Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Ķēdes maiņa 320d E90

AutorsZiņojums
Elbarto
21. Sep 2023, 09:03 #81

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 122

Braucu ar:


20 Sep 2023, 22:38:07 @FisherS rakstīja:
Vēljoprojām nesaprotu priekškam jāpērk tās lamatas pa 5k, kur uz klikšķi var pusvērtību iecashot. itīpaši e90/1 un e87, kuri ir tādas pašas klaburkastes kā citas markas mizinieki, toties tie ir jaunāki un remonti lētāki.
Moš vēljoprojām kursē klasiskais purčika standarts, ka jābūt beha pie poģa.


Un kuri tad ir tie auto kas ir lētāki remontos? Es arī apsveru savu bmw lamatu mainīt pret kādu ekonomiski izdevīgāku braucamo.
Offline
Zalespljavejs
21. Sep 2023, 09:07 #82

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto


21 Sep 2023, 08:09:30 @Stasss rakstīja:
Ēst prasa visi auto.
Vienam tāda vājā vieta, citam cita.
Bet ar Bmw laikam tāpat kā ar Iphoniem, vislabāk, to ka tie ir sūdi, zin tie, kuriem to nav.



Nu nezinu. Es braucu ar citu vācu auto marku, tiesa gan pāris gadus vecāku par E91, un man nav tādas mega problēmas kādas ir tieši BMW E9x paaudzei. Nesaprotu kurš saprātīgs cilvēks pērk tās lamatas, tā tak ir konkrēta bēdu ieleja.
Offline
fxquadro
21. Sep 2023, 09:16 #83

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 123

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.

Vispar jautājums: kāpēc tik dārgi jāmaksā par ķedes maiņu? Pajautāju pie viena motor meistara, čoms teica, ka piemērām F30 N20 - ap 1200 eur ( darbs + detaļas).
Saskaitīju detaļu cenu pie xparts, partsale, dipex - iznāca ap 300-400 eur. tiešam par darbu tik daudz?

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 21 Sep 2023, 09:16:52 ]

Offline
Amphiney
21. Sep 2023, 09:35 #84

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 955

Braucu ar: F11

Ārpus Rīgas ir lētāk. Pieprasījums augsts ir tieši Rīgā.
Arī provincēs ir spec tooļi, ISTAs un citi labumi.
Offline
Zalespljavejs
21. Sep 2023, 09:41 #85

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto

Arī ārpus Rīgas esmu interesējies par ķēžu maiņu. Tobiš, ķēžu maiņa, kolektora tīrīšana un citi sūdi, ko parasti dara kad to dzinēju ceļ ārā. M47 - 1k eur, N47 - 1,2k eur. Arī nesaprotu, par ko tāds kosmoss.
Offline
RR04
21. Sep 2023, 09:46 #86

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 41


21 Sep 2023, 08:09:30 @Stasss rakstīja:
Ēst prasa visi auto.
Vienam tāda vājā vieta, citam cita.
Bet ar Bmw laikam tāpat kā ar Iphoniem, vislabāk, to ka tie ir sūdi, zin tie, kuriem to nav.

iphone vismaz nav jāiegulda 3k pie pirmās apkopes
Offline
Mixzzz
21. Sep 2023, 09:48 #87

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 09:41:39 @Zalespljavejs rakstīja:
Arī ārpus Rīgas esmu interesējies par ķēžu maiņu. Tobiš, ķēžu maiņa, kolektora tīrīšana un citi sūdi, ko parasti dara kad to dzinēju ceļ ārā. M47 - 1k eur, N47 - 1,2k eur. Arī nesaprotu, par ko tāds kosmoss.
Tur arī viss tas salasās. Viskkādas random blīvītes, iztīri šito, iztīri to, pie reizes nomaini šito un to, vēl tehniskie šķidrumi. Man m47 saimainīt ķēdes un vēl pie reizes čupu ar lietām izdarīt, jo redz viegli visam tikt klāt uz daļām vien bija vismaz 600e. N47 Bija vairāk stabili, cik atceros.
Offline
crime
21. Sep 2023, 09:49 #88

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8414

Braucu ar: m635csi

jep, tā ir, var tak pats tās kjēdes samainīt, nah kādam maksāt pārkod veco, izvelc laukā, jauno ielaid pa cokji iekšā un ar drāti satin, 1k eur kabatā, win win
Offline
Amphiney
21. Sep 2023, 10:03 #89

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 955

Braucu ar: F11

Tā pati kolektora tīrīšana (6cyl) + kanālu tīrīšana ar jaunām blīvēm būs vismaz tie paši 300€. Tas nav 1.2k par pliku ķēdes maiņu. salasās,ka jau kungi minēja.

Manā gadījumā dārgākas bija detaļas, nevis pats darbs.

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 21 Sep 2023, 10:03:55 ]

Offline
Staris
21. Sep 2023, 10:14 #90

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tur jau tā lieta, ka var jau tikai nomainīt ķēdes un ignorēt citas tur atrastās problēmas vai nemainīt preventīvi tās detaļas par kurām visi zin, ka viņas būs drīzumā tāpat jāmaina. Pēc tam var gadīties, ka nobrauksi 20k km ar jauno ķēdi un sāksies citas problēmas. Atkal varēs maksāt ekstra naudu par atkārtotu jaukšanu ārā, lai mainītu, piemēram, kādu iepriekš nenomainītu blīvi vai detaļu.
Saprotu, ka daļai ir vienaldzība vai naudas jautājums, bet citiem tā ir ierasta prakse - ja kaut kur dziļāk ierocies dzinējā vai piekarē, tad pie reizes salabo visu, kas tur ir labojams un preventīvi nomaini to, kas nemaksā kosmosu un drīz varētu tāpat būt maināms. Nevis jauc pēc tam 5x ārā vienu un to pašu, lai mainītu pa vienai detaļai.

Ja tādam 6cyl dzinējam maini kvēlsveces, tad pie reizes nomaini kvēlsveču bloku un iztīri kolektoru + samaini blīvītes nevis pēc gada atkārtoti jauc visu nost, lai mainītu tikai blīvītes, tīrītu kolektoru un mainītu kvēlsveču bloku.
Katram jau savs

[ Šo ziņu laboja Staris, 21 Sep 2023, 10:16:10 ]

Offline
Mixzzz
21. Sep 2023, 10:46 #91

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 10:14:25 @Staris rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka var jau tikai nomainīt ķēdes un ignorēt citas tur atrastās problēmas vai nemainīt preventīvi tās detaļas par kurām visi zin, ka viņas būs drīzumā tāpat jāmaina. Pēc tam var gadīties, ka nobrauksi 20k km ar jauno ķēdi un sāksies citas problēmas. Atkal varēs maksāt ekstra naudu par atkārtotu jaukšanu ārā, lai mainītu, piemēram, kādu iepriekš nenomainītu blīvi vai detaļu.
Saprotu, ka daļai ir vienaldzība vai naudas jautājums, bet citiem tā ir ierasta prakse - ja kaut kur dziļāk ierocies dzinējā vai piekarē, tad pie reizes salabo visu, kas tur ir labojams un preventīvi nomaini to, kas nemaksā kosmosu un drīz varētu tāpat būt maināms. Nevis jauc pēc tam 5x ārā vienu un to pašu, lai mainītu pa vienai detaļai.

Ja tādam 6cyl dzinējam maini kvēlsveces, tad pie reizes nomaini kvēlsveču bloku un iztīri kolektoru + samaini blīvītes nevis pēc gada atkārtoti jauc visu nost, lai mainītu tikai blīvītes, tīrītu kolektoru un mainītu kvēlsveču bloku.
Katram jau savs
Nu viss atkarīgs no tā cik grūti tikt klāt tam visam. Piem N47 kvēlsveču bloku jebkurā laikā vari nomainīt. Dīzeļiem ieplūdes kolektors vispār relatīvi viegli nāk nost. Tikko ņēmu nost N52, vot tur gan bija dirsa viņu noņemt ar visām miljons trubām zem viņa.
Offline
sys9291
21. Sep 2023, 10:51 #92

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2023, 09:49:03 @crime rakstīja:
jep, tā ir, var tak pats tās kjēdes samainīt, nah kādam maksāt pārkod veco, izvelc laukā, jauno ielaid pa cokji iekšā un ar drāti satin, 1k eur kabatā, win win

it kā pat nav ironija - pat dīlerim bija tāda procedūra, lai nebūtu mega jaukšanas, bija par ķēde ar atsevišķu kodu šādam pasākumam. Protams, ka ne ar drāti stiprināta...
Offline
sys9291
21. Sep 2023, 10:52 #93

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2023, 10:46:52 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 10:14:25 @Staris rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka var jau tikai nomainīt ķēdes un ignorēt citas tur atrastās problēmas vai nemainīt preventīvi tās detaļas par kurām visi zin, ka viņas būs drīzumā tāpat jāmaina. Pēc tam var gadīties, ka nobrauksi 20k km ar jauno ķēdi un sāksies citas problēmas. Atkal varēs maksāt ekstra naudu par atkārtotu jaukšanu ārā, lai mainītu, piemēram, kādu iepriekš nenomainītu blīvi vai detaļu.
Saprotu, ka daļai ir vienaldzība vai naudas jautājums, bet citiem tā ir ierasta prakse - ja kaut kur dziļāk ierocies dzinējā vai piekarē, tad pie reizes salabo visu, kas tur ir labojams un preventīvi nomaini to, kas nemaksā kosmosu un drīz varētu tāpat būt maināms. Nevis jauc pēc tam 5x ārā vienu un to pašu, lai mainītu pa vienai detaļai.

Ja tādam 6cyl dzinējam maini kvēlsveces, tad pie reizes nomaini kvēlsveču bloku un iztīri kolektoru + samaini blīvītes nevis pēc gada atkārtoti jauc visu nost, lai mainītu tikai blīvītes, tīrītu kolektoru un mainītu kvēlsveču bloku.
Katram jau savs
Nu viss atkarīgs no tā cik grūti tikt klāt tam visam. Piem N47 kvēlsveču bloku jebkurā laikā vari nomainīt. Dīzeļiem ieplūdes kolektors vispār relatīvi viegli nāk nost. Tikko ņēmu nost N52, vot tur gan bija dirsa viņu noņemt ar visām miljons trubām zem viņa.

un arī tie bloki un sveces uz N47 nemaz tā nemirst nost...
Offline
RSAWorkshop
21. Sep 2023, 10:58 #94

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6076

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

es pat teiktu, ka diezgan reti.

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
21. Sep 2023, 10:59 #95

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6076

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Sep 2023, 10:51:11 @sys9291 rakstīja:

21 Sep 2023, 09:49:03 @crime rakstīja:
jep, tā ir, var tak pats tās kjēdes samainīt, nah kādam maksāt pārkod veco, izvelc laukā, jauno ielaid pa cokji iekšā un ar drāti satin, 1k eur kabatā, win win

it kā pat nav ironija - pat dīlerim bija tāda procedūra, lai nebūtu mega jaukšanas, bija par ķēde ar atsevišķu kodu šādam pasākumam. Protams, ka ne ar drāti stiprināta...
Man šķiet vēl tagad ir remonta ķēde pieejama. Bauskā arī taisa ar līdzīgu tehnoloģiju, tikai mazliet advancētāk, piemēram visur saspiežot hermētiķi un pieskrūvējot pannas ar samoreziem pie grīdas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Stasss
21. Sep 2023, 11:00 #96

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Laikam jau tas N47 nav nemaz tik slikts, ja neskaita vājo vietu - ķēžu resursu.
Offline
kkas
21. Sep 2023, 11:02 #97

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8885

Braucu ar: zviedru ledusskapi

tak tolemts sagaida visus šitos ķēžu motoru auto, kur jau otrās un trešās vai pat ceturtās ķēžu maiņas iet. kā 7er ir retums, tik ķēžu auto ielās paliks kkādiem auto entuziastiem vai muļķiem.
pie esošajām darbu un materiālu cenām, šaubos vai arī baigā interese saglabāsies par importijas auto, kur pirmo reizi ķēde jāmaina. tādam tikko no vācijas auto ķēde + normālā lielā apkope mierīgi krietni pāri 2k...

[ Šo ziņu laboja kkas, 21 Sep 2023, 11:03:54 ]

Offline
Mixzzz
21. Sep 2023, 11:08 #98

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 10:52:47 @sys9291 rakstīja:

21 Sep 2023, 10:46:52 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 10:14:25 @Staris rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka var jau tikai nomainīt ķēdes un ignorēt citas tur atrastās problēmas vai nemainīt preventīvi tās detaļas par kurām visi zin, ka viņas būs drīzumā tāpat jāmaina. Pēc tam var gadīties, ka nobrauksi 20k km ar jauno ķēdi un sāksies citas problēmas. Atkal varēs maksāt ekstra naudu par atkārtotu jaukšanu ārā, lai mainītu, piemēram, kādu iepriekš nenomainītu blīvi vai detaļu.
Saprotu, ka daļai ir vienaldzība vai naudas jautājums, bet citiem tā ir ierasta prakse - ja kaut kur dziļāk ierocies dzinējā vai piekarē, tad pie reizes salabo visu, kas tur ir labojams un preventīvi nomaini to, kas nemaksā kosmosu un drīz varētu tāpat būt maināms. Nevis jauc pēc tam 5x ārā vienu un to pašu, lai mainītu pa vienai detaļai.

Ja tādam 6cyl dzinējam maini kvēlsveces, tad pie reizes nomaini kvēlsveču bloku un iztīri kolektoru + samaini blīvītes nevis pēc gada atkārtoti jauc visu nost, lai mainītu tikai blīvītes, tīrītu kolektoru un mainītu kvēlsveču bloku.
Katram jau savs
Nu viss atkarīgs no tā cik grūti tikt klāt tam visam. Piem N47 kvēlsveču bloku jebkurā laikā vari nomainīt. Dīzeļiem ieplūdes kolektors vispār relatīvi viegli nāk nost. Tikko ņēmu nost N52, vot tur gan bija dirsa viņu noņemt ar visām miljons trubām zem viņa.

un arī tie bloki un sveces uz N47 nemaz tā nemirst nost...
Tā laikam sanāk. Man tik nepaveicās, ka izrādījās beigtais bloks svilināja nost 1.cilindra sveci un pēc tam īsi atmetās pavisam.
Offline
Mixzzz
21. Sep 2023, 11:11 #99

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 11:02:38 @kkas rakstīja:
tak tolemts sagaida visus šitos ķēžu motoru auto, kur jau otrās un trešās vai pat ceturtās ķēžu maiņas iet. kā 7er ir retums, tik ķēžu auto ielās paliks kkādiem auto entuziastiem vai muļķiem.
pie esošajām darbu un materiālu cenām, šaubos vai arī baigā interese saglabāsies par importijas auto, kur pirmo reizi ķēde jāmaina. tādam tikko no vācijas auto ķēde + normālā lielā apkope mierīgi krietni pāri 2k...
Kā vienmēr tas ir bijis - tie kas ir gatavi maksāt par labāku auto, tā arī darīs. Nu pat 3er nevar salīdzināt ar kia, hujdaj un tamlīdzīgām klaburkastēm, kur nav ne pakojums, ne kāda veikstspēja. Ja kādreiz lietots bmw maksāja kudi vairāk kā klaburkastes, tad tagad liekās līdzīgā ciparā, bet vienk vairāk jāiemet remontos.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 21 Sep 2023, 11:11:24 ]

Offline
martins_usars
21. Sep 2023, 11:30 #100

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 743

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

Par ko tu runā? Tas auto grab kā karotes sabērtas spainī. Premiums tur bija 20 gadus atpakaļ, attopies Dažreiz vajag paskatīties uz lietām objektīvi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo