Online
Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6897
Braucu ar: to kas pa rokai
| lukturiem.lv arī lieku -
Nomainīt vajadzēja tikai stiklus, nomainīja, teica ka korpusi/bloki paliek mani vecie. Izskatās ka ņem citus/esošus korpusus/blokus, uzliek jaunus stiklus un aiziet. Pieredze bijusi vienreiz, bet ne tā labākā.
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6897
Braucu ar: to kas pa rokai
| Pieņēmēja vienīgi simpātiska
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6971
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| es pāris reizes pamēģināju sazvanīt, tur visu laiku visi ir pusdienās aizgājuši
Kaut kā man tos vienus lukturus sataisija, labi vai slikti nezinu, auto pārdevu, kopš tās reizes visus lukturus remontēju pats, pēc e60 lukturu remonta sapratu, ka jebkuru lukturi izdevīgāk ir nopirkt jaunu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
R86 | | Kopš: 21. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e30, e34
|
27 Feb 2024, 20:46:16 @Sancix rakstīja:
lukturiem.lv arī lieku -
Nomainīt vajadzēja tikai stiklus, nomainīja, teica ka korpusi/bloki paliek mani vecie. Izskatās ka ņem citus/esošus korpusus/blokus, uzliek jaunus stiklus un aiziet. Pieredze bijusi vienreiz, bet ne tā labākā.
drizuma pameginasu xenonfix , cerams, varesu dot labu atsauksmi.
ps. no luktuiem.lv atmetos uzreiz pec komunikacijas ar cilveku.
| Offline | | |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6897
Braucu ar: to kas pa rokai
|
27 Feb 2024, 20:56:26 @RSAWorkshop rakstīja:
es pāris reizes pamēģināju sazvanīt, tur visu laiku visi ir pusdienās aizgājuši
Kaut kā man tos vienus lukturus sataisija, labi vai slikti nezinu, auto pārdevu, kopš tās reizes visus lukturus remontēju pats, pēc e60 lukturu remonta sapratu, ka jebkuru lukturi izdevīgāk ir nopirkt jaunu
Ja tikai stiklu maiņa, manuprāt dot to kādam, kas to māk. Gadījumi gan jau dažādi.
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8180
Braucu ar: e39 523
| Tā kā esmu kļuvis par laimīgo DSG īpašnieku, radās loģisks jautājums, vai ir jēga likt N, ja stāv uz vietas.
Interneta kopējais viedoklis, ka īsti jēgas nav.
Bet atradu interesantu video, kur parāda, ka, lai arī D torque ir 0, spiediens clutch plate tomēr paliek. Ieliekot N, spiediens pazūd.
Ko tas spiediens īsti apzīmē, tikai to, ka sajūgs ir izspiests? Līdzīgi kā manuālim? Un tas ieguvums ir, ka liekot N ilgāk kalpos clutch releasing bearing?
Video no 8 minūtes.
Spied "Play", lai skatītos video!
[ Šo ziņu laboja abyss, 28 Feb 2024, 12:53:28 ] | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1778
Braucu ar: E91
| A nafig vispār bija jāpērk automāts, ja bez kloķa raustīšanas nespēj iztikt?
C'mon - tiešām? Slēguļot neitrālajā pie luksofora? Neķēpājies ar pusceļa risinājumu - uzreiz parkingā liec! Vēl iespējams, ka uz bremžu nodilumu sanāks ietaupīt
Paredzot nākamo jautājumu - Start/Stop programmē ārā, lai ietaupītu uz startera iespējamā remonta izmaksām arī pie reizes [ Šo ziņu laboja Bender, 28 Feb 2024, 13:02:31 ] | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8180
Braucu ar: e39 523
| Es vienmēr start/stop slēdzu ārā
Vēl debīlāku risinājumu kā ietaupīt 100 ml degvielas nespēju iedomāties.
Nav jau tā, ka modernām mašīnām būtu 50% manuāļi, 50% automāti. Automāti nāk nospiedošā vairākumā, tā kā budžets nav bezgalīgs nākas rast kompromisus. Bet tas jau off topic. | Offline | | |
|
casivupi | | Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 186
Braucu ar:
| ieliec D un nesip prātu
kloķi rausta idioti | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8491
Braucu ar: m635csi
| nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5199
Braucu ar: F20 R1200RT
| Bet es Start/Stop neslēdzu ārā...
Par DSG runājot - nu nav viņu paredzēts N likt pie krustojuma...
VAG ar MHEV vispār ir intersanta fīča - viņš pats izdomā ar ko startēt dzinēju - ar starteri vai ģeneratoru... Pie kam Start / stop to parasti dara tieši ar ģeneratoru...
