Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Ķēdes maiņa 320d E90

AutorsZiņojums
Stasss
21. Sep 2023, 14:14 #121

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Tak smejies ja tev no tā labāk paliek. Izpaudies.
Man ko vajadzēja, noskaidroju. Paldies biedriem aizkadrā.
Par rezultātu varbūt pastāstīšu.
Offline
Mixzzz
21. Sep 2023, 14:28 #122

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2634

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 14:08:04 @michals1 rakstīja:

21 Sep 2023, 13:48:08 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html
Nu tad tev neveicas vai sūdīgs serviss, kas maina visu pēc kārtas.

Vienu gan esmu sapratis - nekad vairs negribu pirkt 4cyl dīzeli. Ne bmw, ne tayatu, ne vag. Briesmīgs motors pēc savas būtības. Izmaksā tāpat padaudz, klab, vibrē utt.

Atļaušos Tev oponēt.
B47D20T1  / 231 л.с. / 500 Нм-viss gerai,ne klab,ne vibrē,ne raustās.....

Tāpat tas dzinējs vibrēs un klabēs salīdzinājumā ar jebkuru benzīnu vai vismaz 6+ cyl dirseli.
Offline
martins_usars
21. Sep 2023, 14:34 #123

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 838

Braucu ar: 2.0TDI

Oponētāj, ej paonanē Tu tiešām esi tāds dalbojobs, ka nāc blatot ar savu B47 divlitrīgo E90 topikā? Te runa par N47 dzinējiem. Resnais, attopies.
Offline
Mixzzz
21. Sep 2023, 14:35 #124

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2634

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 13:49:35 @Bender rakstīja:
tu pat neapskatījies kas ir mainīts, bet viedoklis ir...
Palaidu garām, ka pa 9 gadi tas viss. Tad es īsti neredzu iemeslu satraukties, liekās ļoti ok cipars. Tak jebkuram jaunam auto tas nebūt nebūs diži mazāks. Labi, tur - daži k remontos, bet nu tev tur vairākums sastāda apkopes utml, kas jāveic neatkarīgi no auto. Tad par ko tieši esi sašutis?
Offline
Stasss
21. Sep 2023, 14:37 #125

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Vispār zbis, ka viens no lielākajiem faktoriem 4 vai 6 podu izvēlei ir motora skaņa.
Noteikti tas uzreiz krānu pagarina maziņo priekšā pie lielveikala.
Offline
martins_usars
21. Sep 2023, 14:39 #126

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 838

Braucu ar: 2.0TDI

Dīzelim 6 cilindri pret 4 nozīmē vibrāciju samazināšanos, jo 36 grādus pārklājās spēka gājieni uz katru kloķenes apgriezienu No tā arī lineārāka griezes un jaudas līkne. Par mazajām var aizdomāties tikai puņķains tīnis
Offline
bum_bumz
21. Sep 2023, 14:42 #127

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6453

Braucu ar: E34


21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html

Oligarhs ibio, katru gadu maina riepas
318 jau nav BMW, ja kas
Jācer, ka pārsēdies uz Teslu nevis kārtējo bacili
Offline
RR04
21. Sep 2023, 14:43 #128

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3692

Braucu ar: 41

bmw beidzās ar e36
Offline
Mixzzz
21. Sep 2023, 14:53 #129

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2634

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Sep 2023, 14:37:52 @Stasss rakstīja:
Vispār zbis, ka viens no lielākajiem faktoriem 4 vai 6 podu izvēlei ir motora skaņa.
Noteikti tas uzreiz krānu pagarina maziņo priekšā pie lielveikala.
Nē, vienk pašam pretīgi, ka viņš tā klab. Otrs par vibrācijām - saprastu, kaut elementāru fiziku, saprastu kāpēc 4 cilindri vibrēs vairāk par 6 cilindriem.
Offline
Stasss
21. Sep 2023, 14:57 #130

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:


21 Sep 2023, 14:39:24 @martins_usars rakstīja:
Dīzelim 6 cilindri pret 4 nozīmē vibrāciju samazināšanos, jo 36 grādus pārklājās spēka gājieni uz katru kloķenes apgriezienu No tā arī lineārāka griezes un jaudas līkne. Par mazajām var aizdomāties tikai puņķains tīnis


Paturpināsim - tev tiešām izvēloties auto un dzinēja tilpumu noteicošais faktors būs, kā tas kleklekle un vibrē? Vai tomēr jauda, eksplutācijas izmaksas, un citas nianses? piemetināšu - izvēloties nosacīti vecu auto...
Offline
Aurius
21. Sep 2023, 14:57 #131

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 115

Braucu ar:


21 Sep 2023, 09:16:20 @fxquadro rakstīja:
Vispar jautājums: kāpēc tik dārgi jāmaksā par ķedes maiņu? Pajautāju pie viena motor meistara, čoms teica, ka piemērām F30 N20 - ap 1200 eur ( darbs + detaļas).
Saskaitīju detaļu cenu pie xparts, partsale, dipex - iznāca ap 300-400 eur. tiešam par darbu tik daudz?

Tu uz sabiedriko ēdiņāšanas iestadi arī ej ar saviem kartupeļiem un cūkas gabalu, lai Tev to pagatavo, ja jau esi tik liels malacis ka detaļās visas zini kuras vajag, un pie kam pareizās - tad tak samaini arī pats, paskaties UK youtubes vidakus tur tak vini slīpuma uz ielas ar vienu domkratu visu izveic!
Offline
Aurius
21. Sep 2023, 14:57 #132

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 115

Braucu ar:


21 Sep 2023, 09:16:20 @fxquadro rakstīja:
Vispar jautājums: kāpēc tik dārgi jāmaksā par ķedes maiņu? Pajautāju pie viena motor meistara, čoms teica, ka piemērām F30 N20 - ap 1200 eur ( darbs + detaļas).
Saskaitīju detaļu cenu pie xparts, partsale, dipex - iznāca ap 300-400 eur. tiešam par darbu tik daudz?

Tu uz sabiedriko ēdiņāšanas iestadi arī ej ar saviem kartupeļiem un cūkas gabalu, lai Tev to pagatavo, ja jau esi tik liels malacis ka detaļās visas zini kuras vajag, un pie kam pareizās - tad tak samaini arī pats, paskaties UK youtubes vidakus tur tak vini slīpuma uz ielas ar vienu domkratu visu izveic!
Offline
Zalespljavejs
21. Sep 2023, 15:02 #133

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2353

Braucu ar: tautas auto


21 Sep 2023, 13:23:15 @Stasss rakstīja:

21 Sep 2023, 13:07:45 @werto rakstīja:
jau 2 dienas šis topiks augšgalā, ko te apspriest? Kur winterbiteram mainīt ķēdi! Jau pāri 100 postiem


Nē, vnk vietējiem buržujiem uzprasīju, kur tagad labāks price/perf šādam pasākumam.
Bet šie saka, ja nav 2K zobos, brauc ar savu miskasti uz Tolmetu.



Nebūtu BMW, nebūtu šādu problēmu.
Offline
Stasss
21. Sep 2023, 15:08 #134

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:


Nosacīti.. Citiem auto savas problēmas..
Paņem šo gadu VW, Audi, tur to pašu naudu ar ruslanu cīnoties jāatstāj. Lai nu kā, bet liekas, ka BMW ar šo tomēr ir mazāk problēmu.

[ Šo ziņu laboja Stasss, 21 Sep 2023, 15:08:51 ]

Offline
Zalespljavejs
21. Sep 2023, 15:12 #135

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2353

Braucu ar: tautas auto

Braucu ar 2005.gada Mercedes, izņemot regulāro apkopi un šādiem tādiem piekares remontiem - 0 problēmu. Pirms tam braucu ar Audi, arī nebija tādu briesmu stāstu kādi te ir BMW vadītājiem.
Offline
Stasss
21. Sep 2023, 15:14 #136

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Arī ar viskautko braukts, ar dvēseli problēmu nav bijis.
Šis pirmais

Līdz Mercedesa jāizaug - katrs īsts bembists pieaug un pāriet uz Mercedes

[ Šo ziņu laboja Stasss, 21 Sep 2023, 15:18:49 ]

Offline
martins_usars
21. Sep 2023, 17:23 #137

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 838

Braucu ar: 2.0TDI


21 Sep 2023, 14:57:17 @Stasss rakstīja:

21 Sep 2023, 14:39:24 @martins_usars rakstīja:
Dīzelim 6 cilindri pret 4 nozīmē vibrāciju samazināšanos, jo 36 grādus pārklājās spēka gājieni uz katru kloķenes apgriezienu No tā arī lineārāka griezes un jaudas līkne. Par mazajām var aizdomāties tikai puņķains tīnis


Paturpināsim - tev tiešām izvēloties auto un dzinēja tilpumu noteicošais faktors būs, kā tas kleklekle un vibrē? Vai tomēr jauda, eksplutācijas izmaksas, un citas nianses? piemetināšu - izvēloties nosacīti vecu auto...

Nu es neesmu miskastnieks, tāpēc vecu dīzeli pat neizskatu Labāk 1.0 rindas 4 cilindru benzīns nekā nopists dīzelis Par jaudu es sāku domāt. kad varēju nopirkt auto par 40 tūkstošiem. Nabagiem ņehuj trakot, tā arī paliek nabagi uz mūžiem
Offline
Stasss
21. Sep 2023, 18:55 #138

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 103

Braucu ar:

Nja...spēcīgi..
Offline
sys9291
21. Sep 2023, 19:02 #139

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2023, 14:57:17 @Stasss rakstīja:

21 Sep 2023, 14:39:24 @martins_usars rakstīja:
Dīzelim 6 cilindri pret 4 nozīmē vibrāciju samazināšanos, jo 36 grādus pārklājās spēka gājieni uz katru kloķenes apgriezienu No tā arī lineārāka griezes un jaudas līkne. Par mazajām var aizdomāties tikai puņķains tīnis


Paturpināsim - tev tiešām izvēloties auto un dzinēja tilpumu noteicošais faktors būs, kā tas kleklekle un vibrē? Vai tomēr jauda, eksplutācijas izmaksas, un citas nianses? piemetināšu - izvēloties nosacīti vecu auto...

kapēc uzreiz tilpums? Savulaik E21 bija M20 ar 2L tilpumu, toties 6 cilindri rullē, ja kas tad tieši šis dzinējs bija BMW uzvaras gājiens 70 gadu beigās... , tagad laiki mainījušies un 6 cil jau ir ekskluzīvi...
Offline
dr_viruss
22. Sep 2023, 08:59 #140

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: e60 530d FL


21 Sep 2023, 15:12:47 @Zalespljavejs rakstīja:
Braucu ar 2005.gada Mercedes, izņemot regulāro apkopi un šādiem tādiem piekares remontiem - 0 problēmu. Pirms tam braucu ar Audi, arī nebija tādu briesmu stāstu kādi te ir BMW vadītājiem.


Nē nu braukt jau var, bet cik tev izmaksās savest savu mersedesu labā kārtībā?

Paziņa arī brauca ar liekas ka e klases mersi, neko daudz neremontēja, kopš iegādes.
Tad izdomāja visu savest kārtībā un remontos ielika 12 pakas.
Pēc tam protams brauca kā ar jaunu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo