Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: Daļas E21

AutorsZiņojums
janeks7
06. Feb 2009, 13:46 #161

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3378

Braucu ar:


06 Feb 2009, 13:20:29 Vii4 rakstīja:
Es jau gadu taisu e21, sametinats nokrasots. pagasned nopirku donoru e30 ar 1.8i. esmu jau izjaucis iznemis pravotku tuu.
vakar ielaudziju ka e21 var ieliks e30 paneli . itka pec skata der, bet vai nav jazin kas vairak...
ka ir ar pecku, jaatstaj dzimta vai e30 der.
ar vadiem ar 4akars, gribeju zinat vai e30 reduktors der e21...
un janek7 man tev jaut. ka ir ar kardaniem. man ir 3 gab bet neviens neder

A kādu Tu dzinēju liec iekšā
Offline
Fon_Martinsons
06. Feb 2009, 14:04 #162

Kopš: 19. Nov 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 209

Braucu ar: E34, E21, Caddy


06 Feb 2009, 13:20:29 Vii4 rakstīja:

vakar ielaudziju ka e21 var ieliks e30 paneli .


priekshkam tev tur vajag to e30 paneli?
Offline
Puce
06. Feb 2009, 14:15 #163

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

nekāda e21 purgāšana ar svešām detaļām!

Motors ir vienīgais izņēmums. protams, ja rokas aug no pareizās vietas, tad arī piekari var pamainīt, bet vizuālo NĒ!

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Fon_Martinsons
06. Feb 2009, 14:27 #164

Kopš: 19. Nov 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 209

Braucu ar: E34, E21, Caddy

pilniibaa piekriitu, savam pat motoru atstashu orgjinaalo
Offline
majmuni
06. Feb 2009, 16:33 #165

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 637

Braucu ar:

http://foto.inbox.lv/vana18/31-07-2008
Pa 10ls atdodu P.S ja kadam vajag
Online
Vii4
07. Feb 2009, 15:16 #166

Kopš: 23. May 2007

No: Limbaži

Ziņojumi: 238

Braucu ar: glitu e21

Kadel es nevaru likt savam e21 ko es velos?
vel nekada kluba neesmu iestajies
Lieku m10 1.8i motoru ar 5atrum karbu, orginalaja bija automats.
kada vaina piekarej? vajadzigi tik stingraki stabilizatori un neliela izdoma pie pusasu skruvesanas, jataisa flanci lai pie sedinasanas butu rata izgazums ka norm auto. lai iekskanti need.
Par paneli domaju ka, ja varesu tad liksu, jo pravodku lieku no e30, tatad spidometrs strada no reduktora nevis no karbas...lieta tada ka e30 stekeri orginalajam panelim neder... tadel ar liksu e30 paneli un pielagosu orginalo pe4ku.
par kardanu vel nezinu neesmu vel ticis lidz montazai

[ Šo ziņu laboja Vii4, 07 Feb 2009, 15:22:24 ]

Offline
cherbis
07. Feb 2009, 15:33 #167

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām

visu pravodku nau jeegas vilkt ieliku 3,5 motoru, vinja vadības bloku un tikai dazji vadelji uz droshinaataaju kasti i viss paareejais palika no vecaas pravodkas
Offline
cherbis
07. Feb 2009, 15:44 #168

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām

jaa
Offline
cherbis
07. Feb 2009, 15:50 #169

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām

m30 jaa izvilku no 7taa ieliku piemeeriju vadus savilku tagat nojaucu leenaam saaku lasiit kopaa sapuleeju sakraasoju taa lai smuki tilpums laps man jau ar patiim tik tadat probleema radiatoors kur lai izrauj taadu kaa bija vecajaam alpinaam hvz viss iet uz to ka buus jaataisa no nulles
Offline
janeks7
07. Feb 2009, 16:29 #170

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3378

Braucu ar:


07 Feb 2009, 15:50:15 cherbis rakstīja:
m30 jaa izvilku no 7taa ieliku piemeeriju vadus savilku tagat nojaucu leenaam saaku lasiit kopaa sapuleeju sakraasoju taa lai smuki tilpums laps man jau ar patiim tik tadat probleema radiatoors kur lai izrauj taadu kaa bija vecajaam alpinaam hvz viss iet uz to ka buus jaataisa no nulles

Tas dzinejs tak mežonigi smags
Offline
cherbis
07. Feb 2009, 16:33 #171

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām

alpinaam un kartagiem bij taadi ! taa kaa shitam ar aizies
Offline
Vii4
07. Feb 2009, 18:06 #172

Kopš: 23. May 2007

No: Limbaži

Ziņojumi: 238

Braucu ar: glitu e21


07 Feb 2009, 15:33:23 cherbis rakstīja:
visu pravodku nau jeegas vilkt ieliku 3,5 motoru, vinja vadības bloku un tikai dazji vadelji uz droshinaataaju kasti i viss paareejais palika no vecaas pravodkas

vnk es neuzticos vecajai pravodkai, un standarta bija 1.8 karbis, taka benz zuknis jamonte klat (man nav suknis kas nak baka, bet tas kas apaksa, ja liksu motortelpa, vins spes uzsukt benzinu no bajas ja izejas ir augspuse?)
un visi parejie sprices vadi, vismaz mana skatijuma man ir vieglak ielikt vadus neka gudrot jaunu eirupu

[ Šo ziņu laboja Vii4, 07 Feb 2009, 18:06:38 ]

Offline
Vii4
07. Feb 2009, 18:25 #173

Kopš: 23. May 2007

No: Limbaži

Ziņojumi: 238

Braucu ar: glitu e21


06 Feb 2009, 13:46:58 janeks7 rakstīja:

06 Feb 2009, 13:20:29 Vii4 rakstīja:
Es jau gadu taisu e21, sametinats nokrasots. pagasned nopirku donoru e30 ar 1.8i. esmu jau izjaucis iznemis pravotku tuu.
vakar ielaudziju ka e21 var ieliks e30 paneli . itka pec skata der, bet vai nav jazin kas vairak...
ka ir ar pecku, jaatstaj dzimta vai e30 der.
ar vadiem ar 4akars, gribeju zinat vai e30 reduktors der e21...
un janek7 man tev jaut. ka ir ar kardaniem. man ir 3 gab bet neviens neder

A kādu Tu dzinēju liec iekšā


planos ir likt m10. 1.8 ieliek 92mm vizuļus ar pazeminātu kopresijas pakāpi, pamaina klaņus, galvas blīvi, ieliek nerūsējošā tērauda vārstus, stingrākas atsperes, kautkādu gt28 ~ gt32 turbokompresoru, labu vadības bloku, ražīgākas sprauslas un gājējs. galā var saregulēt līdz par 400+ zs. atkarīgs no regulējumiem un darbu kvalitātes..reduktoru iesaku 3.91 lsd,par ripuļiem.. nevaidzētu neko mazāku par 16".. riepas - priekšā no 205/40 līdz 225/35, aizmugurē atkarībā no jaudas.. 205/40 līdz 255/35.. bremzes vairāk par 300mm diskiem nevaig - naudas izmešana. par suportiem ,uzlikt vismaz priekšā 4 vai 6 cilindru alumīnija suportus.

tads man plans, bet vai pie sis krizes sanaks visu izdarit??? esmu autokrasotajs, bet to auto nemaz nau tik daudz ko taisit un krasot

si visa informacija ir aizguta no vina jauka cilveka kam galva patiesam atrodas uz pleciem
Offline
dzheris
07. Feb 2009, 19:14 #174

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


07 Feb 2009, 18:06:06 Vii4 rakstīja:
vnk es neuzticos vecajai pravodkai, un standarta bija 1.8 karbis, taka benz zuknis jamonte klat (man nav suknis kas nak baka, bet tas kas apaksa, ja liksu motortelpa, vins spes uzsukt benzinu no bajas ja izejas ir augspuse?)
un visi parejie sprices vadi, vismaz mana skatijuma man ir vieglak ielikt vadus neka gudrot jaunu eirupu


Kāda šprice? Ja k-jetronic (mehaniskā), tad pārvilkt vadus ir vēl lielāka jaunas eiropas gudrošana. Sūknis jāliek pie bākas, no motortelpas tas nespēj uzsūkt - izmēģināts!
Offline
Puce
07. Feb 2009, 21:00 #175

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Vii4, man kaut kā šķiet, ka tev pašam nav īsti nekāda saprašana par to ko tu it kā taisies darīt. Viss tavs plāns izklausās pēc kaut kur dzirdētu vārdu savārstījuma. Un lai dabūtu 400+ zirgus no m10 ir jāiegulda daudz daudz naudas.
Ja par elektrību un vadiem runā, tad e21 tur galīgi nekas nav kā jau minēja, tad lai pieslēgtu prakstiski jebkuru motoru drošinātāju blokam nav jāpievieno neviens papildus vads. Paša motora vadībai gan prasītos uztaisīt jaunus vadus, tā lai smuki sanāktu.
Sūknis e21 tiek likts aiz bākas zem mašīnas. Tur ir tā oriģinālā atrašanās vieta uz špriceniekiem. Vajag tikai tik daudz, kā aizvilkt pāris vadus un izvilkt degvielas trubiņu pa kuru liekā degviela aiztek atpakaļ uz bāku.
Likt reduktoru no e30 noved pie tādām problēmām, kā speciālu kronšteinu taisīšanas uz pakaļējā tilta turklāt droši vien pusasis nederēs dēļ atšķirīgā garuma.
Ja atstāj visu kā it, tad kardāns ir jāņem no e30 ar m10 motoru. Der pēc garuma, vienīgi ir jāuztaisa jauna stiprinājuma vieta piekaramajam gultnim. Pārējais der viens pret vienu.

Daudz ko varētu vēl stāstīt. Pac pagājušo gadu karburatora motoru nomainīju pret špricenieku.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Vii4
07. Feb 2009, 21:53 #176

Kopš: 23. May 2007

No: Limbaži

Ziņojumi: 238

Braucu ar: glitu e21

Puce

es tomer riskesu partaisot krinsteinu uz pakaleja tilta.vell neesmu merijis, bet pec skata tads pats

palns par motoru man ir sen, tik finanses neatlauj sadu naudas teresanu...

vadus lieku tadel ka liksu e30 paneli, glitaks pec skata.

a un tas nav mans plans par motoru, to man iedeva cilveks kas zin ko darit, un nemaz man tos 400hp nevajag, pietiktu ar 200hp, un m10 motors tadel ka vins pec svara ir visvieglakais...

[ Šo ziņu laboja Vii4, 07 Feb 2009, 21:55:29 ]

Offline
Puce
07. Feb 2009, 21:55 #177

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

good luck!

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
rudaiseriks
07. Feb 2009, 22:00 #178

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+


07 Feb 2009, 21:53:57 Vii4 rakstīja:
Puce

es tomer riskesu partaisot krinsteinu uz pakaleja tilta.vell neesmu merijis, bet pec skata tads pats

palns par motoru man ir sen, tik finanses neatlauj sadu naudas teresanu...

vadus lieku tadel ka liksu e30 paneli, glitaks pec skata.

a un tas nav mans plans par motoru, to man iedeva cilveks kas zin ko darit, un nemaz man tos 400hp nevajag, pietiktu ar 200hp, un m10 motors tadel ka vins pec svara ir visvieglakais...

ieliec arii e30 aizmugureejaas lampas- arii gliitaakas!
Offline
Phasma
07. Feb 2009, 22:37 #179

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

visu ko gribēju piebilst - 3.91 LSD ir tik īss, un slodze uz zobratiem tik liela, ka neizturēs pat pāris testdraivus!

cherbi: kāds bija radiators vecajām alpinām?

-----------------
Excitement of building....
Offline
Vii4
07. Feb 2009, 22:53 #180

Kopš: 23. May 2007

No: Limbaži

Ziņojumi: 238

Braucu ar: glitu e21


07 Feb 2009, 22:37:33 Phasma rakstīja:
visu ko gribēju piebilst - 3.91 LSD ir tik īss, un slodze uz zobratiem tik liela, ka neizturēs pat pāris testdraivus!

nee so reduktoru neliksu, vinsh ir domats vairak sacensibam- driftam

lampas neliksu, orginalas tiri tikamas

ka bildes var ievietot?

[ Šo ziņu laboja Vii4, 07 Feb 2009, 22:53:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Phasma, Puce, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo