Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Sancix
27. Feb 2024, 20:46 #10641

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6897

Braucu ar: to kas pa rokai

lukturiem.lv arī lieku -
Nomainīt vajadzēja tikai stiklus, nomainīja, teica ka korpusi/bloki paliek mani vecie. Izskatās ka ņem citus/esošus korpusus/blokus, uzliek jaunus stiklus un aiziet. Pieredze bijusi vienreiz, bet ne tā labākā.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
Sancix
27. Feb 2024, 20:47 #10642

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6897

Braucu ar: to kas pa rokai

Pieņēmēja vienīgi simpātiska

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
RSAWorkshop
27. Feb 2024, 20:56 #10643

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6971

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

es pāris reizes pamēģināju sazvanīt, tur visu laiku visi ir pusdienās aizgājuši
Kaut kā man tos vienus lukturus sataisija, labi vai slikti nezinu, auto pārdevu, kopš tās reizes visus lukturus remontēju pats, pēc e60 lukturu remonta sapratu, ka jebkuru lukturi izdevīgāk ir nopirkt jaunu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
R86
27. Feb 2024, 20:58 #10644

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e30, e34


27 Feb 2024, 20:46:16 @Sancix rakstīja:
lukturiem.lv arī lieku -
Nomainīt vajadzēja tikai stiklus, nomainīja, teica ka korpusi/bloki paliek mani vecie. Izskatās ka ņem citus/esošus korpusus/blokus, uzliek jaunus stiklus un aiziet. Pieredze bijusi vienreiz, bet ne tā labākā.

drizuma pameginasu xenonfix , cerams, varesu dot labu atsauksmi.
ps. no luktuiem.lv atmetos uzreiz pec komunikacijas ar cilveku.
Offline
Sancix
27. Feb 2024, 21:09 #10645

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6897

Braucu ar: to kas pa rokai


27 Feb 2024, 20:56:26 @RSAWorkshop rakstīja:
es pāris reizes pamēģināju sazvanīt, tur visu laiku visi ir pusdienās aizgājuši
Kaut kā man tos vienus lukturus sataisija, labi vai slikti nezinu, auto pārdevu, kopš tās reizes visus lukturus remontēju pats, pēc e60 lukturu remonta sapratu, ka jebkuru lukturi izdevīgāk ir nopirkt jaunu

Ja tikai stiklu maiņa, manuprāt dot to kādam, kas to māk. Gadījumi gan jau dažādi.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
abyss
28. Feb 2024, 12:53 #10646

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8180

Braucu ar: e39 523

Tā kā esmu kļuvis par laimīgo DSG īpašnieku, radās loģisks jautājums, vai ir jēga likt N, ja stāv uz vietas.

Interneta kopējais viedoklis, ka īsti jēgas nav.

Bet atradu interesantu video, kur parāda, ka, lai arī D torque ir 0, spiediens clutch plate tomēr paliek. Ieliekot N, spiediens pazūd.

Ko tas spiediens īsti apzīmē, tikai to, ka sajūgs ir izspiests? Līdzīgi kā manuālim? Un tas ieguvums ir, ka liekot N ilgāk kalpos clutch releasing bearing?

Video no 8 minūtes.


Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja abyss, 28 Feb 2024, 12:53:28 ]

Offline
Bender
28. Feb 2024, 12:58 #10647

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1778

Braucu ar: E91

A nafig vispār bija jāpērk automāts, ja bez kloķa raustīšanas nespēj iztikt?
C'mon - tiešām? Slēguļot neitrālajā pie luksofora? Neķēpājies ar pusceļa risinājumu - uzreiz parkingā liec! Vēl iespējams, ka uz bremžu nodilumu sanāks ietaupīt

Paredzot nākamo jautājumu - Start/Stop programmē ārā, lai ietaupītu uz startera iespējamā remonta izmaksām arī pie reizes

[ Šo ziņu laboja Bender, 28 Feb 2024, 13:02:31 ]

Offline
abyss
28. Feb 2024, 13:06 #10648

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8180

Braucu ar: e39 523

Es vienmēr start/stop slēdzu ārā

Vēl debīlāku risinājumu kā ietaupīt 100 ml degvielas nespēju iedomāties.

Nav jau tā, ka modernām mašīnām būtu 50% manuāļi, 50% automāti. Automāti nāk nospiedošā vairākumā, tā kā budžets nav bezgalīgs nākas rast kompromisus. Bet tas jau off topic.
Offline
casivupi
28. Feb 2024, 13:19 #10649

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 186

Braucu ar:

ieliec D un nesip prātu
kloķi rausta idioti
Offline
crime
28. Feb 2024, 13:22 #10650

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8491

Braucu ar: m635csi

nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt
Offline
sys9291
28. Feb 2024, 13:22 #10651

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5199

Braucu ar: F20 R1200RT

Bet es Start/Stop neslēdzu ārā...
Par DSG runājot - nu nav viņu paredzēts N likt pie krustojuma...
VAG ar MHEV vispār ir intersanta fīča - viņš pats izdomā ar ko startēt dzinēju - ar starteri vai ģeneratoru... Pie kam Start / stop to parasti dara tieši ar ģeneratoru...
Pie kam benzīna dzinējiem mēdz būt kombinētā iesmidzināšanas sistēma - gan direct, gan multipoint, kā rezultātā tiek likvidēti abu sistēmu trūkumi...
Offline
sys9291
28. Feb 2024, 13:24 #10652

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5199

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt

Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Offline
Bender
28. Feb 2024, 13:40 #10653

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1778

Braucu ar: E91

Sāk gan.
Bet tas brīdis ir tik īss, ka ja neesi Šumahers, tad viss jau notiek/saslēdzas vēl pirms paspēji no bremzes pedāļa gāzei pieskarties. Bet ja pat neskarās, tad sāk. Ne pret kalnu, protams, bet kustība sākas, jo RPM tak nav 0
Pie nosacījuma, ja nav tā AutoHold ieslēgta, tiem kam ir.

P.S. nav man pieredzes ar citem Start/Stop, bet vismaz VAG gadījumā to var regulēt pat ar bremžu pedāli - apstājoties vienkārši nav jātur Pedal-to-the-Metal.

[ Šo ziņu laboja Bender, 28 Feb 2024, 13:43:09 ]

Offline
abyss
28. Feb 2024, 13:51 #10654

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8180

Braucu ar: e39 523

Viss ok. Katrs tak lietojam start/stop kā gribam, nevienam nelieku slēgt ārā. Taisni pretēji, droši visi lietojat . Es un apkārtējie no tā tikai iegūst.

Bet jautājums bija tieši par to spiedienu sajūgā, kamēr ir D.

Un būsim godīgi, ja ražotājs pateiktu, ka stāvot pie luksafora ar DSG varbūt nedaudz labāk ielikt N. Tad parastie automātu ražotāji norādītu, kāds dsg ir pilnīgs sūds un VAG lohi


Offline
uldens1
28. Feb 2024, 13:53 #10655

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16065

Braucu ar:


28 Feb 2024, 13:51:21 @abyss rakstīja:
Viss ok. Katrs tak lietojam start/stop kā gribam, nevienam nelieku slēgt ārā. Taisni pretēji, droši visi lietojat . Es un apkārtējie no tā tikai iegūst.

Bet jautājums bija tieši par to spiedienu sajūgā, kamēr ir D.

Un būsim godīgi, ja ražotājs pateiktu, ka stāvot pie luksafora ar DSG varbūt nedaudz labāk ielikt N. Tad parastie automātu ražotāji norādītu, kāds dsg ir pilnīgs sūds un VAG lohi



Tev tas spiediens traucē kaut kā,ka tik ļoti gribas likt N
Online
Mizx
28. Feb 2024, 14:00 #10656

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6048

Braucu ar:


28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:

28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt

Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.
Offline
crime
28. Feb 2024, 14:03 #10657

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8491

Braucu ar: m635csi


28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:

28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt

Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?

kas ar šo bija domāts? ja nav sanācis pabraukt ar dsg, tad varu pateikt, ka ir diezgan atškjirīga braukšana kā piemēram ar bmw automātiem. bmw tu vari atlaist bremzi un uzreiz dot ručkā, ja darīsi to ar dsg, tad varēsi pēc kāda laika pievienoties brēcēju barinjam, ka dsg sūds, nehuja netur, utt.

dsg ir īpatnība, ja piespied bremzes pedāli uz vietas stāvot tā dziljāk, tad apgriezieni nokrītas, ja mazliet turi uz bremzes, tā lai auto neripotu, bet nu uz paša gala, tad apgriezieni tiek mazliet paaugstināti, tipa jau sagatavo braukšanas uzsākšanai. ja rausi nost kāju no bremzes, kad ir zemi apgriezieni un uzreiz gāzi grīdā, sapisīsi kārbu diezgan ātri

tāpat arī ar slēgšanos pa robiem uz leju, dsg var just, kad būs pārslēgšanās uz leju, palaid mazliet valjā bremzi, nevis bremzē ar grīdā nospiestu pedāli, būs plūdenāks downshifts, nevis zem slodzes ar cirtienu. svaigai kārbai šo nejutīsi, bet pabrauktai gan.

[ Šo ziņu laboja crime, 28 Feb 2024, 14:09:30 ]

Offline
Indo
28. Feb 2024, 14:17 #10658

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5117

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Vēl viena lieta ko VAG'iem bez vajadzības nevajag darīt, ir ripinoties mest "pa mēmajiem". DSG mehatronam vajag kādas tur sekundes desmitdaļas, lai izspiestu sajūgu. Ja ieklausās, tad to var sajust.
Offline
werto
28. Feb 2024, 14:27 #10659

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2887

Braucu ar: Golfu


28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:

28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:

28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt

Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.

Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi
Offline
abyss
28. Feb 2024, 14:31 #10660

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8180

Braucu ar: e39 523


28 Feb 2024, 14:27:17 @werto rakstīja:

28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:

28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:

28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt

Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.

Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi


Varbūt autohold ieslēgts? Kā arī noskaidroju, ka parking brake automātiski uzliekas tikai, ja ir ieslēgts autohold, savādāk pašam katru reizi ieliekot p vēl manuāli 'jāieslēdz' parking brake

[ Šo ziņu laboja abyss, 28 Feb 2024, 14:32:26 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo