Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 32 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
badmoon
12. Mar 2025, 23:49 #1041

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8641

Braucu ar: Braucu ar


11 Mar 2025, 19:55:40 @sys9291 rakstīja:

09 Mar 2025, 21:34:53 @badmoon rakstīja:

09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:

09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok?


2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.

Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".




Izskatās, ka mans radinieks ir apskati pieņēmis...


Iespējams Es pats tur nebiju
Offline
Briize
14. Mar 2025, 18:58 #1042

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 799

Braucu ar:

https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !

[ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 18:59:30 ]

Offline
Amphiney
14. Mar 2025, 19:57 #1043

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1127

Braucu ar: F11


14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !


Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.

Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 14 Mar 2025, 20:05:36 ]

Offline
HiJaCKeR
14. Mar 2025, 20:03 #1044

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:

14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !


Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.

Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu.

vāczemē 250k
Offline
HiJaCKeR
14. Mar 2025, 20:04 #1045

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !

viņš nodarbojas ar huiņu
Offline
kkas
14. Mar 2025, 20:18 #1046

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9832

Braucu ar: Alfu

Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem
Offline
HiJaCKeR
14. Mar 2025, 20:21 #1047

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Mar 2025, 20:18:23 @kkas rakstīja:
Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem

domāju, ka samīzās, ka uz saeimu ies ar dakšām un lāpām
Offline
Briize
14. Mar 2025, 20:28 #1048

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 799

Braucu ar:


14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:

14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !


Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.

Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.

Tu vismaz paskatījies no tā video kaut vai sākuma daļu par to F01 semeri, kuram Rīgas TA uzrādīja 3 milijoni cietās daļiņas un tajā pašā dienā tam pašam auto Jelgavas TA parāda 500k tas ir normāli šādas atšķirības ? Un te nav runa par to kāda stāvoklī ir DPF un vai tas vispār tur vēl ir, bet gan par to, ka ir konkrēts auto ar konkrētu tehnisko stāvokli un vienā dienā izejot testu divās dažādas TA stacijās ar divu dažādu ražotāju testa aparatūru rezultāti atšķiras 6 reizes, nu tādi precedenti nav pieļaujami jebkurā gadījumā !

[ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 20:29:44 ]

Offline
ezis_
14. Mar 2025, 20:29 #1049

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1364

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


14 Mar 2025, 20:18:23 @kkas rakstīja:
Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem
Paga, paga viņi to pielaidi izmeta pētniecibas nolkūos,un lai veidotu statistiku,tapec iedeva rezervi 1 gads.Nekur nav teikts ka 26 gadā verētu būt citi noteikumi
Offline
Briize
14. Mar 2025, 20:32 #1050

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 799

Braucu ar:

Kaspar tu atkal mauc savu veco plati par dīzeļu kaitīgumu, es saprotu un tev par daudzko ir taisnība, vnk šeit šoreiz ir runa tieši par ļoti neprecīzo testa metodi un aparatūru ar kuru tā tiek veikta un neko vairāk !
Offline
Amphiney
14. Mar 2025, 20:46 #1051

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1127

Braucu ar: F11


14 Mar 2025, 20:28:53 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:

14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !


Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.

Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.

Tu vismaz paskatījies no tā video kaut vai sākuma daļu par to F01 semeri, kuram Rīgas TA uzrādīja 3 milijoni cietās daļiņas un tajā pašā dienā tam pašam auto Jelgavas TA parāda 500k tas ir normāli šādas atšķirības ? Un te nav runa par to kāda stāvoklī ir DPF un vai tas vispār tur vēl ir, bet gan par to, ka ir konkrēts auto ar konkrētu tehnisko stāvokli un vienā dienā izejot testu divās dažādas TA stacijās ar divu dažādu ražotāju testa aparatūru rezultāti atšķiras 6 reizes, nu tādi precedenti nav pieļaujami jebkurā gadījumā !


Meh...es centos uzrakstīt,bet laikam tā arī nesaprati domu. Varbūt citreiz. Nu,vismaz jums šie video kaut kādu azartu izraisa.
Offline
Briize
14. Mar 2025, 20:54 #1052

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 799

Braucu ar:


14 Mar 2025, 20:47:29 @Elna rakstīja:

14 Mar 2025, 20:28:53 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:

14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !


Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.

Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.

Tu vismaz paskatījies no tā video kaut vai sākuma daļu par to F01 semeri, kuram Rīgas TA uzrādīja 3 milijoni cietās daļiņas un tajā pašā dienā tam pašam auto Jelgavas TA parāda 500k tas ir normāli šādas atšķirības ? Un te nav runa par to kāda stāvoklī ir DPF un vai tas vispār tur vēl ir, bet gan par to, ka ir konkrēts auto ar konkrētu tehnisko stāvokli un vienā dienā izejot testu divās dažādas TA stacijās ar divu dažādu ražotāju testa aparatūru rezultāti atšķiras 6 reizes, nu tādi precedenti nav pieļaujami jebkurā gadījumā !


Meegjinaashu veelreiz.

taatad, diizelim ir virkne iemeslu, kaadeelj PIRMS DPF atskjirsies MP apjoms konkreetos apstaakljos [piem., tuksgaitaa]:
a. darba rezhiims;
b. braukshanas profila veesture;
c. sprauslu u.c. elementu iisterminja parametru deviaacijas. Piem., sliktaaka kaadas sprauslas atomizaacija [sporaadisks defekts].

diizelim var atskjirties arii DPF konkreetaa briizha parametri:
a.temperatuura, atkariiga no brauksahnas profila;
b. ''piesaatinaajums'' ar ieprieksh samestaam MP;
c. konkreetaa briizha ekvivalentaa efektivitaate. Piem., tikko veikts izbrauciens, kura laikaa veikta daljeeja/pilna tiiriishanas sesija [vai pat - pasiivaa regen iminisesija], attieciigi - attiiriijushies kaadi citi kanaali, samazinaas, defektu/plaisu ietekme.

Taatad - var izmainiities gan ''izstaroto'' MP, gan ''paarkjerto'' MP apjoms. Un tas ir tikai NORMAALI!
TIESHI taada pati situaacija bija ar duumainiibu [kas peeksnji mainiijaas ntaas reizes, ''izgaazeejot'',gan ''izmazgaajot'' izpuuteeju, gan ielejot ''tiiraaku'' diizeli], gan arii benziinu atgaazees [piem., HC peeksnji uzlec desmitiem reizhu deelj paaris misfireem].
Vnk agraak neviens shaadus NEKOREKTUS meeriijumus neveica. Tagad viens krievs njemaas kaa meerkakjis ar rokas granaatu, un chupinja nejeegu/kapeikpishu/dziivnieku raud liidzi.

Par 3mil/500k - jebkuraa attistiitaa EU valstii tests nebuutu iziets nevienaa no shiem gadiijumiem. Arii 500k noziimee - DPF ir BEIDZIES!!! Un tie 3mil tikai izdeolee TA apriikojumu. Taapat kaa mezhoniigi duumojoshi meesli, deelj kuriem TA stafs klepo pusstundu.

Jaa, lai pareizi saprastu, ko raada TA apriikojums, jaabuut nelielaam priekszinaashanaam. Diemzheel, taas izpaliek tiem klauniem, kas tajos rasnjas ''specu'' video bakstaas.

Ok, bet tu pats nupat ar visu augstāk aprakstīto pierādi un apstiprini, ka tā cieto daļiņu mērīšanas metode un aparatūra nav objektīva un neatspoguļo auto patieso tehnisko stāvokli, ja reiz ir tik daudz dažādi tehniskie parametri, kuri var jebkurā brīdī tam auto mainīties un no kuriem šis testa rezultāts ir tieši atkarīgs !
Jā jā tūlit sāksi mani gānīt par idiotu, eju jau eju...
Offline
kexxx
14. Mar 2025, 21:04 #1053

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12992

Braucu ar:


14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !


tas mods pajolis vēl nav sapratis, ka viņu pašu aparāts dirš, bet aizbrauc 50 km un brīnās, ka mērījums atšķiras
graizot dpfus pa labi un pa kreisi, sačakarē klientu auto (kuru atjaunošanai būs jāiegulda tūkstoši), bet atrodas pajoļi, kuru šo vēl slavē
Offline
Briize
14. Mar 2025, 21:10 #1054

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 799

Braucu ar:


14 Mar 2025, 21:04:09 @kexxx rakstīja:

14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !


tas mods pajolis vēl nav sapratis, ka viņu pašu aparāts dirš, bet aizbrauc 50 km un brīnās, ka mērījums atšķiras
graizot dpfus pa labi un pa kreisi, sačakarē klientu auto (kuru atjaunošanai būs jāiegulda tūkstoši), bet atrodas pajoļi, kuru šo vēl slavē

Kā vienmēr video nenoskatījies, bet viedoklīts ir...
Tajā video - piemērā ar f01 semeri ar to Mods čali vispār nebija nekāda sakara, cilvēks 1 dienā gāja skati divās dažādas TA stacijās, kurās viņa auto atgāzēs tika mērītas cietās daļiņas ar dažādu ražotāju testa aparātiem un rezultāts atšķīrās 6kartīgi pričom te Mods čalis ar filtru griezšanu ?!

[ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 21:11:10 ]

Offline
kkas
14. Mar 2025, 21:22 #1055

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9832

Braucu ar: Alfu


14 Mar 2025, 20:29:49 @ezis_ rakstīja:

14 Mar 2025, 20:18:23 @kkas rakstīja:
Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem
Paga, paga viņi to pielaidi izmeta pētniecibas nolkūos,un lai veidotu statistiku,tapec iedeva rezervi 1 gads.Nekur nav teikts ka 26 gadā verētu būt citi noteikumi

Uzliks 250k daļinu normu vai atcels vispār es vispār nesaprotu csdd riteņa izgudrošanu no 0. Izskatās pēc biroktātiskas naudas dedzināšanas. Nīderlandē ir visa pieredze, Vācijā!? Aizbrauc pieredzes apmaiņā un viss. Viņi taču gāja visam tam cauri. + Ja jau vairumā eiropas valstu nemēra daļiņas, tad jau tam ir iemesls.
Offline
Jonjis
14. Mar 2025, 21:28 #1056

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1520

Braucu ar:

TLDR;
Testu/mērījumus nevar iziet kāds auto ar esošu un strādājošu DPF?
Vai satraukums, ka noFistenim ar neesošu DPF mērījumi atšķiras?

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas), navigācijas karšu atjaunošana un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
Offline
Ugo
14. Mar 2025, 21:37 #1057

Kopš: 11. Jun 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku

https://www.la.lv/14-marts-ir-energetiski-speci...nas-dazadi-riski
Offline
Briize
14. Mar 2025, 21:39 #1058

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 799

Braucu ar:


14 Mar 2025, 21:28:10 @Jonjis rakstīja:
TLDR;
Testu/mērījumus nevar iziet kāds auto ar esošu un strādājošu DPF?
Vai satraukums, ka noFistenim ar neesošu DPF mērījumi atšķiras?

Nē satraukums par to, ka auto ar pilnībā funkcionējošu dpf un tīru skursteni vienā TA vietā rāda 3 milijonus cieto izplūdes gāzu daļiņu otrā TA vietā mērot tajā pašā dienā, tik ar cita ražotāja aparatūru ir 500tūkstoši - starpība satraucoša un kā te koleģis min esot daudzi faktori no kuriem šie mērījumi atkarīgi līdz ar to tas liek apšaubīt šī testa metodes objektivitāti !
Offline
Briize
14. Mar 2025, 21:41 #1059

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 799

Braucu ar:


14 Mar 2025, 21:37:00 @kexxx rakstīja:

14 Mar 2025, 21:26:17 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 21:16:37 @kexxx rakstīja:

14 Mar 2025, 21:10:43 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 21:04:09 @kexxx rakstīja:

14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !


tas mods pajolis vēl nav sapratis, ka viņu pašu aparāts dirš, bet aizbrauc 50 km un brīnās, ka mērījums atšķiras
graizot dpfus pa labi un pa kreisi, sačakarē klientu auto (kuru atjaunošanai būs jāiegulda tūkstoši), bet atrodas pajoļi, kuru šo vēl slavē

Kā vienmēr video nenoskatījies, bet viedoklīts ir...
Tajā video - piemērā ar f01 semeri ar to Mods čali vispār nebija nekāda sakara, cilvēks 1 dienā gāja skati divās dažādas TA stacijās, kurās viņa auto atgāzēs tika mērītas cietās daļiņas ar dažādu ražotāju testa aparātiem un rezultāts atšķīrās 6kartīgi pričom te Mods čalis ar filtru griezšanu ?!


fragmentāri paskrolloju- sorry, tik tupu diršanu vnk nav spēka klausīties, katrā video maļ vienu un to pašu uz riņķi

Video pašā sākumā cilvēks no malas stāsta savu pieredzi ar f01 semeri - to vismaz noskatījies ? Ja jā, tad tev tas jautājumus neraisa ?


nē, neraisa- 100 un viens iemesls, kāpēc mērījumi var atšķirties, bet tu nez kāpēc izdomāji, ka daļiņu mērījumam visu laiku būtu jābūt konstantam lielumam

Protams, ka var atšķirties nu 50k vai 100k robežās, bet ne jau 6 reizes no 3milijoniem uz 500k
Offline
Briize
14. Mar 2025, 21:44 #1060

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 799

Braucu ar:


14 Mar 2025, 21:29:02 @Elna rakstīja:

14 Mar 2025, 21:24:22 @Briize rakstīja:
Kaspar atmet visu to teorijas drukāšanu !
Ir reāls auto, kurš ir kaut kādā konkrētā tehniskā stāvoklī x, pofig vai ir tur tas DPF vai nav, par to nav diskusija šobrīd, un tad kad tas auto aizbrauc uz atgāzu cieto daļinu testu tad vienā vietā ar viena ražotāja aparātu viņam parāda vienu rezultātu,bet tajā pašā dienā ar to pašu auto aizbraucot uz citu TA punktu viņam veicot šos mērījumus ar cita ražotāja aparātu parāda 6 reizes mazāk rezultātu. Kā šiem dažādu ražotāju aparātiem var tik kardināli atšķirties rādījumi, ja viņi visi ir verificēti un sertificēti ?!
Un kā var izmantot testa metodi, kuras rezultāti ir atkarīgi no tik ļoti daudziem parametriem, kurus savos postos minēji ?!
Kā vispār, tad var izveidot nolikumu, kurā dīzeļauto atgazēm ir jāiekļaujās ar 1milijonu cieto daļinu diapazonā, ja testa metodes rezultāti ir atkarīgi no tik daudziem tevis minētiem faktoriem, kā arī katra ražotāja testēšanas aparatūra rada savus rezultātus, kuri atškiras 6 reizes ?
Es tiešām tik neskaidri izsakos, lai nesaprastu mana jautājuma būtību ?


nee, tu vnk esi cilveeks bez jebkaadaam pamatzinashanam par teemu [dzineejiem, meeriishanas metodologjiju, u.c. discipliinaam], bez intereses par teemu, ar ierobezhotaam smadzenju darbiibas speejaam. ieshi tik vienkaarshi.
Samierinies, shii teema konkreetajos apstaakljos tev ir par sarezgjiitu. Jeb preciizaak - deelj savas kapeikpishanas tu nespeej atziit, ka tavai miskastei ir sajaats DPF, kas radiis probleemas. Tu nesaproti, ka bojaa savu un citu veseliibu. Tu neesi gatavs neko ne apguut, ne mainiit.
Taadiem dziivniekiem kaa tev ir izgudroti panjeemieni - tupi likumi/skaitlji/ierobezhojumi. Shajaa gadiijumaa - TA un veerteejums 2.

Paldies manam auto viss pa 0 un kas zin, ja būtu aizbraucis uz Jelgavas TA tad cietās daļiņas no 144k visticamāk būtu kādi 3k ņemot vērā šo testa metodes un aparatūras precizitāti
Un jā lamāties nav labi...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo