Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
sys9291
27. Mar 2021, 12:50 #1261

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Mar 2021, 11:05:52 @V_Riks rakstīja:

27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.


Manuprāt diezgan loģiski liekas ka ražotājs ir ierēķinājis optimālu rezervi dzelzim zinot ka liela daļa tāpat visādos veidos cels jaudu.


diemžēl šāda filozofija jau ir vēsture...diemžēl realitātē dzelži pat stock izturēt nevar...
Offline
_Eddy_
27. Mar 2021, 14:06 #1262

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Iebraucu auto pie diilera.
Izbraucu ar ieinstaleetu polestar programmu.
Es arii esmu pie sliktajiem, kas atvelk Riigaa un Salaspilii cilveeki mirst no izpluudeem taa, ka 1000km jaanobrauc, lai izveedinaatu plaushas, vai shis ir legit?

[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 27 Mar 2021, 14:07:51 ]

Offline
Zalespljavejs
27. Mar 2021, 15:24 #1263

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto


27 Mar 2021, 14:06:48 @_Eddy_ rakstīja:
Iebraucu auto pie diilera.
Izbraucu ar ieinstaleetu polestar programmu.
Es arii esmu pie sliktajiem, kas atvelk Riigaa un Salaspilii cilveeki mirst no izpluudeem taa, ka 1000km jaanobrauc, lai izveedinaatu plaushas, vai shis ir legit?


Jā, jo kaspiča izpratnē čipošana ir EGR OFF DPF OFFF CILVĒKI MIRST VISS SLIKTI, kaut arī patiesībā tā nav.
Offline
Locis
27. Mar 2021, 15:40 #1264

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

A reāli 0.04 dumainība tas ir psc pie 350k nobraukuma? Bez čipa jau tur tāpat diez vai 0 būtu? Nav tā īsti ar ko salīdzināt.
Varbūt kādam ir F11 virs 300k un var salidzināt? Nu tas ir ar DPF un egr vietā.

[ Šo ziņu laboja Locis, 27 Mar 2021, 15:44:32 ]

Offline
sys9291
27. Mar 2021, 16:47 #1265

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

es gan domāju, ka galvenās pretenzijas ir pret to, ka mašīnu čipšo lai neremontētu (diemžēl izplatītākais variants) - tobiš piem. drosele nojūk, termostati izbeidzas utt - kapēc mainīt? griežam ārā DPF un braucam laimīgi. Un vēl tas bubulis EGR, no kā visas likstas piemetas, kolektors jāiztīra (1x 200K ,) dzinējs izbeidzas jo kvēpus saņem ieplūdē (lai gan kur tad viņi rodas) un tam līdzīgi mīti...
Par klapēm nemaz nerunājam - pilnīgs ražotāja untums - īstie džeki ņem ārā (jaums tak naudu maksā).
P.S uz jautājum klientam: Kas notika ar DPF, kapēc izgriezi? atbilde lakoniski - visi tā darot, jo mazāk esot jāremontē...
Offline
Locis
27. Mar 2021, 16:51 #1266

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Laikam tad tiek jaukta kastrēšana un neliela jaudas palielināšana.
Offline
sys9291
27. Mar 2021, 16:57 #1267

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Mar 2021, 16:51:42 @Locis rakstīja:
Laikam tad tiek jaukta kastrēšana un neliela jaudas palielināšana.

viss var būt...
Offline
Kaross
27. Mar 2021, 23:15 #1268

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.


Nevēlies? Nedari! Tev kādas bāžas virsū? Kaut ko piedāvā?
Man diezgan bieži zvana cilvēki ar garantijas auto un prasa vai var zaudēt garantiju pēc chiptuninga. Jā, var un ja par to ir bail, tad tas nav priekš tevis. Vienkārši nevari to atļauties.
Vēl labāk ir daži klauni ar 20 gadus veciem auto gaida, ka viņam par 150 euro iedos vēl dzinējam garantiju. Reizēm nevaru saprast cik augsts ir izglītības līmenis LV.
Paturpinot par ilgtermiņu un dzinēja sapišanu. Tas ir tikai loģiski, ka izmantojot dzinēju ar lielāku jaudu, dzinējam būs arī īsāks mūžs.
LV tiešām ir iesakņojies tas, ka cilvēki (ļoti bieži kapeiku mīlētāji) ar chiptuninga palīdzību kaut ko vēlas remontēt. Tie paši kapeiku mīlētāji uzskata, ka pēc chiptuninga pie visām problēmām ir vainojams chiptunings un, ka par tiem 150-300 euro tagad viņam ir iedota mūža garantija tai miskastei. Mani 2 centi par tēmu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
27. Mar 2021, 23:24 #1269

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.

ko kungs vēlas uzzināt? manam ex E39 pārdodot bija 750K km no kuriem 400K ar čipsi...
Offline
Kaross
27. Mar 2021, 23:26 #1270

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


27 Mar 2021, 15:24:38 @Zalespljavejs rakstīja:

27 Mar 2021, 14:06:48 @_Eddy_ rakstīja:
Iebraucu auto pie diilera.
Izbraucu ar ieinstaleetu polestar programmu.
Es arii esmu pie sliktajiem, kas atvelk Riigaa un Salaspilii cilveeki mirst no izpluudeem taa, ka 1000km jaanobrauc, lai izveedinaatu plaushas, vai shis ir legit?


Jā, jo kaspiča izpratnē čipošana ir EGR OFF DPF OFFF CILVĒKI MIRST VISS SLIKTI, kaut arī patiesībā tā nav.


Par ko mēs vispār varam runāt tā klauna gadījumā?! Tipisks liekulis, kauc visu laiku, ka visi tulīt mirs, bet pats kapā laukā NOx sensorus un apgraiza benzīnniekus. Kaut gan pilns ar pētījumiem, ka NOx izraisa plaušu vēzi.

Nākamais koments: Kaross neko nesaprot, dīzeļa plaušu vēzis ir kaitīgāks par benzīna NOx vēzi.

Sauc visus par bomžiem, bet savam pusmiljonniekam nevar atļauties jaunus NOx ik pa laikam samainīt. Viens OEM NOx 400euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Gunto
28. Mar 2021, 08:11 #1271

Kopš: 16. Apr 2015

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Vajag iepūst dzīvību Jeep Grand Cherokee 3,0d ar 218Zs pēc papīra! JA ir kāds, kurš var palīdzēt, dodiet ziņu!
Offline
Tuloo
23. Jul 2021, 10:19 #1272

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Vai dīzeļu atgāzu pārbaudē ir kaut kāds limits cik viņi drīkst spiest to pedāli, piemēram, līdz 3.5k ?

Pagājušā gadā uzliku chipu, viss normāli, problēmu nav un atgāzes reāli 2x mazākas kā bija iepriekš, bet man esot RPM limits ap 5.5k, principā varot redlainā ielaist un pēc rūpniicas jābūt limitētam, gandrīz apskati neizgāju,bet palaida cauri..... kāds ir saskāries?
Offline
sys9291
23. Jul 2021, 11:04 #1273

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Jul 2021, 10:19:09 @Tuloo rakstīja:
Vai dīzeļu atgāzu pārbaudē ir kaut kāds limits cik viņi drīkst spiest to pedāli, piemēram, līdz 3.5k ?

Pagājušā gadā uzliku chipu, viss normāli, problēmu nav un atgāzes reāli 2x mazākas kā bija iepriekš, bet man esot RPM limits ap 5.5k, principā varot redlainā ielaist un pēc rūpniicas jābūt limitētam, gandrīz apskati neizgāju,bet palaida cauri..... kāds ir saskāries?

rpm limits ir viens no TA pārbaudes punktiem - tātad pedālis grīdā, jo citādi jau pārbaudīt viņu nevar...
Offline
VD177
23. Jul 2021, 11:26 #1274

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1337

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi

M54B30, zirneklis, kaut kas čipots, ews atslēgts, zondes laikam izgrieztas un tautā saucamais “popkorns” uzlikts. Kurš var to popkornu aizvākt? Tā šaušana atmetot, galīgi ne pa tēmu priekš cabrio
Offline
sys9291
23. Jul 2021, 12:07 #1275

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Jul 2021, 11:26:32 @VD177 rakstīja:
M54B30, zirneklis, kaut kas čipots, ews atslēgts, zondes laikam izgrieztas un tautā saucamais “popkorns” uzlikts. Kurš var to popkornu aizvākt? Tā šaušana atmetot, galīgi ne pa tēmu priekš cabrio

ieliec CAT un normālu izplūdi - nešaus vairs...
Offline
VD177
23. Jul 2021, 14:56 #1276

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1337

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi


23 Jul 2021, 12:07:31 @sys9291 rakstīja:

23 Jul 2021, 11:26:32 @VD177 rakstīja:
M54B30, zirneklis, kaut kas čipots, ews atslēgts, zondes laikam izgrieztas un tautā saucamais “popkorns” uzlikts. Kurš var to popkornu aizvākt? Tā šaušana atmetot, galīgi ne pa tēmu priekš cabrio

ieliec CAT un normālu izplūdi - nešaus vairs...


Priekškam man to CAT, tikko izgāju apskati ar CO (%): 0.10
Normāla izplūde maksā normālu naudu, tas lai paliek citai sezonai

Offline
Kaross
23. Jul 2021, 14:57 #1277

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


23 Jul 2021, 10:19:09 @Tuloo rakstīja:
Vai dīzeļu atgāzu pārbaudē ir kaut kāds limits cik viņi drīkst spiest to pedāli, piemēram, līdz 3.5k ?

Pagājušā gadā uzliku chipu, viss normāli, problēmu nav un atgāzes reāli 2x mazākas kā bija iepriekš, bet man esot RPM limits ap 5.5k, principā varot redlainā ielaist un pēc rūpniicas jābūt limitētam, gandrīz apskati neizgāju,bet palaida cauri..... kāds ir saskāries?


Kopš šī gada ļoti uz to skatās. Laboju šādu "chiptuningu" pāris reizes nedēļā. TA jāspiež pedāli tik cik jāspiež un apgriezieniem jābūt tādiem kā no rūpnīcas. Vienkārši kāds tev tur ir pārcenties ar to čipošanu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
diesel
23. Jul 2021, 18:54 #1278

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

Pie normāliem nosacījumiem, Bmw mūsdienās var chipot mierīgi. Ja es dzīvotu Vācijā, vai bieži dzīvotos pa track days, tad visdrīzāk nē. Manā pieredzē, pie ilgstošas, lielas slodzes labāk nečipot.
Offline
CP17
23. Jul 2021, 20:11 #1279

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


23 Jul 2021, 10:19:09 @Tuloo rakstīja:
Vai dīzeļu atgāzu pārbaudē ir kaut kāds limits cik viņi drīkst spiest to pedāli, piemēram, līdz 3.5k ?

Pagājušā gadā uzliku chipu, viss normāli, problēmu nav un atgāzes reāli 2x mazākas kā bija iepriekš, bet man esot RPM limits ap 5.5k, principā varot redlainā ielaist un pēc rūpniicas jābūt limitētam, gandrīz apskati neizgāju,bet palaida cauri..... kāds ir saskāries?

eh daini daini


Offline
smudo
23. Jul 2021, 21:29 #1280

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Nesaprotu, kadel daudziem satraukums par apgriezieniem, turklat, tuksgaita, kur nav slodzes? Es braucot uz laukiem ar savu ikdienas auto ar dizeli apdzenot vai ieskrienoties to regulari griezu lidz galam (isteniba auto pats visu regule, es tikai nospiezu akseleratora pedali lidz galam un gaidu, kamer tas sasniegs man vajadzigo atrumu). Biezi 130km marsruta max apgriezieni (nedaudz zem 5000 rpm) tiek sasniegti kadas 20-30 reizes, jo divsajugu kaba ir ar loti isiem parnesumiem, lai auto padaritu dinamiskaku un nekad nekas slikts nav noticis. Pedejo gadu Audi (un ne tikai) ir soft rpm limiter, tadel parbaudot atgazes tas tiek uzgriezts tikai lidz kadi 2500rpm.

Ja kadam auto izgerbjas tuksgaita uzgazejot paris sekundes, tad nesaprotu, ka tie cilveki ar tadiem auto dodas talakos braucienos
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo