693

Braucu ar: 333 & 3333

Normāli strādā, tikai vajag izslēgt to dumjo funkciju, kad viņš pats regulē ātrumu pēc saviem ieskatiem, t.i. bremzē līkumos, ja uzskata, ka nevarēs ierakstīties un pats lasa zīmes un bremzē attiecīgi. Ja tas nav izslēgts, braukt ir galīgi garām tiešām


02 Jul 2023, 17:58:52 @DeeCee rakstīja:

02 Jul 2023, 12:18:22 @Dzega rakstīja:
4. Skoda enjaq




zināms cilvēks, kas ar tādu brauc, sūdzas, ka adaptīvais kruīzs esot tik tizls, ka reti lietojot. detaļās neesmu prasījis.
Offline
kaprons
02. Jul 2023, 23:12 #4463

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


30 Jun 2023, 18:46:09 @treshaa_josla rakstīja:

29 Jun 2023, 20:09:21 @kaprons rakstīja:
Labāk pastāstiet, ko valsts darīs ar neieņemto degvielas akcīzi, kas tikai pieaugs.



Tu labāk pasaki, kāpēc tas tevi uztrauc ?



Es (kā jau kapeikpisis ), esmu vieglā orgasmā, kad padomāju par to, ka 3 g / 100.000 km laikā neesmu nomaksājis ~ 4,500 UVTL un hvz cik bencīna akcīzē


personiski itkā baigi neskar un neuztrauc tīri lai saprastu, kas ir labi, un kas ir slikti
kautgan powers visu laiku svārstās starp nodokļus maksā lohi un nodokļu nemaksātāji ir lohi
šobrīd saprotu, ka tomēr pirmajiem ir taisnība, un pārvietoties bez akcīzes ir progresīvi, attiecīgi, kontrabass, lauksaimniecības diesels vai kurināmais diesels(kas starp citu ir tas pats dus, un vedējs iedod krāsas pudeli- gribi, pats piejauc-ir bijuši gadījumi ) nu šitas viss ir pareizais ceļš, ja gribi justies piederīgs progresīvajai cilvēces daļai
Offline
DiksIrseejs
03. Jul 2023, 00:07 #4464

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: Hibrīdu

EV topikā slavēt dīzeli var tikai pilnīgs smerdelis.
Offline
PERFS
03. Jul 2023, 01:50 #4465

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13620

Braucu ar: 21/43

@Dzega, domāju, ka šādiem, izvērstiem postiem, kas var noderēt citiem, vajadzētu būt kā galerejai, citādāk pēc pus nedēļas čušs un aizmirstībā.
Offline
Locis
03. Jul 2023, 08:06 #4466

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10848

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


02 Jul 2023, 17:10:13 @Samsasi rakstīja:

02 Jul 2023, 15:53:29 @treshaa_josla rakstīja:
vēl pie Teslas


RoboC (gaismu asistents) pārslēdzas ok, bet Latvijai tas skaitās par vēlu. nervozie mirkšķina



ja jau pretīm braucošie protestē, tad noteikt ka tomēr nepārslēdzas ok
esmu ievērojis ka neparsledzas uz tiem ,kam gaismas ļoti sliktas ,viena tuva nav ,baigi zemu ,ļoti blāvas.. lai iet nahuj ja nemāk sataisīt savas gaismas vnk tādas ir par vāju lai mašīna laicīgi piefiksētu un automātiski parslegtu.
Offline
cmax
03. Jul 2023, 11:22 #4467

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1016

Braucu ar:


03 Jul 2023, 08:06:27 @Locis rakstīja:

02 Jul 2023, 17:10:13 @Samsasi rakstīja:

02 Jul 2023, 15:53:29 @treshaa_josla rakstīja:
vēl pie Teslas


RoboC (gaismu asistents) pārslēdzas ok, bet Latvijai tas skaitās par vēlu. nervozie mirkšķina



ja jau pretīm braucošie protestē, tad noteikt ka tomēr nepārslēdzas ok
esmu ievērojis ka neparsledzas uz tiem ,kam gaismas ļoti sliktas ,viena tuva nav ,baigi zemu ,ļoti blāvas.. lai iet nahuj ja nemāk sataisīt savas gaismas vnk tādas ir par vāju lai mašīna laicīgi piefiksētu un automātiski parslegtu.

