Online
Pašreiz BMWPower skatās 32 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
badmoon  | 12. Mar 2025, 23:49 |
#1041
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8641
Braucu ar: Braucu ar
|
11 Mar 2025, 19:55:40 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2025, 21:34:53 @badmoon rakstīja:
09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:
09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok? 
2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.
Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".
Izskatās, ka mans radinieks ir apskati pieņēmis... 
Iespējams Es pats tur nebiju | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 18:58 |
#1042
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
| https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi ![ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 18:59:30 ] | Offline | | |
Amphiney | 14. Mar 2025, 19:57 |
#1043
|
|  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1127
Braucu ar: F11
|
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.[ Šo ziņu laboja Amphiney, 14 Mar 2025, 20:05:36 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 14. Mar 2025, 20:03 |
#1044
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4782
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu.
vāczemē 250k | Offline | | |
HiJaCKeR | 14. Mar 2025, 20:04 |
#1045
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4782
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
viņš nodarbojas ar huiņu | Offline | | |
kkas | 14. Mar 2025, 20:18 |
#1046
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9832
Braucu ar: Alfu
| Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem | Offline | | |
HiJaCKeR | 14. Mar 2025, 20:21 |
#1047
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4782
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Mar 2025, 20:18:23 @kkas rakstīja:
Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem
domāju, ka samīzās, ka uz saeimu ies ar dakšām un lāpām | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 20:28 |
#1048
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.
Tu vismaz paskatījies no tā video kaut vai sākuma daļu par to F01 semeri, kuram Rīgas TA uzrādīja 3 milijoni cietās daļiņas un tajā pašā dienā tam pašam auto Jelgavas TA parāda 500k tas ir normāli šādas atšķirības ? Un te nav runa par to kāda stāvoklī ir DPF un vai tas vispār tur vēl ir, bet gan par to, ka ir konkrēts auto ar konkrētu tehnisko stāvokli un vienā dienā izejot testu divās dažādas TA stacijās ar divu dažādu ražotāju testa aparatūru rezultāti atšķiras 6 reizes, nu tādi precedenti nav pieļaujami jebkurā gadījumā !  [ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 20:29:44 ] | Offline | | |
|
ezis_ | 14. Mar 2025, 20:29 |
#1049
|
|  Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1364
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
14 Mar 2025, 20:18:23 @kkas rakstīja:
Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem
Paga, paga viņi to pielaidi izmeta pētniecibas nolkūos,un lai veidotu statistiku,tapec iedeva rezervi 1 gads.Nekur nav teikts ka 26 gadā verētu būt citi noteikumi  | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 20:32 |
#1050
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
| Kaspar tu atkal mauc savu veco plati par dīzeļu kaitīgumu, es saprotu un tev par daudzko ir taisnība, vnk šeit šoreiz ir runa tieši par ļoti neprecīzo testa metodi un aparatūru ar kuru tā tiek veikta un neko vairāk ! | Offline | | |
Amphiney | 14. Mar 2025, 20:46 |
#1051
|
|  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1127
Braucu ar: F11
|
14 Mar 2025, 20:28:53 @Briize rakstīja:
14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.
Tu vismaz paskatījies no tā video kaut vai sākuma daļu par to F01 semeri, kuram Rīgas TA uzrādīja 3 milijoni cietās daļiņas un tajā pašā dienā tam pašam auto Jelgavas TA parāda 500k tas ir normāli šādas atšķirības ? Un te nav runa par to kāda stāvoklī ir DPF un vai tas vispār tur vēl ir, bet gan par to, ka ir konkrēts auto ar konkrētu tehnisko stāvokli un vienā dienā izejot testu divās dažādas TA stacijās ar divu dažādu ražotāju testa aparatūru rezultāti atšķiras 6 reizes, nu tādi precedenti nav pieļaujami jebkurā gadījumā ! 
Meh...es centos uzrakstīt,bet laikam tā arī nesaprati domu. Varbūt citreiz. Nu,vismaz jums šie video kaut kādu azartu izraisa.  | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 20:54 |
#1052
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 20:47:29 @Elna rakstīja:
14 Mar 2025, 20:28:53 @Briize rakstīja:
14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.
Tu vismaz paskatījies no tā video kaut vai sākuma daļu par to F01 semeri, kuram Rīgas TA uzrādīja 3 milijoni cietās daļiņas un tajā pašā dienā tam pašam auto Jelgavas TA parāda 500k tas ir normāli šādas atšķirības ? Un te nav runa par to kāda stāvoklī ir DPF un vai tas vispār tur vēl ir, bet gan par to, ka ir konkrēts auto ar konkrētu tehnisko stāvokli un vienā dienā izejot testu divās dažādas TA stacijās ar divu dažādu ražotāju testa aparatūru rezultāti atšķiras 6 reizes, nu tādi precedenti nav pieļaujami jebkurā gadījumā ! 
Meegjinaashu veelreiz.
taatad, diizelim ir virkne iemeslu, kaadeelj PIRMS DPF atskjirsies MP apjoms konkreetos apstaakljos [piem., tuksgaitaa]:
a. darba rezhiims;
b. braukshanas profila veesture;
c. sprauslu u.c. elementu iisterminja parametru deviaacijas. Piem., sliktaaka kaadas sprauslas atomizaacija [sporaadisks defekts].
diizelim var atskjirties arii DPF konkreetaa briizha parametri:
a.temperatuura, atkariiga no brauksahnas profila;
b. ''piesaatinaajums'' ar ieprieksh samestaam MP;
c. konkreetaa briizha ekvivalentaa efektivitaate. Piem., tikko veikts izbrauciens, kura laikaa veikta daljeeja/pilna tiiriishanas sesija [vai pat - pasiivaa regen iminisesija], attieciigi - attiiriijushies kaadi citi kanaali, samazinaas, defektu/plaisu ietekme.
Taatad - var izmainiities gan ''izstaroto'' MP, gan ''paarkjerto'' MP apjoms. Un tas ir tikai NORMAALI!
TIESHI taada pati situaacija bija ar duumainiibu [kas peeksnji mainiijaas ntaas reizes, ''izgaazeejot'',gan ''izmazgaajot'' izpuuteeju, gan ielejot ''tiiraaku'' diizeli], gan arii benziinu atgaazees [piem., HC peeksnji uzlec desmitiem reizhu deelj paaris misfireem].
Vnk agraak neviens shaadus NEKOREKTUS meeriijumus neveica. Tagad viens krievs njemaas kaa meerkakjis ar rokas granaatu, un chupinja nejeegu/kapeikpishu/dziivnieku raud liidzi.
Par 3mil/500k - jebkuraa attistiitaa EU valstii tests nebuutu iziets nevienaa no shiem gadiijumiem. Arii 500k noziimee - DPF ir BEIDZIES!!! Un tie 3mil tikai izdeolee TA apriikojumu. Taapat kaa mezhoniigi duumojoshi meesli, deelj kuriem TA stafs klepo pusstundu.
Jaa, lai pareizi saprastu, ko raada TA apriikojums, jaabuut nelielaam priekszinaashanaam. Diemzheel, taas izpaliek tiem klauniem, kas tajos rasnjas ''specu'' video bakstaas.
Ok, bet tu pats nupat ar visu augstāk aprakstīto pierādi un apstiprini, ka tā cieto daļiņu mērīšanas metode un aparatūra nav objektīva un neatspoguļo auto patieso tehnisko stāvokli, ja reiz ir tik daudz dažādi tehniskie parametri, kuri var jebkurā brīdī tam auto mainīties un no kuriem šis testa rezultāts ir tieši atkarīgs !
Jā jā tūlit sāksi mani gānīt par idiotu, eju jau eju...  | Offline | | |
kexxx | 14. Mar 2025, 21:04 |
#1053
|
|  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12992
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
tas mods pajolis vēl nav sapratis, ka viņu pašu aparāts dirš, bet aizbrauc 50 km un brīnās, ka mērījums atšķiras 
graizot dpfus pa labi un pa kreisi, sačakarē klientu auto (kuru atjaunošanai būs jāiegulda tūkstoši), bet atrodas pajoļi, kuru šo vēl slavē  | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 21:10 |
#1054
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 21:04:09 @kexxx rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
tas mods pajolis vēl nav sapratis, ka viņu pašu aparāts dirš, bet aizbrauc 50 km un brīnās, ka mērījums atšķiras 
graizot dpfus pa labi un pa kreisi, sačakarē klientu auto (kuru atjaunošanai būs jāiegulda tūkstoši), bet atrodas pajoļi, kuru šo vēl slavē 
Kā vienmēr video nenoskatījies, bet viedoklīts ir...
Tajā video - piemērā ar f01 semeri ar to Mods čali vispār nebija nekāda sakara, cilvēks 1 dienā gāja skati divās dažādas TA stacijās, kurās viņa auto atgāzēs tika mērītas cietās daļiņas ar dažādu ražotāju testa aparātiem un rezultāts atšķīrās 6kartīgi pričom te Mods čalis ar filtru griezšanu ?!  [ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 21:11:10 ] | Offline | | |
kkas | 14. Mar 2025, 21:22 |
#1055
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9832
Braucu ar: Alfu
|
14 Mar 2025, 20:29:49 @ezis_ rakstīja:
14 Mar 2025, 20:18:23 @kkas rakstīja:
Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem
Paga, paga viņi to pielaidi izmeta pētniecibas nolkūos,un lai veidotu statistiku,tapec iedeva rezervi 1 gads.Nekur nav teikts ka 26 gadā verētu būt citi noteikumi 
Uzliks 250k daļinu normu vai atcels vispār es vispār nesaprotu csdd riteņa izgudrošanu no 0. Izskatās pēc biroktātiskas naudas dedzināšanas. Nīderlandē ir visa pieredze, Vācijā!? Aizbrauc pieredzes apmaiņā un viss. Viņi taču gāja visam tam cauri. + Ja jau vairumā eiropas valstu nemēra daļiņas, tad jau tam ir iemesls. | Offline | | |
Jonjis  | 14. Mar 2025, 21:28 |
#1056
|
|  Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1520
Braucu ar:
| TLDR;
Testu/mērījumus nevar iziet kāds auto ar esošu un strādājošu DPF? 
Vai satraukums, ka noFistenim ar neesošu DPF mērījumi atšķiras? 
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas), navigācijas karšu atjaunošana un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
| Offline | | |
|
Ugo | 14. Mar 2025, 21:37 |
#1057
|
|  Kopš: 11. Jun 2011
Ziņojumi: 88
Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku
| https://www.la.lv/14-marts-ir-energetiski-speci...nas-dazadi-riski | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 21:39 |
#1058
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 21:28:10 @Jonjis rakstīja:
TLDR;
Testu/mērījumus nevar iziet kāds auto ar esošu un strādājošu DPF? 
Vai satraukums, ka noFistenim ar neesošu DPF mērījumi atšķiras? 
Nē satraukums par to, ka auto ar pilnībā funkcionējošu dpf un tīru skursteni vienā TA vietā rāda 3 milijonus cieto izplūdes gāzu daļiņu otrā TA vietā mērot tajā pašā dienā, tik ar cita ražotāja aparatūru ir 500tūkstoši - starpība satraucoša un kā te koleģis min esot daudzi faktori no kuriem šie mērījumi atkarīgi līdz ar to tas liek apšaubīt šī testa metodes objektivitāti ! | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 21:41 |
#1059
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 21:37:00 @kexxx rakstīja:
14 Mar 2025, 21:26:17 @Briize rakstīja:
14 Mar 2025, 21:16:37 @kexxx rakstīja:
14 Mar 2025, 21:10:43 @Briize rakstīja:
14 Mar 2025, 21:04:09 @kexxx rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
tas mods pajolis vēl nav sapratis, ka viņu pašu aparāts dirš, bet aizbrauc 50 km un brīnās, ka mērījums atšķiras 
graizot dpfus pa labi un pa kreisi, sačakarē klientu auto (kuru atjaunošanai būs jāiegulda tūkstoši), bet atrodas pajoļi, kuru šo vēl slavē 
Kā vienmēr video nenoskatījies, bet viedoklīts ir...
Tajā video - piemērā ar f01 semeri ar to Mods čali vispār nebija nekāda sakara, cilvēks 1 dienā gāja skati divās dažādas TA stacijās, kurās viņa auto atgāzēs tika mērītas cietās daļiņas ar dažādu ražotāju testa aparātiem un rezultāts atšķīrās 6kartīgi pričom te Mods čalis ar filtru griezšanu ?! 
fragmentāri paskrolloju- sorry, tik tupu diršanu vnk nav spēka klausīties, katrā video maļ vienu un to pašu uz riņķi 
Video pašā sākumā cilvēks no malas stāsta savu pieredzi ar f01 semeri - to vismaz noskatījies ? Ja jā, tad tev tas jautājumus neraisa ?
nē, neraisa- 100 un viens iemesls, kāpēc mērījumi var atšķirties, bet tu nez kāpēc izdomāji, ka daļiņu mērījumam visu laiku būtu jābūt konstantam lielumam
Protams, ka var atšķirties nu 50k vai 100k robežās, bet ne jau 6 reizes no 3milijoniem uz 500k | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 21:44 |
#1060
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 799
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 21:29:02 @Elna rakstīja:
14 Mar 2025, 21:24:22 @Briize rakstīja:
Kaspar atmet visu to teorijas drukāšanu !
Ir reāls auto, kurš ir kaut kādā konkrētā tehniskā stāvoklī x, pofig vai ir tur tas DPF vai nav, par to nav diskusija šobrīd, un tad kad tas auto aizbrauc uz atgāzu cieto daļinu testu tad vienā vietā ar viena ražotāja aparātu viņam parāda vienu rezultātu,bet tajā pašā dienā ar to pašu auto aizbraucot uz citu TA punktu viņam veicot šos mērījumus ar cita ražotāja aparātu parāda 6 reizes mazāk rezultātu. Kā šiem dažādu ražotāju aparātiem var tik kardināli atšķirties rādījumi, ja viņi visi ir verificēti un sertificēti ?!
Un kā var izmantot testa metodi, kuras rezultāti ir atkarīgi no tik ļoti daudziem parametriem, kurus savos postos minēji ?!
Kā vispār, tad var izveidot nolikumu, kurā dīzeļauto atgazēm ir jāiekļaujās ar 1milijonu cieto daļinu diapazonā, ja testa metodes rezultāti ir atkarīgi no tik daudziem tevis minētiem faktoriem, kā arī katra ražotāja testēšanas aparatūra rada savus rezultātus, kuri atškiras 6 reizes ?
Es tiešām tik neskaidri izsakos, lai nesaprastu mana jautājuma būtību ? 
nee, tu vnk esi cilveeks bez jebkaadaam pamatzinashanam par teemu [dzineejiem, meeriishanas metodologjiju, u.c. discipliinaam], bez intereses par teemu, ar ierobezhotaam smadzenju darbiibas speejaam. ieshi tik vienkaarshi.
Samierinies, shii teema konkreetajos apstaakljos tev ir par sarezgjiitu. Jeb preciizaak - deelj savas kapeikpishanas tu nespeej atziit, ka tavai miskastei ir sajaats DPF, kas radiis probleemas. Tu nesaproti, ka bojaa savu un citu veseliibu. Tu neesi gatavs neko ne apguut, ne mainiit.
Taadiem dziivniekiem kaa tev ir izgudroti panjeemieni - tupi likumi/skaitlji/ierobezhojumi. Shajaa gadiijumaa - TA un veerteejums 2.
Paldies manam auto viss pa 0 un kas zin, ja būtu aizbraucis uz Jelgavas TA tad cietās daļiņas no 144k visticamāk būtu kādi 3k ņemot vērā šo testa metodes un aparatūras precizitāti 
Un jā lamāties nav labi... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|