Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
VVRECK
19. Feb 2021, 09:28 #1241

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


19 Feb 2021, 09:14:05 @gu22 rakstīja:

18 Feb 2021, 09:56:45 @V_Riks rakstīja:

18 Feb 2021, 09:34:19 @gu22 rakstīja:
Kads var ieteikt, kur labak nočipot e39 530d Tā lai pēc nedēlas neatbrauc sūķņi un kārba
Ideala varianta dabut 230-240 zs.
EGR OFF, KAT OFF, turba restaureta


Dynosystems

Kādas viņiem aptuvenas izmaksas


Uzraksti man PM, visu pastāstīšu
Offline
Vecaiskeks
21. Mar 2021, 14:03 #1242

Kopš: 21. Mar 2021

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Tiem ,kas prot rus valodu. Interesants raksts par par it kā vienādu dzinēju atšķirībām.
Ko teiksiet, čiptūneri? Viss ir tik slikti, vai raksts tendenciozs?
Gribu čipot VAG, bet...
www.drive2.ru/b/484300788248609189/
Offline
Kaross
21. Mar 2021, 20:11 #1243

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ļoti daudz bullshit sarakstīts. Protams, ja neiedziļinās izklausās gudri tipiskā krievu "zinātnieku" manierē.

Ātri pārskrienot pāri jau 3 lietas atradu kāpēc to rakstu nelasīt tālāk. Oriģinālautors nezināms, links nestrādā, tāpat kā norādītā mājaslapa no kuras it kā ņemts avots.
Tipisks kaspichveidīgais "zinātnieks", kas savā galvā izvirza kaut kādas teorijas virspusēji pieejot faktiem.

1. Teksts par virzuļu materiāliem, sastāviem. Lūdzu linki uz 525D (mazjaudīgākais) un 535D virzuļiem. Abiem viens materiāls M174. Atšķirās kompresijas pakāpē dzinējiem, bet ne jau virzuļu materiāls. теплопереносе pieminēts 10tām reižu.

535D E60 virzulis dzinējam ar pjezo sprauslām

BMW 525D E60 ar pjezo sprauslām

Te, piemēram, salīdzināti pilnīgi dažādu paaudžu dzinēji. Viens ar pjezo sprauslās, viens ar parastām elektromagnētiskajām. Kāda loģika vispār salīdzināt divas dažādas lietas?

Все перечисленные категории двигателей имеют одинаковые геометрические параметры, но кардинально иные материалы, используемые в изготовлении их компонентов.
А именно:
В UL (25d — 6 цилиндров), 18d, и т.д.) – поршни Mahle Серии 124, с содержанием меди в сплаве 0.6%, электромагнитные форсунки.
В OL (20d, 30d) — поршни Mahle Серии 148 с содержанием меди в сплаве 1.2%, пьезофорсунки, давление в топливной рейке 1800 Бар, шатуны и коленвалы из более прочных материалов.


Nākamais. Gribētu jautāt tas raksta autors vispār ko sajēdz no kaut kādām ražošanas lietām, sistemātikas u.t.t? Kā var ražot, piemēram, dažādus virzuļus ar vienu detaļas numuru.

И все эти рукосуи-чиповщики лезут в двигатели, думая, что эти двигатели все одинаковые – просто потому, что у запчастей одинаковые номера по каталогу.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Mar 2021, 20:14:55 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
funkyasshit
21. Mar 2021, 21:19 #1244

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Līdz cik čipojās Octavia RS/Golf GTD 135kW dīzelis?
248tkm šobrīd, DPF, EGR vietā un negribās neko arī pagaidām aiztikt kamēr viss strādā kā vajag. Cik tas DSG vispār tur?
Offline
Locis
21. Mar 2021, 21:50 #1245

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kā domāji līdz cik? Cik max var izspiest, neko nemainot?
Offline
funkyasshit
21. Mar 2021, 21:51 #1246

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Jā, cik viņš ļaujas čipoties neko nemainot un nesalaužot.
Offline
Locis
21. Mar 2021, 21:55 #1247

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tas jau ir divas dažādas lietas. Cik var izspiest un cik ir vēlams.
Nu tādi standarta +30zs teorētiskie zs un kādi 70 nm neko daudz jau nevajadzētu nodarīt transmisija, ja tur kaut kas jau neiet uz galu. Ja pa īsu ar to būtu un bail ka nesaluzt , tad jāpērk kaut kas niknāks, kas no rūpnīcas jau paredzēts lielākai jaudai.
Offline
Kaross
21. Mar 2021, 22:48 #1248

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Aptuveni tā:

https://kaross-chip.lv/chiptuning/volkswagen-go...di-cr-gtd-184hp/

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
josi
21. Mar 2021, 23:37 #1249

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


21 Mar 2021, 20:11:33 @Kaross rakstīja:
Ļoti daudz bullshit sarakstīts. Protams, ja neiedziļinās izklausās gudri tipiskā krievu "zinātnieku" manierē.
1. Teksts par virzuļu materiāliem, sastāviem. Lūdzu linki uz 525D (mazjaudīgākais) un 535D virzuļiem. Abiem viens materiāls M174. Atšķirās kompresijas pakāpē dzinējiem, bet ne jau virzuļu materiāls. теплопереносе pieminēts 10tām reižu.

535D E60 virzulis dzinējam ar pjezo sprauslām

BMW 525D E60 ar pjezo sprauslām

Aftermarket katalogam nav ne mazākās saistības ar to, ko liek rūpnīcā uz konveijera. Tieši tāpat ir ar dažādiem elektronikas blokiem, kaut vai FRM - rūpnīcā liek dažādus variantus, kuros nav ielodētas burtiski dažas pāris centu vērtas detaļas, bet kā rezerves daļu no kataloga var pasūtīt tikai vienu versiju - pašu pilnāko (Max Brose).


Te, piemēram, salīdzināti pilnīgi dažādu paaudžu dzinēji. Viens ar pjezo sprauslās, viens ar parastām elektromagnētiskajām. Kāda loģika vispār salīdzināt divas dažādas lietas?

Mēģini kārtējo reizi pārsteigt ar savu nezināšanu? Paaudze ir viena, M57TU2, saukta arī M57N2
M57D30U2 Common-Rail-System 2 Magnetventil 1600 bis 1600
M57D30O2 Common-Rail-System 3 Piezo 1600 bis 1600
M57D30T2 Common-Rail-System 3 Piezo 1600 bis 1600

[ Šo ziņu laboja josi, 21 Mar 2021, 23:38:19 ]

Online
Kaross
22. Mar 2021, 00:46 #1250

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nezināšana? Kas tavuprāt ir viena paaudze? Tad varbūt vēl E39 paņemsim klāt? Tas taču arī M57.
Common-Rail-System 2 Magnetventil no Common-Rail-System 3 Piezo atšķirās pilnīgi viss. Ražošanas gadi, vadības bloki (nav aizvietojami), sprauslu tips, pat turbīnas. Tai skaitā degvielas spiediens ir atšķirīgs un ne jau par 10 bar. Jā, max ir tie paši 1600bar, bet tas ir viens rādītājs, max slodzē. Man tās ir diezgan dažādas lietas. Ja tev tas neko nenozīmē, atvaino, ka piesienos pie "sīkumiem".

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
josi
22. Mar 2021, 09:17 #1251

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

Es taču rakstīju konkrēti - M57TU2, saukta arī M57N2. Kāds tam sakars ar E39? Un nē, E60 525D nav pjezo, bet uz konveijera to lika tieši tajā pašā laikā, kad 530D/535D ar pjezo, tāpēc arguments par dažādiem ražošanas gadiem arī atkrīt.

Es saprotu, ka šādās niansēs varētu putroties kāds copy-paste meistars, but Tu taču sevi pozicionē kā top čipotāju ar individuālu pieeju katram dznējam?
Online
Kaross
22. Mar 2021, 11:41 #1252

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Labi, ražošanas gadi ir mana kļūda, bet viss pārējais? Tas ta kā maznozīmīgi? Piekasies pie nebūtiskas lietas - ražošanas gada, bet pārējais, kas tieši attiecās uz rakstu nav jāņēm vērā? Te nu tu brauc auzās

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
josi
22. Mar 2021, 13:06 #1253

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

Teikšu tā - līdz šim no Tavas puses nav bijis neviena korekta argumenta, kas apgāztu rakstā minēto. No tām 3 atrastajām lietām:
- oriģinālu arī ir iespējams atrast:
saite
- vienādi aftermarket detaļu numuri nav arguments
- par dažādajām paaudzēm arī sanāca aplauziens
Online
Kaross
22. Mar 2021, 17:11 #1254

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nocitēšu vēlreiz, lai aiziet tev.


22 Mar 2021, 00:46:48 @Kaross rakstīja:
Common-Rail-System 2 Magnetventil no Common-Rail-System 3 Piezo atšķirās pilnīgi viss. Vadības bloki (nav aizvietojami), sprauslu tips, pat turbīnas. Tai skaitā degvielas spiediens ir atšķirīgs un ne jau par 10 bar. Jā, max ir tie paši 1600bar, bet tas ir viens rādītājs, max slodzē. Man tās ir diezgan dažādas lietas. Ja tev tas neko nenozīmē, atvaino, ka piesienos pie "sīkumiem".


Vienādi aftermarket detaļu numuri nav arguments?

Pierādi pretējo. Tas ir vairāk kā arguments. Taviem vārdiem gan nav pierādījumu. Ja par pierādījumu ņem kaut kādu 6 gadus vecu rakstu, kurš pat vairs neeksistē nu tad Tu esi uzvarējis šo interneta cīņu. Man nav ko teikt.

Ko es ar to gribēju pateikt. Tā raksta argumenti neiztur nekādu kritiku. Pirmkārt neesošs (kaut kādā google history) 6 gadus vecs raksts no nezināma autora bez jebkādām atsaucēm, bez jebkādiem pierādījumiem var kalpot kā tavs arguments?
Salīdzināt elektro plates ražošanu ar virzuļiem? Nopietni?
Otrkārt ja kaut kas no tā raksta arī ir patiesība un šis mistiskais raksta autors ir tas BMW inženieris, tad kur ir tie izšķidušie virzuļi, motori un tas visas šausmas kam būtu jābūt pēc chiptuninga? Nu kur? Kaspicha murgainajos vervelējumos? Tas raksts ir tukša spriedelēšana bez neviena reāla pierādījuma.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Mar 2021, 17:29:28 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
josi
22. Mar 2021, 19:48 #1255

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

Nav grūti atkārtot - vienādi aftermarket detaļu numuri nav nekāds arguments, jo tas liecina tikai par to, ka tā detaļa derēs oriģināldetaļas vietā, nevis ka tieši tāda pati detaļa ar tieši tādu numuru un tādiem pašiem parametriem tika likta rūpnīcā uz kovneijera.

Es elektronikas blokus piesaucu kā ilustrāciju tam, kā BMW mēģina ietaupīt pat centus, nebaidoties uz konveijera uzturēt nomenklatūru ar vairākām gandrīz identiskām detaļām, bet Tu mēģini iestāstīt, ka BMW kādam dāvinās izturīgākus nekā nepieciešams virzuļus pāris desmitu € vērtībā?
Online
Vecaiskeks
27. Mar 2021, 10:54 #1256

Kopš: 21. Mar 2021

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.
Offline
VVRECK
27. Mar 2021, 11:05 #1257

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.


Manuprāt diezgan loģiski liekas ka ražotājs ir ierēķinājis optimālu rezervi dzelzim zinot ka liela daļa tāpat visādos veidos cels jaudu.
Offline
Locis
27. Mar 2021, 11:13 #1258

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.

Citroen Jumper 2009 3.0hdi 60k-320k
VW Tuareg 2013 3.0 tdi 110-230k
BMW F11 3.0d 230k - 362k, tikko pārdots.
Vairāk man pieredzes nav.

Bet nu nečipo, ja tik ļoti bail, ar varu jau neviens nespiež.
Būs lemts,izbeigsies ari bez čipa
Offline
HiJaCKeR
27. Mar 2021, 11:54 #1259

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4482

Braucu ar: BMW E90 330i


27 Mar 2021, 11:05:52 @V_Riks rakstīja:

27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.


Manuprāt diezgan loģiski liekas ka ražotājs ir ierēķinājis optimālu rezervi dzelzim zinot ka liela daļa tāpat visādos veidos cels jaudu.

LOL

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 27 Mar 2021, 11:54:45 ]

Offline
HiJaCKeR
27. Mar 2021, 11:55 #1260

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4482

Braucu ar: BMW E90 330i


27 Mar 2021, 11:13:16 @Locis rakstīja:

27 Mar 2021, 10:54:14 @Vecaiskeks rakstīja:
Man arī ļoti loģisks liekas arguments par centa iepi...anu no ražotāju puses.
Kamēr nedzirdēšu pamatotus argumentus, ka čipošana ilgtermiņā nesap1s motoru, esmu izlēmis nečipot.
Reāli piemēri ar čipotu dzinēju noskrējienu virs 100 k km velkomēti studijā.

Citroen Jumper 2009 3.0hdi 60k-320k
VW Tuareg 2013 3.0 tdi 110-230k
BMW F11 3.0d 230k - 362k, tikko pārdots.
Vairāk man pieredzes nav.

Bet nu nečipo, ja tik ļoti bail, ar varu jau neviens nespiež.
Būs lemts,izbeigsies ari bez čipa

cik daudz esi sapisis mašīnu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo