Online
Pašreiz BMWPower skatās 48 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
BigDog24 | 23. Jul 2021, 22:01 |
#1281
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
23 Jul 2021, 21:29:07 @smudo rakstīja:
Nesaprotu, kadel daudziem satraukums par apgriezieniem, turklat, tuksgaita, kur nav slodzes? Es braucot uz laukiem ar savu ikdienas auto ar dizeli apdzenot vai ieskrienoties to regulari griezu lidz galam (isteniba auto pats visu regule, es tikai nospiezu akseleratora pedali lidz galam un gaidu, kamer tas sasniegs man vajadzigo atrumu). Biezi 130km marsruta max apgriezieni (nedaudz zem 5000 rpm) tiek sasniegti kadas 20-30 reizes, jo divsajugu kaba ir ar loti isiem parnesumiem, lai auto padaritu dinamiskaku un nekad nekas slikts nav noticis. Pedejo gadu Audi (un ne tikai) ir soft rpm limiter, tadel parbaudot atgazes tas tiek uzgriezts tikai lidz kadi 2500rpm.
Ja kadam auto izgerbjas tuksgaita uzgazejot paris sekundes, tad nesaprotu, ka tie cilveki ar tadiem auto dodas talakos braucienos
pat dīleri (piem. moller) nemaina agregātu siksnas ražotāja noteiktajos intervālos (piem 90k km), bet uz izjūtu (neticu ka katrā apkopē pēc to to 90k km pārsniegšanas kāds meistars pārbauda vai nav pienākusi tā reize mainīt).
Mans iespaids-pēc 100k km nobraukuma pārsniegšanas pašam jāsāk nodarboties ar prevenciju, citādāk vari ar 160k km nobraukumu atjēgties polijas meža vidu, 3os naktī ar telefonu meklējam kādu evakuatoru. | Offline | | |
Staris | 24. Jul 2021, 00:04 |
#1282
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tas neatbild uz jautājumu par apgriezieniem. Ja siksnu maina regulāri nevis uz izjūtu, tad kur problēma ļaut mašīnai kontrolēt apgriezienus?
Un kas vispār ir "maksimālie apgriezieni"? Inspektors atslēdz ierobežotāju un griež cik motors spēj?
Vai tad ierobežotāju neuzstāda dzinēja ražotājs?
Ja to izdara ražotājs, tad kāpēc, lai kaut kādos papīros būtu citi apgriezieni?
Izklausās dīvaini, ka ražotājs uzliek ierobežotāju pie 4500rpm, bet kaut kādā papīrā pasaka, ka drīkst tikai līdz 3500 griezt. Un tad šoferim jāmāca automāts, ka pie pedal to metal ir jāpārslēdz ātrumi ātrāk nekā kārba to grib darīt?
Inspektors tak nevar izdarīt vairāk kā ražotājs ir paredzējis
Toč nesaprotu tā volvista loģiku[ Šo ziņu laboja Staris, 24 Jul 2021, 00:05:35 ] | Offline | | |
janeks7 | 24. Jul 2021, 08:53 |
#1283
|
| Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3444
Braucu ar:
|
24 Jul 2021, 00:04:47 @Staris rakstīja:
Tas neatbild uz jautājumu par apgriezieniem. Ja siksnu maina regulāri nevis uz izjūtu, tad kur problēma ļaut mašīnai kontrolēt apgriezienus?
Un kas vispār ir "maksimālie apgriezieni"? Inspektors atslēdz ierobežotāju un griež cik motors spēj?
Vai tad ierobežotāju neuzstāda dzinēja ražotājs?
Ja to izdara ražotājs, tad kāpēc, lai kaut kādos papīros būtu citi apgriezieni?
Izklausās dīvaini, ka ražotājs uzliek ierobežotāju pie 4500rpm, bet kaut kādā papīrā pasaka, ka drīkst tikai līdz 3500 griezt. Un tad šoferim jāmāca automāts, ka pie pedal to metal ir jāpārslēdz ātrumi ātrāk nekā kārba to grib darīt?
Inspektors tak nevar izdarīt vairāk kā ražotājs ir paredzējis
Toč nesaprotu tā volvista loģiku
Volvists vnk ir prātpisējs un Latvijā tādu netrūkst | Offline | | |
BigDog24 | 25. Jul 2021, 11:57 |
#1284
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
24 Jul 2021, 00:04:47 @Staris rakstīja:
Tas neatbild uz jautājumu par apgriezieniem. Ja siksnu maina regulāri nevis uz izjūtu, tad kur problēma ļaut mašīnai kontrolēt apgriezienus?
Un kas vispār ir "maksimālie apgriezieni"? Inspektors atslēdz ierobežotāju un griež cik motors spēj?
Vai tad ierobežotāju neuzstāda dzinēja ražotājs?
Ja to izdara ražotājs, tad kāpēc, lai kaut kādos papīros būtu citi apgriezieni?
Izklausās dīvaini, ka ražotājs uzliek ierobežotāju pie 4500rpm, bet kaut kādā papīrā pasaka, ka drīkst tikai līdz 3500 griezt. Un tad šoferim jāmāca automāts, ka pie pedal to metal ir jāpārslēdz ātrumi ātrāk nekā kārba to grib darīt?
Inspektors tak nevar izdarīt vairāk kā ražotājs ir paredzējis
Toč nesaprotu tā volvista loģiku
manā saprašanā, tā apgriezienu meklēšana @ TA [īpaši dzirdami volvo dīzelisti] ir kaut kāda vainīgo meklēšana jau vecākā kaitē- Youtube pat ir latviešu valodā video.
Vienam manam Volvo dīzeļbiedram viņa plīsa uz Viļņas maģistrāles (zobsiksna nepārleca, pirms nedēļas bij serviss mainijis celiņsiksnu, bet ruļļus ne[vēl esot labi]).
Citam Volvo dīzeļbiedram, Valmierā- gāja TA atgāzes (covid dēļ nelaida boksā), Dzirdēja pēc gāzēšanas rupju dzeni motorā, bet apskates veicēji turpināja darbināt dzinēju. Bij iesniegums TA stacijai utml, bet TA atbildēja, ka viss veikts pēc reglamenta. Sekas- cits motors (youtube video scenārijs). Vīrs vnk uzticēja auto apkopi vienam servisam, kas viņu gadiem apkalpoja.
Ja atkāpjas no Volvo, tad man šķiet pamatā visiem ir ierobežotāji uz vietas stāvot uz griežot, ja nē- tad kaut kādi īpaši izņēmumi un Karosa rakstītie scenāriji, kur čiperi sataisijuši šmuci.[ Šo ziņu laboja BigDog24, 25 Jul 2021, 11:59:06 ] | Offline | | |
Kaross | 26. Jul 2021, 09:19 |
#1285
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4371
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tas volvists ir totāls idiots. Nav nekādās Volvo grāmatās rakstīts par kaut kādiem mistiskiem 3500rpm. Kaut ko savā galvā izdomājis un mēģina čakarēt galvu apskates vīram.
Auto griež apgriezienus tik augstu cik ražotājs programmatūrā ir uzstādījis pie nosacījuma ja kāds to nav "izlabojis".
Tā piečkarēšanās TA par gāzēšanu ir tikai bomžu un nojātu vecu šrotu problēma. Kā tas auto var atrasties uz ielas ja 2x uzgāzējot izjūk kaut kas. Tā ir 100% īpašnieka vaina, ka tas auto ir nobraukts līdz tādam līmenim.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
BigDog24 | 26. Jul 2021, 10:10 |
#1286
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
26 Jul 2021, 09:19:05 @Kaross rakstīja:
Tas volvists ir totāls idiots. Nav nekādās Volvo grāmatās rakstīts par kaut kādiem mistiskiem 3500rpm. Kaut ko savā galvā izdomājis un mēģina čakarēt galvu apskates vīram.
Auto griež apgriezienus tik augstu cik ražotājs programmatūrā ir uzstādījis pie nosacījuma ja kāds to nav "izlabojis".
Tā piečkarēšanās TA par gāzēšanu ir tikai bomžu un nojātu vecu šrotu problēma. Kā tas auto var atrasties uz ielas ja 2x uzgāzējot izjūk kaut kas. Tā ir 100% īpašnieka vaina, ka tas auto ir nobraukts līdz tādam līmenim.
Es to Tavu loģiku par 100% īpašnieka vainu nesaprotu. "nobraukts līdz tādam līmenim" - cilvēki tak brauc uz gadiem ilgi norūdītiem servisiem, remontē, uztur kārtībā. Un tad pēkšņi motorschaden. Varbūt tur tomēr ir kaut kāda modeļa specifiska kaite, kas nekrīt meistariem acīs? | Offline | | |
968-jk | 26. Jul 2021, 10:14 |
#1287
|
| Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13626
Braucu ar: 30niekiem
|
26 Jul 2021, 10:10:58 @BigDog24 rakstīja:
26 Jul 2021, 09:19:05 @Kaross rakstīja:
Tas volvists ir totāls idiots. Nav nekādās Volvo grāmatās rakstīts par kaut kādiem mistiskiem 3500rpm. Kaut ko savā galvā izdomājis un mēģina čakarēt galvu apskates vīram.
Auto griež apgriezienus tik augstu cik ražotājs programmatūrā ir uzstādījis pie nosacījuma ja kāds to nav "izlabojis".
Tā piečkarēšanās TA par gāzēšanu ir tikai bomžu un nojātu vecu šrotu problēma. Kā tas auto var atrasties uz ielas ja 2x uzgāzējot izjūk kaut kas. Tā ir 100% īpašnieka vaina, ka tas auto ir nobraukts līdz tādam līmenim.
Es to Tavu loģiku par 100% īpašnieka vainu nesaprotu. "nobraukts līdz tādam līmenim" - cilvēki tak brauc uz gadiem ilgi norūdītiem servisiem, remontē, uztur kārtībā. Un tad pēkšņi motorschaden. Varbūt tur tomēr ir kaut kāda modeļa specifiska kaite, kas nekrīt meistariem acīs?
Vvz, kā vaina tā ir, bet pilnīgi noteikti ne TA vīriņu vaina. Eļļas līmeni pat pirms gāzēšanas pārbauda. Varēja arī to saimnieka vietā nebaudīt un mīt grīdā, bet pārbauda taču. | Offline | | |
RR04 | 26. Jul 2021, 10:15 |
#1288
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
|
26 Jul 2021, 10:10:58 @BigDog24 rakstīja:
26 Jul 2021, 09:19:05 @Kaross rakstīja:
Tas volvists ir totāls idiots. Nav nekādās Volvo grāmatās rakstīts par kaut kādiem mistiskiem 3500rpm. Kaut ko savā galvā izdomājis un mēģina čakarēt galvu apskates vīram.
Auto griež apgriezienus tik augstu cik ražotājs programmatūrā ir uzstādījis pie nosacījuma ja kāds to nav "izlabojis".
Tā piečkarēšanās TA par gāzēšanu ir tikai bomžu un nojātu vecu šrotu problēma. Kā tas auto var atrasties uz ielas ja 2x uzgāzējot izjūk kaut kas. Tā ir 100% īpašnieka vaina, ka tas auto ir nobraukts līdz tādam līmenim.
Es to Tavu loģiku par 100% īpašnieka vainu nesaprotu. "nobraukts līdz tādam līmenim" - cilvēki tak brauc uz gadiem ilgi norūdītiem servisiem, remontē, uztur kārtībā. Un tad pēkšņi motorschaden. Varbūt tur tomēr ir kaut kāda modeļa specifiska kaite, kas nekrīt meistariem acīs?
nav tur nekāda specifiska kaita. Ir viņiem tā, ka liekot lētākā ražotāja siksnas, mēdz plīst viņas, vai arī, ja laicīgi nemaina. Vai arī no savas pieredzes varu teikt, ka ģeneratora siksna tam D5 ir jāčeko regulāri. Uzliku jaunu oriģinālo siksnu, pēc 10k km jau sāka spuroties un diegi līst ārā, attiecīgi, ja nebūtu pamanījis, laika jautājums līdz tas diegs paraujas zem zobenes un ir motorschaaaaaaden. | Offline | | |
|
BigDog24 | 26. Jul 2021, 10:25 |
#1289
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
26 Jul 2021, 10:15:11 @RR04 rakstīja:
nav tur nekāda specifiska kaita. Ir viņiem tā, ka liekot lētākā ražotāja siksnas, mēdz plīst viņas, vai arī, ja laicīgi nemaina. Vai arī no savas pieredzes varu teikt, ka ģeneratora siksna tam D5 ir jāčeko regulāri. Uzliku jaunu oriģinālo siksnu, pēc 10k km jau sāka spuroties un diegi līst ārā, attiecīgi, ja nebūtu pamanījis, laika jautājums līdz tas diegs paraujas zem zobenes un ir motorschaaaaaaden.
Izklausās, ka tajā sistēmā, kaut kas nav bijis pareizi, orģināla siksna un 10k km. Baumo, ka tur spriegotājs mēdzot uzvesties, kas noved pie tā ruļļa nobīdes- siksnu sāk grauzt vienā malā. Bet gan kādam Volvo vīram ir kāda precīza atbilde. | Offline | | |
RR04 | 26. Jul 2021, 10:29 |
#1290
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
|
26 Jul 2021, 10:25:39 @BigDog24 rakstīja:
26 Jul 2021, 10:15:11 @RR04 rakstīja:
nav tur nekāda specifiska kaita. Ir viņiem tā, ka liekot lētākā ražotāja siksnas, mēdz plīst viņas, vai arī, ja laicīgi nemaina. Vai arī no savas pieredzes varu teikt, ka ģeneratora siksna tam D5 ir jāčeko regulāri. Uzliku jaunu oriģinālo siksnu, pēc 10k km jau sāka spuroties un diegi līst ārā, attiecīgi, ja nebūtu pamanījis, laika jautājums līdz tas diegs paraujas zem zobenes un ir motorschaaaaaaden.
Izklausās, ka tajā sistēmā, kaut kas nav bijis pareizi, orģināla siksna un 10k km. Baumo, ka tur spriegotājs mēdzot uzvesties, kas noved pie tā ruļļa nobīdes- siksnu sāk grauzt vienā malā. Bet gan kādam Volvo vīram ir kāda precīza atbilde.
manā gadījumā bija jauni spriegotāji. Kur vaina, nez | Offline | | |
M--X | 15. Nov 2021, 10:05 |
#1291
|
| Kopš: 16. Jun 2006
Ziņojumi: 249
Braucu ar: Pepelacu
| Atmetiet, lūdzu, jūzera INC (Jelgavas dīzeļspečuka un čiprūnera) tel. nr. | Offline | | |
depo | 15. Nov 2021, 10:16 |
#1292
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20952
Braucu ar: Zirgu
| Man liekas 2940004septiņi | Offline | | |
MPBK | 28. Mar 2022, 17:02 |
#1293
|
| Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1941
Braucu ar: 500 un 800
| Paldies @Kaross. Šodien sačipoja sievas mazauto ar 1,6tdi, palika ļoti dzīvs | Offline | | |
robbielv | 12. Apr 2022, 11:08 |
#1294
|
| Kopš: 10. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 107
Braucu ar: plēsoni
| Vīri, vajag kontaktus.
Vadība MS41.1,
Vajadzētu:
EWS delete
Redline Up
Atstāt tikai pirmo zondi
Rīga/Jelgava. | Offline | | |
depo | 15. Apr 2022, 20:11 |
#1295
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20952
Braucu ar: Zirgu
| 500zs no 530d
Cik ilgi diez viņš nobrauks | Offline | | |
depo | 09. Jul 2022, 19:36 |
#1296
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20952
Braucu ar: Zirgu
| Ir vēl kāds dyno stends Rīgā izņemot Rolis ? | Offline | | |
|
83 | 09. Jul 2022, 21:09 |
#1297
|
| Kopš: 21. Aug 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 195
Braucu ar: www.caroscar.lv, salona ķīmīskā tīrīšana, pulēšana, keramika, logu tonēšana, tel: 24333353
|
09 Jul 2022, 19:36:45 @depo rakstīja:
Ir vēl kāds dyno stends Rīgā izņemot Rolis ?
Dynosystems Bukultu ielā | Offline | | |
depo | 09. Jul 2022, 21:34 |
#1298
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20952
Braucu ar: Zirgu
| Viņiem ir priekš 4x4 ? | Offline | | |
Corey | 09. Jul 2022, 21:46 |
#1299
|
| Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2408
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Jup | Offline | | |
VVRECK | 11. Jul 2022, 11:53 |
#1300
|
| Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
09 Jul 2022, 21:34:18 @depo rakstīja:
Viņiem ir priekš 4x4 ?
Pietam Dynosystems ir precīzākais stends iekš LV | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|