Jaunā laika varonis
1-20 [21-26]
martini928, 24. Oct 2003, 10:46
Par tiem dzinejiem: problema ir dzineja bloka izturiba. Tas ir tas ko es sapratu :-) 996 bloks ir vienkaarshi uztaisiits no vajaaka metaala un taadeelj netur slodzi. Porsche ekonomee un taisa dzineeja blokus tieshi tik stiprus cik nepiecieshams un taadeelj 996 dzinejiem ar turbinaam tomer ir bloki no labaaka metaala - nevis kaa vecajos labajos laikos kad 993 visi bloki bija no laba metaala neatkariigi no taa vai ir turbiina vai nav :-) Jaunie laiki - naudinju ekonomeejam :-)Viesi: vecajam labajam RS4 ne tuvu nebija 530hp un vispaar prichom te kautkaads RS4.
Uzliktu dotajam porsham uzsildiitus slikus un rezultaati 0-100 buutu pilniigi savaadaaki, jo vinjsh ir viegls un sakjere pie shaadiem zirgiem ir noteicoshais faktors.
viesis, 24. Oct 2003, 10:03
Vecaais labais kombi RS4 ar 530zs celj 3,9 nesaptou ko shis tik slabans.GirtzB, 23. Oct 2003, 19:45
GT99 me to tekstu saprta savādāk. 993 dzinēji un 996 GT3/Turbo ir vienas pamatkonstukcijas, pēdējiem ir uzlikta piespiedu dzesēšana savukart parastie 996 dzīnēji nav spējīgi uz tādām jaudām kā vecie 993 dzinēji savas konstrukcijas dēļ.viesis, 22. Oct 2003, 00:59
krutaBeetee1, 21. Oct 2003, 18:05
Mobile jau pilna ar turbo cabrio. Vienīgais, kas attur no iegādes, ir cena.edzulis, 21. Oct 2003, 17:44
Nē, no parastā kabrio carreras laikam. Turbo kabrioletus vēl tikai kaut kad tagad sāks tirgotmartini928, 21. Oct 2003, 17:38
Neiebraucu no kaa iisti shito ir taisiijushi...No 996 Turbo Cabrio? Kautkaa tur viss nesaskan taadaa gadiijumaa...
Beetee1, 21. Oct 2003, 15:09
Viesis 2003-10-21 15:07:49- ko tu te h*iņu nes???viesis, 21. Oct 2003, 15:07
Maneejais ar Savu Opel 2.0 GSI vienam leciigam lempim ar e36 - 2,5 ielika kaa staavosajam, un taa tas buus vienmeer jo tie BMW neiet un nekad nav gaajusi!!!gt99, 21. Oct 2003, 14:43
Redzēju pa TV. Baigi patika tā intervija. Ar to dzinēju bija tā, ka veco ar gaisa dzesēšanu viņi bija izkoduši līdz pēdējam skrūvītei. Bet 996 dzinējs bija pilnīgi jauns no tīras lapas konstruēts. Tad nu nācās viņiem visu studēt no sākuma. Vēl pēc gadiem domāju 996 dzinējus uztūnes stiprāk nekā vecos vispār būtu iespējams. Tam par pierādījumu tas >800zs monstrs. Ka būtu kāds tik nikns vecais dzinējs neesmu dzirdējis.SpOrcMeN, 21. Oct 2003, 14:37
rekur ir -http://www.tvnet.lv/play.php?file=auto_70.wmv&SpOrcMeN, 21. Oct 2003, 14:34
ja skatijaties TV5 autozinjas tad dzreki bij bijushi pie pasha MR. Gammbelllas ciemos nu un radija vinja rupnicinju kur top shitadi un lidzigi monstri - tur laikam teica ka viens arabs esot pasutijis 800 zirgzpeku porshu un vel vinji stastija ka vecie motori esot labaki un pateicigaki tuningam u.t.t. karoche normals raidijuminsh bija varbut pat tvneta. var noluret noteikti ka var
Tigers, 21. Oct 2003, 14:15
Ar to dzesēšanu ir tā, ka bagātie lej ūdeni, nevis nabagie. Jo ūdenim ir labāka šiltumatdeve kā antifrīzam, mazāka viskozitāte, līdz ar to labāk dzesējas. Bet ātrāk tiek nokauts ūdenssūknis.PERFS, 21. Oct 2003, 13:58
Pievienojos ma924.gt99, 21. Oct 2003, 12:20
Un pats galvenais - tika sasniegts ātrums, kas pārsniedz 300 km/h!!! Triloģijas beigas
ma924, 21. Oct 2003, 11:24
Tev gt99 par to LIELAIS PALDIES. Man liekas, ka tā domāju ne tikai es, bet arī citi, kurus interesē Porsche. Domāju ka arī daudzi BMW fani ar interesi lasa tavus rakstus. Vārdu sakot tā turpini!gt99, 21. Oct 2003, 09:45
Tā atslēga kreisajā pusē tādēļ, ka sen sen atpakaļ starts sacīkstēs tika dots pilotiem atrodoties ārpus auto. Šie skrēja pie auto ātri ātri kāpa iekšā un pie reizes arī darbināja to auto, bet, ja atslēga ir labajā pusē, tad iedarbināt varētu tikai tad kad ir jau iekāpis. Bet neaizmirsti, ka šigulis ir sešdesmito gadu sākumā tapis lēts auto, kad gan jau vēl netikai tajos Fiatos bija atslēga kreisajā pusē.dz3333, 21. Oct 2003, 09:38
"Aizdedzes atslēga, ievērojot tradīcijas, atrodas kreisajā pusē, kā tas ir vairumam sporta mašīnu..." vai tad žigulim arī nebija atslēga kreisajā pusē
gt99, 21. Oct 2003, 09:31
ma924: vēl vairāk!!! Es jau tā brīvdienās to vien daru, kā tulkoju par Porsche. Tu gribi vēl vairāk!!! Pietam gan jau daudzi BMW fani (ar Bimmer priekšgalā





viesis, 21. Oct 2003, 02:56
rulz jau rulz
1-20 [21-26]