Pie kam benzīna dzinējiem mēdz būt kombinētā iesmidzināšanas sistēma - gan direct, gan multipoint, kā rezultātā tiek likvidēti abu sistēmu trūkumi... | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5199
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt
Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi? | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1778
Braucu ar: E91
| Sāk gan.
Bet tas brīdis ir tik īss, ka ja neesi Šumahers, tad viss jau notiek/saslēdzas vēl pirms paspēji no bremzes pedāļa gāzei pieskarties. Bet ja pat neskarās, tad sāk. Ne pret kalnu, protams, bet kustība sākas, jo RPM tak nav 0
Pie nosacījuma, ja nav tā AutoHold ieslēgta, tiem kam ir.
P.S. nav man pieredzes ar citem Start/Stop, bet vismaz VAG gadījumā to var regulēt pat ar bremžu pedāli - apstājoties vienkārši nav jātur Pedal-to-the-Metal.[ Šo ziņu laboja Bender, 28 Feb 2024, 13:43:09 ] | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8180
Braucu ar: e39 523
| Viss ok. Katrs tak lietojam start/stop kā gribam, nevienam nelieku slēgt ārā. Taisni pretēji, droši visi lietojat . Es un apkārtējie no tā tikai iegūst.
Bet jautājums bija tieši par to spiedienu sajūgā, kamēr ir D.
Un būsim godīgi, ja ražotājs pateiktu, ka stāvot pie luksafora ar DSG varbūt nedaudz labāk ielikt N. Tad parastie automātu ražotāji norādītu, kāds dsg ir pilnīgs sūds un VAG lohi
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16065
Braucu ar:
|
28 Feb 2024, 13:51:21 @abyss rakstīja:
Viss ok. Katrs tak lietojam start/stop kā gribam, nevienam nelieku slēgt ārā. Taisni pretēji, droši visi lietojat . Es un apkārtējie no tā tikai iegūst.
Bet jautājums bija tieši par to spiedienu sajūgā, kamēr ir D.
Un būsim godīgi, ja ražotājs pateiktu, ka stāvot pie luksafora ar DSG varbūt nedaudz labāk ielikt N. Tad parastie automātu ražotāji norādītu, kāds dsg ir pilnīgs sūds un VAG lohi
Tev tas spiediens traucē kaut kā,ka tik ļoti gribas likt N | Online | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6048
Braucu ar:
|
28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:
28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt
Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu. | Offline | | |
|
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8491
Braucu ar: m635csi
|
28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:
28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt
Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
kas ar šo bija domāts? ja nav sanācis pabraukt ar dsg, tad varu pateikt, ka ir diezgan atškjirīga braukšana kā piemēram ar bmw automātiem. bmw tu vari atlaist bremzi un uzreiz dot ručkā, ja darīsi to ar dsg, tad varēsi pēc kāda laika pievienoties brēcēju barinjam, ka dsg sūds, nehuja netur, utt.
dsg ir īpatnība, ja piespied bremzes pedāli uz vietas stāvot tā dziljāk, tad apgriezieni nokrītas, ja mazliet turi uz bremzes, tā lai auto neripotu, bet nu uz paša gala, tad apgriezieni tiek mazliet paaugstināti, tipa jau sagatavo braukšanas uzsākšanai. ja rausi nost kāju no bremzes, kad ir zemi apgriezieni un uzreiz gāzi grīdā, sapisīsi kārbu diezgan ātri
tāpat arī ar slēgšanos pa robiem uz leju, dsg var just, kad būs pārslēgšanās uz leju, palaid mazliet valjā bremzi, nevis bremzē ar grīdā nospiestu pedāli, būs plūdenāks downshifts, nevis zem slodzes ar cirtienu. svaigai kārbai šo nejutīsi, bet pabrauktai gan.[ Šo ziņu laboja crime, 28 Feb 2024, 14:09:30 ] | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5117
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Vēl viena lieta ko VAG'iem bez vajadzības nevajag darīt, ir ripinoties mest "pa mēmajiem". DSG mehatronam vajag kādas tur sekundes desmitdaļas, lai izspiestu sajūgu. Ja ieklausās, tad to var sajust. | Offline | | |
werto | | Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2887
Braucu ar: Golfu
|
28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:
28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:
28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt
Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.
Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8180
Braucu ar: e39 523
|
28 Feb 2024, 14:27:17 @werto rakstīja:
28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:
28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:
28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt
Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.
Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi
Varbūt autohold ieslēgts? Kā arī noskaidroju, ka parking brake automātiski uzliekas tikai, ja ir ieslēgts autohold, savādāk pašam katru reizi ieliekot p vēl manuāli 'jāieslēdz' parking brake[ Šo ziņu laboja abyss, 28 Feb 2024, 14:32:26 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|