Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: Viss par un ap E21

AutorsZiņojums
mavis
08. Feb 2008, 16:05 #161

Kopš: 04. Jun 2006

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Ford C-MAX

klau tā var būt, ka šprice ir "jāpieregulē" pēc tā warm-up-regulator nomaiņas?

Pats uzliku virsū, rezultāts: absolūti nesabila motora darbība + joprojām nelec pus-silts.

Šobrīd meisters mēģina "pieregulēt". Varbūt te kādam par to ir viedoklis?
Offline
rosigais
08. Feb 2008, 16:21 #162

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


2008-02-03 12:28, Puce rakstīja:
paprasi tam pašam Phasmam vai kādam citam. Man gan nav.

Vakar gandrīz tika pabeigta jauno vadu vilkšana motoram. Tagad vajag atrast vai nu tikai jaunas releju ligzdas vai nu arī kaut kā jādabū laukā vecās spailītes un jānomaina ar jaunām. Un tad vēl jāpielodē vadi štekerim.
Tagad vadi izskatās diezgan ļoti zolīdi. Pašam pat prieks bija


a fotoreportāža
Offline
Puce
08. Feb 2008, 17:08 #163

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

hvz, kas tur jāpieregulē.. tiesa gan Motronika priekštecis tur stāv... bet nu lai regulē.
būtībā es tev teicu izlasīt šprices darbības mehānismu, lai pašam būtu skaidrs vai tevi uz baksiem nemēģina uzvilkt.


2008-02-08 16:05, mavis rakstīja:
klau tā var būt, ka šprice ir "jāpieregulē" pēc tā warm-up-regulator nomaiņas?

Pats uzliku virsū, rezultāts: absolūti nesabila motora darbība + joprojām nelec pus-silts.

Šobrīd meisters mēģina "pieregulēt". Varbūt te kādam par to ir viedoklis?


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
08. Feb 2008, 17:09 #164

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

moš rīt kādu bildi uztaisīšu, ja neaizmirsīšu fotoaparātu mājās.


2008-02-08 16:21, rosigais rakstīja:

2008-02-03 12:28, Puce rakstīja:
.. velkam vadus...


a fotoreportāža


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
mavis
08. Feb 2008, 19:50 #165

Kopš: 04. Jun 2006

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Ford C-MAX


2008-02-08 17:08, Puce rakstīja:
hvz, kas tur jāpieregulē.. tiesa gan Motronika priekštecis tur stāv... bet nu lai regulē.
būtībā es tev teicu izlasīt šprices darbības mehānismu, lai pašam būtu skaidrs vai tevi uz baksiem nemēģina uzvilkt.


2008-02-08 16:05, mavis rakstīja:
klau tā var būt, ka šprice ir "jāpieregulē" pēc tā warm-up-regulator nomaiņas?

Pats uzliku virsū, rezultāts: absolūti nesabila motora darbība + joprojām nelec pus-silts.

Šobrīd meisters mēģina "pieregulēt". Varbūt te kādam par to ir viedoklis?


Tipa konstatēja, ka tas "jaunais regulātors" nav darboties spējīgs, tipa spiediens momentā uzkāj no 0 līdz 5.. bet normāli vajadzētu sākuma turēties ap 1.

+ pateica, ka vairāk ar manu e21 neņemsies


Tā kā vajadzēs pieķerties pie kādas literatūras
Offline
Puce
08. Feb 2008, 22:17 #166

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

tu viņam slikti maksā vai viņš jau zajebalsa ar tavu antikvariātu?


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
mavis
09. Feb 2008, 10:52 #167

Kopš: 04. Jun 2006

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Ford C-MAX


2008-02-08 22:17, Puce rakstīja:
tu viņam slikti maksā vai viņš jau zajebalsa ar tavu antikvariātu?


Nu "hvz", parasti viņš kādas ~3h čikinājās, kādus ~20lvl par to samaxāju, kad bija atradis man aukstā starta sprauslu + darbs, tad kādi 30lvl sanāca

Bet tagad īsti vairs nav arī ko viņam darīt un par ko maksāt. To regulātoru viņš sākumā bija pielicis nepareiza vietā, kam sākumā pats negribēja piekrist Dažas skruves viņš arī nevarēja atsktrūvēt, nācās man mētelī&ēļainām rokām pašam ņemties pēc viņa instrukcijām... vot rezultātā viņam ZB..

itkā jau teicu.. nu dabūšu vēl 1 regulātoru, pamēģināsim vēlreiz, samaksāšu cik vajadzēs.. viņš tikai par pēdējo čakaru paprasija "piecīti" un teica, lai vairāk nebraucot

dodos pēc normāla testera&superlīmes(tahometra bultai) un uz garāžu
Offline
mavis
09. Feb 2008, 18:33 #168

Kopš: 04. Jun 2006

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Ford C-MAX

Tā, šodien tika "pielaikots" tahometrs

Itkā strādā OK, bet tukšgaitā ar atlaistu gāzi nokrītas līdz 0, kaut arī motors strādā! Kas varētu būt par vainu?
Offline
Puce
09. Feb 2008, 23:00 #169

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Kāda bilde no manējā. It kā neizskatās parāk smuki, bet ja jūs zinātu kā pirms tam izskatījās.

Kā jau teicu, tad viss vēl procesā. Releji aizceļos uz salōnu, noizolēs visus vadus un būs zuper!





uz ziemas riepām/diskiem.



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
janeks7
13. Feb 2008, 23:08 #170

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3384

Braucu ar:

Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries
Offline
se7en
16. Feb 2008, 17:03 #171

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989

džeki džekiii



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Rakstnieks
16. Feb 2008, 17:12 #172

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


2008-02-13 23:08, janeks7 rakstīja:
Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries

Bija viens baismīgs eksemplārs,nokarināts ar plastmasām,un spoileriem. Cik atceros,viņā bija implantēts M50
Edzulis zināja sīkāk,kas un kā.
Offline
Ragainaa
16. Feb 2008, 21:25 #173

Kopš: 07. Aug 2007

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: Ja ved, tad braucu!


2008-02-16 17:12, Pastnieks rakstīja:

2008-02-13 23:08, janeks7 rakstīja:
Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries

Bija viens baismīgs eksemplārs,nokarināts ar plastmasām,un spoileriem. Cik atceros,viņā bija implantēts M50

Edzulis zināja sīkāk,kas un kā.

Laikam tas Latvijā bija vienīgais e21 ar m50 dzinēju
janeks7

Ja mīlēsi sevi, tad arī citi Tevi mīlēs!
[ This message was edited by: Ragainaa on 2008-02-16 21:26 ]
Offline
Puce
18. Feb 2008, 12:52 #174

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

E21 ar M50 iekšā.

Bet cik saprotu, tad ir paliels čakars.


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Aidzhis
18. Feb 2008, 13:43 #175

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34


2008-02-13 23:08, janeks7 rakstīja:
Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries
Tev liekas, ka M50B25 būs jaudīgāks par tavu bijušo 2.7?
Offline
Kalnz
18. Feb 2008, 14:50 #176

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14295

Braucu ar:



[ This message was edited by: kalnz on 2008-02-18 14:50 ]
Offline
janeks7
18. Feb 2008, 14:54 #177

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3384

Braucu ar:


2008-02-18 13:43, Aidzhis rakstīja:

2008-02-13 23:08, janeks7 rakstīja:
Vai iekš e21 grūti ielikt m50b25 dzinēju
Varbūt kāds ir ar to saskāries
Tev liekas, ka M50B25 būs jaudīgāks par tavu bijušo 2.7?

Standartu nelikšu iekšā,gan jau būs labāk.
Offline
E-d-g-a-r-s
20. Feb 2008, 15:53 #178

Kopš: 12. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 432

Braucu ar: BMW e21 323i ’79

Cienījamie markas kolēģi!
Steidzami meklēju labu e21 323i motora galvu.
Ja kādam ir informācija, kur tāda atrodas vai arī pārdodas - lūdzu ziņojiet - [email protected] vai PM.
Liels paldies jau iepriekš visiem!

-----------------
*For sale: Alpina 15*7 Wheels*
*For Sale: Kosei RT-Penta R16 Wheels*
Offline
Puce
20. Feb 2008, 16:09 #179

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Aigars (Iecavā).
Kaut kad pārdevu viņam veselus divus 2.3L motorus un vēl vienu galvu. Gan jau kaut kas ir no tā palicis. tas viss no e21.

26564488

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Loverr
26. Feb 2008, 22:16 #180

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 119

Braucu ar: e39 528 un e28 525 turbo

vai kaadam ir kautkaada info kur var dabuut remonta slikshnus prieksh e21 bundzaj..woloteh vai kaa tur vinju sauc neinteresee tikai latvija...iepriksh paldies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Phasma, Puce, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo