Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Ķēdes maiņa 320d E90

AutorsZiņojums
martins_usars
20. Sep 2023, 12:21 #61

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 745

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

Zelta auto, tādam vēl saules mūžs, ko braukt. Neklausies heiteros, bet uzdod gāzīti
Offline
Fmx_
20. Sep 2023, 12:37 #62

Kopš: 04. May 2010

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


20 Sep 2023, 12:12:00 @Stasss rakstīja:
380K
Iepriekšējais konplekts pēc vācieša papīriem uz 180k mainīts.
Tālāk vēstures nav

Laikam jau labāk neteikt, tūlīt ap*irsīs ka Tolmets

Uzraksti, uzzvani labāk Maxixt, viņa servisā mainīja maniem Bmw ķēdes komplektus par sakarīgām cenām un termiņiem. Aizved uz diagnostiku un nebūs forumā jālauž galvu
Offline
Ruudis
20. Sep 2023, 13:20 #63

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Tur vēl jāpierēķina jauns demferis, siksna/as, rullīši, vakuma trubiņas, moš jauns ūdenssūknis.
To visu es savam N47 samainīju papildus pie reizes, kad dzinējs ar kārbu sēdēja uz paletes un vieglāk varēja operēt ap dzinēju.
Offline
Kaross
20. Sep 2023, 16:21 #64

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Sep 2023, 09:34:06 @protams rakstīja:
Servismeņi, pastāstiet kur raujat tādas izmaksas 1.6-2k par ķēžu maiņu, vēl pietam N47 ?


Kurš teica, ka tas ir par ķēdes maiņu? Es teicu, ka tā cena ir, lai auto būtu daudz maz braucams. Un tikai daudz maz, nevis labā kārtībā. Skaidrs, ka EGR tur nestrādā, skaidrs, ka kolektors tur ir ciet. Klapes viņām nemainās atsevišķi. Jauns kolektors 800e. China 200. EGR dzesētājs labākajā gadījumā ciet vai arī vakuuma vārsts noķīlējis. Tas ja jāmaina, tad OEM 500-600e. ne OEM 300e. Es varētu pat derēt, ka vārstu vāks arī tek un ir jāmaina. TAs OEM 350, SWAG 200e. Te tikai virspusēji to auto sataisot jau 2,5k var salasīt. Ja ķep ļep tur kaut ko izdara, tad par 1,2k euro tas auto vēl kā pusmironis būs lietojams kādu brīdi. Tas tā īsumā. Un šīs misenes es zinu kā vecus suņus.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
20. Sep 2023, 16:29 #65

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Sep 2023, 09:42:49 @Tune-L rakstīja:
Jauns EGR ap 200 EUR
Ieplūdes kolektora vārsti N47 ir maināmi pilnā komplektā (ap 70 EUR). Kolektora tīrīšana nav dārga.


Tas ir pliks EGR elektriskais vārsts, kas šajā gadījuma nedos pilnīgi neko. Problēma būs dzesētājā, kas maksā 3x dārgāk. Ieplūdes vārsti mainās jaunākiem kolektoriem. Šim nekas nemainās. Tikai jauns kolektors.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
snowy
20. Sep 2023, 17:09 #66

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku

Viss bumbās, pie Kaross'a noglušīs EGR, nomainīs ķēdes un ripos vēl gadus desmit. Nav ko biedēt te cilvēku ar n štukām.

p.s. Drīzāk pēc 2 nedēļām būs ssā ar eļļas "piedevu" un geras stovis.
Offline
Stasss
20. Sep 2023, 17:22 #67

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Lai jums interesantāk interneta diagnozes taisīt, iemetīšu vēl vienu video ar to, kā motors startējas un darbojas, kad tas ir pārvarējis "maģisko" minūtes auksto startu no rīta

https://www.youtube.com/shorts/3JNZPDNp3nU

Tūlīt gan jau teiks - tev tur jau dzenis klabina, parsega vāks lēkā agonijā, tūlīt sprauslas izšaus..

Vnk pēc jūsu šausmu stāstiem vispār jābrīnas, kā tās mašīnas puse uz ielām vispār ripo.

[ Šo ziņu laboja Stasss, 20 Sep 2023, 17:25:15 ]

Offline
snowy
20. Sep 2023, 18:54 #68

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku

N47 ir skaļāks par M47?
Offline
kexxx
20. Sep 2023, 19:00 #69

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11557

Braucu ar:

nu jau ir krietni labāk!
vēl viens video un ar izoleni satītā gofra salabosies un pēc 2-3 viģikiem dzinējs murrās kā jauns
nejēgas servisnieki tik naudu grib nokāst
Offline
sys9291
20. Sep 2023, 19:27 #70

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Sep 2023, 18:54:19 @snowy rakstīja:
N47 ir skaļāks par M47?

uz E sērijas jā...
Offline
sys9291
20. Sep 2023, 19:31 #71

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Sep 2023, 17:22:58 @Stasss rakstīja:
Lai jums interesantāk interneta diagnozes taisīt, iemetīšu vēl vienu video ar to, kā motors startējas un darbojas, kad tas ir pārvarējis "maģisko" minūtes auksto startu no rīta

https://www.youtube.com/shorts/3JNZPDNp3nU

Tūlīt gan jau teiks - tev tur jau dzenis klabina, parsega vāks lēkā agonijā, tūlīt sprauslas izšaus..

Vnk pēc jūsu šausmu stāstiem vispār jābrīnas, kā tās mašīnas puse uz ielām vispār ripo.

nu re - pats arī atbildēji uz daudziem jautājumiem proti:
1. Kēdes mainītas 200K atpakaļ - tātad jāmaina
2. Tieši aukstais starts - tātad ar ieplūdes sistēmu nav labi...
Offline
Mixzzz
20. Sep 2023, 19:55 #72

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


20 Sep 2023, 18:54:19 @snowy rakstīja:
N47 ir skaļāks par M47?
Nope. Mazliet klusāks no ārpuses un salonā krietni mazāk dzird/jūt.
Offline
Mixzzz
20. Sep 2023, 19:57 #73

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


20 Sep 2023, 19:31:15 @sys9291 rakstīja:

20 Sep 2023, 17:22:58 @Stasss rakstīja:
Lai jums interesantāk interneta diagnozes taisīt, iemetīšu vēl vienu video ar to, kā motors startējas un darbojas, kad tas ir pārvarējis "maģisko" minūtes auksto startu no rīta

https://www.youtube.com/shorts/3JNZPDNp3nU

Tūlīt gan jau teiks - tev tur jau dzenis klabina, parsega vāks lēkā agonijā, tūlīt sprauslas izšaus..

Vnk pēc jūsu šausmu stāstiem vispār jābrīnas, kā tās mašīnas puse uz ielām vispār ripo.

nu re - pats arī atbildēji uz daudziem jautājumiem proti:
1. Kēdes mainītas 200K atpakaļ - tātad jāmaina
2. Tieši aukstais starts - tātad ar ieplūdes sistēmu nav labi...
Nu par to 1. nepiekritīšu. Ja uzliktas tur viss no pēdējās revīzijas un eļļas mainītas laicīgi, tad liela iespēja ka tajā ziņā tur vēl viss ok.

Personīgi šis gļuks ar raustīšanos aukstam bija pie beigtas sprauslas. Nomainīju un atrisinājās problēma. Protams zināju toreiz, ka ieplūdi esmu mazgājis, EGR vārsts mainīts, kooleris nebija ciet utt.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 20 Sep 2023, 20:17:06 ]

Offline
Mixzzz
20. Sep 2023, 20:00 #74

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


20 Sep 2023, 16:29:08 @Kaross rakstīja:

20 Sep 2023, 09:42:49 @Tune-L rakstīja:
Jauns EGR ap 200 EUR
Ieplūdes kolektora vārsti N47 ir maināmi pilnā komplektā (ap 70 EUR). Kolektora tīrīšana nav dārga.


Tas ir pliks EGR elektriskais vārsts, kas šajā gadījuma nedos pilnīgi neko. Problēma būs dzesētājā, kas maksā 3x dārgāk. Ieplūdes vārsti mainās jaunākiem kolektoriem. Šim nekas nemainās. Tikai jauns kolektors.
Vot šis man nav skaidrs - kā tie EGR dzesētāji tā aizdiršas? Man bija EGR vārsts jāmaina(vakuuma). Intereses pēc iebāzu mazo kameru iekšā - nu jā viss ir melns, bet pa vidu likās gana tīrs, lai tur viss easy gaiss plūstu cauri. Noskrējiens bija kkur pie 300kkm kad to darīju. Tāpat arī tas, ka tās klapes iekšā noķīlē - nu hz, viss diezgan smuki brīvi kustās man.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 20 Sep 2023, 20:01:08 ]

Offline
sys9291
20. Sep 2023, 21:14 #75

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Sep 2023, 20:00:29 @Mixzzz rakstīja:

20 Sep 2023, 16:29:08 @Kaross rakstīja:

20 Sep 2023, 09:42:49 @Tune-L rakstīja:
Jauns EGR ap 200 EUR
Ieplūdes kolektora vārsti N47 ir maināmi pilnā komplektā (ap 70 EUR). Kolektora tīrīšana nav dārga.


Tas ir pliks EGR elektriskais vārsts, kas šajā gadījuma nedos pilnīgi neko. Problēma būs dzesētājā, kas maksā 3x dārgāk. Ieplūdes vārsti mainās jaunākiem kolektoriem. Šim nekas nemainās. Tikai jauns kolektors.
Vot šis man nav skaidrs - kā tie EGR dzesētāji tā aizdiršas? Man bija EGR vārsts jāmaina(vakuuma). Intereses pēc iebāzu mazo kameru iekšā - nu jā viss ir melns, bet pa vidu likās gana tīrs, lai tur viss easy gaiss plūstu cauri. Noskrējiens bija kkur pie 300kkm kad to darīju. Tāpat arī tas, ka tās klapes iekšā noķīlē - nu hz, viss diezgan smuki brīvi kustās man.

Tad palīdzi pilsonim sakārtot problēmu...
Offline
Aurius
20. Sep 2023, 21:53 #76

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 112

Braucu ar:

Tiem N47 vai N57, vai jau jaunakas paaudzs B motoriem nomanōt ķēdes, pārskatot šāles (labprāt arī samainot), izmazgajot kolektoru, un ja vajag vecakiem modeļiem izraujot klapes egr, savedot kārtība egr radiatorā vārstus, nomainot eļļas fitra korpusam viu kas maināms, iespejams balansieru vaciņu blīves un priekšējo blīvslēgu - to neviens nekas cik man zinams nedara pa 200 eur, tpc ir jāpieņem ka šāda apkope šiem motoriem, lai pats varētu droši braukt nebūs nekad zemas izmaksas, tas ir reāli citīgs 3 dienu darbs. Un klāt pie izmaksām tur iespejamās nepieciešamās daļas ir vel vesels saraksts.......
Bet tas nekas par bmw, jo audi ir vel vairak ko likt
Tapēc ir jāsaprot ka šodiena auto nav vecie dinozauri kurus varēja vnk braukt, bet arī līdz laikam, tikki ilgak!
Offline
FisherS
20. Sep 2023, 22:38 #77

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem

Vēljoprojām nesaprotu priekškam jāpērk tās lamatas pa 5k, kur uz klikšķi var pusvērtību iecashot. itīpaši e90/1 un e87, kuri ir tādas pašas klaburkastes kā citas markas mizinieki, toties tie ir jaunāki un remonti lētāki.
Moš vēljoprojām kursē klasiskais purčika standarts, ka jābūt beha pie poģa.
Offline
Aurius
20. Sep 2023, 23:08 #78

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 112

Braucu ar:

mm.... kaut kādai daļai kuriem ''purčika style'' standarti es piekritīšu, bet tie par remotiem vai maz vispār ir aizdomajusies, bet vairāk par bmw izvēli gribas ticet ka tas ir indivīdam kā dvēseles stāvoklis kurāa tu jūties ērti un pašpietiekami, un palietojot jebkuru citu braucamrīku tev vnk nav nekāda sava gandarijuma par to ko tu kā dari un kā to dari, un tam nav vairs nozīmes ka max jaunāks automobīļa ražojuma izstrādājums.
Lai labak saprastu salīdzini to ar dzīves vietas ērtībam, vai tad Tev ir vienalga kāds ir pašam majoklis?

[ Šo ziņu laboja Aurius, 20 Sep 2023, 23:09:39 ]

Offline
bum_bumz
20. Sep 2023, 23:44 #79

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6439

Braucu ar: E34


20 Sep 2023, 22:38:07 @FisherS rakstīja:
Vēljoprojām nesaprotu priekškam jāpērk tās lamatas pa 5k, kur uz klikšķi var pusvērtību iecashot. itīpaši e90/1 un e87, kuri ir tādas pašas klaburkastes kā citas markas mizinieki, toties tie ir jaunāki un remonti lētāki.
Moš vēljoprojām kursē klasiskais purčika standarts, ka jābūt beha pie poģa.

nebūs tur win-win ar jaunākām naglukastēm, ja mAtors nebūs sabrucis, tad ruslans saēdis. radagabals tos ieliktos 3K jau ir sadalījis uz 7 gadiem es pat brīnos, jo agrāk pa 3 gadi ilgāk nebrauca ar vienu auto Nē nu tur bija cits stāsts, 6 g.v. auto N57. Stāsta varonis jau varbūt 15-18 gadi vecs, 1/2 miljonnieks.

P.S. Iegāju ss, izvēlējos Ford Focus. Nav ko nopirkt
P.P.S. Braucām ar svaigu Opel Astra uz sačiem Itālijā. Nu i nah to prieku
Man nevajag BMW, bet tikpat ērtu auto, var arī nolīmēt ar skoču
Offline
Stasss
21. Sep 2023, 08:09 #80

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Ēst prasa visi auto.
Vienam tāda vājā vieta, citam cita.
Bet ar Bmw laikam tāpat kā ar Iphoniem, vislabāk, to ka tie ir sūdi, zin tie, kuriem to nav.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo