Online
Pašreiz BMWPower skatās 32 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
badmoon  | 09. Mar 2025, 21:34 |
#1041
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8552
Braucu ar: Braucu ar
|
09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:
09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok? 
2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.
Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".
[ Šo ziņu laboja badmoon, 09 Mar 2025, 21:35:15 ] | Offline | | |
e34 | 10. Mar 2025, 16:20 |
#1042
|
|  Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4037
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:
09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok? 
2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.
Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".
Tur tam auto ar lielāko iespējamību DPFs ir "caurs", jeb iekšas pušu. Dedzina, motoram viss patīk, kļūdu nav, bet izpūtēja galā nosēdumu melnis visdrīzāk.[ Šo ziņu laboja e34, 10 Mar 2025, 16:21:15 ] | Offline | | |
haxlul | 10. Mar 2025, 20:59 |
#1043
|
| Kopš: 27. May 2021
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Interesanti, a kadi ir varianti, ja nav DPF'a ka iziet tehnisko?
tikai likt originalu atpakal? | Offline | | |
Mizx | 10. Mar 2025, 23:21 |
#1044
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6660
Braucu ar:
|
10 Mar 2025, 20:59:33 @haxlul rakstīja:
Interesanti, a kadi ir varianti, ja nav DPF'a ka iziet tehnisko?
tikai likt originalu atpakal?
Ja reiz jaunā pārbaude principā ir tikai tāpēc, lai pārbaudītu vai auto ir strādājošs DPF (nevis iedziļinātos un salīdzinātos daļiņu skaitā), tad skaidrs, ka nevar un liec vien atpakaļ oriģinālo, ja to auto vēl kādus gadus gribas redzēt ielās. Ja bez izpūtēja nevar iziet tad kāpēc lai varētu iziet bez DPF — abiem noteikums ir būt uz auto un būt darba kārtībā. | Offline | | |
sys9291 | 11. Mar 2025, 19:55 |
#1045
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5214
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Mar 2025, 21:34:53 @badmoon rakstīja:
09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:
09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok? 
2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.
Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".
Izskatās, ka mans radinieks ir apskati pieņēmis...  | Offline | | |
Gra | 12. Mar 2025, 16:58 |
#1046
|
|  Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 895
Braucu ar: P O R S C H E
| BMW LCI F22 220d, skatē cietās daļiņas 0
Auto nav jauns, bet nobraukums uz LV fona ir diezgan mazs, 137kkm.
| Offline | | |
badmoon  | 12. Mar 2025, 23:49 |
#1047
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8552
Braucu ar: Braucu ar
|
11 Mar 2025, 19:55:40 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2025, 21:34:53 @badmoon rakstīja:
09 Mar 2025, 21:12:43 @1986 rakstīja:
09 Mar 2025, 01:07:31 @badmoon rakstīja:
Tikko izieta TA 2015.g. dīzelim (Euro 6 pēc grāmatas)
"Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 800"
Tas jau tā ka ok? 
2800 vai 2800 x 1000?
Pieļaujams 1 000 000.
Nesen gāju skati 2015.gada bobikam. Visi dpf, egr, utt ir vietās un arī strādā, dedzina ik pa laikam, bet ir jau 200k+ nobraukums un parādīja 2 700 000 cietās daļiņas. Šogad ielika "1" apskatē par to, nākamgad būs "2".
Izskatās, ka mans radinieks ir apskati pieņēmis... 
Iespējams Es pats tur nebiju | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 18:58 |
#1048
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
| https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi ![ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 18:59:30 ] | Offline | | |
|
Amphiney | 14. Mar 2025, 19:57 |
#1049
|
|  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1092
Braucu ar: F11
|
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.[ Šo ziņu laboja Amphiney, 14 Mar 2025, 20:05:36 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 14. Mar 2025, 20:03 |
#1050
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4739
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu.
vāczemē 250k | Offline | | |
HiJaCKeR | 14. Mar 2025, 20:04 |
#1051
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4739
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
viņš nodarbojas ar huiņu | Offline | | |
kkas | 14. Mar 2025, 20:18 |
#1052
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9638
Braucu ar: Alfu
| Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem | Offline | | |
HiJaCKeR | 14. Mar 2025, 20:21 |
#1053
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4739
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Mar 2025, 20:18:23 @kkas rakstīja:
Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem
domāju, ka samīzās, ka uz saeimu ies ar dakšām un lāpām | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 20:28 |
#1054
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.
Tu vismaz paskatījies no tā video kaut vai sākuma daļu par to F01 semeri, kuram Rīgas TA uzrādīja 3 milijoni cietās daļiņas un tajā pašā dienā tam pašam auto Jelgavas TA parāda 500k tas ir normāli šādas atšķirības ? Un te nav runa par to kāda stāvoklī ir DPF un vai tas vispār tur vēl ir, bet gan par to, ka ir konkrēts auto ar konkrētu tehnisko stāvokli un vienā dienā izejot testu divās dažādas TA stacijās ar divu dažādu ražotāju testa aparatūru rezultāti atšķiras 6 reizes, nu tādi precedenti nav pieļaujami jebkurā gadījumā !  [ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 20:29:44 ] | Offline | | |
ezis_ | 14. Mar 2025, 20:29 |
#1055
|
|  Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1349
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
14 Mar 2025, 20:18:23 @kkas rakstīja:
Dpf vai nu strādā vai nē. Csdd ar miljona daļinu pielaidi sev vnk iešāva kājā. Gribēja kā labāk gala lietotājiem
Paga, paga viņi to pielaidi izmeta pētniecibas nolkūos,un lai veidotu statistiku,tapec iedeva rezervi 1 gads.Nekur nav teikts ka 26 gadā verētu būt citi noteikumi  | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 20:32 |
#1056
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
| Kaspar tu atkal mauc savu veco plati par dīzeļu kaitīgumu, es saprotu un tev par daudzko ir taisnība, vnk šeit šoreiz ir runa tieši par ļoti neprecīzo testa metodi un aparatūru ar kuru tā tiek veikta un neko vairāk ! | Offline | | |
|
Amphiney | 14. Mar 2025, 20:46 |
#1057
|
|  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1092
Braucu ar: F11
|
14 Mar 2025, 20:28:53 @Briize rakstīja:
14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.
Tu vismaz paskatījies no tā video kaut vai sākuma daļu par to F01 semeri, kuram Rīgas TA uzrādīja 3 milijoni cietās daļiņas un tajā pašā dienā tam pašam auto Jelgavas TA parāda 500k tas ir normāli šādas atšķirības ? Un te nav runa par to kāda stāvoklī ir DPF un vai tas vispār tur vēl ir, bet gan par to, ka ir konkrēts auto ar konkrētu tehnisko stāvokli un vienā dienā izejot testu divās dažādas TA stacijās ar divu dažādu ražotāju testa aparatūru rezultāti atšķiras 6 reizes, nu tādi precedenti nav pieļaujami jebkurā gadījumā ! 
Meh...es centos uzrakstīt,bet laikam tā arī nesaprati domu. Varbūt citreiz. Nu,vismaz jums šie video kaut kādu azartu izraisa.  | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 20:54 |
#1058
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 20:47:29 @Elna rakstīja:
14 Mar 2025, 20:28:53 @Briize rakstīja:
14 Mar 2025, 19:57:54 @Amphiney rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
Ko tieši tas maina, ja vienam lūznim uzrāda 1.5milj ar vienu iekārtu un 900k ar citu iekārtu? Tieši ko? Manuprāt, iekārta norāda uz to, ka dpf nepilda savu paredzēto funkciju un ir jāmaina.
Tas nav tas pats,ja ar vienu iekārtu radītu 1k un ar citu 400k.
Palabojiet, ja kļūdos,bet vai tik ārzemēs neuzrāda cik PM daļiņas ir testā,bet vienkārši "PASS" vai "FAILED" (citos vārdos), jo iekārta paredzēta, lai pārbaudītu dpf esamību un funkcionalitāti, tajā skaitā plaisas, nevis precīzu cieto daļiņu skaitu, un tad nevajadzētu blogeriem cepties, kaut kāda bezjēdzīga matu skaldīšana. Tur jau saknē ir problēma,ko neviens negrib pamanīt un saprast.
Tu vismaz paskatījies no tā video kaut vai sākuma daļu par to F01 semeri, kuram Rīgas TA uzrādīja 3 milijoni cietās daļiņas un tajā pašā dienā tam pašam auto Jelgavas TA parāda 500k tas ir normāli šādas atšķirības ? Un te nav runa par to kāda stāvoklī ir DPF un vai tas vispār tur vēl ir, bet gan par to, ka ir konkrēts auto ar konkrētu tehnisko stāvokli un vienā dienā izejot testu divās dažādas TA stacijās ar divu dažādu ražotāju testa aparatūru rezultāti atšķiras 6 reizes, nu tādi precedenti nav pieļaujami jebkurā gadījumā ! 
Meegjinaashu veelreiz.
taatad, diizelim ir virkne iemeslu, kaadeelj PIRMS DPF atskjirsies MP apjoms konkreetos apstaakljos [piem., tuksgaitaa]:
a. darba rezhiims;
b. braukshanas profila veesture;
c. sprauslu u.c. elementu iisterminja parametru deviaacijas. Piem., sliktaaka kaadas sprauslas atomizaacija [sporaadisks defekts].
diizelim var atskjirties arii DPF konkreetaa briizha parametri:
a.temperatuura, atkariiga no brauksahnas profila;
b. ''piesaatinaajums'' ar ieprieksh samestaam MP;
c. konkreetaa briizha ekvivalentaa efektivitaate. Piem., tikko veikts izbrauciens, kura laikaa veikta daljeeja/pilna tiiriishanas sesija [vai pat - pasiivaa regen iminisesija], attieciigi - attiiriijushies kaadi citi kanaali, samazinaas, defektu/plaisu ietekme.
Taatad - var izmainiities gan ''izstaroto'' MP, gan ''paarkjerto'' MP apjoms. Un tas ir tikai NORMAALI!
TIESHI taada pati situaacija bija ar duumainiibu [kas peeksnji mainiijaas ntaas reizes, ''izgaazeejot'',gan ''izmazgaajot'' izpuuteeju, gan ielejot ''tiiraaku'' diizeli], gan arii benziinu atgaazees [piem., HC peeksnji uzlec desmitiem reizhu deelj paaris misfireem].
Vnk agraak neviens shaadus NEKOREKTUS meeriijumus neveica. Tagad viens krievs njemaas kaa meerkakjis ar rokas granaatu, un chupinja nejeegu/kapeikpishu/dziivnieku raud liidzi.
Par 3mil/500k - jebkuraa attistiitaa EU valstii tests nebuutu iziets nevienaa no shiem gadiijumiem. Arii 500k noziimee - DPF ir BEIDZIES!!! Un tie 3mil tikai izdeolee TA apriikojumu. Taapat kaa mezhoniigi duumojoshi meesli, deelj kuriem TA stafs klepo pusstundu.
Jaa, lai pareizi saprastu, ko raada TA apriikojums, jaabuut nelielaam priekszinaashanaam. Diemzheel, taas izpaliek tiem klauniem, kas tajos rasnjas ''specu'' video bakstaas.
Ok, bet tu pats nupat ar visu augstāk aprakstīto pierādi un apstiprini, ka tā cieto daļiņu mērīšanas metode un aparatūra nav objektīva un neatspoguļo auto patieso tehnisko stāvokli, ja reiz ir tik daudz dažādi tehniskie parametri, kuri var jebkurā brīdī tam auto mainīties un no kuriem šis testa rezultāts ir tieši atkarīgs !
Jā jā tūlit sāksi mani gānīt par idiotu, eju jau eju...  | Offline | | |
kexxx | 14. Mar 2025, 21:04 |
#1059
|
|  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12812
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
tas mods pajolis vēl nav sapratis, ka viņu pašu aparāts dirš, bet aizbrauc 50 km un brīnās, ka mērījums atšķiras 
graizot dpfus pa labi un pa kreisi, sačakarē klientu auto (kuru atjaunošanai būs jāiegulda tūkstoši), bet atrodas pajoļi, kuru šo vēl slavē  | Offline | | |
Briize | 14. Mar 2025, 21:10 |
#1060
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 780
Braucu ar:
|
14 Mar 2025, 21:04:09 @kexxx rakstīja:
14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67
Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !
tas mods pajolis vēl nav sapratis, ka viņu pašu aparāts dirš, bet aizbrauc 50 km un brīnās, ka mērījums atšķiras 
graizot dpfus pa labi un pa kreisi, sačakarē klientu auto (kuru atjaunošanai būs jāiegulda tūkstoši), bet atrodas pajoļi, kuru šo vēl slavē 
Kā vienmēr video nenoskatījies, bet viedoklīts ir...
Tajā video - piemērā ar f01 semeri ar to Mods čali vispār nebija nekāda sakara, cilvēks 1 dienā gāja skati divās dažādas TA stacijās, kurās viņa auto atgāzēs tika mērītas cietās daļiņas ar dažādu ražotāju testa aparātiem un rezultāts atšķīrās 6kartīgi pričom te Mods čalis ar filtru griezšanu ?!  [ Šo ziņu laboja Briize, 14 Mar 2025, 21:11:10 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|