Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: GAZ 66 - kur?

AutorsZiņojums
Ksneps
09. Dec 2019, 22:37 #41

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1334

Braucu ar:


09 Dec 2019, 21:19:20 @protams rakstīja:
Slimnieki ar piķi izdomājuši sev nodarbi...nekā bērnus audzināt...pareizi


Precīzi!
Offline
ezis_
09. Dec 2019, 22:44 #42

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


09 Dec 2019, 22:36:10 @Lockhead rakstīja:

09 Dec 2019, 22:31:39 @depo rakstīja:
Ko tad nozīmē frāze "armijas tilti" ?

tādi bija uaz'ikam. Portālnieki, ar sānu reduktoriem. G66 visi tilti ir vienādi.
Tas radies drosi ir no ta ka krievs to bazi joprojam taisa tikai tur stav parasta gazona kabine un tilti ir bez pneimo ritenu padkackas un motors dabiski dizels nu tipa sitadu
https://www.youtube.com/watch?v=ZeCQsSsQA3Y
Offline
Lockhead
09. Dec 2019, 23:01 #43

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1308

Braucu ar: MT3-82 AWD

Tam "jaunajam" reduktori ir tādi pat kā G66 - pašbloķējošie.
Podkačkas jau retums pat armijas mašīnām - nopuva un tika nahrenizētas pie pirmās iespējas.
Offline
peecise28
09. Dec 2019, 23:24 #44

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3554

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

ural 4320 nav jautrāks?
Offline
Oo_jaa_rs
10. Dec 2019, 09:35 #45

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Subaru


09 Dec 2019, 22:23:47 @smudo rakstīja:

09 Dec 2019, 22:06:21 @vadjiksBMW rakstīja:

Gaz 52 ir rindas 4 katlu motors, Gaz 53 un 66 ir alumīnija V8


Taisnība, 66am bija 53ā agregāti. Mums vidusskolā bija autoapmācībā ar GAZ52, kas laikam bija līdzīgi tam pašam GAZ 51, bet ar modernāku kabīni - kāds var pielabot, ja tā nav! Ar to tad sanāca mācīties braukt un likt eksāmenu - lai arī bija jau faktiski 21. gadsimts Tam auto nebija sinhronizatoru, stūres pastiprinātāja, bet skolotājs bija uzlicis bremžu patiprinātāju, kas arī oriģināli neesot nācis. Vienīgi, manuprāt, tam GAZ 52 nebija 4 cilindri, bet gan 6, bet notiekti, ka Google šo jautājumu var atbildēt

Izskatās arī esi senajos laikos 25.vsk. beidzis!
Un skolā bija gan 52 (4 cil., starteris ar kāju, kārba bez sinhroniztoriem, pārslēgšanās caur neitrālo, ar strpgāzītēm...), gan 53 (6 cil., starteris ar atslēgu, kārba ar sinhronizatoriem) gaziks

[ Šo ziņu laboja Oo_jaa_rs, 10 Dec 2019, 09:52:34 ]

Offline
Instigater
10. Dec 2019, 14:05 #46

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Ir sanacis pastrādāt uz GAZ66 kā mežu ugunsdzēsējam. Labi, ka mebiju šoferis. Iebrauc ar nolaistiem ratiem kūdras purvā, viss skaisti, bet, ja tur tomēr nrokas, tad ir lepesec - tam motoram nav jaudas, lai pat pazeminātajos riteņus izgriestu - tir palīdz tikai otrs GAZ66 striķī raustītājs.
Offline
cipargalva
10. Dec 2019, 14:33 #47

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6510

Braucu ar: quattro

Nezinu, manā galā tieši V8 vecajiem bukiem raisa sliktas atmiņas. Pats pabraucu ar 53nieku, neteikšu, ka baigi kaut kas tur lidoja. Ar pilnu kravu tāpat bija diezgan gurdens, taču jāsaka, ka ar tukšu atļauto ātrumu pa šoseju varēja sasniegt

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 10 Dec 2019, 14:33:42 ]

Offline
Oo_jaa_rs
10. Dec 2019, 15:01 #48

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Subaru

Pareizi, sajaucu 52 un 53 cilindru skaitu. Bet nu 52 bij rindinieks, 53 V-veida dzinējs. Abi jaucās un likās kopā viegli kā zābaki.
Offline
RS7
10. Dec 2019, 16:07 #49

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

btw kādam vajadzībām vajag to antīko miskasti?

Offline
barney
10. Dec 2019, 19:49 #50

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: i3 & Subaru

Es vēl 2005. gadā Valmierā c1 eksāmenu liku uz 52nieka
Braucot atpakaļ uz csdd, eksāmena pieņēmējs teica, lai pa šoseju minu cik iet, jo jau esot zb kratīties tajā miskastē
Tā ir arī pēdējā reize, kad sanācis braukt ar kārbu bez sinhronizatoriem
Offline
osk
10. Dec 2019, 19:54 #51

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61

polijā it kā esot daudz militārās tehnikas

Links tieši gaziku pirka

Varbūt kāds grib GAZ-53 nopirkt? Viss bija ok, bet jau kādus 10 gadus nav braukts.

Offline
uldens1
10. Dec 2019, 20:23 #52

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:

visi šitie krievu mēsli ir pērkami tikai uz nostaļģiskas nots,tur nekā laba nav,domāju ka jebkurš jeņķu 1940 gada braucamais būs pārāks visos parametros
Offline
badmoon
10. Dec 2019, 20:25 #53

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8274

Braucu ar: Braucu ar


10 Dec 2019, 20:23:23 @uldens1 rakstīja:
visi šitie krievu mēsli ir pērkami tikai uz nostaļģiskas nots,tur nekā laba nav,domāju ka jebkurš jeņķu 1940 gada braucamais būs pārāks visos parametros


Kur Tu tādu nopirksi, kaut vai tīri teorētiski?

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
uldens1
10. Dec 2019, 20:47 #54

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15783

Braucu ar:


10 Dec 2019, 20:25:14 @badmoon rakstīja:

10 Dec 2019, 20:23:23 @uldens1 rakstīja:
visi šitie krievu mēsli ir pērkami tikai uz nostaļģiskas nots,tur nekā laba nav,domāju ka jebkurš jeņķu 1940 gada braucamais būs pārāks visos parametros



Kur Tu tādu nopirksi, kaut vai tīri teorētiski?
mobile.de

[ Šo ziņu laboja uldens1, 10 Dec 2019, 20:47:38 ]

Offline
Lockhead
10. Dec 2019, 21:13 #55

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1308

Braucu ar: MT3-82 AWD


10 Dec 2019, 20:23:23 @uldens1 rakstīja:
visi šitie krievu mēsli ir pērkami tikai uz nostaļģiskas nots,tur nekā laba nav,domāju ka jebkurš jeņķu 1940 gada braucamais būs pārāks visos parametros

Skraidīšanai apkār ar lupatiņu jā, piekrītu.
Mums G66 ir medību vāģis un tiek lietots brutāli. Alternatīvu tajā komplektācijā, cenu kategorijā un rezerves daļu pieejamībā nav.

Ja gribētu glamūro offroad'u un naudas būtu kā sunim blusu - pirktu Unimog.
Offline
ilmars1
10. Dec 2019, 21:28 #56

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000

ja interesē, man ar mājās mētājas gaz66, ir viņča, pašizgāzēja kravas kaste, sēdināta galva, daudz rez. daļu un nodokļu parāds, ir arī 50-to gadu jeņķu bobiks, katrs pa 3k

[ Šo ziņu laboja ilmars1, 10 Dec 2019, 21:29:49 ]

Offline
Lockhead
10. Dec 2019, 21:41 #57

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1308

Braucu ar: MT3-82 AWD


10 Dec 2019, 21:28:44 @ilmars1 rakstīja:
ja interesē, man ar mājās mētājas gaz66, ir viņča, pašizgāzēja kravas kaste
Kā tiek realizēta ktavaskastes pacelšana, ja ir vinča?
Offline
protams
10. Dec 2019, 21:48 #58

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5433

Braucu ar: null ziiben


10 Dec 2019, 16:53:45 @Prusis rakstīja:
Es pagajušo gad septembrī nopirku ZIL 157KD - stāvējis ārā kopš 90 gadiem, kad Valmieras armijas daļa likvidējās, armijas versija ar kuzavu un vinču un visām pārējām ekstŗam, ja man ir pedējā versija KD
un ar 6000 nobraukumu, viss kas ir slikti tas ka jāprakrāso un kuzava jauna jauznaglo
Piereģitrēju un noņēmu no uzskaites, lai stāv garāžā un gaida manu uzmanību, pašlaik, tik pa retam izbraucu aplīti, ar ~50l/100km

Ipiomaķ, kuzavs nevis kuzava...jauna jāuznaglo...Tev bi kādu grāmatu palasīt

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
ilmars1
10. Dec 2019, 21:54 #59

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000


10 Dec 2019, 21:41:50 @Lockhead rakstīja:

10 Dec 2019, 21:28:44 @ilmars1 rakstīja:
ja interesē, man ar mājās mētājas gaz66, ir viņča, pašizgāzēja kravas kaste
Kā tiek realizēta ktavaskastes pacelšana, ja ir vinča?

viņča tiek piedzīta no sadales kārbas, hidro sūknim piedziņa ir no kārbas, tik hidro sistēma nav uzlikta virsū, tā kaste kas liekas uz kārbas ir ļoti reta
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo