Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
kkas
28. Feb 2024, 15:44 #10661

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9020

Braucu ar: zviedru ledusskapi


28 Feb 2024, 14:17:19 @Indo rakstīja:
Vēl viena lieta ko VAG'iem bez vajadzības nevajag darīt, ir ripinoties mest "pa mēmajiem". DSG mehatronam vajag kādas tur sekundes desmitdaļas, lai izspiestu sajūgu. Ja ieklausās, tad to var sajust.


Nē nu nopietni viss šitais cirks likt N un darīt to un nedarīt šito? Vai nu tā kārba ir nolietota un jāremontē vai nē. Tas kā kādreiz tv pultis lika maisiņos. cik kārba tūkstošus reizes jāieliek N, lai viņa lenāk nomirtu?
Offline
Gestus
28. Feb 2024, 15:45 #10662

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1130

Braucu ar: OOOO

Aplūkoju vienu auto, tam uztaisīts defektācijas akts, kur atzīmēts, ka nelieli notecējumi no kreisās puses priekšējā un aizmugurējā amortizatora. Redzu pie izdarītajiem darbiem, ka viens priekšējais amortizators ir nomainīts, ok, par to otru notecējušo atsevišķs jautājums, kāpēc nav nomanīts,

Bet vairāk ir par to nomainīti, nav tā ka mainot vienā pusē jāmaina arī otrā ? Tipa priekšai komplektā ? Lai auto uzvestos korekti uz ceļa, tomēr jau tas palikušais ir tak palietots, un vai līdz ar to nerodas kāds disbalans, ja ir tikai vienā pusē nomainīts ? es cik esmu mainījis, tad parasti pa komplektiem, bet parasti jau abi ir bijuši jāmaina, nav anācis pa vienam mainīt.
Offline
Indo
28. Feb 2024, 15:51 #10663

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5057

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


28 Feb 2024, 15:44:35 @kkas rakstīja:

Nē nu nopietni viss šitais cirks likt N un darīt to un nedarīt šito? Vai nu tā kārba ir nolietota un jāremontē vai nē. Tas kā kādreiz tv pultis lika maisiņos. cik kārba tūkstošus reizes jāieliek N, lai viņa lenāk nomirtu?


Es par N neko neteicu. Tas toč ir pilnīgi lieki un stulbi.
Offline
abyss
28. Feb 2024, 15:55 #10664

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8036

Braucu ar: e39 523


28 Feb 2024, 15:44:35 @kkas rakstīja:

28 Feb 2024, 14:17:19 @Indo rakstīja:
Vēl viena lieta ko VAG'iem bez vajadzības nevajag darīt, ir ripinoties mest "pa mēmajiem". DSG mehatronam vajag kādas tur sekundes desmitdaļas, lai izspiestu sajūgu. Ja ieklausās, tad to var sajust.


Nē nu nopietni viss šitais cirks likt N un darīt to un nedarīt šito? Vai nu tā kārba ir nolietota un jāremontē vai nē. Tas kā kādreiz tv pultis lika maisiņos. cik kārba tūkstošus reizes jāieliek N, lai viņa lenāk nomirtu?


Kāpēc, lai likšana vai nelikšana N vispār ietekmētu kārbas dzīvi? Cik saprotu ar bremzi un D kārba darbosies tāpat kā manuālis ar izspiestu sajūgu. Katrā ziņā no komentāriem sapratu, ka esmu lohs, jo vispār uzdrīkstos par to domāt un jautāt
Offline
Indo
28. Feb 2024, 16:00 #10665

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5057

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


28 Feb 2024, 15:55:57 @abyss rakstīja:

Kāpēc, lai likšana vai nelikšana N vispār ietekmētu kārbas dzīvi? Cik saprotu ar bremzi un D kārba darbosies tāpat kā manuālis ar izspiestu sajūgu. Katrā ziņā no komentāriem sapratu, ka esmu lohs, jo vispār uzdrīkstos par to domāt un jautāt


A ko Tu domāji, šeit tak ir nopietna mājaslapa.
Offline
cmax
28. Feb 2024, 16:17 #10666

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1030

Braucu ar:


28 Feb 2024, 14:31:45 @abyss rakstīja:

28 Feb 2024, 14:27:17 @werto rakstīja:

28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:

28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:

28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt

Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.

Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi


Varbūt autohold ieslēgts? Kā arī noskaidroju, ka parking brake automātiski uzliekas tikai, ja ir ieslēgts autohold, savādāk pašam katru reizi ieliekot p vēl manuāli 'jāieslēdz' parking brake

MK8, autohold izslēgts, brauc, apstājies, ar pogu noslāpē, mašīna pati iemet P, taisot durvis vaļā var dzirdēt ka rocenes motoriņš nostrādā
Piekrītu Crime par to bremze-gāze, ja draivā bremžu pedālis tiek turēts tik cik autiņū uz vietas noturēt tad motoram automātiski nedaudz palielinās apgriezieni/slodze
Offline
sys9291
28. Feb 2024, 16:23 #10667

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5193

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Feb 2024, 14:27:17 @werto rakstīja:

28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:

28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:

28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt

Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.

Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi

Pāris gadus atpakaļ biju paņēmis nomā Seatu. Tas arī atlaižot bremzi stāvēja uz vietas, tiko nedaudz iedodam rpm tā uzsāk... Tapēc arī pacēlās jautājiens...
P.S DSG ir 2 tipu ar slapjo un sauso sajūgu, vai tikai tur nebūs atšķiriba...
Offline
cmax
28. Feb 2024, 20:49 #10668

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1030

Braucu ar:


28 Feb 2024, 16:23:57 @sys9291 rakstīja:

28 Feb 2024, 14:27:17 @werto rakstīja:

28 Feb 2024, 14:00:20 @Mizx rakstīja:

28 Feb 2024, 13:24:48 @sys9291 rakstīja:

28 Feb 2024, 13:22:12 @crime rakstīja:
nekas tur nav jārausta, tikai no vietas gan topku nedod, atlaid bremzi, lai auto pats izkustas no vietas un tad var spiest gāzi. ja pastāvīgi spiedīsi grīdā uzreiz, tad gan var ļoti ātri to dsg piebeigt

Auto tiešām sāk kustēties atlaižot bremzi?
Ja uz līdzenas vietas nesāk pats kustēties, tad tas ir viens no indikatoriem padomāt jau par braucienu uz automātisko kārbu servisu.

Octavia man tā bija, atlaižot bremzi auto pats kustās uz priekšu, bet šobrīd jaunam Golf 8 tā nav, sāk kustēt tikai uzspiežot gāzi

Pāris gadus atpakaļ biju paņēmis nomā Seatu. Tas arī atlaižot bremzi stāvēja uz vietas, tiko nedaudz iedodam rpm tā uzsāk... Tapēc arī pacēlās jautājiens...
P.S DSG ir 2 tipu ar slapjo un sauso sajūgu, vai tikai tur nebūs atšķiriba...

Ar to pašu mk8 komplektā ar sausā sajūga DSG pats nebrauc tikai izkustoties pirmo reizi(nobremzēts ar rokasbramzi, auto hold un rocene nav aktivizēta) pēc tam jau pats sāk rāpties uz priekšu atlaižot bremžu pedāli.
Offline
MrBadman
28. Feb 2024, 21:33 #10669

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 399

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu

InCanta jumsim te pieredze ar automātkārbām
Vistrakākais bija pagājšgad, ar nomas auto Fiat 500 @GR. Parking kā suga nav, tikai R-N-D-M (kkāds robots). Stāvot pret kalnu, ieliekot "D", atlaižot roceni, tas scuka ripo atpakaļ , pēc tam jau pieradu.
Pārējiem saimniecībā un darba auto, viss Ok.
Offline
hawk_lv
29. Feb 2024, 19:13 #10670

Kopš: 12. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: Plostu pa kanālu...

Kas konkrēti tas ir par dzinēju?
Tas ir M47?
Cik skatījos bildēs ir līdzīgs, bet EGR termostats tāds savādāks
Offline
RSAWorkshop
29. Feb 2024, 19:51 #10671

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6496

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pats labākais m47

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Brivais
29. Feb 2024, 21:40 #10672

Kopš: 18. Jan 2016

Ziņojumi: 18

Braucu ar: F11 530d

F10 N57 Mēģinu saprast kāpēc met kļūdu par oxygen sensor before cat. too high.

Ejot cauri EGR rādītājiem pamanīju:
Exhaust gas temp. after auxiliary EGR cooler -50C.

Devējs ir nobeidzies vai tā ir jābūt?

[ Šo ziņu laboja Brivais, 29 Feb 2024, 22:00:02 ]

Offline
Kaross
29. Feb 2024, 22:07 #10673

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4342

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

F10 ir ari vismaz 5 dažādiem N57 dzinējiem. Visticamāk tavam auto tāda nemaz nav.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
boso
01. Mar 2024, 23:00 #10674

Kopš: 24. Feb 2011

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Kāds var paskaidrot - ja man ir jauns LV pirkts VW, kuram vel spēkā rūpnīcas garantija, vai es varu mainīt bremžu diskus/klučus ne pie dīlera un likt neoriginālās detaļas? Garantija paliek spēkā?

[ Šo ziņu laboja boso, 01 Mar 2024, 23:00:48 ]

Offline
subaru
01. Mar 2024, 23:01 #10675

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10212

Braucu ar: rokām uz stūres

Kur spečuki ved saviem auto AdBlue lietas taisīt?
Dilleris brauc kosmosā ar cenām, + vēl nav skaidrs vai tiešām uzreiz visa bāka ar sūkni jāmaina.

Saprotu, ka populāri ir atslēgt, bet:
1. Kā tas ietekmēs pārējo ekoloģiju? Nu tur dpf, piemēram?
2. CSDD TA slēdzas pie kompa. Neievēros, ka atslēgts un neuzvilks uz desas par to?
Offline
Indo
01. Mar 2024, 23:06 #10676

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5057

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


01 Mar 2024, 23:01:28 @subaru rakstīja:
Kur spečuki ved saviem auto AdBlue lietas taisīt?
Dilleris brauc kosmosā ar cenām, + vēl nav skaidrs vai tiešām uzreiz visa bāka ar sūkni jāmaina.

Saprotu, ka populāri ir atslēgt, bet:
1. Kā tas ietekmēs pārējo ekoloģiju? Nu tur dpf, piemēram?
2. CSDD TA slēdzas pie kompa. Neievēros, ka atslēgts un neuzvilks uz desas par to?


MODS
Offline
demolv
02. Mar 2024, 17:22 #10677

Kopš: 31. Jul 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveicināti biedri, moš kādam ir ideja kur varētu meklēt strāvas zagli e36. Pirms svapa viss bija kārtībā. Ir iespēja ka ģenerators varētu būt pie vainas, kā variants?
Offline
sys9291
02. Mar 2024, 18:40 #10678

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5193

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Mar 2024, 17:22:57 @demolv rakstīja:
Sveicināti biedri, moš kādam ir ideja kur varētu meklēt strāvas zagli e36. Pirms svapa viss bija kārtībā. Ir iespēja ka ģenerators varētu būt pie vainas, kā variants?

atvieno ģeneratora vadus un būs skaidrs...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 02 Mar 2024, 18:41:13 ]

Offline
Kaross
02. Mar 2024, 18:46 #10679

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4342

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


01 Mar 2024, 23:01:28 @subaru rakstīja:
Kur spečuki ved saviem auto AdBlue lietas taisīt?
Dilleris brauc kosmosā ar cenām, + vēl nav skaidrs vai tiešām uzreiz visa bāka ar sūkni jāmaina.

Saprotu, ka populāri ir atslēgt, bet:
1. Kā tas ietekmēs pārējo ekoloģiju? Nu tur dpf, piemēram?
2. CSDD TA slēdzas pie kompa. Neievēros, ka atslēgts un neuzvilks uz desas par to?


Ar AdBlue problēmu risināšanu varu palīdzēt. Gan oriģinālās detaļas daudz lētāk kā pie dīlera, gan pārējo.

1. DPF un EGR tas nekādi neietekmē. AdBlue ir atsevišķa sistēmā, kas ir pēdējais mezgls izpūtējā. Rēģenerācijas vai jebkādos dzinēja procesos neiejaucas vispār. Būtībā tā ir atsevišķa, autonoma sistēma gandrīz vai nolikta blakus automašīnai.

2. CSDD vispār neko neredz

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
TP
03. Mar 2024, 15:31 #10680

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i

Varbut kāds ir saskaries.x5 e53
Nestrada baguzim aigšaja daļa.nomainiju numurā apgaismojuma listi,bloku bardačokā.nevar atslēgt nedz ar pulti,nedz ar pogu no salona un no ārpuses arī nevar.spiežot salona pogu un listes pogu,dzirdams klišķis blokā pie bardačoka
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo