Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Ugo
14. Mar 2025, 21:55 #1061

Kopš: 11. Jun 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku


14 Mar 2025, 21:49:28 @Elna rakstīja:

14 Mar 2025, 21:44:20 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 21:29:02 @Elna rakstīja:

14 Mar 2025, 21:24:22 @Briize rakstīja:
Kaspar atmet visu to teorijas drukāšanu !
Ir reāls auto, kurš ir kaut kādā konkrētā tehniskā stāvoklī x, pofig vai ir tur tas DPF vai nav, par to nav diskusija šobrīd, un tad kad tas auto aizbrauc uz atgāzu cieto daļinu testu tad vienā vietā ar viena ražotāja aparātu viņam parāda vienu rezultātu,bet tajā pašā dienā ar to pašu auto aizbraucot uz citu TA punktu viņam veicot šos mērījumus ar cita ražotāja aparātu parāda 6 reizes mazāk rezultātu. Kā šiem dažādu ražotāju aparātiem var tik kardināli atšķirties rādījumi, ja viņi visi ir verificēti un sertificēti ?!
Un kā var izmantot testa metodi, kuras rezultāti ir atkarīgi no tik ļoti daudziem parametriem, kurus savos postos minēji ?!
Kā vispār, tad var izveidot nolikumu, kurā dīzeļauto atgazēm ir jāiekļaujās ar 1milijonu cieto daļinu diapazonā, ja testa metodes rezultāti ir atkarīgi no tik daudziem tevis minētiem faktoriem, kā arī katra ražotāja testēšanas aparatūra rada savus rezultātus, kuri atškiras 6 reizes ?
Es tiešām tik neskaidri izsakos, lai nesaprastu mana jautājuma būtību ?


nee, tu vnk esi cilveeks bez jebkaadaam pamatzinashanam par teemu [dzineejiem, meeriishanas metodologjiju, u.c. discipliinaam], bez intereses par teemu, ar ierobezhotaam smadzenju darbiibas speejaam. ieshi tik vienkaarshi.
Samierinies, shii teema konkreetajos apstaakljos tev ir par sarezgjiitu. Jeb preciizaak - deelj savas kapeikpishanas tu nespeej atziit, ka tavai miskastei ir sajaats DPF, kas radiis probleemas. Tu nesaproti, ka bojaa savu un citu veseliibu. Tu neesi gatavs neko ne apguut, ne mainiit.
Taadiem dziivniekiem kaa tev ir izgudroti panjeemieni - tupi likumi/skaitlji/ierobezhojumi. Shajaa gadiijumaa - TA un veerteejums 2.

Paldies manam auto viss pa 0 un kas zin, ja būtu aizbraucis uz Jelgavas TA tad cietās daļiņas no 144k visticamāk būtu kādi 3k ņemot vērā šo testa metodes un aparatūras precizitāti
Un jā lamāties nav labi...


tavai miskastei DPF ir beidzies. Un naakosho TA tu nedabuusi
Vieniigais, kas priecee - savas un sev tuvaako plaushas tu indee visvairaak. Piedod par tieshumu.


Tiešām? Smagie un racēji pie dienvidu tilta abām pusēm indē mazāk? Mazāk daļiņas?
Offline
HiJaCKeR
14. Mar 2025, 22:04 #1062

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4753

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Mar 2025, 21:55:48 @Ugo rakstīja:

14 Mar 2025, 21:49:28 @Elna rakstīja:

14 Mar 2025, 21:44:20 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 21:29:02 @Elna rakstīja:

14 Mar 2025, 21:24:22 @Briize rakstīja:
Kaspar atmet visu to teorijas drukāšanu !
Ir reāls auto, kurš ir kaut kādā konkrētā tehniskā stāvoklī x, pofig vai ir tur tas DPF vai nav, par to nav diskusija šobrīd, un tad kad tas auto aizbrauc uz atgāzu cieto daļinu testu tad vienā vietā ar viena ražotāja aparātu viņam parāda vienu rezultātu,bet tajā pašā dienā ar to pašu auto aizbraucot uz citu TA punktu viņam veicot šos mērījumus ar cita ražotāja aparātu parāda 6 reizes mazāk rezultātu. Kā šiem dažādu ražotāju aparātiem var tik kardināli atšķirties rādījumi, ja viņi visi ir verificēti un sertificēti ?!
Un kā var izmantot testa metodi, kuras rezultāti ir atkarīgi no tik ļoti daudziem parametriem, kurus savos postos minēji ?!
Kā vispār, tad var izveidot nolikumu, kurā dīzeļauto atgazēm ir jāiekļaujās ar 1milijonu cieto daļinu diapazonā, ja testa metodes rezultāti ir atkarīgi no tik daudziem tevis minētiem faktoriem, kā arī katra ražotāja testēšanas aparatūra rada savus rezultātus, kuri atškiras 6 reizes ?
Es tiešām tik neskaidri izsakos, lai nesaprastu mana jautājuma būtību ?


nee, tu vnk esi cilveeks bez jebkaadaam pamatzinashanam par teemu [dzineejiem, meeriishanas metodologjiju, u.c. discipliinaam], bez intereses par teemu, ar ierobezhotaam smadzenju darbiibas speejaam. ieshi tik vienkaarshi.
Samierinies, shii teema konkreetajos apstaakljos tev ir par sarezgjiitu. Jeb preciizaak - deelj savas kapeikpishanas tu nespeej atziit, ka tavai miskastei ir sajaats DPF, kas radiis probleemas. Tu nesaproti, ka bojaa savu un citu veseliibu. Tu neesi gatavs neko ne apguut, ne mainiit.
Taadiem dziivniekiem kaa tev ir izgudroti panjeemieni - tupi likumi/skaitlji/ierobezhojumi. Shajaa gadiijumaa - TA un veerteejums 2.

Paldies manam auto viss pa 0 un kas zin, ja būtu aizbraucis uz Jelgavas TA tad cietās daļiņas no 144k visticamāk būtu kādi 3k ņemot vērā šo testa metodes un aparatūras precizitāti
Un jā lamāties nav labi...


tavai miskastei DPF ir beidzies. Un naakosho TA tu nedabuusi
Vieniigais, kas priecee - savas un sev tuvaako plaushas tu indee visvairaak. Piedod par tieshumu.


Tiešām? Smagie un racēji pie dienvidu tilta abām pusēm indē mazāk? Mazāk daļiņas?

tev hujova ar loģisko domāšanu

tai traktortehnikai tu pabrauc garām, tas ir īslaicīgi, kamēr sēžot korķī vai ilgstoši braucot aiz kāda salonā nonāk tie sūdi kurus tu filtrē ar savām plaušam

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 14 Mar 2025, 22:07:05 ]

Offline
Ugo
14. Mar 2025, 22:14 #1063

Kopš: 11. Jun 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku


14 Mar 2025, 22:04:31 @HiJaCKeR rakstīja:

14 Mar 2025, 21:55:48 @Ugo rakstīja:

14 Mar 2025, 21:49:28 @Elna rakstīja:

14 Mar 2025, 21:44:20 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 21:29:02 @Elna rakstīja:

14 Mar 2025, 21:24:22 @Briize rakstīja:
Kaspar atmet visu to teorijas drukāšanu !
Ir reāls auto, kurš ir kaut kādā konkrētā tehniskā stāvoklī x, pofig vai ir tur tas DPF vai nav, par to nav diskusija šobrīd, un tad kad tas auto aizbrauc uz atgāzu cieto daļinu testu tad vienā vietā ar viena ražotāja aparātu viņam parāda vienu rezultātu,bet tajā pašā dienā ar to pašu auto aizbraucot uz citu TA punktu viņam veicot šos mērījumus ar cita ražotāja aparātu parāda 6 reizes mazāk rezultātu. Kā šiem dažādu ražotāju aparātiem var tik kardināli atšķirties rādījumi, ja viņi visi ir verificēti un sertificēti ?!
Un kā var izmantot testa metodi, kuras rezultāti ir atkarīgi no tik ļoti daudziem parametriem, kurus savos postos minēji ?!
Kā vispār, tad var izveidot nolikumu, kurā dīzeļauto atgazēm ir jāiekļaujās ar 1milijonu cieto daļinu diapazonā, ja testa metodes rezultāti ir atkarīgi no tik daudziem tevis minētiem faktoriem, kā arī katra ražotāja testēšanas aparatūra rada savus rezultātus, kuri atškiras 6 reizes ?
Es tiešām tik neskaidri izsakos, lai nesaprastu mana jautājuma būtību ?


nee, tu vnk esi cilveeks bez jebkaadaam pamatzinashanam par teemu [dzineejiem, meeriishanas metodologjiju, u.c. discipliinaam], bez intereses par teemu, ar ierobezhotaam smadzenju darbiibas speejaam. ieshi tik vienkaarshi.
Samierinies, shii teema konkreetajos apstaakljos tev ir par sarezgjiitu. Jeb preciizaak - deelj savas kapeikpishanas tu nespeej atziit, ka tavai miskastei ir sajaats DPF, kas radiis probleemas. Tu nesaproti, ka bojaa savu un citu veseliibu. Tu neesi gatavs neko ne apguut, ne mainiit.
Taadiem dziivniekiem kaa tev ir izgudroti panjeemieni - tupi likumi/skaitlji/ierobezhojumi. Shajaa gadiijumaa - TA un veerteejums 2.

Paldies manam auto viss pa 0 un kas zin, ja būtu aizbraucis uz Jelgavas TA tad cietās daļiņas no 144k visticamāk būtu kādi 3k ņemot vērā šo testa metodes un aparatūras precizitāti
Un jā lamāties nav labi...


tavai miskastei DPF ir beidzies. Un naakosho TA tu nedabuusi
Vieniigais, kas priecee - savas un sev tuvaako plaushas tu indee visvairaak. Piedod par tieshumu.


Tiešām? Smagie un racēji pie dienvidu tilta abām pusēm indē mazāk? Mazāk daļiņas?

tev hujova ar loģisko domāšanu

tai traktortehnikai tu pabrauc garām, tas ir īslaicīgi, kamēr sēžot korķī vai ilgstoši braucot aiz kāda salonā nonāk tie sūdi kurus tu filtrē ar savām plaušam

Tev ir pašam hujova ar loģiku! Runa ir par izmešiem! Un, to daudzumu! Filtrē!
Offline
Amphiney
14. Mar 2025, 22:15 #1064

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1098

Braucu ar: F11


14 Mar 2025, 21:39:47 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 21:28:10 @Jonjis rakstīja:
TLDR;
Testu/mērījumus nevar iziet kāds auto ar esošu un strādājošu DPF?
Vai satraukums, ka noFistenim ar neesošu DPF mērījumi atšķiras?

Nē satraukums par to, ka auto ar pilnībā funkcionējošu dpf un tīru skursteni vienā TA vietā rāda 3 milijonus cieto izplūdes gāzu daļiņu otrā TA vietā mērot tajā pašā dienā, tik ar cita ražotāja aparatūru ir 500tūkstoši.....

Pilnībā funkcionējošs būs drīzāk tuvāk nullei,nevis pārsimts tūkstoši.
Ja vienā TA stacijā nomērītu 0 un otrā pus miljonu,tad te būtu par ko parunāt,savādāk te vienkārši cilvēki ar nefunkcionējušiem dpf cepās kam vairak,kam mazāk un viss,diez gan bezjēdzīga situacija,jā sākotnēji auto ar nestrādājošo dpf


Lai uztaisa eksperimentu ar kādu auto,kam cietās daļiņas tuvu 0 un pabraukā pa TA stacijām

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 14 Mar 2025, 22:20:27 ]

Offline
Ugo
14. Mar 2025, 22:30 #1065

Kopš: 11. Jun 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku

Liekas, ka ir lietotāji, kas ar putām uz lūpām aizstāvēs tikai savu viedokli, neskatoties uz reāliem faktiem, draugi protams piebalsos
Nav problēmu ar DPF
Offline
ezis_
14. Mar 2025, 22:39 #1066

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1356

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


14 Mar 2025, 22:30:24 @Ugo rakstīja:
Liekas, ka ir lietotāji, kas ar putām uz lūpām aizstāvēs tikai savu viedokli, neskatoties uz reāliem faktiem, draugi protams piebalsos
Nav problēmu ar DPF
Paga reku ir specialisti kuriem esot izdomats risinanjums
https://www.youtube.com/watch?v=mJpOJ4INuhs
Offline
Celtnieks7
15. Mar 2025, 00:13 #1067

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


14 Mar 2025, 21:44:20 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 21:29:02 @Elna rakstīja:

14 Mar 2025, 21:24:22 @Briize rakstīja:
Kaspar atmet visu to teorijas drukāšanu !
Ir reāls auto, kurš ir kaut kādā konkrētā tehniskā stāvoklī x, pofig vai ir tur tas DPF vai nav, par to nav diskusija šobrīd, un tad kad tas auto aizbrauc uz atgāzu cieto daļinu testu tad vienā vietā ar viena ražotāja aparātu viņam parāda vienu rezultātu,bet tajā pašā dienā ar to pašu auto aizbraucot uz citu TA punktu viņam veicot šos mērījumus ar cita ražotāja aparātu parāda 6 reizes mazāk rezultātu. Kā šiem dažādu ražotāju aparātiem var tik kardināli atšķirties rādījumi, ja viņi visi ir verificēti un sertificēti ?!
Un kā var izmantot testa metodi, kuras rezultāti ir atkarīgi no tik ļoti daudziem parametriem, kurus savos postos minēji ?!
Kā vispār, tad var izveidot nolikumu, kurā dīzeļauto atgazēm ir jāiekļaujās ar 1milijonu cieto daļinu diapazonā, ja testa metodes rezultāti ir atkarīgi no tik daudziem tevis minētiem faktoriem, kā arī katra ražotāja testēšanas aparatūra rada savus rezultātus, kuri atškiras 6 reizes ?
Es tiešām tik neskaidri izsakos, lai nesaprastu mana jautājuma būtību ?


nee, tu vnk esi cilveeks bez jebkaadaam pamatzinashanam par teemu [dzineejiem, meeriishanas metodologjiju, u.c. discipliinaam], bez intereses par teemu, ar ierobezhotaam smadzenju darbiibas speejaam. ieshi tik vienkaarshi.
Samierinies, shii teema konkreetajos apstaakljos tev ir par sarezgjiitu. Jeb preciizaak - deelj savas kapeikpishanas tu nespeej atziit, ka tavai miskastei ir sajaats DPF, kas radiis probleemas. Tu nesaproti, ka bojaa savu un citu veseliibu. Tu neesi gatavs neko ne apguut, ne mainiit.
Taadiem dziivniekiem kaa tev ir izgudroti panjeemieni - tupi likumi/skaitlji/ierobezhojumi. Shajaa gadiijumaa - TA un veerteejums 2.

Paldies manam auto viss pa 0 un kas zin, ja būtu aizbraucis uz Jelgavas TA tad cietās daļiņas no 144k visticamāk būtu kādi 3k ņemot vērā šo testa metodes un aparatūras precizitāti
Un jā lamāties nav labi...


Pirmkārt, izklausās, ka tas vīrietis bija nopircis lietotu DPF no leišiem. Pēc CSDD mērījumiem izskatās, ka tas ir tuvu dzīves beigām.
Otrkārt, MODS tiešām sūdu runā par tiem aparātiem. Joprojām nav neko palasījuši par cietajām daļinām.
Treškārt, ar beigtu DPF vai tā neesamību tas daļinu skaits arī lēkās. Rīgā viņam bija 3+ miljoni, Jelgavā 800k. Ja palasītu fiziku un dzinēja darbības principus, tad nebūtu nekādu jautājumu. Jelgavā izgāja skati, jo vienkārši paveicās.
Offline
smilee45
15. Mar 2025, 06:56 #1068

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1051

Braucu ar:


14 Mar 2025, 22:39:49 @ezis_ rakstīja:

14 Mar 2025, 22:30:24 @Ugo rakstīja:
Liekas, ka ir lietotāji, kas ar putām uz lūpām aizstāvēs tikai savu viedokli, neskatoties uz reāliem faktiem, draugi protams piebalsos
Nav problēmu ar DPF
Paga reku ir specialisti kuriem esot izdomats risinanjums
https://www.youtube.com/watch?v=mJpOJ4INuhs


Ja ir plaisa ar my neste moßka zem 1milj. palīdīs. Bet tulīt limits būs 250k kā citur eiropā un tur ar bojātu dpf, skati nesanāks iziet.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 15 Mar 2025, 06:57:35 ]

Offline
propans-butans
15. Mar 2025, 07:43 #1069

Kopš: 29. Aug 2021

Ziņojumi: 69

Braucu ar: beigušos skati


15 Mar 2025, 06:56:56 @smilee45 rakstīja:

14 Mar 2025, 22:39:49 @ezis_ rakstīja:

14 Mar 2025, 22:30:24 @Ugo rakstīja:
Liekas, ka ir lietotāji, kas ar putām uz lūpām aizstāvēs tikai savu viedokli, neskatoties uz reāliem faktiem, draugi protams piebalsos
Nav problēmu ar DPF
Paga reku ir specialisti kuriem esot izdomats risinanjums
https://www.youtube.com/watch?v=mJpOJ4INuhs


Ja ir plaisa ar my neste moßka zem 1milj. palīdīs. Bet tulīt limits būs 250k kā citur eiropā un tur ar bojātu dpf, skati nesanāks iziet.

Lielāka iespējamība ir ka no visa šī pasākuma kā tāda atteiksies, nekā nometīs uz 250k. Tas ir tā, zinot statistiku un iekšējo politisko situāciju.
Offline
Bender
15. Mar 2025, 10:28 #1070

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2008

Braucu ar: E91


15 Mar 2025, 07:43:36 @propans-butans rakstīja:

15 Mar 2025, 06:56:56 @smilee45 rakstīja:

14 Mar 2025, 22:39:49 @ezis_ rakstīja:

14 Mar 2025, 22:30:24 @Ugo rakstīja:
Liekas, ka ir lietotāji, kas ar putām uz lūpām aizstāvēs tikai savu viedokli, neskatoties uz reāliem faktiem, draugi protams piebalsos
Nav problēmu ar DPF
Paga reku ir specialisti kuriem esot izdomats risinanjums
https://www.youtube.com/watch?v=mJpOJ4INuhs


Ja ir plaisa ar my neste moßka zem 1milj. palīdīs. Bet tulīt limits būs 250k kā citur eiropā un tur ar bojātu dpf, skati nesanāks iziet.

Lielāka iespējamība ir ka no visa šī pasākuma kā tāda atteiksies, nekā nometīs uz 250k. Tas ir tā, zinot statistiku un iekšējo politisko situāciju.

Padalies gan ar šo "statistiku", lai nav tukša runa

Ņemot vērā, ka šis pasākums nav mūsu pašu bāleliņu izdomājums, bet gan tiek ieviests visā EU un Veceiropā tās prasības ir vēl stingrākas un pārejas periodi ir beigušies vai beigsies kuru katru brīdi

[ Šo ziņu laboja Bender, 15 Mar 2025, 10:29:09 ]

Offline
kkas
15. Mar 2025, 11:17 #1071

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9689

Braucu ar: Alfu

https://dieselnet.com/standards/eu/pti.php
Dpf tests EU nav obligāts.
Offline
smudo
15. Mar 2025, 16:14 #1072

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3862

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


14 Mar 2025, 21:24:22 @Briize rakstīja:
Kaspar atmet visu to teorijas drukāšanu !
Ir reāls auto, kurš ir kaut kādā konkrētā tehniskā stāvoklī x, pofig vai ir tur tas DPF vai nav, par to nav diskusija šobrīd, un tad kad tas auto aizbrauc uz atgāzu cieto daļinu testu tad vienā vietā ar viena ražotāja aparātu viņam parāda vienu rezultātu,bet tajā pašā dienā ar to pašu auto aizbraucot uz citu TA punktu viņam veicot šos mērījumus ar cita ražotāja aparātu parāda 6 reizes mazāk rezultātu. Kā šiem dažādu ražotāju aparātiem var tik kardināli atšķirties rādījumi, ja viņi visi ir verificēti un sertificēti ?!
Un kā var izmantot testa metodi, kuras rezultāti ir atkarīgi no tik ļoti daudziem parametriem, kurus savos postos minēji ?!
Kā vispār, tad var izveidot nolikumu, kurā dīzeļauto atgazēm ir jāiekļaujās ar 1milijonu cieto daļinu diapazonā, ja testa metodes rezultāti ir atkarīgi no tik daudziem tevis minētiem faktoriem, kā arī katra ražotāja testēšanas aparatūra rada savus rezultātus, kuri atškiras 6 reizes ?
Es tiešām tik neskaidri izsakos, lai nesaprastu mana jautājuma būtību ?


No video ievada sapratu, ka īpašnieks tikko uzlicis lietotu filtru vai aftermarket filtru pa 500 EUR. Ejot TA pirmajā reizē bija 3,2 miljoni un pēcpudienā citā stacijā "tikai" 870k. Izskaidrojums var būt pavisam vienkāršs, bet jāsaprot, ka gadījumā, ja samēra virs 250k, tad DPF ir plaisa (vai arī tā nav). Šajā gadījuma bija uzlikts lietots vai aftermarket PDF. Tātad, ja samēra 3mil, tas nozīmē, ka pa plaisu iet garām daļiņas. Nākamajā reizē knapi palīda zem normas - izskaidrojums var būt tāds, ka braucot uz citu apskates staciju (citā pilsētā) DPF turpina pildīties un ja plaisa ir filtra tālajā galā no dzinēja un lielāka izmēra kvēpu daļinas (notiekot sadegšanas procesam, rodas dažādu izmēru daļiņas) bija jau daļēji piepildījušas attiecīgo filtra daļu, kurā ir mikroplaisas, un atgāzu filtrācija vairāk notika filtra priekšējā daļā, kur plaisu nebija, ļaujot iziet TA ar 870k daļiņu skaitu.

Jebkurā gadījumā skaidrs, ka tas lietotais vai aftermarket filts par 500 EUR nestrādā kā pienākas, jo citādi daļiņA būtu ap 10K.
Offline
Elviss
20. Mar 2025, 11:24 #1073

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22589

Braucu ar: VAZ 2101 80'

2015. Gada X4 3.0d. 197k
28700. Nedomāju, ka vajadzētu mainīt uz jaunu

-----------------

RT Translations
Offline
Mikuzz
20. Mar 2025, 23:09 #1074

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41378

Braucu ar: Transporta līdzekli


14 Mar 2025, 21:10:43 @Briize rakstīja:

14 Mar 2025, 21:04:09 @kexxx rakstīja:

14 Mar 2025, 18:58:29 @Briize rakstīja:
https://youtu.be/HTQSX1f40co?si=uslN7o2gGtkE3A67

Te powerā daudzi izņirdza to Mods čali, bet patiesībā viņš dara ļoti noderīgu lietu priekš sabiedrības...un te pierādās, ka tā cieto daļiņu mērīšanas sistēma dīzeļu atgāzēs ir pilnībā izgāzusies, jo katra ražotāja aparāts rāda savus rezultātus neskatoties uz to, ka visi šie aparāti ir sertificēti, bet rezultāti ir kardināli atšķirīgi, līdz ar to arīdzan absolūti neobjektīvi !


tas mods pajolis vēl nav sapratis, ka viņu pašu aparāts dirš, bet aizbrauc 50 km un brīnās, ka mērījums atšķiras
graizot dpfus pa labi un pa kreisi, sačakarē klientu auto (kuru atjaunošanai būs jāiegulda tūkstoši), bet atrodas pajoļi, kuru šo vēl slavē

Kā vienmēr video nenoskatījies, bet viedoklīts ir...
Tajā video - piemērā ar f01 semeri ar to Mods čali vispār nebija nekāda sakara, cilvēks 1 dienā gāja skati divās dažādas TA stacijās, kurās viņa auto atgāzēs tika mērītas cietās daļiņas ar dažādu ražotāju testa aparātiem un rezultāts atšķīrās 6kartīgi pričom te Mods čalis ar filtru griezšanu ?!


Tikai saimnieks par sava auto stāvokli saka ka ideāls,bet realitātē vairāki simti k daļiņu ir jau slikti ar to dpf. Pietam,aparāti vienādi. Haipam sižets,nekam vairāk.
Offline
Modrs
20. Mar 2025, 23:16 #1075

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10376

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Talsu TA braucot darba laika sākumā, dūmainības mērījums autiņiem ir objektīvs un rezultāts ir labs. Un pēcpusdienā, kad tas aparāts jau ir saelpojies cešku tēdēešku kvēpus, mērījums nav bijis zemāks par 0,7...0,9. Un tā tas ir jau no seniem laikiem.

Ja tāds aparāts melnajos kvēpos rāda aplami, tad PM aparātos vai tik nebūs līdzīgs stāsts
Offline
gustavsM
22. Mar 2025, 14:43 #1076

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 175

Braucu ar:

Auto ar strādājošu DPF 2013g 160t/km viss pa nullēm daļiņās.
To DPF ir nepieciešams/jēga vest dedzināt vai mazgāt ilgākai darbības saglabāšanai?

[ Šo ziņu laboja gustavsM, 22 Mar 2025, 14:44:09 ]

Offline
Elviss
22. Mar 2025, 15:26 #1077

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22589

Braucu ar: VAZ 2101 80'


22 Mar 2025, 14:43:37 @gustavsM rakstīja:
Auto ar strādājošu DPF 2013g 160t/km viss pa nullēm daļiņās.
To DPF ir nepieciešams/jēga vest dedzināt vai mazgāt ilgākai darbības saglabāšanai?

Tas ir kā pa nullēm? To var dabūt tikai neiedarbinot dzinēju.
Kāds reālais rādijums?

-----------------

RT Translations
Offline
ezis_
22. Mar 2025, 16:12 #1078

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1356

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


22 Mar 2025, 15:26:30 @Elviss rakstīja:

22 Mar 2025, 14:43:37 @gustavsM rakstīja:
Auto ar strādājošu DPF 2013g 160t/km viss pa nullēm daļiņās.
To DPF ir nepieciešams/jēga vest dedzināt vai mazgāt ilgākai darbības saglabāšanai?

Tas ir kā pa nullēm? To var dabūt tikai neiedarbinot dzinēju.
Kāds reālais rādijums?
Labrīt ! Te sākās, ka ik pa cik tur merijumiem vajag 10 min pauzi
Katrs kuram ir pretenzijas pieprasa atkartoto merijumu stājaties rindā

[ Šo ziņu laboja ezis_, 22 Mar 2025, 16:13:08 ]

Offline
kkas
22. Mar 2025, 17:54 #1079

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9689

Braucu ar: Alfu


22 Mar 2025, 14:43:37 @gustavsM rakstīja:
Auto ar strādājošu DPF 2013g 160t/km viss pa nullēm daļiņās.
To DPF ir nepieciešams/jēga vest dedzināt vai mazgāt ilgākai darbības saglabāšanai?

Nē, ja strādā, neaiztiec.
Offline
Locis
22. Mar 2025, 18:18 #1080

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11438

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Interneta diagnostika nepateiks vai jāmazgā. Slēdz klāt kompi un skaties pretspiedienu vai jautā meistaram vai Tavs auto ir nepieciešama kāda aprūpe.

Varbūt es kaut ko nesaprotu ,bet strādā tas nozīmē ,ka nav caurumi? Ok. Vai tad tas izslēdz iespēju ,ka filtrs ir pārāk aizaudzis un izputējā ir pārāk liels pretspiediens un prasās pēc maiņas vai mazgāšanas ?

[ Šo ziņu laboja Locis, 22 Mar 2025, 18:23:01 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo