BMW E30 M3 - pirmais un īstākais M3

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-98] 

Marchello, 21. Jan 2004, 14:43

GirtsB Tu domaa sho: http://www.s14.ctmnet.de/0154/01.jpg ?

GirtzB, 21. Jan 2004, 14:28

P.S. Šams sabūvēja SportEVO To vēl ir vērts darīt.

Dynamite, 21. Jan 2004, 11:07

vo ieprieksheejais posts gan laikam pretendee uz meenesha postu... )))))))

viesis, 20. Jan 2004, 23:29

Kaadas muljkjiibas par reto sastopamiibu, pilna riiga ar mKaam Man gar maaju viens ar noruuseejushu 4durvju 318 eMku vizinaas

Raicha, 20. Jan 2004, 21:44

Fii: nepateikshu precizi, jo pasen lasiju par to classic car zhurnaalaa - iekrita atmnjaa, ka jauna taa tachila bija maksaajusi ap 15k, un muusdienaas taas dazhu izdziivojusho eksemplaaru cena ir paari miljonam - nodomaaju, ka labs naudas ieguldiishanas veids. pashmasu atceros - 12** kg, man likaas ahuuni smaga prieksh 1.3 bet modeli nosaukt nevaru.

Darkman, 20. Jan 2004, 20:48

Vot tas ir pesec ko Girtz aprakstija))) Zetons kadram. Nebija cenu salidzinajums ar originala cenu?

Fii, 20. Jan 2004, 12:54

Raicha, kuram Alfas modelim tas bija? Labaako ko man izdodas atrast ir 1956. Alfa Romeo Sprint Veloce ar 1290cc DOHC dzineeju, kursh attiistiija veselus 90hp

GirtzB, 20. Jan 2004, 11:04

www.s14motorsport.de lapā bija viens kadrs kurš sev par prieku užbūvēja pilnīgi jaunu e30 M3 no jaunām detaļām
Tā kā ja grib zināt kā tāds gāja jauns nav probzu.

gg, 20. Jan 2004, 10:57

Taa turba atveersies tikai peec 6-7K un tas noziimee ka motoram jaagriezhaas vismaz liidz 9K lai buutu tolks!

viesis, 20. Jan 2004, 10:35

Tas viesis 10:34 biju es - Dambergs - a kaapeec mani neraada ar niku?

viesis, 20. Jan 2004, 10:34

Manupraat, galvenais labums tajaa auto ir elegantaa forma. Vadaamiiba, protams, ir laba lieta, bet stingru taada gada kuzovu neatrast - daudzas jaunas sportiskas mashiinas jutiisies muusdienaas labaak. Bet tik un taa domaaju, ka kaadreiz man buus vairaak vai mazaak origjinaals M3 E30. Joprojaam viens no maniem miiljaakajiem auto.

GA3, 19. Jan 2004, 22:56

Ieveerteejiet sho: http://www.m3bmw.com/gallery/engine/1.tu....turbo.17.jpg turbiina vai pa pus motoru!

Beetee1, 19. Jan 2004, 22:09

Cienījams raksts un saturīga diskusija. Mani cieņas apliecinājumi īstiem BMW faniem.

Raicha, 19. Jan 2004, 22:03

iepr. - aizmirsu piebilst, ka pirms 65ktaa

Raicha, 19. Jan 2004, 22:00

nu, kaukaadai tur alfa romeo arii bija dohc un 150hp, tikai no 1.3L :P

Darkman, 19. Jan 2004, 21:51

Kadi jus te visi izglitoti...

Fii, 19. Jan 2004, 20:08

Juron, nav iipasha pamata briiniities. DOHC bija paziistams jau 1913. gadaa, tiesa gan ne seerijveidaa. Jau 1965. gadaa Toyota 2000GT bija apriikota ar 2.0l 150hp DOHC dzineeju, un tas nebuut nav pirmais seerijveida DOHC dzineejs. Ja nekljuudos, tad pirmais bija Bugatti 1931. gadaa.

garaissuuds, 19. Jan 2004, 17:55

TE IR KAUTKAS PAR ITALIAN M3
http://www.bmwe21.net/320is/
http://www.schwarztwo.de/e30/fotost/f00242/f00242.htm
P.S. S14 RULZZ

Artis_D, 19. Jan 2004, 17:19

ar to pašu kuru es

JZ, 19. Jan 2004, 17:17

nez cik nopietni, bet vienu briidi man to mashiinu pa 1000 vai 1200$ piedaavaaja, tiko peec crash uz vantinieka... bet tad pagalmaa urka staaveeja... ar kuru vietu es toreiz domaaju - nezinu

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-98] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties