Jauni standarti sešcilindru dzinēju tehnoloģijās
1-11
Sadam, 06. Jan 2003, 17:32
Labs raksts... Kadreiz man ar buus 330Ci...PERFS, 01. Jul 2002, 02:39
AUDI ir 2976 cm3 V6 motors ar 30 vaarstiem, un BMW griezes momenta sadaliijums pa asiim ir apgriezts (38% priekshaa, 62% aizmuguree). Edzulis, kad nebuus ko dariit, izlabo
viesis, 23. May 2002, 20:09
To: Speciaalistsbljaaviens, sorry... paldies par labojumu... taa ir kad naktii straadaa un nepierubii kad vajag Ctrl+V un kad nee

---
Prfctyon.
M3, 22. May 2002, 19:29
ha, audi raavienaa nevaaji zaudee !Specialists, 22. May 2002, 14:54
Foršs raksts - reti sanāk redzēt salīdzinājumu tabulu divām manis iekārotākajām mašīnām. ;-)PS. IMHO - Audi nav R6 un priecē ka BMW uz priekšējo tiltu dod 62%. ;-)
PERFS, 21. May 2002, 17:32
Chrysler - nu sorry, tas raksts ir tieshi par to konkreeto motoru,.. OK, buus kaukas jaauzcep arii par diizeljiem
Bimmer, 21. May 2002, 16:33


Tikai piebildīšu, ka pagājušā gada "Engine Awards" BMW 3,0i dzinējs bija 6. labākais pasaulē! (Pirmais bija BMW 3,2, otrais- BMW 1,8 Valvetronic). Tāds Audi 3,0 dzinējs vispār nefigurēja pat attiecīgās kubatūras konkurencē pirmajās ~6 vietās (pārējās vietas nebija norādītas).
Chrysler, 21. May 2002, 08:59
Ēē, a kapēc neviena vārda par megarulzz dīzeļiem? Bļin, visas jaunās izstrādes tik priekš benž strēbējiem vien, a dīzelim nekā. Tāds pabērns vien ir. Vakar pabiju Alpina mājas lapā - tur vīri šosejas sacenēs laurusa plūc ar dīzeļiem, tā lūk!PERFS, 20. May 2002, 22:12
tas pats raxta autors vien tas bija
I_v_a_r_s, 20. May 2002, 21:51
Viens man ir skaidrs, BMW akal njemaas ap tiem motoriem... un pareizi dara! Kaa te komentos viens ieprieksh teica, ka veseliiga konkurence nevienam par ljaunu nenaak
1-11