Ir mašīnas kam normālas gaismas nekad nav bijušas, tad ko, jāliek lāzers uz jumta lai Loci ar visām automātiskajām gaismām aklu pataisītu?
Offline
V.I.P.
03. Jul 2023, 11:33 #4468

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17340

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

kas ar tiem jaunajiem nodokljiem - tagad skatiisies peec kw, nevis tilpuma, kas noziimee, ka prasiis $$$ arii no EV iipashniekiem (jo EV ir kw)?
Offline
Mikels
03. Jul 2023, 11:49 #4469

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4673

Braucu ar: cieņu


03 Jul 2023, 11:33:50 @V.I.P. rakstīja:
kas ar tiem jaunajiem nodokljiem - tagad skatiisies peec kw, nevis tilpuma, kas noziimee, ka prasiis $$$ arii no EV iipashniekiem (jo EV ir kw)?

Attiecībā uz EV ir noteikts izņēmums (tāpat kā līdz šim jāmaksā būs 15 eur) , ja runa ir par UVTN
Offline
spy
03. Jul 2023, 12:23 #4470

Kopš: 18. Jul 2007

Ziņojumi: 1429

Braucu ar:

Ja jau aizgāja recenzijas par EV, tad es par savu pieredzi ar ielikšu.

1. Xiaomi QtP-102X - kopumā labs aparāts, riteņi laba izmēra, pāri Rīgas bedrēm iet pārliecinoši, smilšpapīrs uz stāvdēļa labi notur botas vietā (man gan 44.zimērs kājai, tāpēc nedaudz zem leņķa jātur kājas). Mājas 220v uzlāde pietiekama ikdienas lietošanai. Nācās gan nopirkt paklājiņu zem riteņiem (oriģinālais likā pārlieku dārgs, tāpēc salīdzināju Aļika un vietējā Jyska piedāvājumus un beigās paņēmu Jyskā tādu normālu tepiķīti ar uzrakstu "Welcome" pa 9,99 kas labi pilda savu funkciju), citādi pēc lietus mammai nepatika peļķes zem riteņiem un gandrīz vai tika izlikts uz balkona mans braucamrīks.

Mīnusi - tomēr ilgtermiņā par maz range likās un pārkāpu uz nākamo modeli (par to sīkāk tālāk).

2. FanQwei 99/TxE/100P
Plusi: kā minimums viss kas Xiaomi bija no labā, bet vēl arī individuālisms - reāli zinu vēl tikai vienu Ventspilī kam tāds ir, līdz ar to Rīgā es vienīgais ar tādu lidinos riņķī. Piektdien tieši pārliecinājos par šo faktu, kad Vīna studijā nosaucu bārmenim modeli un viņš neviltotā pārsteigumā sarauca uzacis.

Mīnusi:
Oriģinālās ručkas nekam neder - rokas svīst visu laiku un tas rada neērtas situācijas dzīvē (piemēram, vienreiz, no rīta ierodoties biroja stāavvietā, noparkojos blakus grāmatvedim un viņa šerpajai Teslai un devu roku, viņš roku ta satvēra, bet pēc tam bija mēreni skābs visu rītu. Tajā mēnesī man pēdējam izmaksāja algu no visa kolektīva, reāli saistu šos divus faktus kopā). Labi ka onkkulim garāžā bija saglabājies Orļonoks, tad nu ar fēna palīdzību dabūju nost tā ručkas un uzliku savai raķetei - uzreiz cita lieta un roku problēma, kā saka, izsmelta.

Paldies par lasīšanu un ja nu atradīšu vēl kādu labāku modeli par esošo, tad jau uzrakstīšu šeit kas un kā
Offline
bum_bumz
03. Jul 2023, 12:45 #4471

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6484

Braucu ar: E34


03 Jul 2023, 12:23:17 @spy rakstīja:
Ja jau aizgāja recenzijas par EV, tad es par savu pieredzi ar ielikšu.


Offline
GirtzB
03. Jul 2023, 13:24 #4472

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21965

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


02 Jul 2023, 17:47:14 @Dzega rakstīja:
6. Vw id3 / cupra born -
Mīnusi:
Gaita pacieta, arī rodas sajūta, ka ir ietaupīts.
Cupras gadījumā cena - nav īsti saprotams par ko jāsamaksā vairāk kā vw.

tapēc jāņem Cupra ar "foršo" salonu un DCC, tas daļēji risina salona apdares kvalitātes(plastmasas gan paliek bet "pieskāriena" virsmas labākas) un piekares cietības problēmu.

Bagažnieka izmērs ir Golf, Salona izmērs Passat/Octavia.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Marex_FF6
03. Jul 2023, 16:16 #4473

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


01 Jul 2023, 15:01:59 @Dzega rakstīja:
2. Tesla model 3 - sākšu ar to, kas patīk. Dinamika, it īpaši dual motor un performance variantiem. Tiešām iet ļoti labi. Tā pedāļa spaidīšana līdz galam gan diezgan ātri apnīk, bet, protams, tā dinamika ir forša ikdienā. Diezgan liels range, ar vienādu baterijas lielumu pret citiem ražotājiem nobraukt var vairāk. Melo gan dikti teslas par nobraucamo daudzumu - pēc uzlādes parāda baigi daudz, realitātē samelojās stipri. Pabraukt var diezgan dinamiski, uz ceļa turās labi un stabili, stūre nav pārāk viegla, stūrējas diezgan forši braucot straujāk. Liels bagāžnieks, arī iekšā diezgan ietilpīgs, aizmugurē iesēsties var un priekš tās klases ir ok ar vietas daudzumu. Priekšā zem kapota daudz vietas arī samērā. Superchargeru tīklu varētu minēt pie plusiem, bet man personīgi absolūti neinteresē nekur tālu ar tādu teslu braukt. Ekrāna kvalitāte laba, touchscreens strādā ļoti labi. Autopilots strādā labāk kā citās mašīnās adaptīvais kruīzs. Patīk lielais stikla jumts.

Mīnusi:
Apgriešanās rādiuss. Drausmīgs, briesmīgs. Mašīna totāli nav manevrētspējīga, tāda sajūta, ka riteņi pagriežas pa kādiem 5 grādiem. Ļoti šī lieta traucē ikdienā.
Durvju rokturi. Tie nav ērti, pilnīgs fail ar tiem rokturiem, ar vieglu rokas kustību organiski tie nav atverami.
Apdares/uzbūves kvalitāte reāli štruntīga. Ar acīm skatoties apkārt izskatās, ka leišos būtu pa otram lāgam salikta. Šeit gan vairāk varu piesieties tieši uzbūves kvalitātei, jo materiāli/plastmasas atsevišķi pašas par sevi nav pašas sliktākās.
Krāsas kvalitāte. Baigi viegli un ātri iesitās akmentiņi krāsā, jāliek plēve virsū, ja negrib, ka apdauzās. Te gan varētu būt, ka atsķiras no modeļu gadiem, jo citām mašīnām esmu izteikti novērojis, citām nē.
Skaņas izolācija objektīvi bēdīga, mašīnā ir ļoti skaļš.
Gaitas īpašības. Ciets, grabeklīgs, kopumā diezgan švaki. Pa nelīdzenumiem lēkā, mazliet līdzīga sajūta kā braucot ar mašīnu ar lētiem koiloveriem.
Nepatīk tas viena ekrāna princips - man braucot nav ērti skatīties pa vidu tajā ekrānā uz ātrumu. Ar autopilotu braucu sastrēgumā un pa jūrmaleni, citur gribu pats braukt un skatīties ar kādu ātrumu braucu.
Kaut gan iebūvētais google maps ir ērti un karte kopumā strādā labi, vienalga paralēli slēdzu waze, līdz ar to man prasās carplay.
Ja autopilots atslēdzas pats dēļ tā, ka nepiestūrē vai kāda cita iemesla dēļ, tad atpakaļ tas neieslēdzas līdz nākamajai izdarbināšanas/iedarbināšas reizei.
Krēsli - nepatīk ne materiāls krēslam, ne ergonomika sēdēšanas. Arī vizuāli pēc tāda lēta mēbeļu nama dermantīna ofisa beņķa izskatās. Vispār kopumā salonam nav nekāda dizaina. Pat ja tesla to sauc par minimālismu, man tādā atrasties nav nekāda dižā prieka.
Uzvedība ziemā. Ziemā lielos mīnusos mašīna man normāli neuzsila, range melo katastrofāli, aizsala logi, nevērās vaļā/ ciet, kad vēru durvis, bagāžniekā krīt iekšā sniegs. Man gan lielos mīnusos tikai divas reizes palika mašīna ārā, tā kā tās ir atsevišķas epizodes un priekšapsildi neieslēdzu.
Servisa neesamība un kasko cena. Kasko jau varbūt nokrities tagad, ja jau wessā taisa virsbūves, bet servisi tā arī nav.
Mašīnām ar maz km salūzt piekares daļas, sāk traki grabēt kaut kādas atsaites. Lēti to var novērst, bet nu vienalga tā tam būt nevajadzētu. Cupra born gan tāpat notiek, pie 10k km jau atsaites grabēja.

Gandrīz viss augstākminētais attiecas uz model Y, atsevišķi par to rakstīt neredzu īsti jēgu.
Kopumā es model 3 noteikti nepirktu. Ko pirkt tās vietā? To pašu e tron augstākminēto. Jaguar i pace, par ko uzrakstīšu tālāk. Arī ar skoda enyaq es labprātāk braucu kā ar model 3/y. Mercedes eqc laikam dārgāks par Y, bet lietotus ar pavisam maz km var dabūt jau līdzīgā cenā +/-




Labs review, tikai pāris lietas... teslai ir mazākais apgriešanās radiuss starp ipace un etron, ja kas... tā ka nezinu kas tev tur likās drausmīgs...

Un būtu interesanti ko tu domā ar to ka tesla samelojās par range? Par kādu range tu runā to rated vai projected? Šķiet melo visi, ja brauksi stundu uz 90 un tad sāksmi agresīvāk močīt... tie km kas norādīti pie baterijas ir pie ideāliem apstākļiem - 90kmh, bezvēja, 22 grādiem, asfalta utt.

[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 03 Jul 2023, 16:21:11 ]

Offline
JDS
03. Jul 2023, 16:47 #4474

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Nav taa, ka visiem lielaakiem EV ir ljoti liels tas apgrieshanas radius? Tesla model Y vinsh ir nu baigi milziigs un kaitinosh.
Teslai vinsh gan ir kripatu mazaaks par Audi un Jaguar

[ Šo ziņu laboja JDS, 03 Jul 2023, 16:48:29 ]

Offline
Samsasi
03. Jul 2023, 17:01 #4475

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3794

Braucu ar:


03 Jul 2023, 16:47:42 @JDS rakstīja:
Nav taa, ka visiem lielaakiem EV ir ljoti liels tas apgrieshanas radius? Tesla model Y vinsh ir nu baigi milziigs un kaitinosh.
Teslai vinsh gan ir kripatu mazaaks par Audi un Jaguar


lieāks par volgo?
Offline
JDS
03. Jul 2023, 17:03 #4476

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


03 Jul 2023, 17:01:43 @Samsasi rakstīja:

03 Jul 2023, 16:47:42 @JDS rakstīja:
Nav taa, ka visiem lielaakiem EV ir ljoti liels tas apgrieshanas radius? Tesla model Y vinsh ir nu baigi milziigs un kaitinosh.
Teslai vinsh gan ir kripatu mazaaks par Audi un Jaguar


lieāks par volgo?

Taads pats kaa XC90
Offline
barney
03. Jul 2023, 17:15 #4477

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 496

Braucu ar: i3 & Subaru


01 Jul 2023, 14:12:07 @Dzega rakstīja:

1. Audi e tron / e tron sportback - praktiski mans favorīts no visiem....


Kāds ~ range tev sanāca ikdienas režīmā?
Cik liels tas auto ir salonā, ja salīdzina, piemēram, ar Q7?
Offline
treshaa_josla
03. Jul 2023, 18:29 #4478

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 308

Braucu ar:


03 Jul 2023, 16:16:22 @Marex_FF6 rakstīja:

01 Jul 2023, 15:01:59 @Dzega rakstīja:
2. Tesla model 3 - sākšu ar to, kas patīk. Dinamika, it īpaši dual motor un performance variantiem. Tiešām iet ļoti labi. Tā pedāļa spaidīšana līdz galam gan diezgan ātri apnīk, bet, protams, tā dinamika ir forša ikdienā. Diezgan liels range, ar vienādu baterijas lielumu pret citiem ražotājiem nobraukt var vairāk. Melo gan dikti teslas par nobraucamo daudzumu - pēc uzlādes parāda baigi daudz, realitātē samelojās stipri. Pabraukt var diezgan dinamiski, uz ceļa turās labi un stabili, stūre nav pārāk viegla, stūrējas diezgan forši braucot straujāk. Liels bagāžnieks, arī iekšā diezgan ietilpīgs, aizmugurē iesēsties var un priekš tās klases ir ok ar vietas daudzumu. Priekšā zem kapota daudz vietas arī samērā. Superchargeru tīklu varētu minēt pie plusiem, bet man personīgi absolūti neinteresē nekur tālu ar tādu teslu braukt. Ekrāna kvalitāte laba, touchscreens strādā ļoti labi. Autopilots strādā labāk kā citās mašīnās adaptīvais kruīzs. Patīk lielais stikla jumts.

Mīnusi:
Apgriešanās rādiuss. Drausmīgs, briesmīgs. Mašīna totāli nav manevrētspējīga, tāda sajūta, ka riteņi pagriežas pa kādiem 5 grādiem. Ļoti šī lieta traucē ikdienā.
Durvju rokturi. Tie nav ērti, pilnīgs fail ar tiem rokturiem, ar vieglu rokas kustību organiski tie nav atverami.
Apdares/uzbūves kvalitāte reāli štruntīga. Ar acīm skatoties apkārt izskatās, ka leišos būtu pa otram lāgam salikta. Šeit gan vairāk varu piesieties tieši uzbūves kvalitātei, jo materiāli/plastmasas atsevišķi pašas par sevi nav pašas sliktākās.
Krāsas kvalitāte. Baigi viegli un ātri iesitās akmentiņi krāsā, jāliek plēve virsū, ja negrib, ka apdauzās. Te gan varētu būt, ka atsķiras no modeļu gadiem, jo citām mašīnām esmu izteikti novērojis, citām nē.
Skaņas izolācija objektīvi bēdīga, mašīnā ir ļoti skaļš.
Gaitas īpašības. Ciets, grabeklīgs, kopumā diezgan švaki. Pa nelīdzenumiem lēkā, mazliet līdzīga sajūta kā braucot ar mašīnu ar lētiem koiloveriem.
Nepatīk tas viena ekrāna princips - man braucot nav ērti skatīties pa vidu tajā ekrānā uz ātrumu. Ar autopilotu braucu sastrēgumā un pa jūrmaleni, citur gribu pats braukt un skatīties ar kādu ātrumu braucu.
Kaut gan iebūvētais google maps ir ērti un karte kopumā strādā labi, vienalga paralēli slēdzu waze, līdz ar to man prasās carplay.
Ja autopilots atslēdzas pats dēļ tā, ka nepiestūrē vai kāda cita iemesla dēļ, tad atpakaļ tas neieslēdzas līdz nākamajai izdarbināšanas/iedarbināšas reizei.
Krēsli - nepatīk ne materiāls krēslam, ne ergonomika sēdēšanas. Arī vizuāli pēc tāda lēta mēbeļu nama dermantīna ofisa beņķa izskatās. Vispār kopumā salonam nav nekāda dizaina. Pat ja tesla to sauc par minimālismu, man tādā atrasties nav nekāda dižā prieka.
Uzvedība ziemā. Ziemā lielos mīnusos mašīna man normāli neuzsila, range melo katastrofāli, aizsala logi, nevērās vaļā/ ciet, kad vēru durvis, bagāžniekā krīt iekšā sniegs. Man gan lielos mīnusos tikai divas reizes palika mašīna ārā, tā kā tās ir atsevišķas epizodes un priekšapsildi neieslēdzu.
Servisa neesamība un kasko cena. Kasko jau varbūt nokrities tagad, ja jau wessā taisa virsbūves, bet servisi tā arī nav.
Mašīnām ar maz km salūzt piekares daļas, sāk traki grabēt kaut kādas atsaites. Lēti to var novērst, bet nu vienalga tā tam būt nevajadzētu. Cupra born gan tāpat notiek, pie 10k km jau atsaites grabēja.

Gandrīz viss augstākminētais attiecas uz model Y, atsevišķi par to rakstīt neredzu īsti jēgu.
Kopumā es model 3 noteikti nepirktu. Ko pirkt tās vietā? To pašu e tron augstākminēto. Jaguar i pace, par ko uzrakstīšu tālāk. Arī ar skoda enyaq es labprātāk braucu kā ar model 3/y. Mercedes eqc laikam dārgāks par Y, bet lietotus ar pavisam maz km var dabūt jau līdzīgā cenā +/-




Labs review, tikai pāris lietas... teslai ir mazākais apgriešanās radiuss starp ipace un etron, ja kas... tā ka nezinu kas tev tur likās drausmīgs...

Un būtu interesanti ko tu domā ar to ka tesla samelojās par range? Par kādu range tu runā to rated vai projected? Šķiet melo visi, ja brauksi stundu uz 90 un tad sāksmi agresīvāk močīt... tie km kas norādīti pie baterijas ir pie ideāliem apstākļiem - 90kmh, bezvēja, 22 grādiem, asfalta utt.



Es vakar domāju, ko un kā lai pieklājīgi atbild par to "drausmīgs un kaitinošs". Jo realitātē tas radiuss ir pilnīgi vidējs. Kā jau pareizi raksti - pat mazāks par vienu otru "flagmani"

Beigās izdomāju, ka nerakstīšu neko, lai neizklausos pēc galīga Teslas fanboja


Tāpēc man īsti nepatīk tādi emocionāli apskati / salīdzinājumi. Nu mby man vienīgajam liekas jocīgi, kad autors raksta: "tai mašīnai ir neglītas lampas". Precīzi būtu jāraksta - man tās lampas liekas neglītas.


Atpakaļ tēmā. Lai gan, ja saliktu Teslu salīdzinošajā tabulā, daudzas e-mašīnas apgriežas labāk. IMHO jo pārsvarā emašīnas ir relatīvi ne-ātras RWD pilsētas blusas. Nu gan ID3 ar "māsām", gan i3 utt
Man pašam saimniecībā ir gan 3 gan Y un jā, Y griežas sliktāk. Lai gan platforma it kā viena un tā pati



Par rated vs projected arī īsti nav ko piebilst. Nu nesaprot tautieši atšķirību....

Teslas projected ir ļoti precīzs, kopš kaut kāda update tas ņem vērā pat vēja virzienu un stiprumu. Pa Latviju projected slēdzu tikai rotaļas pēc, bet braucot uz EU diezgan detalizēti skatijos, ko tas pareģo. Bija man 3xx km posms, kur jau startā solija, ka pie nākamā lādētāja piebraukšu ar 3 % SOC. Tā arī bija
Offline
HiJaCKeR
03. Jul 2023, 18:44 #4479

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4546

Braucu ar: BMW E90 330i

krieviem arī beidzot ir savs elekto auto

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Dzega
03. Jul 2023, 21:07 #4480

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 693

Braucu ar: 333 & 3333

Par to teslas rādiusu - es runāju par savām subjektīvajām
Izjūtām. Ar visām iepriekšminētajām mašīnām parkojos vienā un tajā pašā stāvvietā, līdz ar to dienām braukājot ievēroju ar kuru man to darīt ir ērti, ar kuru nē. E trons varbūt pat milimetros uz papīra griežās sliktāk, bet realitātē ar teslu man nav ērti. Arī savā shortcutā ikdienas šaurajā ar teslu man jāpadod atpakaļ, kur ar jag izgriežos ar vienu reizi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo