Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: Viss par un ap E21

AutorsZiņojums
e21legions
15. May 2019, 22:32 #2401

Kopš: 05. Dec 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 28

Braucu ar: 1977 BMW E21 320 Automatic

Sveiciens!
Autiņa spirometers būs precīzāks nekā navigācija. Es tam ticētu vairāk. Man ir mazmotors ar 3,69 reduktora pārnesumu (Tev, visticamāk, būs mazāks), trīs robu automāts. Braucot ar 100km/h lielu ātrumu, tahometrā ir 3500 apgriezieni. Vispār, esmu ievērojis, ka BMW instrumentu paneli ir projektējis tā, ka tahometra un spidometra rādītāji kustās sinhroni. Vismaz man tā ir. Ja ātruma rādītājs ir uz pulksten 12.00, tad tur pat ir arī tahometra rādītājs. Tā var netieši spriest, kam vairāk ticēt, spidometram vai navigācijai. Troksnis tāds, ka liekas, ka tā dvēsele tūlīt aizskries autiņam pa priekšu. Taču tas ir normāli, jo tā bija domāts. To gadu BMW koncepcija bija ražot sporta kupejas ar augstiem dzinēju apgriezieniem. Kompresijas pakāpe bija zema un vajadzīgo jaudu varēja dabūt palielinot dzinēja apgriezienus. Sportenieks, tomēr. Risinājums ir tikai viens - sameklēt piecu robu gaņģeni un attiecīgo kardānu. Reta opcija un šodien maksā lielu naudu. Bet ir tā vērts, manuprāt. Vēl var sameklēt 323 garo reduktoru ar 4,10 pārnesumu. Arī retums, jo LV pārsvarā dominēja mazmotori. Taču, BMW raksturīgā uzrāviena vairs nebūs, totes motora apgriezieni būs mazāki tā jestrāk braucot. Vēl var uzstādīt e30 piecu robu kārbu. Vieglāk sameklējama, bet nebūs mehāniskā spidometra izvada. Jātaisa kolhozs uzstādot elektronisko spidometru, ko es nedarītu.
Offline
bmwaddict
16. May 2019, 00:28 #2402

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

GPS toch nav pareizais atskaites punkts. Cik esmu dzinis mashiinas no vaacijas visaam GPS ir raadiijis mazaak nekaa spidometraa. Nu labi GPS iekaartas arii var buut dazhaadas bet pa lielam ir taada tendence visaam raadiit ieveerojami mazaak. Arii vecais mehaaniskais spidometrs var buut paguris un raadiit shkjeersaam.. Tahometram arii taa pati probleema.. Gribi preciizi zinaat apgriezienus vajag izmantot digitaalo ar indukcijas deveeju uz svechvada.

Sarunaa ar kaadu kas pabrauc no aizmugures un pa telefonu (protams izmantojot bezroku sisteemu ) saskanjojiet cik kuram raada..

Offline
Krabiz
16. May 2019, 11:57 #2403

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


16 May 2019, 00:28:06 @bmwaddict rakstīja:
GPS toch nav pareizais atskaites punkts. Cik esmu dzinis mashiinas no vaacijas visaam GPS ir raadiijis mazaak nekaa spidometraa. Nu labi GPS iekaartas arii var buut dazhaadas bet pa lielam ir taada tendence visaam raadiit ieveerojami mazaak.


GPS tieši ir pareizais atskaites punkts, spidometrs rāda precīzi ja riteņu un riepu izmēri ir tieši tādi, kā noteicis ražotājs. Ar lielāku vai mazāku kopējo riteņa diametru spidometrs rādīs kļūdaini uz vienu vai otru pusi.


15 May 2019, 22:32:24 @e21legions rakstīja:
Sveiciens!
Vēl var sameklēt 323 garo reduktoru ar 4.10 pārnesumu. Arī retums, jo LV pārsvarā dominēja mazmotori. Taču, BMW raksturīgā uzrāviena vairs nebūs, totes motora apgriezieni būs mazāki tā jestrāk braucot.


4.10 ir īsa attiecība, apgriezieni būs tieši vēl augstāki
Offline
cherbis
23. Dec 2019, 16:20 #2404

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām

Kādam ir info par kardānu garumiem? 1,8 un 2,3 dzinējiem kardānu garums ir vienāds vai atšķiras?
Offline
Redliner
24. Dec 2019, 12:44 #2405

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac


23 Dec 2019, 16:20:27 @cherbis rakstīja:
Kādam ir info par kardānu garumiem? 1,8 un 2,3 dzinējiem kardānu garums ir vienāds vai atšķiras?
.

Garumus nepateikšu, bet tie atšķiras. M20 dinējam dēļ garākas kārbas kardāns bija īsāks.
Offline
Puce
04. Feb 2020, 17:47 #2406

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Atšķiras arī atkarībā no kārbas. 4niece, 5niece 5niece sporta, automāts.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
cherbis
04. Feb 2020, 21:27 #2407

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām

Viss ok, problēma ar kardānu atrisināta!
Offline
janeks7
04. Nov 2020, 10:12 #2408

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3380

Braucu ar:

E21 no rūpnicas gāja priekšā alumīnija bremžu suporti,vai esmu kaut ko nosapņojis?
Offline
cherbis
04. Nov 2020, 22:24 #2409

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām


04 Nov 2020, 10:12:38 @janeks7 rakstīja:
E21 no rūpnicas gāja priekšā alumīnija bremžu suporti,vai esmu kaut ko nosapņojis?

nav no alumīnija tur pilnīgi nekas

[ Šo ziņu laboja cherbis, 04 Nov 2020, 22:25:16 ]

Offline
crime
04. Nov 2020, 22:38 #2410

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


04 Nov 2020, 10:12:38 @janeks7 rakstīja:
E21 no rūpnicas gāja priekšā alumīnija bremžu suporti,vai esmu kaut ko nosapņojis?

e31 840i nāca brembo alumīnija supporti, kuri der bolt-on e24, e28, utt. manā e24 galerijā vari paskatīties
Offline
Puce
06. Nov 2020, 22:38 #2411

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Neventiléjamiem diskiem varéja pa taisno uzlikt alumínija suportus no kaut kádas vecas Alfas. Šķiet, ka pat bija viens pret vienu.
Kaut kad miljons gadu atpakaļ man tādus piedāvāja, bet tā kā man bija 323i, tad nesaskatīju nekādu interesi tajos.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
janeks7
07. Nov 2020, 00:59 #2412

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3380

Braucu ar:


06 Nov 2020, 22:38:36 @Puce rakstīja:
Neventiléjamiem diskiem varéja pa taisno uzlikt alumínija suportus no kaut kádas vecas Alfas. Šķiet, ka pat bija viens pret vienu.
Kaut kad miljons gadu atpakaļ man tādus piedāvāja, bet tā kā man bija 323i, tad nesaskatīju nekādu interesi tajos.


Man ir suports uz kura rakstīts BMW Brembo un bij uz e21 neventilējamiem bremžu diskiem
Offline
dafka
17. Mar 2021, 15:21 #2413

Kopš: 22. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1257

Braucu ar: E21 323

Kāds varbūt tirgo glāžu atsaites priekš E21?
Interesē priekšējā un aizmugurējā - piedāvājumus PM.


Kā arī, varbūt varat ieteikt labu kantori vai privātu meistaru Rīgā, kurš var palīdzēt ar m20b23 dzineja tehniskiem jautājumiem un uzlabošanas darbiem?

Paldies!

[ Šo ziņu laboja dafka, 17 Mar 2021, 15:29:52 ]

Offline
chochs
29. Oct 2021, 16:53 #2414

Kopš: 11. Nov 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 186

Braucu ar:

Baiga neaktivate te. kadam ir kada aktivitate
Offline
janeks7
29. Oct 2021, 16:58 #2415

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3380

Braucu ar:


29 Oct 2021, 16:53:24 @chochs rakstīja:
Baiga neaktivate te. kadam ir kada aktivitate



Gan jau ir kāda e21 whattsap grupa,tāpēc te tāds klusums
Offline
cherbis
29. Oct 2021, 19:22 #2416

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām

null

[ Šo ziņu laboja cherbis, 29 Oct 2021, 19:25:43 ]

Offline
HE9600
30. Oct 2021, 08:26 #2417

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

Skaists

[ Šo ziņu laboja HE9600, 30 Oct 2021, 08:27:15 ]

Offline
janeks7
15. Apr 2022, 19:54 #2418

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3380

Braucu ar:

Nopirkšu BMW E21 jebkādā stāvoklī,var būt bez dokumentiem
PM
Offline
martinez
15. Apr 2022, 19:58 #2419

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29191

Braucu ar: cietu seju

Janka, kas ar Tavu veco zilo 323 tagad notiek, kādu dziesmu dzied? Motors
Offline
janeks7
15. Apr 2022, 21:00 #2420

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3380

Braucu ar:


15 Apr 2022, 19:58:46 @martinez rakstīja:
Janka, kas ar Tavu veco zilo 323 tagad notiek, kādu dziesmu dzied? Motors


2009gadā pārdevu visu auto bez motora vienam čomam
Bet nu jau pāris gadus tas auto ir atkal pie manis,tikai stipri aplasīts
Tagad meklēju trūkstošās detaļas lai kautkad var ķerties klāt un sabūvēt atpakaļ
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Phasma, Puce, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo