BMW E30 M3 - pirmais un īstākais M3

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-98] 

Artis_D, 19. Jan 2004, 11:34

e30 M3 manā skatījumā ir lielāka pievienotā vērtība par M3 ar e36 kuzavu. Kartings M3 ir da best. Huljigankas kuzavs. Tehniski pārāks protams ir e36 un e46. Bet feeleings ir labāks e30. Personīgi man.

HeMer, 19. Jan 2004, 11:21

Manuprāt, e36 M3, salīdzinājumā ar e30 M3, ir tikai "turpinājums", nevis progress (tādus vārdus esmu salasījies, pats ne ar vienu no šiem dzīvē neesmu saskāries). Nākamo rakstu varētu veltīt e28 M5, kas pēc dažu auto žurnālistu izteikumiem, vadāmības ziņā pārspēj pat e39 M5 (ar izslēgtām "smadzenēm"). Ā, ja pa leģandām runājam, Mercedes sadaļā priecātos izlasīt par 70to gadu asfalta teroristu Mercedes-Benz 450sel 6.9

BOOMER, 19. Jan 2004, 10:35

Varetu padiskutet, kadai vajadzetu but cenai sobrid ///M3 e30 ... 10 000 eur nav adekvata shim auto. Pielauju, ka varetu "reali" maksat 4000-5000 eur.

Martini, 19. Jan 2004, 09:59

=P mana ex raķete arī kadrā tikusi =P

Martini, 19. Jan 2004, 09:58

=P sen bij laiks =P

GirtzB, 19. Jan 2004, 09:36

P.S. Man šķiet SportEVO bija pirmais sērijveida auto ar elektroniski maināmu piekares cietību?

GirtzB, 19. Jan 2004, 09:26

Aha un nevis dzesēšanai bet vienkārši ar nātriju dzesējami vārsti...

Marchello, 19. Jan 2004, 09:17

Vispaar jau sen bmwpoweri.lv vajadzeeja paraadiities shaadam te rakstinjam Naakosho vajadzeetu kaut ko liidziigu uzbliest par e36 M3

p.s. pamaniijaas veel viena kljuudinja tekstaa:
pie EVO III
"Atšķirības no standarta M3: nātrija sakausējumu izplūdes vārsti labākai dzesēšanai"
jaabuut nevis naatrija sakauseejumam (?), bet ar naatriju pildiiti vaarsti labaakai dzeseeshanai. Ja nemaldos tad arii e30 318is ir shaadi vaarsti.

GirtzB, 19. Jan 2004, 09:04

Vēl viena versija, pēc 89 gada standarta M3(ne evo) uzstādīja 215zs dzinēju ar katalizatoru.

GirtzB, 19. Jan 2004, 09:01

Traģiskās atšķirības, kas liegtu šamo lietot ikdienā nemaz nav tik daudz. Pieskaitam JZ nosauktajām vēl priekšdaļas noformējumu un tad ir +/- viss. Ja bundža galīgi nojāta visu var pārlikt kāda 316i bundžā...
Ikdienas lietotājam galvenā probza atast M3 ar kondicionieri
.S. 10000rpm tāds nopietns motocikls.

Bosnija, 19. Jan 2004, 08:18

Labs raksts, Martini pimpis

edzulis, 19. Jan 2004, 02:17

Piekrītu JZ

JZ, 19. Jan 2004, 02:10

Dark, nav jau jaabrauc ar to mashiinu ikdienaa, tad taas izmaksas nebuus tik lielas, motoru galvenais nenokaut, bet laiciigi paarjaukt un nomainiit visu, ko var(iespeeju robezhaas), neticu ka tas izmaksaas vairaak kaa taisiit kapitalku kaukaadam m50 motoram, aizmugureejie spaarni maksaaja ap 400eur, taakaa ar nav nemaz tik traki, citu unikaalu detalju tai mashiinai arii nebija... ja neskaita aizmugureejo logu un raami(raamis bij kaukaadi nepilni 300eur), kaa arii bagaazhnieku, bet neviens neliek to likt uz jumta...

Rakstnieks, 19. Jan 2004, 01:28

P.S priekš 80/90 gadu mašīnas,tāda jauda no 2.3l tilpuma tiešām ir pasakaina.

Rakstnieks, 19. Jan 2004, 01:27

Arī manam ex Mercedes 2.3-16v ir tās maģiskās 7 sekundes līdz 100 km/h.
Ikdienā braucot to nejūt. Jā,aizbraucot līdz elitārajai iestādei "Scania",starp 5dienas nakšu sportistu kontingenta var justies kā karalis.

Vadik, 19. Jan 2004, 01:11

VEL BIJA M3 2.0
ITALIJAS VARIANTS

jurrus, 19. Jan 2004, 00:05

Manuprat, labakais, ko BMW ir radijis!

edzulis, 18. Jan 2004, 21:37

Par to lai garaissūds stāsta

Marchello, 18. Jan 2004, 21:36

to Boomer
kaut kas ir sheit: http://www.bmwpower.lv/model.php?op=show&id=55

BOOMER, 18. Jan 2004, 21:15

Kur ir apraksts par "italu" ///M3 ?

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-98] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties